איך ניתן להוריד כתם יין משטיח

איך ניתן להוריד כתם יין משטיח

אנו חוגגים ושותים יין עם חברים בסלון אבך תאונות תמיד קורות ולכן יש לשים לב במקרה שנשפך לנו יין על השטיחים. אז איך ניתן להוריד כתם יין משטיח?  זה ידוע כי כתמי יין הינם הכתמים הקשים ביותר להסרה ולכן מיד עם היווצרות הכתם יש לספוג אותו כל שניתן באמצעות נייר סופג או מטלית יבזה ונקייה. אם אתם משתמשים עם מטלית דאגו לשטוף ולסחוט אותה ולחזור על פעולת הספיגה שוב. לאחר שהכתם נספג והתייבש יש לפזר מלח בכמות נדיבה על הכתם. פעולה זו מסייעת לייבש את האזור המוכתם ולספוח את הנוזלים.. ישנן כל מיני שיטות שבאמצעותן ניתן לדעת איך ניתן להוריד ין משטיח. למשל באמצעות יין לבן. מה שזה נראה לכם מוזר אבל זה פשוט עובד! נסו לשפוך יין לבן על כתמי היין האדום שנמצאים בשטיח. האלכוהול שהוא חסר צבע מדלל את היין באופן משמעותי ומאפשר לנקות את היין האדום בקלות ולהעלים אותו לחלוטים מהשטיח.

 

גם באמצעות מי סודה, ניתן יהיה להסיר כתמים של יין אדום מהשטיח.  יש לספוג כמה שיותר נוזלים באמצעות מגבת נייר או ספוג. הספיגו את המטלית או הספוג עם מי סודה ופשוט לחצו על הכתם. יש לספוג את הנוזלים עם מגבת נייר ולהמתין שיתייבש האזור המוכתם. גם סבון כלים עם מים יכול להסיר כתם יין מהשטיח. יש לערבב מים קרים עם סבון כלים. ספגו את האזור עם מטלית יבשה או נייר מגבת סופג. יש ללחוץ עם המטלית את הכתם עד שהנוזל ייספג כליל. יש לחזור על פעולה זו בין 3-4 פעמים. לפני שאתם  מתלבטים בשאלה איך ניתן להוריד כתם יין משטיח יש לנסות את שיטת הניקוי על פינה מוסתרת בשטיח ואז אם השטיח מגיב טוב תוכלו להמשיך בניקוי השטיח.

 

ניקוי כתם יין משטיח באמצעות שיטות שונות ונוספות

לבטח תשאלו מה הקשר בין קצף גילוח לבין איך ניתן להוריד כתם יין משטיח באמצעות קצף הגילוח. ניתן להשתמש עם קצף הגילוח על מנת לספוג את היין. השרו את קצף הגילוח על השטיח למשך שעה. השתמשו עם מטלית רטובה בכדי לספוג את היין אשר נספג בקצף הגילוח. גם שימוש עם וודקה עשוי להועיל כאשר אתם לא יודעים במדויק איך ניתן להוריד כתם יין משטיח.. האלכוהול שנמצא בוודקה הוא מרוכז ויכול לפרק כתמי יין אדום. גם בעזרת חומץ לבן, סבון ומים חמים ניתן יהיה להסיר כתמי יין אדום מהשטיח. ניתן לערבב כמות שווה של חומץ סבון ומים חמים. יש לערבב את התערובת ולשפוך על הכתם בשטיח. הספיגו עם המגבת כאשר אתם מפזרים חול של חתולים, אשר סופג היטב את הנוזלים.

 

כאשר כתם היין עדיין טרי, ניתן יהיה לספוג אותו בעזרת מלח ולהמתין שעה. סודה לשתייה סופג את היין האדום. יש לתת לסודה לבעבע ולהמתין לפחות שעה. מי שמעוניין באפקט ממש יעיל, ניתן יהיה לערבב סודה לשתייה יחד עם מלח והכתם פשוט ייעלם. לפעמים ללמוד איך  להסיר כתם יין משטיח, יכול להיות באמצעות דרכים מוזרות, כשאר שיטות הניקוי הן באמצעות חומרים אשר עשויים להיראות לכם מוזרים, אבל מסתבר כי שיטות אלה עובדות ולכן פשוט שווה לנסות. שיטות אלה כבר נוסו והיום כבר רבים משתמשים בהם ופשוט יודעים איך ניתן להסיר כתם יין משטיח. לפעמים באמצעות השיטות והטיפים אשר הצענו לכם במאמר זה, שמטרתו היא איך להוריד כתם יין משטיח יש לחזור הכמה פעמים עד להסרתו המוחלטת של כתם היין.

