הסרת כתמים לריפוד רכב

הסרת כתמים לריפוד רכב

הרכב שלנו הופך לסוג של הבית השני שלנו. אנו נוסעים ברכב לעבודה, יוצאים לטיול בסופי שבוע ובחגים עם בני המשפחה, אך הבעיה שהריפודים של הרכב מתלכלכים בגלל חטיפים, אוכל ושתייה, אבק ופיח. ישנם ריפודי רכב העשויים מבד שניתן לבצע בהם הסרת כתמים לריפוד רכב. הפעולה למעשה די פשוטה באמצעות דלי מים חמימים ואבקת או ג'ל כביסה. יש להכין מברשת רכה אך מצד שני שתוכל לקרצף את חומר הניקוי על הריפוד. על מנת לבצע פעולה כמו הסרת כתמים לריפוד רכב יש להצטייד גם בדלי מים קרים ובמטלית יבשה. לאחר שפשוף ריפודי הרכב, יש להשתמש במטלית לחה ספוגה היטב עם מים על מנת להסיר את חומר הניקוי לאחר פעולת הקרצוף. כאשר מדובר ביום חם, הייבוש של הריפוד יהיה קל יותר. יש כאלה שמזמינים חברה המתמחה בניקוי והסרת כתמים לרכב, אשר תנקה גם את הבד הנמצא בתקרת הרכב כאשר בד זה, ספג אף הוא לכלוך וריחות שהצטברו בו עם הזמן.

 

יש לנקות את ריפודי הרכב באופן תדיר ולשאוב אחת לשבוע את מושבי הרכב, מה שישמור על הריפודים מפני אבק וגם לכם יהיה נעים יותר לנסוע ברכב נקי. יש לשים לב לגבי הסרת כתמים לריפוד רכב כאשר אתם מסירים כתמים טריים מיד. גם שימוש נכון עם חומרי ניקוי יסייעו לשמירה על הריפודים ולא ייהרסו את המרקם. יש לשמור שלא לעשן ברכב, מה שגורם לאפר להתפזר ברכב ולחדור לריפוד. כולנו מכירים את הכתמים האפורים שחורים של האפר מעישון הסיגריות על הריפוד. יש לנקות את מושבי הרכב באופן תדיר. נין להשתמש עם חומרי התזה שונים אשר מונעים הצטברות של לכלוך וכן, נוזלי ניקוי אלה, מסייעים במניעה של הצטברות לכלוך ומושבי הרכב, נשארים רעננים וריחניים.

 

ניקו ריפודי רכב העשויים בד

למעשה ניקוי וכן, הסרת כתמים לריפוד רכב, דומה מאוד לפעולה של ניקוי עצמאי של ספות הסלון שלנו. באמצעות חומרי ניקוי ביתיים אשר אינם מזיקים, ניתן יהיה לנקות בקלות ולבצע הסרת כתמים לריפוד רכב. סבון כלים מהול בצים, חומץ לבן מהול במים ואבקת סודה לשתייה יכולים בהחלט לעשות את העבודה. אם שאבתם את ריפודי הרכב  והכלב עדיין הפרווה נראית על הריפוד, לבשו כפפת גומי ובתנועות סיבוביות ישירות עם הכפפה עצמה, תוכלו לאסוף בקלות את הפרווה או קבוצות הפרווה שנשרה לכלב. אם מדובר על כתמים שניסיתם בעצמכם את כל פעולות הסרת כתמים לריפוד רכב ועדיין הכתמים ישנם. הפעולה הנכונה ביותר תהיה להזמין חברת ניקוי ספות וריפודי רכב, אשר מתמחה עם הסרת כתמים לריפוד רכב באמצעות שימוש בקיטור.

 

אדי הקיטור יחד עם חומר ניקוי מתאים וממיס שומנים, יכולים בהחלט לנקות כל כתם בריפוד הרכב שלכם. ניקוי זה אמנם עולה יותר, אך יעיל מאוד בפעולת הסרת כתמים לריפוד רכב, במיוחד לכתמים שקשה מאוד להסיר  בכוחות עצמכם. הרכב הוא כאמור כמו הבית שלנו ויש לשמור על ניקיונו. הרבה יותר נעים לנו ולמי שנוסע עמנו ברכב, לשהות ברכב נקי שמריח חומרי ניקוי. יש לשים לב כי ניקוי ריפוד רכב העשוי בד, שונה מניקוי ריפוד עור. כדאי כי תמצאו את כל המידע לגבי ניקוי הסוגים השונים של ריפודי רכב, כך שתוכלו לנקות נכון את ריפודי רכבכם מבלי שייגרם להם נזק. כאשר אתם מזמינים חברה המתמחה עם ניקוי והסרת כתמים לריפוד רכב, עליכם ליידע כי מדובר על ריפוד רכב העשוי בד או עור. בדרך זו, צוות חרת ניקוי ריפודי רכב, תדע אילו מכשור וחומרי ניקוי עליה להביא עימה.

