איך מנקים ספות לבד

איך מנקים ספות לבד?

ניקוי עצמי של ספות חייב בידע רב. זו הסיבה כי רבים פונים אל חברות ניקוי ספות על מנת לדעת איך מנקים ספות לבד, כך שיוכלו לנקות כתמים ולא להזעיק מלבד אחת לשנה כאשר יש לבצע ניקוי יסודי. ניקוי ספות מקצועי עשוי להיות הפתרון שלכם לניקוי יסודי. מלבד ניקוי יסודי של חברה מקצועית עליכם לבצע תחזוקה שוטפת של הספות באמצעות שאיבת אבק קבועה. ישנם חומרי ניקוי ספות אשר ניתן לרכוש במרכולים ויש לדעת מה סוג בד הריפוד כך שהחומר יתאים.בספו שלנו מסתתרים יצורים זעירים שלא ניתן להבחין בהם כגון קרדית האבק ושאר חיידקים ובקטריות שעשויים להיות מסוכנים לבריאותנו. יש לעקוב אחר ההוראות של מוצרי ניקיון ספות, כך שתוכלו לנקות מבלי לטעות בכמות ובאופן הניקוי.

 

גם אם תנקו מכל הלב ועם המון רצון טוב, אין כמו ניקוי ספות מקצועי. כך שאת השאלה איך מנקים ספות לבד, היא כבר מיותרת. שאלה כמו איך מנקים ספות לבד יש לשאול כאשר ישנו כתם שיש להסיר ובשביל כתם אחד לבטח שלא נזעיק חברת ניקוי ספות מקצועית ונבקש הוראות של צוות הניקוי לגבי הסרת הכתמים הנקודתיים וכן, אילו מוצרי ניקוי יהיו יעילים  לפי סוג הספה שלנו. כתמים נפוצים כגון קפה, כתמי מזון, שתייה קלה וכדומה, ניתן להסיר בקלות יחסית כאשר הכתם עדיין טרי. יש לספוג  היטב את הכתם באמצעות נייר סופג ואז להשתמש עם חומר ניקוי ספות מתאי או חומר לניקוי ביתי כגון סבון כלים עם מים או חומץ מהול במים או חומץ יחד עם סודה לשתייה. כאשר מדברים על חומץ  הכוונה היא לחומץ לבן.

אם החלטתם להשתמש עם חומר ניקוי ספות נסו אותו תחילה באזור מוסתר בספה

במידה והחלטתם לבצע בעצמכם ניקו ספות, יש לדעת איך מנקים ספה לבד. ראשית יש לנסות כל חומר ניקוי ספות באזור מוסתר בספה. המתינו כמה דקות ואם אין השפעה על הספה והכוונה היא לדהייה או השפעה לא טובה, תוכלו להמשיך ולנקות עם החומר כאשר מדובר על כתמים מסוימים שהבחנתם בהם.. לניקיון מקצועי של חברות לניקוי ספות יש תוצאות מרשימות היות והחברה עובדת עם מכונות משוכללות וכן עם חומרי ניקוי ייעודיים. ישנם אנשים אשר רוכשים מכונות ניקוי ביתיות לספות ביתם אך ההבדל בין המכונות הוא רב. חברות לניקוי ספות יודעות לנקות את כל סוגי הספות הקיימות ולכן, מומלץ כי לא תתאמצו ותתחבטו בדילמה איך מנקים ספות לבד כאשר חברה מקצועית תבצע ניקיון מושלם עד למצב שהספה תיראה כחדשה.

 

לפעמים נשפך יין על הספה וזה אחד מהכתמים הקשים לניקוי. במקרה זה יש לרכוש מוצר ניקוי ספות בחנויות לחומרי בניין או במרכולים ולבדוק אם חומר הניקוי מבוסס מים או ממיסים.  לאחר שימוש בחומר ניקוי, יש לנגב היטב שלא יישארו שרידים של חומר הניקוי ניתן להשתמש עם מגבת יבשה ונקייה ולספוג את חומר הניקוי יש לתת לספה להתייבש באוויר הטבעי יש להשאיר את הספה לפחות כיממה עד לייבושה המלא. יש לציין כי חומרי ניקוי מסוימים מתאימים לספות בד כותנה או בד פשתן אשר ידועים כבדים טבעיים וישנם כאלה המתאימים לספות העשויות בד סינטטי. שימו לב למרקם הבד ולסוג הריפוד, מה שיסייע לכם לדעת בוודאות לא רק איך מנקים ספות לבד, כי אם באילו חומרים וכיצד ניתן לנקות אותן מבלי לפגוע במרקם של הריפוד.

ניסיתם את ככל שיטות הניקוי והכתם לא הוסר – מה עושים?

