איך מנקים ספה

איך מנקים ספה

אנו רואים, כי אנשים רבים, בוחרים ספות בד, היות והן נוחות לישיבה במדינה חמה כמו שלנו, רבי מעוניינים בבד שיהיה סופג. מצד שני, ספות אלה נוטות לצבור אבק, כתמים ולכלוך, יותר מאשר ספות שהן אטומות יותר, כגון ספות עור, או דמוי עור. יש לתחזק על בסיס שבועי וקבוע את הספות באמצעות שאיבה יסודית וניקוי כתמים טריים, כאשר זו הפעולה החשובה, במיוחד בספות בד, כאשר כל כתם נוטה לחדור לסיבי הבד. היום אם שאלתם איך מנקים ספה, חברות ניקוי ספות רבות, מגיעות עד לבית הלקוח. יש להימנע מהברשה של הספות, אשר הברשה זו, יכולה לפגום במרקם הספות. יש להימנע מהרטבה של ספות בד, היות וכאשר מנקים את הספות באופן עצמאי, לנו אין את הכלים כגון מכונות מיוחדות המבצעות הזרקה ויניקה של חומרי ניקיון וחומר ניקוי.

 

כל כתם טרי אשר נראה על הספה, יש לספוג באמצעות נייר סופג או מטלית יבשה. לאחר מכן, מומלץ להשתמש עם חומרי ניקוי ביתיים שמוכרים לרובנו אינם מכילים חומרים כימיים אשר עשויים להזיק לספות. יש להשתמש עם חומרים טבעיים כגון: סודה לשתייה אם נוזלית ואם באבקה, קליפות פרי הדר מבושלות במים, חומץ מהול במים וכן, סבון ככלים, אבקת או ג'ל כביסה. כתמים של קפה, שוקולד, כתמי שומן ממזון ועוד. יכולים להתנקות באמצעות פעולה מהירה בשימוש עם חומרים טבעיים או כאלה המצויים בכל בית. כאשר אתם שואלים איך מנקים ספה, מומלץ לדעת תחילה מאיזה בד או ריפוד אחר היא עשויה. למשל אם מדובר על ספות עור, הניקוי יהיה שונה ולבטח שלא באמצעות חומרי ניקוי או מים שהם האויב הידוע של עור שנוטה להתייבש בגלל שימוש בחומרים אלה.

 

 מחיר סביר  של ניקוי ספות

למרות  שפעמים  נראה לכם שמחיר שיהיה מעט זול יותר של ניקוי ספות יכול להקנות לכם חששות, אבל אין זה תמיד כך. היות ובגלל התחרות הרבה של חברות ניקוי ספות, ניתן למצוא בהחלט מחירים סבירים, כך שבמקום לדוש בסוגיה איך לנקות ספה, הרימו טלפון לחברת ניקוי ספות, אשר תגיע עד אליכם, לאבחן את סוג הריפוד ואת שיטת הניקוי וחומרי הניקוי שיש להשתמש בהם ואז תגיש לכם הצעת מחיר. תוכלו להשוות באמצעות אתרי השוואות מחירים את הצעת המחיר שהוגשה לכם וכן לדעת מה המחיר שנמדד על פי מ"ר שמוכפל בגודל הספות שלכם. לפעמים איך לנקות ספה יכול להיות קל, אם הריפודים נשלפים ויש לכבס אותם באמצעות מכונת כביסה, אך יש להסתכל בהוראות כגון באיזה חום יש לכבס את הריפוד, על מנת שלא ייהרס.

 

 בגלל שאנו שומרים על בית נקי ומעוצב, נשמור על לב הבית שהוא הסלון שלנו. כל עקרת בית, כאשר היא מנקה את ביתה אחת לשבוע באופן יסודי, יודעת איך מנקים ספה. לרוב, עקרות הבית אינן נוטלות סיכון ויודעות באמצעות מידע או ייעוץ עם חברת ניקוי ספות איך לנקות ספה ובמיוחד לפי סוג בד הריפוד הספציפי של כל ספה. ישנם המון סוגים של ריפודים כגון בד טבעי, בדים סינטטיים, עור, דמוי עור, אלקנטרה אימפאלה ועוד.  יש שאינם יודעים כי התוצאה של איך מנקים ספה באופן מקצועי, יכול לגרום לספות שלכם להיראות כחדשות. זו הסיבה שאם אתם חושבים להשליך את ספות הבית בגלל לכלוך או בלאי, תוכלו באמצעות שירות איך מנקים ספה אשר ניתנת מחברת ניקוי ספות וותיקה ומקצועית לקבל ספות חדשות עד כי לא תאמינו בעצמכם כי זו הייתה הספה שלכם.

