איך מנקים סלון מעור

איך מנקים סלון מעור

בישראל אנשים רבים אוהבים ספות עור. יש לדעת כי התחזוקה והניקוי של ספות העור הינה קלה יחסי בהשוואה לניקוי של ספות בד למיניהן. ישנם חומרי ניקו ייעודיים למי ששואל איך מנקים סלון מעור. ישנן שריטות שנוצרו מבעלי חיים או כתמים שהילדים לא שכחו להשאיר כאשר ציירו בסמוך לסלון, שומן גוף, זיעה ועוד כך שניתן לראות כתמים לא יפים על ספת העור, מה שגורם לה לבלאי מואץ אם לא יודעים איך מנקים סלון מעור. על מנת לדעת איך מנקים סלון מעור הכלל הראשון הוא לא להשתמש עם חומרי ניקוי אשר מכילים כימיקלים ושהם אינם מתאימים לניקוי ספות עור. בחירה לא נכונה של חומרי הניקוי יכולה לגרום לנזק יותר מאשר לתועלת.

 

בכדי לדעת במדויק, איך מנקים סלון מעור, עליכם לאבחן את סוג ספות העור שלכם. למשל עור מעובד, יכול להיות רגיש מאוד לחומרי ניקוי שונים ויש לנקוט במשנה זהירות בכל הקשור אל איך מנקים סלון מעור. כאשר מדובר על סלון העשוי מאיכות עור בינונית, יש לדעת שדווקא עור זה, הינו עמיד מכל סוגי העור האחרים. עור הפוך או זמש כפי שמכנים אותו בשם הזה, הוא העור הרגיש ביותר וקשה לנקות  אותו, אלא אם כ תשמינו חברה המתמחה בניקוי ספות עור. רבים שואלים איך מנקים סלון מעור, מה התדירות ואופן התחזוקה וכדומה. ראשית יש לדעת כי האקלים הישראלי עשוי הוות בעיה לא קטנה בכל מה שקשור לתחום כמו איך מנקים סלון מעור.

 

כמה פרטים חשובים אשר נוגעים לניקוי ותחזוקת ספות עור

בגלל מזג האוויר הלם והים תיכוני, אשר שורר ברוב ימות השנה בישראל, האקלים מהווה בעיה לתחזוקה ולפרטים כגון איך מנקים סלון מעור. התהוות חיידקים ובקטריות מלבד הכתמים מכוערים שעשויים מהר מאוד להיווצר על ספת העור יכולה להיות בעיה למי שאינו יודע איך מנקים סלון מעור. יש להיזהר משימוש עם ספוג הפלא או סקוטש. החוכמה היא להישמר שהמרקם וההגנה הטבעית של העור לא תיפגם. ישנם סוגים רבים של ספות עור ולכן אבחנה נכונה הן של סוג הספות והן של סוג הכתם, הם אלה שיסייעו נכון לדעת איך מנקים ספות מעור. למשל עור טבעי לא ניתן לנקות בעצמכם ועור מעובד, נחלק למספר סוגים, וניתן לנקות את הספות אשר עשויות מעור זה בקלות וללא בעיה באמצעות חומרים ייעודיים.

 

גם שיטות שונות ויעילות של חומרים טבעיים אשר מכילים אנזים לניקוי שומן וכתמים שונים הינו יעיל. למשל אנזים הקיים בקליפות הדרים מסייע לפירוק לכלוך ושומן גוף. יש לשים לב שלאחר סיום הליך הניקוי למרוח את ספת העור עם חומר מיוחד אשר מזין ומבריק את העור. חברת ניקוי ספות תדע איך מנקים סלון מעור, כשר היא תאבחן את סוג העור ושיטת הניקוי המתאימה לספה שלכם. חברת ניקוי ספות עור יודעת בדיוק איך מנקים סלון מעור ולכן, אם החלטתם כי ספת העור שלכם ידעה ימים טובים יותר, מומלץ להזמין ניקוי ספות עור מקצועי מחברה אמינה  וותיקה אשר תנקה ותחזיר לספות העור שלכם את הברק הטבעי והיפה שלה.

