איך לנקות ספות עור ידני

איך לנקות ספת עור ידני

לאחר שכבר רכשתם את הספה המתאימה עבורכם ביותר עליכם לדעת כיתד לבצע בה תחזוקה נכונה. אם מדובר על ספות עור, עליכם  לדעת איך לנקות ספות עור ידני. למשל תחזוקה שבועת של ניקוי אבק, מריחה בחומרי לחות  שיבריקו את העור ויגרמו לו למגע ומראה רך. יש להגיע עם שואב האבק בין החריצים של הכריות. יש להיזהר ממגע ישיר עם השמש ואם ישנם כתמים על ספת העור, יש להסירם באמצעות קרם ניקוי מיוחד אשר מתאים לסוג העור.למרות שספות העור ידועות כבעלות סיבים צפופים וחזקים ואינם מאפשרים למזון או כתמים נוזליים או מוצקים לחדור מבעד לריפוד, אבל בכל זאת ישנם כתמים הנובעים משומן גוף וזיעה היות והריפוד אינו מבד סופג וכתמים אפורים על ספות העור הינם כתמים די נפוצים.

 

על מנת לדעת איך לנקות ספת עור ידני יש להתעניין לגבי סוגי הקרמים השונים שיש לרכוש על מנת שתוכלו לנקות נכון את ספות העור וכן, להחדיר בהן לחות. ממש כמו עור הפנים שלנו הספות חייבות בלחות כך שהעור לא ייסדק וכן, המראה המבהיק של העור הינו חיוני. יש לציין כי ישנן לא מעט ספות עור וסוגים שונים ויש להבין כי לכל סוג של עור יש התאים את חומרי הניקוי. הכוונה היא לשימוש בחומרים שייעודיים לסוג העור אשר ממנו מיוצרת הספה.יש לרכוש את אחת מערכות הניקוי הביתיות כך שיהיו שם הוראות מפורשו איך לנקות ספת עור ידני. יש לציין כי טיפול זה ניתן לעשות בבית בכוחות עצמכם ונכוונה היא לניקוי עצמי אבל מצד שני יש לבצע חיטוי של הספות באמצעות חומרים מיוחדים שרק לחברת ניקוי ספות מכל הסוגים יש.

למדו כמה שיותר על סוג העור שממנו עשויה הספה שלכם ותשכילו לנקות אותה נכון

זה בדיוק הרעיון שככל שתדעו יותר על סוג העור אשר ממנו עשויה הספה שלכם כך תשכילו לדעת יותר איך לנקות ספת עור ידני. ישנם סוגי עור שקלים לניקוי כמו למשל עור מסוג BYCAST שהוא מבריק ונוח מאוד לניקוי ידני באמצעו קרמים מיוחדים.  מצד שני,הבעיה של ניקוי עור זה, שהוא עור אשר נחשב לדביק בגלל שהבגדים נדבקים לספה. אחד מסוגי העור היקרים של ספות הינו NUBUCK. זהו עור שרך ונעים למגע ולישיבה ונחשב לאחד הריפודים היקרים ביותר בסדרה של ספות העור. אחד מסוגי העור הנפוצים והטובים ביותר הינו NAPA. זהו עור שמגן בשכבות מיוחדות מפני חדירת לכלוך וכתמים. עור זה הינו  פופולארי ונדרש בקרב צרכנים ישראלים המעוניינים לרכוש ספות עור.

 

סוג נוסף של עור הינו PULL UP, זהו למעשה עור רך ונעים והוא נחשב לעור אוורירי ונושם. החיסרון הבולט של סוג עור זה, הינו שהוא דווקא חשוף לחדירת נוזלים. ככל שתשכילו לדעת על סוגי העור השונים אשר מהם מיוצרות הספות, כך תדעו איך לנקות ספת עור ידני באופן היעיל ביותר. גם מבחינת אופן הניקוי וממה יש להישמר יסייע לכם לבחור נכון את חומרי הניקוי והלחות שספות העור כה זקוקות להם. מצד שני כל סוגי ספות העור, צריכות אחת לשנה ניקוי יסודי ונכון של חברת ניקוי ספות אשר תמחה גם בניקוי ספות עור והכוונה היא לכל סוגי העור הקיימים בריפודים אלה. ישנם בין היתר גם מגבונים לחים לניקוי ספות עור ויש לדעת אם המגבונים יתאימו לסוג ספת העור שברשותכם.