 

אל תשתמשו בחומרי ניקוי ספות שאינכם בטוחים לגביהם

זו הנוסחא איך להרוס ספות. אם אינכם מכירים את חומר ניקוי הספות שרכשתם, מוטב כי תשאלו לפני הרכישה בכלל, אם חומר זה מתאים לריפוד הספות בביתכם. יש לקרוא היטב על חומר הניקוי לגבי השאלה לאיזה סוג של ריפוד מתאים חומר הניקוי. אם אתם רואים כי הכתם אינו יורד, יש להזמין חברת ניקוי ספות, במקום לשבור את הראש בשאלה איך מנקים ספה. אתם יכולים לגרום נזק והרס מרקם בד הספה, כאשר אתם לא יודעים באופן מקצועי, איך מנקים ספה. יש לדעת לגבי כתמים נקודתיים, כי עליכם לפעול במידית, כאשר אתם מבחינים בכתם. כאשר הספות מבד, הסיכוי כי הכתם יחדור מהר יותר לסיבי הספה. אם הכתם חדר עמוק לסיבי הספה, המשימה תהיה הרבה יותר מורכבת. הפתרון היעיל ביותר הוא הזמנת שירותי ניקוי ספות במקום לשבור את הראש איך מנקים ספה. לפעמים זה לא בהכרח שיש לנקו כתמים, כי אם רענון צבעי הספה שדהו עם השנים. לחברה יש את חומרי הניקוי והמכשור המקצועי שיוציאו תחת ידיה ספה שתיראה מבריקה וחדשה לחלוטין, כאשר הגוונים המקוריים יחזרו אליה. למעשה מדובר לא רק איך מנקים ספה, כי אם גם מחדשים אותה ובמקום להוציא אלפי שקלים על רכישת סלון חדש, תוכלו באמצעות כמה מאות שקלים בודדים להחזיר עטרה ליושנה ולזכות שוב בסלון האהוב עליכם, אך בגרסה חדשה לחלוטין שנעים וכיף יהיה לכם לשהות בו. לפעמים כאשר אתם מנסים לדעת איך מנקים ספה, שואלים ומחפשים תשובות ושיטות ניקוי כגון ניקוי באמצעות חומרי ניקוי ביתיים, אך ללא הועיל, זה הזמן להזמין חברה וותיקה , מקצועית ואמינה אשר תוכל לטפל היטב בספות שלכם ולהחזיר להן את המראה האסטטי והיפה שלהם כפי שהיה בימיה הראשונים עם רכישתה מחנות הרהיטים.

 

איך ניתן ואם בכלל להוציא כתמי עובש מספה?

אחד מהכתמים הקשים ביותר הינם כתמי עובש, עכשיו אתם מתחבטים בשאלה איך מנקים ספה שיש בה כתמי עבש? ראשית, יש להבדיל בין עובש חיצוני לבין עובש פנימי. כתם של עובש חיצוני אשר נראה על הריפוד יש לנקות עם חומרי ניקוי מקצועיים ולרוב, יש להסתייע רק עם חברת ניקוי ספות מקצועית. עובש  פנימי גם, השאירו את העבודה לחברת ניקוי ספות בתקווה שהחברה תוכל להציל את הספות שלכם. לרוב כתמים אלה נובעים מאנשים שלא ידעו איך מנקים ספה והשתמשו עם הרבה מים אשר חדרו לספות וגרמו להן לעובש. מלבד הכתמים המכוערים, עבש מסוכן לבריאות בגלל בקטריות ופטריות שחודרות לדרכי הנשימה וגורמות גם לאלרגיות. על מנת לשמור על בריאותכם ועל בריאות בני משפחותיכם, הזמינו  מהר ככל שניתן, חברת ניקוי ספות וותיקה, אשר מחזיקה בחומרי הניקוי המתאימים שיסירו את כתמי העובש מהספות.

 

על מנת לדעת איך מנקים ספה על הצד הטוב ביותר, יש להתייעץ עם חברת ניקוי ספות מקצועית שהיא וותיקה. חברות בעלות שם ומוניטין הן אלה שתנקינה היטב ובאופן מושלם באמצעות מכשור משוכלל וחומרי ניקוי מקצועיים. אחת החברות הבולטות היא א.א.אלופי ניקיון אשר קיימת המון שנים ומציעה בנוסף לשירותי ניקוי ספות שירותים מגוונים נוספים אשר כוללים: ניקוי שטיחים, ניקוי מזרונים, ניקוי ריפודי רכב, בנוסף ניקוי ווילונות בקיטור, ניקוי בתים, דירות, משרדים, תיקון ספות בבית הלקוח, ריפוד בבית הלקוח ועוד. לחברה צוותים בפריסה רחבה בערים רבות בארץ. תוכלו להתעניין לגבי אזור מגוריכם על מנת להזמין את שירותי הניקיון. לחברה מאות לקוחות מרוצים הממליצים עליה וכן, לחברה אחריות מלאה על עבודותיה.

 

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×