 

אל תמהרו להשליך את ספות העור שלכם

בגלל שמראה הספה הינו מוזנח, רבים סבורים כי זה הזמן לרכוש ספות עור חדשות. מומלץ להזמין תחילה חברת ספות עור אשר תוכל לייעץ לכם איך מנקים סלון מעור וכן, להתאים לכם ניקוי מקצועי, מה שיחסוך לכם כסף רב. ישנם יתרונות רבים לספות העור במיוחד אם בבית ישנם ילדים. ספות העור סופגות פחות כתמים מאשר ניקוי בד. העור למעשה הינו חומר צפוף ולכן אינו סופח הרבה לכלוך או כתמים כמו בכמות של ספות העשויות בד. בכל זאת מומלץ לשמור על ספות העור ככל שניתן וכן להתעניין לגבי איך מנקים סלון מעור. יש לדאוג כי יהיו לכם בבית חומרי ריכוך וניקוי עור ייעודיים ומקצועיים, מה שלבטח יסייע לכם בניקוי ספות שיהיה מקצועי ויעיל.

 

הבעיה בנושא כמו איך מנקים סלון מעור היא שהספות עשויות להיות כהות יותר מבען המקורי בגלל כתמים רבים אשר נוצרו בהן. ניתן למצוא חומרי ניקוי לספות עור אשר גם יבהירו את הספות או להשתמש עם סודה לשתייה בערבוב של חומרים נוספים. בכל מקרה מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני שתשאלו בכלל איך מנקים סלון מעור. ניתן להשתמש עם חומרים טבעיים שאינם מזיקים כגון חלב פרה. זוהי תרופת סבתא מוכרת למי ששואל איך מנקים סלון מעור כאשר מעוניינים לא להזיק לספות עם חומרי ניקו אחרים שעשויים לפגוע במרקם העור של הספות. במידה הבחנתם בכתם קשה על ספת העור, כאשר כתם זה אינו יורד עם שאר חומרי הניקוי שניסיתם, יש ליטול קיסם אוזניים לטבול עם חומץ לבן או אלכוהול ולנסות להסיר את הכתם באמצעות חומר זה. יש לקחת בחשבון שעליכם לספוג מיד את החומר שנותר על הכתם באמצעות מטלית רכה ויבשה ואז למרוח מיד קרם ריכוך והברקה על כל הספות ולנגב ולשפשף באמצעות מטלית רכה ייעודית.

 

כתמים של יין, דיו או מיץ, יש לנקות במהרה

קחו בחשבון כי כל כתם על ספות העור מחייב היחסות מהירה. זו הסיבה כי כתמים שהם חזקים במיוחד כגון יין, דיו או מיץ, יש לנקות מהר ככל הניתן ולוודא היטב, כי הכתמים הוסרו במלואם. אם לא הצלחתם לדעת איך מנקים סלון מעור, זה הזמן להזמין חברת ניקוי ספות עור. למשל כתמי שומן, יש לנקות באמצעות סבון ניקוי כלים עם כוס מים פושרים. יש להרטיב  מעט מטלית ולעבור על הכתם הנקודתי עד שיוסר במלואו. שימו לב איך לנקות סלון מעור, כאשר אתם מנקים בעדינות ולא משפשפים בחוזקה את הספות מה שעשוי  לפגוע במרקם העור. ישנם כללים שאסור לעשות כאשר שומרים על ספות העור כמו, אל תישענו עם שיער רטוב על ספות העור. מרככי שיער או שמפו עשויים להזיק לספות העור ועשויים לפגוע בספות עצמן.

 

יש להימנע משימוש עם ספוג הפלא שהוא האויב מספר אחת של ספות העור. בחרו מטליות רכות אפילו כאלה אשר מתאימות לניקוי ספות עור. אסור לכסות את ספות העור עם בד היות וכיסוי עם בד פשוט ימנע לקרם אשר מזין את העור לחדור היטב לספות ולרכך אותן. על מנת לדעת איך מנקים סלון מעור, מומלץ תחילה להזמין חברת ניקוי ספות, מה שיש לעשות בכל מקרה אחת לשנה, כך שהצוות שכבר בן את סוג ספות העור יוכל לתת לכם טיפים לגבי תחזוקה ואיך מנקים סלון מעור. חברת א.א.אלופי ניקיון, הינה אחת החברות הוותיקות והמוכרות המתמחה בניקוי של כל ספות העור. לחברה 19 ניסיון וותק, כך שהניסיון העשיר של החברה יכול לסייע לכם גם בתחזוקה נכונה וטיפים לניקוי כתמים מבלי לפגוע בספה. תוכלו תמיד להתייעץ עם צוות החברה בכל שאלה. החברה מציעה סל של שירותי הניקיון הכולל: ניקוי שטיחים, ניקוי ריפודי רב, ניקוי מזרונים, ניקוי ווילונות בקיטור, ניקוי בתים, דירות ומשרדים, תיקון כל סוגי ספות העור בבית הלקוח, שירותי ריפוד סלון בבית הלקוח ועוד.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×