חומר לניקוי מכונת כביסה

חומר לניקוי מכונת כביסה

 

מכונת הכביסה בכל בית, במיוחד כזה שיש בו ילדים קטנים, הינה אחד ממכשירי החשמל העסוקים ביותר בבית, אם לא העסוק ביותר. עם הזמן, מכונת הכביסה צוברת אבנית, אבק ואפילו עובש שיכול להשפיע על הבגדים. יש לדעת, כי מכונות כביסה, אמורות להחזיק מעמד שנים רק באמצעות תחזוקה וטיפול נכון במכונת הכביסה. יש לבדוק לגבי חומר לניקוי מכונת כביסה, האם החומר מתאים להסרת אבנית בלבד, או שישנו חומר ניקוי שמתאים לנקות ולהבריק גם את פנים מכונת הכביסה. יש לדעת, כי את תא המרכך אשר נוטה לצבור המון לכלוך ושומן, יש לנקות תחת ברז של מים חמים וסבון, אחת לשבוע.

 

כאשר מתחזקים ומנקים נכון מכונת כביסה, התפעול שלה יהיה טוב יותר והיא פחות נוטה להתקלקל. לדוגמא, טכנאי מכונות כביסה, ימליצו לכם על טבליות נגד אבנית, כאשר ישנה תכנית מסוימת של כביסה אשר יש להפעיל את המכונה ריקה מבגדים, על מנת לנקות את השרוול וגוף החימום, כאשר אלה הם שצוברים הכי הרבה אבנית.

 

גם את תוף מכונת הכביסה יש לנקות היטב אחת לשבוע ולדאוג לייבוש במטלית יבשה, היות והגומי כאשר הוא לח, נוטה לצבור עובש וכתמים אלה, גורמים נזק לבגדים ולבריאות גם יחד. גם חברות ניקיון כמו ניקוי ספות, תוכלנה להמליץ לכם באמצעות טיפים יעילים וחומרי ניקוי יעילים שמשיגים תוצאות מבריקות, הן למכונת הכביסה והן לבגדים הנקיים שייצאו ממנה.

טיפול תקופתי גם למערכת הפנימית של מכונת הכביסה

 

יש לדעת, כי חומר לניקוי מכונת כביסה, משפר את כוח הניקוי שלה, זו טעות לחשוב, כי מכונה בזמן שהיא מכבסת מנקה את עצמה, כי אם נהפוך הוא, מדובר על בית גידול של חיידקים, במיוחד באזור של התוף ליד דלת מכונת הכביסה, על הגומי. למשל אם תלבשו תחתונים שיצאו ממכונת כביסה שיש בה עובש וחיידקים, לבטח תסבלו מגירוי בעור. השאירו את דלת מכונת הכביסה פתוחה, עד לכביסה הבאה וכן, נקו ונגבו את פנים המכונה, כך שלא יהיה ספק כי המכונה יבשה ואין בה אזורים מלאי לחות. קיים מוצר של ניקוי מכונת הכביסה שלכם באמצעות חומר לניקוי מכונת כביסה, אך יש לבצע את הניקוי הפנימי לחוד, החיצוני, ניקוי מגירת מרכך הכביסה ועוד. אם תקפידו באופן קבוע, לנקות בכל פעם חלק אחר במכונת הכביסה, המכונה תאריך ימים והבגדים, יצאו נקיים ורעננים מבלי ריחות של עובש, מה שיגרום לכם לנזק בריאותי.