 

כתם של יין על השטיח אינו כתם לכל החיים

נכון שזה יכול להיות מעצבן, כאשר יין אדום נשפך על השטיח שלכם, אבל  אין  צורך להיכנס סתם ללחץ. יש להיזהר ממסירי כתמים אשר עשויים מחומרים אשר מכילים  כימיקלים ולנסות את השיטות של איך להסיר כתם יין משטיח. גם מהבגדים שלכם כאשר נשפך עליהם יין אדום, ניתן ליישם שיטות אלה.  אם שאלתם איך להוריד כתם יין משטיח תתפלאו שגם חלב מסייע להסרת הכתם האדום שלבטח מציק לכם בעין. חלב ידוע כחומר אשר מרכך את הכתם ויספוג אותו. יש לכסות את הכתם בעזרת חלב ולהמתין כיממה. יש להסיר את החלב באמצעות מטלית לחה כאשר אתם לוחצים על האזור. מומלץ לטבול סבון כלים עם מים ולספוג את הכתם על מנת שריח החלב לא יישאר בשטיח. במידה ואתם מתקשים להסיר את כתם היין האדום, מומלץ להזמין חברת ניקוי שטיחים מקצועית אשר תוכל לדעת בדיוק איך להוריד כתם יין משטיח באמצעות חומרי ניקוי מקצועיים וייעודיים אשר יתאימו במדויק לסיבי השטיח שלכם.  יש לדעת כי גם באמצעות נוזל חמצן המעורבב עם סבון כלים, ניתן יהיה להסיר כתמי יין אדום מהשטיח. הזמנת חברת ניקוי שטיחים בגלל כתם ין בשטיח, חייב להתבצע, רק לאחר שניסיתם את כל שיטות איך להוריד כתם יין משטיח.  ישנם חומרים מסירי כתמים, אך יש להיזהר בשימוש שלהם, כאשר אתם בטוחים בוודאות כי חומר מסיר כתמים כאשר ניסיתם אותו באזור נסתר בשטיח.

 

כתמי יין שנספגו בסיבי השטיח – מה עושים?

לפעמים הבעיה של איך להוריד כתם יין משטיח, עשויה להיות ממשית כאשר הכתם כבר חדר עמוק לסיבי השטיח. אם הכתם הוא אל  חזור, יש להשתמש בשירותיה של חברת ניקוי שטיחים אשר תוכל באמצעות חומרים מקצועיים שמותאמים לסוג השטיח הספציפי שלכם, להסיר את הכתם גם אם סברתם כי הכתם כבר יישאר לתמיד. גם אבקת סודה לשתייה, נחשבת לפתרון יעיל מאין כמוהו. היא מסייעת בניקיון של כתמים חזקים רבים גם לכתמי יין אדום. ישנן פתרונות שונים לגבי איך להוריד  כתם יין אדום משטיח למרות שלפעמים זה יישמע לכם מוזר אבל משחת שיניים יכולה לסייע. יש למרוח משחת שיניים לבנה בלבד על השטיח באזור המוכתם ביין, לשפשף באמצעות מברשת בעלת סיבים רכים או באמצעות ספוג ניקוי. גם לימון הינו חומר טבעי שידוע כמלבין כתמים. יש לסחוט  1 כף של לימון ולערבב עם 9 כפות של מים שפכו מהתמיסה שפשפו באופן נקודתי את כתם היין וספג באמצעות מטלית לבנה ויבשה.

 

אם כל הפעולות הללו לא סייעו לכם, סימן שהכתם כבר נספג עמוק בשטיח ויש להזמין חברה המתמחה שנים בניקוי כל סוגי השטחים וכן יודעת להסיר גם כת י יין אשר נחשבים ככתמים קשים להסרה. אחת מהחברות המוכרות בענף ניקוי השטיחים והריפודים הינה חברת א.א. אלופים בניקיון, אשר עוסקת בתחום זה כבר 19 שנה. לחברה שיטות ניקוי יעילות וחדשניות וכן מכונות לניקוי שטיחים ריפודים מהמשוכללות ביותר. החברה מציעה שירות בפריסה רחבה באזורים רבים בארץ וכן, שירותי הניקיון שהיא מציעה לציבור לקוחותיה הוא רחב וכולל: ניקוי ספות, ניקוי מזרונים, ניקוי ריפודי רכב ניקוי ווילונות בקיטור, ניקיון בתים, משרדים ודירות. העבודות נעשות באחריות מלאה ולחברה המלצות חמות מלקוחותיה הרבים שהיו שבעי רצון משירותיה המקצועיים. החברה עומדת בזמנים ונותנת הצעת מחיר לאחר שנציג מהחברה יגיע אליכם על מנת לבחון את השטיח או הספה

א.א. אלופי בניקיון

 

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×