חומר לניקוי שטיחים

חומר לניקוי שטיחים

כאשר נשפך אוכל או שתייה על השטיחים בבית, מומלץ כי לא תתפתו לשפשף מיד את הכתם, כי אם יש לספוג אותו תחילה עם נייר מגבת סופג. שפשוף יכול לגרום להרחבת הכתם. לאחר נכן, יש לבחור נכון חומר לניקוי שטיחים שיתאים לשטיח ולא יהרוס אותו. ישנם סוגים שונים של שטיחים, כגון אלה העשויים מסיבים סינטטיים ואלה אשר עשויים מסיבים טבעיים. זו הסיבה כי אם אתם מעוניינים לנקות את הכתמים שנוצרו בכוחות עצמכם, יש לוודא איזה חומר ניקוי לשטיחים עליכם לרכוש. לפעמים חומר ניקוי  לשטיחים, יכול להיות פשוט מחומרים שיש בכל בית כגון סבון כלים עם מים, חומץ לבן עם מים, או אבקת סודה לשתייה מהולה במים וכן, אבקת כביסה. יש לנסות את חומר הניקוי בפינה נסתרת בשטיח ואז, ניתן יהיה להמשיך ולראות אם הכתם הוסר.

 

יש להיזהר שאינכם מורחים את הכתם יותר על שטח רחב בשטיח. גם שטיחוני אמבט קטנים העשויים מסיבים כגון צמר או סיבים סינתטיים, לא תמיד ניתן יהיה לכבס באמצעות מכונת כביסה היות וחומרי ניקוי המתאימים לבגדים הם לא כמו חומר לניקוי שטיחים. לפעמים חומרי ניקוי פשוטים שנמצאים בביתכם, כגון קצף גילוח, יכולים להתאים להסרת כתמים קשים. שטיחים העשויים מסיבים טבעיים, אפשר לנקות באמצעות חומר לניקוי שטיחים   שתכינו בעצמכם, באמצעות  כף של סבון נוזלי, וכף חומץ לבן. יש לשפוך את התמצית על הכתם ולהמתין כחצי דקה. יש לספוח את הנוזלים ולייבש באמצעות מייבש שיער.  יש לציין, כי מלבד התחזוקה השוטפת של השטיחים, יש להזמין חברת ניקוי שטיחים אשר מכירה את שיטת הניקוי היעילה שמותאמת לשטיחים בביתכם וכן באמצעות חומר לניקוי שטיחים  מקצועי.

 

האם קצף לניקוי שטיחים הינו חומר ניקוי יעיל

למעשה, ישם כל מיני סוגים של חומרי ניקוי אשר מיועדים לשטיחים. הכוונה היא לניקוי יבש באמצעות קצף זה. יש לקרוא היטב על חומר לניקוי שטיחים, כיצד משתמשים עם שמפו לשטיחים גם אם הוא שמפו יבש שלכאורה אינו יכול להזיק. כל עוד לא תרטיבו את השטיח, לא תהיה לכם סכנה של עובש, משום שרק באמצעות מכונות משוכללות ומקצועיות של חברות ניקוי שטיחים, ניתן לשאוב את המים רק באמצעות מכונות של הזרקה ויניקה שבאמצעותן מתבצעת פעולת ניקוי שטיחים. לפני שתתחילו לנקות שטיחים עם חומר לניקוי שטיחים, נסו לעבוד איתו באופן   נסתר בשטיח.

 

אם הכתם על השטיח נותר כתוצאה משוקולד שנמרח, ניתן יהיה להסיר את הכתם באמצעות נוזל של מדיח כלים. יש לפזר חומר ניקוי זה על הכתם להמתין מעט ולספוג את החומר באמצעות מטלית נקייה. אם מדובר על כתמים כמו קטשופ, מיונז או כל רוטב שומני אחר, יש להתיז חומר שיש בו גם ממיס שומנים ולנגב באמצעות מטלית נקייה. ישנן דרכים שוטות למדי, לניקוי או הסרת מסטיק או כתם שעווה מהשטיח. הכוונה היא לקוביות קרח שיכולות ביעילות  להסיר בשלמות את המסטיק או השעווה מהשטיח. יש להימנע משימוש ע חומר ניקוי לשטיח שמכין חמצן פעיל. יש גם להיזהר ולא לנסות חומר לניקוי שטיחים אשר מכיל חמצן פעיל. הסיבה היא שחומר זה, עשי לגרום לדהיית צבעי השטיח.