 

רכישה ושימוש עם מוצרים לשימור וניקוי ספות עור

למרות שלא חסרים אמצעים ניקוי ושמירה על ספות עור, יש לדעת איך לנקות ספת עור ידני. קיים מרכך ייחודי  אשר יש להתאים אותו לפי סוג העור שממנו מיוצרות הספות של כל אחד מכם. יש לשים לב כי שימוש עם חומרים לניקוי ספות עור שאינם מתאימים לספות שלכם עשויים לפגום בהן. ש לשים לב כי שימוש עם מרכך עור יש לבצע אחת לחודש. את מריח החומרים המיועדים לניקוי ושימור ספות עור, יש לבצע בתנועות סיבוביות במטרה שכל האזורים בספה יכוסו בחומר זה. יש להשהות החומר על הספה לפחו למשך רבע שעה ואז לנגב אותו באמצעו מטלית רכה ויבשה המיועדת לספות עור.יש להימנע מחומרי ניקוי המכילים דטרגנטים או סבון לכל סוגיו. חומרים אלה אסורים לשימוש ון גם מגע של מים מייבש ופוגם בעור הספה.

 

יש לעקוב אחר הוראת היצרן על מנת לדעת בדיוק רב איך לנקות ספת עור ידני. אם יש לכם ספק תוכלו תמיד להתייעץ עם חברת ניקוי ספות. יש לנקו את הכתם ממרכזו במיה והבחנתם באחד. יש לרכך את ספות העור באמצעות חומר מיוחד וייעודי לפי סוג עור הספה. במידה וישבתם על ספת העור כאשר אתם מרוחים בצבע שיער תוכלו לנקות את כתם צבע השיער באמצעות אפר של סיגריות. יש לקחת קערה עם מעט מים לטבול את מקלון אוזניים עם מים ולאסוף מאפר הסיגריות. יש להמתין כשתי דקות ולנגב באמצעות מטלית לה ולעבור על האזור עם מטלית יבשה.  אם הבחנתם בכתמים כגון שומן גוף שהם נראים בגוו אפרפר, יש לטבול מטלית לחה עם חומץ ומים ולעבור על הכתם שפשוט ייעלם לאחר פעולה זו. במידה ויש שריטות על ספת העור, יש למרוח משחת נעליים בגוון של עור הספה, המתינו 5 דקות, ייבשו באמצעות מטלית יבשה.

 

שימור ניקוי ותחזוקה נכונה של ספות העור

באופן עקרוני, כל ספה וגם ספות עור עשויות להיהרס עם השנים. לפעמים מלבד הכתמים שאנו מגלים בספות, גם שחיקת העור היא בלתי נמנעת. לפעמים עור שמתיישן, מקנה לספות להיראות מכובדות יותר אבל מצד שני הריפוד עשוי להיחלש במיוחד בתפרים ולהיקרע. כל זה ניתן לדחות  אם תדעו איך לנקות ספת עור ידני. ישנם כתמים שקשה לבצע בהם ניקיון ידני באופן עצמאי כגון כתמי תה, כתמי דיו, שמנים שנדבקו על הספה וכדומה. עליכם ליצור קשר עם מנקה מקצועי והכוונה לחברת ניקוי ספות וותיקה אשר מתמחה עם ניקוי ספות עור וכך לא תתלבטו יותר בשאלה איך לנקות ספת עור ידני. הספות היוקרתיות יותר הן ללא  ספק ספות העשויות מעור זו הסיבה כי הן עולות לא מעט ובדיוק בגלל הסיבה הזו יש להיזהר ולשמור על תחזוקה נכונה וניקוי נכון של הכתמים אשר נוצרו בספות.

 

שימו לב שאסור באופן מוחלט להשתמש עם ספוג הפלא לניקוי ידני של ספות העור. ספוג זה פשוט שוחק את העור והנזק יכול להיות לבלתי הפיך. לפני שתתחילו לחשוב איך לנקות ספות עור ידני, עליכם להתייעץ עם חברת ניקוי ספות המתמחה בניקוי ספות עור מסוגים שונים. אחת החברות הידועות והוותיקות בשוק הינה חברת א.א. אלופים בניקיון. החברה גבר קיימת כמעט שני עשורים ומספקת שירותי ניקוי ספות מכל הסוגים לאזורים רבים בארץ הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי. החברה מציעה שירותי ניקיון רבים אשר כוללים: ניקוי שטיחים, ניקוי מזרונים, ניקוי ווילונות בקיטור, ניקוי ריפודי רכב ניקוי משרדים, בתים ודירות ועוד. לחברה הון לקוחות מרוצים מזה שני שישמחו להמליץ על השירות המקצועי והאדיב שהיא מציעה.

 

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×