 

תוכלו למצוא חומר ניקוי למכנת כביסה, בחנויות לחומרי בניין, במרכולים או להתייעץ עם חברות ניקיון, אשר מתמחות בנושאים כמו: ניקוי ספות, ניקוי שטיחים, או ניקוי ריפודים לרכב וכן , ניקוי מזרונים. חברות אלה מתמחות בניקוי מוצרים ביתיים וטיפול בהם, כך שאם הזמנתם חברה העוסקת עם ניקוי ספות, היא לבטח תשמח לתת לכם טיפים לגבי חומר הניקוי האידיאלי ושיטות ניקוי מנצחות ויעילות למכונת כביסה. פעולות כגון הפעלת מכונת הכביסה כאשר היא ריקה מבגדים על פעולת הרתחה ללא השרייה. יש למלא את מגירת מרכך הכביסה במכונת הכביסה בכפית חומץ, מה שיחטא היטב את מכונת הכביסה מחיידקים ועובש ויסיר את הריחות הרעים ממנה אשר נוצרו מלכלוך אשר הצטבר בפילטר.

 

ניקוי עם מלח לימון אחת לשלושה חודשים

 

אחד מחומרי הניקוי הטבעיים היעילים לניקוי מכונת הכביסה, הינו ללא ספק מלח לימון. חומר זה, הינו טבעי ויעיל  מלח לימון, יעיל במיוחד לניקוי האבנית ממכונת הכביסה. יש לבצע פעולת ניקוי זו, אחת ל-3 חודשים. קיים חומר לניקוי מכונות כביסה ייעודי, כגון טבלייה מיוחדת שמיועדת לניקוי יסודי של מכונת כביסה, כאשר אתם מניחים את הטבלייה בתוף המכונה, מפעילים על 60 מעלות כאשר היא ריקה והאבנית תיעלם. תוכלו גם לנקות את מגירת מרכך הביסה באמצעות שליפת המגירה והכנסתה למדיח כלים, אשר יבריק אותה ויגרום לה להיראות כחדשה. כאשר אתם רוכשים מכונת כביסה חדשה מחנות למוצרי חשמל, כבר במעמד זה, שאלו את המוכר, לגבי תחזוקה נכונה של מכונת הכביסה וכן, אם הוא ממליץ על חומר לניקוי מכונת כביסה, כל כמה זמן מומלץ לבצע ניקיון יסודי של מכונת הכביסה ועוד. ישנן ערכות למכונות כביסה אשר מיועדות לניקויה, בררו איזו חברה נחשבת לטובה ביותר ואז תוכלו לרכוש חומר ניקוי זה. ישנם חומרי ניקוי למכונת כביסה שהם מתוצרת הארץ וישנם של מותגים ידועים מחו"ל.

 

כדאי כי תקרא כמה שיותר חומר ברשת והמלצות, לגבי בחירה נכונה של חומר לניקוי מכונת כביסה, ישנם פורומים העוסקים בניקיון הבית, כך שלבטח תוכלו למצוא כמה שיותר מגדע על חומרים יעילים של ניקוי מכונות הכביסה.

 

ההמלצות של חברות ניקיון לגבי ניקוי יסודי של מכונת הכביסה

 

הניסיון הרב של חברות ניקיון בכל הקשור לניקוי יעיל כמו ניקוי שטיחים וניקיון יסודי של מוצרי טקסטיל בבית כמו ניקוי ווילונות אם באמצעות ניקוי מקצועי, או אם ווילונות שיש וניתן להכניסם למכונת כביסה. חברות אלה, יכולות למצוא לכם את הפתרון היעיל ביותר לתחזוקה נכונה ושוטפת של מכונת הכביסה. אחת מהחברות המובילות בתחום, הינה א.א אלופי הניקיון. החברה קיימת מעל ל- 10 שנים ומעסיקה צוותים מומחים, כאשר כל צוות מתמחה בתחומו אם בתחום ניקוי ספות, ניקוי שטיחים, ניקוי מזרונים, ניקוי ריפודי רכב ועוד. החברה מעניקה אחריות מלאה , על כל סוגי הניקיון שהיא מבצעת , מעניקה שירות אדיב, תוך עמידה בזמנים וכן, טיפים לתחזוקה נכונה. הנכם מוזמנים לפנות אלינו בכל ייעוץ, שאלה או קבלת הצעת מחיר.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×