 

ניקוי ריפוד עור ברכב

כאמור ניקוי ריפוד רכב העשוי בד שונה בתכלית מאשר ניקוי ריפוד העשוי עור. ראשית יש לשאוב את הריפוד היטב ולנקות באמצעות קרם ניקוי המיועד לניקוי טאו הסרת כתמים  לריפוד רכב העשוי עור. לאחר ששפשפתם בתנועות סיבוביות עם מטלית רכה המיועדת לניקוי משטחי עור, יש להבריק את ריפודי הרכב  עם קרם לחות והברקה המיועד לריפוד עור. יש מדי שבוע בערך, לחזור על פעולת הניקוי והחדרת הלחות לרכב, במיוחד כאשר הרכב סגור והשמש יכולה לפגוע במושבי העור. שימו ל לכיסויי הפנימי של הרכב המגן מהשמש, היות וארצנו ניחנת במזג אוויר חם, אשר יכול לפגוע בריפודי הרכב. ניתן לרכוש את ערכת ניקוי ריפודי עור לרכב ולהשתמש בה בכל פעם כאשר ריפודי העור מתמלאים בכתמים ואבק. יש לשמור על העור באמצעות קרמים מיוחדים להברקה והזנה ששומרים על  העור לאורך זמן. כדאי תמיד להתייעץ עם חברת ניקוי ריפודי רכב, אשר מתמחה בניקוי של כל סוגי ריפודי הרכב, על מנת שתוכלו לדעת איזו ערכה של ניקוי עליכם לרכוש, אם מדובר בריפודי עור. מומלץ כי לאחר הזמנת חברת ניקוי ריפודי רכב, תבקשו הוראות תחזוקה והוראות לגבי הסרת כתמים לריפוד רכב.

 

אם יש לכם ריפוד רכב העשוי בד ואתם מעוניינים בניקוי יסודי אשר כולל הסרת כתמים לריפוד רכב, עליכם לדעת, כי הניקוי יתבצע בשיא הנוחות ובביתכם. חברת ניקוי ריפודי רב, מגיעה עד לביתכם ומנקה לכם את הריפוד עד שתראו את התוצאות המדהימות של ריפוד שנראה ממש כחדש. חברה של ניקוי ריפודי רכב מגיעה עם מכשור משוכלל הכולל מכונות הזרקה ויניקה וחומרי ניקוי מקצועיים. הבד כאמור יאובחן לפני תחילת פעולת הסרת כתמים לריפוד רכב. הריפוד ינוקה באמצעות הזרקת החומר ויניקתו כאשר פעולה זו תתבצע כמה פעמים, עד שהמים יהיו נקיים לחלוטין.  אם אתם מעוניינים גם בניקוי שטיחי הרכב, החברה תבצע גם ניקוי זה. יש לציין כי ניקוי וכן הסרת כתמים לריפוד רכב, מתומחרת לפי גודל הריפוד, סוג הבד והנתונים של הריפוד. 

 

ניקוי כתמי וריחות שתן מריפוד הרכב

הרב אנשים שנוסעים עם ילדיהם הקטנים הילדים לפעמים לא יכולים להתאפק והריפוד מתמלא בשתן, מה שגורם לכתמים וריחות ממש לא נעימים. חברת ניקוי כתמים לריפוד רכב, משתמשת בחומרי ניקוי והסרת ריחות רעים והמושבים יהיו נקיים לחלוטין וללא ריחות לוואי מיותרים. גם כתמי שמן על הריפוד יש לשים לב כי ספיחה של השמן עם ניר סופג או מטלית, יהיה פתרון יעיל. חברה אשר מתמחה עם הסרת כתמים לריפוד רכב. אם חשוב לכם מיד כאשר תגיעו הביתה מטיול לנקות ריח השתן, יש לספוג ככל הניתן את השתן ולפזר אבקת סודה כפעולה של "עזרה ראשונה" על מנת לפזר את הריח הרע עד שתזמינו חברת ניקוי ריפודי רכב.

 

הקפידו להזמין חברת ניקיון ריפודי רכב שהיא וותיקה ומוכרת ומתפרסת באזורים  רבים בארץ. חברת א.א.אלופי ניקיון  הינה אחת מהחברות המוכרות בשוק. החברה כבר קיימת מעל ל-19 שנה ומציעה מגוון רב של שירותי ניקיון כגון: ניקוי ספות, ניקוי שטיחים, ניקוי ריפודי רכב, ניקוי ווילונות בקיטור, ניקוי מזרונים,ניקוי בתים, דירות ומשרדים, תיקון  ריפוד ספות בבית הלקוח וכן, ריפוד ספות בבית הלקוח. החברה משתמשת עם מכשור משוכלל וחומרי ניקוי שהותאמו לפי סוג הבד. החומרים מקצועיים ובאיכות גבוהה. לחברה לקוחות רבים המלווים אותה שנים וממליצים עליה בחום לאחרים

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×