בקשו המלצה מחברת ניקוי שטיחים לחומר יעיל לניקוי שטיחים

על מנת להיות בטוחים בשימוש עם חומר לניקוי שטיחים, יש להתייעץ עם חברת ניקוי שטיחים, אשר תוכל להמליץ או אפילו למכור לכם חומר לניקוי שטיחים שמצד אחד, יחדור לעומק הריפוד ומצד שני שלא יהרוס את המרקם של השטיח וישאיר אותו רך, נקי וריחני. יש לציין, כי כתם טרי, מתנקה הכי טוב כי כל עוד הוא לא חדר לסיבי השטיח קל מאוד יהיה לספוג ולהסיר אותו מיד. יש להקפיד ולנסות את העמידות של צבעי השטיח. ישנם צבעים שרגישים לחומרי ניקוי מסוימים המיועדים לשטיחים. אם אתם מנסים להסיר כתמים שכבר נמצאים עמוק בשטיח, הם אינם יורדים, זה הזמן להזמין חברת ניקוי שטיחים, אשר תדע באיזה חומר לניקוי שטיחים ניתן יהיה להשתמש על מנת לנקות את כל הכתמים מהשטיח.

 

  יש לציין כי כל חומר  לניקוי שטיחים, אינו יכול להסיר כתמים כמו שמנים תעשייתיים

דבקים תעשייתיים ועוד כתמים שקשה מאוד להסיר. יש לציין כי תהליך של ניקוי שטיחים משתנה, כמו למשל ניקוי של שטיחים העשויים באריגת יד והכוונה כמובן לשטיחים העשויים מסיבים טבעיים. הניקוי של שטיחים אלה יהיה עדין וזהיר יותר. יש לציין כי למשל כתם דיו שכבר חדר לסיבים של השטיח, יהיה קשה להסרה. יש לציין, כי שטיחים העשויים מסיבים סינטטיים, קל יהיה בהרבה להסיר את הכתמים אך בחירה נכונה של חומר לניקוי שטיחים הינה מומלצת כי חומר לניקוי שטיחים עבור שטיחים טבעיים, יהיה שונה מאשר חומר לניקוי שטיחים סינתטיים.                                                                       

 יש לציין, כי שטיחים טבעיים הם אלה העשויים ממשי, כותנה וצמר שטיחים אלה הם יקרים ולכן, מומלץ להיזהר בשימוש עם חומר לניקוי שטיחים ואפילו עדיף כי תפנו לחבר ניקוי שטיחים, אשר תנקה במקצועיות ויסודיות את שטיחי ביתכם שטיחים בבית או במשרד נוטים לצבור לכלוך רב, חיידקים וקרדית האבק. אלה הם חיידקים שמזיקים לבריאות. הדרך הנכונה ביותר, לדאוג שהשטיח יהיה ללא חיידקים הוא ניקוי טוב פעם בשבוע, באמצעות חומר לניקוי שטיחים. ניקוי שטיחים כולל שימוש רב עם חומר לניקוי שטיחים מחברות שונות, כאשר חומרי ניקוי אלה, יכולים להסיר את כל סוגי הכתמים וגם את הקשים ביותר.                                                                                            

 

בררו מי מהחברות מוכרות את חומרי ניקוי השטיחים האיכותי ביותר

תוכלו לשוחח עם חברים ומכרים, על מנת לדעת איזה חומר לניקוי שטיחים ניתן יהיה לרכוש וכזה שיהיה יעיל ספציפית לסוג השטיח שלכם. יש לאחסן את חומר לניקוי שטיחים הרחק מידם של ילדים ולהשתמש בו בכל פעם שאתם מעוניינים להסיר כתמים מהשטיחים או כאשר אתם מעוניינים לרענן את השטיח ולהקנות לו מראה מצוחצח.ניקוי עם חומר לניקוי שטיחים יש לבצע אחת לשבועיים בערך וכן אחת לשנה, יש להזמין חברת ניקוי שטיחים מקצועית, אשר תחטא ותנקה את שטיחי הבית שלכם. חיטוי זה נעשה רק באמצעות חברת ניקוי שטיחים והוא מונע את היווצרותם של חיידקים. יש למצוא חברה מקצועית וותיקה שיש לה שם ומוניטין. ככל שתהיינה יותר המלצות על חברה וותיקה ומקצועית כך תהיו בטוחים כי בחרתם נכון. אחת מהחברות הוותיקות ביותר לניקוי שטיחים הינה חברת א.א. אלופי ניקיון.

 

החברה כבר קיימת מזה 19 שנה ומציעה סל נרחב של שירותי ניקיון כגון: ניקוי ספות, ניקוי ריפוד רכב, ניקוי ווילונות בקיטור, ניקוי מזרונים , ניקוי שטיחים, ניקוי בתים, משרדים, דירות ובתים. תיקון ספות, ריפוד  ספות ועוד. החברה מעניקה אחריות מלאה על כל סוגי הניקיון, עומדת בזמנים ומעניקה טיפים יעילים ללקוחותיה, בדבר תחזוקה נכונה ושוטפת. החברה מציעה פריסה רחבה בערים רבות בארץ ותוכלו להזמין את הצוות אשר יגיע עד לביתכם. כמו כן, חברת א.א אלופי ניקיון, יכולה להמליץ על חומר לניקוי שטיחים לניקוי כתמים נקודתיים א.א. אלופי ניקיון

 

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×