איך מנקים ספות עור ביעילות?

רהיטי עור הם בדרך כלל רהיטים יוקרתיים שנמצאים לעתים במשפחה שנים ארוכות בשל האיכויות והיוקרה הנגזרים מהחומר המיוחד הזה. שיטות חדשניות לניקוי עור הופכות את השימוש והתחזוקה של רהיטי עור לטובות יותר מאי פעם.

ספות עור – בחירה יוקרתית הזקוקה לחיזוק

עור הוא אחד החומרים הוותיקים ביותר המשמשים בייצור רהיטים וזה מכבר נחשב לאחד היוקרתיים והאיכותיים שבהם על ידי רבים. מסיבה זו רהיטי עור כמעט תמיד עולים יותר מאשר רהיטים מבד וגם בדרך כלל, בהינתן תחזוקה נכונה יכולים גם להאריך ימים יותר מהם. זוהי גם הסיבה שיותר ויותר אנשים בוחרים ברהיטי עור כאופציה העדיפה עליהם בכל הקשור ברהיטים לבית ואף למשרד. אין דבר שמשדר ללקוח יוקרה ויציבות יותר מאשר ספת עור יפהפייה בחדר ההמתנה או במשרד. יחד עם זאת יחשוב לזכר שרהיטים משובחים המכילים עור זקוקים לטיפול מיוחד וכדי לקבל מהם את המיטב וכן להבטיח שהם ישמרו לאורך זמן חשוב מאוד להשקיע בהם.

ניקוי ספות

איך לנקות ספות עור? מחזירים עטרה ליושנה

טיפ 1# – שאבו אבק בתדירות קבועה

אבק הוא אחד ממטרדי הניקיון הגדולים שיש, במיוחד בארץ חמה כמו שלנו. בואו נודה על האמת, הרי אף פעם לא נצליח להיפטר מהאבק – לכן צריך להפוך את ניקוי האבק למשימה שבועית או דו-שבועית, תלוי כמה אבק נכנס אליכם הביתה. אבל מה לשאיבת אבק ולספת עור? פשוט מאוד – שואב האבק חוסך לכם זמן עבודה בין כריות הספה ובצדדים, שם לא תמיד מצליחים להגיע עם המטלית. כמו כן הוא מעלים כהרף עין כל מיני פירורי איכול ושאר לכלוכים שמצטברים דרך קבע על הספה. ודאו שאתם משתמשים במברשות רכות בשואב האבק, ושאינכם מפעילים לחץ גדול מדי על העור, שעלול להיפגם בקלות.

טיפ 2# – נקו תדיר במים ובסבון

לאחר ששאבתם את רוב האבק והלכלוך, מטלית לחה הספוגה במים ובסבון פשוט, תעשה את עבודת הניקוי הנוספת. ודאו שהמטלית לחה בלבד ולא ספוגת מים, שעלולים לטפטף על העור ולפגום בו. לאחר שהעברתם ניגוב רציני על כל חלקי הספה, יבשו אותה היטב באמצעות מטלית יבשה ועדינה. אל תמתינו שהרטיבות תתייבש לבדה, במיוחד לא בחודשי החורף, שאז היא עלולה לחלחל פנימה אל תוך העור העדין. כמו כן השתדלו שלא להשתמש במשהו מחוספס מדי לייבוש, שעלול לפגום במראה העור.

טיפ 3# – השתמשו במרכך מיוחד לספות עור

לאחר שהסתיימו שני השלבים הקודמים, מגיע שלב ההברקה. פעם בכמה חודשים מומלץ להשתמש בתכשיר מרכך המיועד במיוחד לספות עור. תכשיר מהסוג הזה אינו מכיל חומצות או חומרים כימיים, שעלולים לפגוע באיכות העור ובמראהו ולגרום לו לנזק בלתי הפיך. מרחו את החומר המרכך בתנועות מעגליות עדינות, עד שכל שטח הספה כוסה בחומר. השאירו את החומר לעשות את פעולתו במשך רבע שעה, ולאחר מכן הסירו אותו בעדינות עם מטלית רכה ויבשה עד שהספה תבריק.

טיפ 4# – הבהרת הספה

לספות עור בהירות יש נטייה להתכהות עם חלוף הזמן, ולאבד את צבען הבהיר לטובת גוונים כהים יותר. אם זה קרה גם אצלכם, אל חשש – כמה חומרים פשוטים שיש בכל בית יפתרו את הבעיה בצורה יעילה.

בשלושת רבעי כוס מים שמים רבע כוס מלח ושתי כפות סודה לשתייה, טובלים מטלית יבשה וסוחטים עד שהיא נשארת לחה (ולא רטובה, זכרו – מים עלולים לפגום בעור). מנגבים את ספת העור בעדינות עם המטלית הספוגה בחומר, ולאחר מכן מייבשים עם מטלית נוספת. מומלץ לבצע פעמיים לפחות עד להבהרה / הסרה של החלקים הכהים.

ניקוי ספות מעור

טיפ 5# – ניקוי כתמים בספות עור

כתמי דיו אפשר לנקות על ידי טבילת קצה קטן של מטלית באלכוהול וחומץ, ובעדינות רבה לטופף על הכתמים עד להסרה. כתמי תה או קפה שהתנחלו על הספה ואל הספקתם לנקותם בזמן, יש לנקות באמצעות חומרי ניקוי לספות עור בלבד.

כאן לא המקום לשימוש בחומרים ביתיים מאולתרים, ורצוי גם להזמין מומחים לניקוי ספות לביצוע עבודה יעילה באמת.

דבר נוסף שחשוב לדעת הוא שרהיטי עור ישנים אשר התלכלכו עם השנים, גם אם מדובר בהרבה זמן שעבר מאז שנוקו, ניתן עדיין לנקותם ולהחזיר אותם לברק והאיכות של פעם. זוהי הסיבה שאנו משלבים בטיפול במוצרי עור אך ורק את התכשירים האיכותיים ביותר עם שיטות הניקוי הייחודיות אשר בעזרתן תוכלו להחזיר את הברק לרהיטי העור שברשותכם וכן להתמודד עם כתמים ישנים שחשבתם שכבר לא ירדו. חבל לזרוק ספת עור תקינה רק בגלל כתם עקשן אחד כאשר ברשותנו אמצעי הניקוי המתקדמים ביותר במחירים הנוחים ביותר. נסו את השירות שלנו עוד היום ולא תתאכזבו. התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר ובחינה של הרהיטים שברשותכם.

ניקוי ספות מעור

לפוסט הזה יש תגובה אחת

  1. בא אלינו עומר החביב וניקה את ספות העור ביסודיות "עבודה מדהימה"
    ויתרה מכך היחס היה מדהים לכל אורך העבודה
    לכשארצה בפעם הבאה אני כבר יודע למי לפנות

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×