במדרה זה אין מנוס כי אם להזמין חברת ניקוי ספות מקצועית שהיא היחידה שמחזיקה גם במכונות משוכללות המזריקות , מקרצפות ויונקות את חומר הניקוי עם המים כאשר חומר זה מכיל גם ממיסי שומן עדינים שאינם פוגעים בריפוד ספות הבד. כתמי שמן הם אחד מסוג הכתמים הקשים ביותר להסרה. זו הסיב כי יש לדעת איך  מנקים ספות לבד. לא רק הניקיון של הספות חשוב כי אם יש למנוע מקרדית האבק לחדור בספות שלכם. יש לדעת כי חום הוא זה אשר מבריח את קרדית האבק. למשל  קרדית האבק  לא יכולה להתקיים בשמש . יש לתת לספות להיות זמן מועט בשמש בכל חודש בערך כך שתהיו בטוחים כי אתם אכן מוגנים מטפיל זה שמזיק מאוד לבריאותנו, במיוחד לדרכי הנשימה.

 

ישנם כאלה שיודעים איך מנקים ספות לבד אבל מצד שני פעולה נחוצה כגון פעולת חיטוי לאחר ניקוי הספות רק חברה מקצועית יכולה לבצע. פעולת החיטוי מונעת מהחיידקים להתרבות ולכן, מומלץ כי תטפלו בספות באופן מקצועי לפחות אחת לשנה. הספות שלכן תישמרנה משך שנים רבות באמצעות טיפול מקצועי זה. אם תשאלו גורמים מקצועיים כגון מומחה בניקוי ספות איך מנקים ספה לבד ובאילו חומרי ניקוי עליכם להשתמש, לבטח תשמעו תגובות כמו לא בכל חומר ניקוי ובמיוחד לא חומרי ניקוי חזקים שעשויים להרוס את ריפוד הספות כגון כלור או כל תרכובת כימית חזקה אחרת אשר בהחלט אינה מתאימה לספות הבד שלכם.

 

אם אינכם בטוחים איך ניתן לנקות ספות  בעצמכם אל תיקחו סיכון

ספות עולות לא מעט כסף. וזו הסיבה כי יש להתייעץ לפני כל ניקוי עצמי איך מנקים ספו לבד. יש לציין כי ניקוי ספות מקצועי הינו באחריות החברה ואתם יכולים להיות שקטים כי לא יהיה מצב שהספות תיהרסנה בגלל חוסר ידע מצדכם או חוסר ניסיון. לכל אחד יש את המומחיות במקצוע שלו. זה הזמן להסיר דאגה מלבכם ולתת את המושכות בידיה של חברה מקצועית לניקוי ספות מומלץ שלא לבצע ניקוי עצמי של ספות מה שעשוי לעלות ביוקר רב  כ אם לשלם כמה מאות שקלים כאשר הסכום הינו זניח, מאשר להרוס את הספות ולרכוש חדשות . רבים יעידו כי לאחר שהזמינו חברת ניקוי ספות מקצועית, הספות נראו כאילו זה עתה נרכשו מהחנות והם היו שבעי רצון מהשירות ומהמקצועיות. תוכלו לברר כמה עולה ניקוי ספות מקצועי במקום להתלבט בשאלה איך מנקים ספות לבד ומכך תסיקו כי שירות מקצועי יהיה עדיף.

 

לא כל אדם מן המניין יכול לאבחן את סוג הבד או העור של הספה כי אם רק חברה מקצועית ולכן אם שאלתם איך מנקים ספות לבד, התשובה טמונה ראשית באבחון סוג הריפוד ובהתאמת שיטת וחומרי ניקוי מתאימים. יש לשים לב בבחירה נכונה של חברת ניקוי ספות היות ואם התוצאה של ניקוי ספות מקצועי הייתה זהה לזו של ניקוי ספות עצמי סימן שהחברה אינה מקצועית כלל. במקום שתבזבזו אנרגיות על איך מנקים ספות לבד בררו מי מהחברות הינה מבין הוותיקות ביותר וקבלו המלצות ממי שאתם מכירים היטב. אחת החברות המומלצות הינה א.א. אלופים בניקיון, אשר קיימת מזה 19 שנה. לחברה צוותים מיומנים, מכשירים משוכללים וחומרי ניקוי איכותיים התאמים בדיוק לסוג הריפוד שלכם. לחברה מגוון של שירותי ניקיון גון: ניקוי שטיחים ניקוי ריפוי רכב ניקוי מזרונים ניקוי ווילונות בקיטור וניקיון בתים, דירות ומשרדים. לחברה  שירות בפריסה רחבה והיא מעניקה אחריות מלאה על עבודתה.

 

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×