מחירון ניקוי שטיחים – א.א אלופי הניקיון

מחירון ניקוי שטיחים

 

קצת לפני חג הפסח אשר בא עלינו לטובה, אנו גאים להציג לכם מידע, לגבי מחירון ניקוי שטיחים.תחזוקה נכונה של השטיח, תאפשר לכם לחיות בסביבה נקייה ובריאה יותר ואם יש לכם כמה שטיחים, זו ההזדמנות לנקות את כולם באופן יסודי. יש לציין כי ישנם שטיחים שהם קלים יותר לניקוי וכאלה שהם קשים יותר לניקוי וכן, מצבו של השטיח מבחינת כתמים קשים, עשוי להעלות את מחיר הניקוי. ניתן למצוא קטגוריות שונות של ניקוי שטיחים על פי סוגם, מה שיעניק לכם מידע ברור יותר לגבי מחיר הניקוי של כל סוג של שטיח. זו הסיבה כי עליכם לדעת כי המושג ניקוי שטיחים אינו כללי, כי אם המחירים של ניקוי ספציפי זה, עשויים להיות שונים, כאשר זה תלוי בגורמים כמו: סוג השטיח, מצבו, שיטת הניקוי ועוד.

 

ניקוי שטיחים סינטטיים

 

יש לציין, כי מחירון ניקוי שטיחים של שטיחים סינתטיים , יהיה זול יותר, מאשר מחיר של ניקוי שטיחי צמר או ניקוי שטיחי משי שהעבודה על הניקיון של שטיחים אלה, הינה עדינה וקשה יותר וכן חומרי הניקוי יקרים יותר והשיטה היא שונה. שטיחים ממשי אשר נארגים בעבודת יד, מתלכלכים בקלות ולכן, יש להיזהר לאכול או לשתות לידם. ניקוי שטיחים חייב להתבצע אחת לשנה, על מנת לשמור על השטיח לאורך שנים. יש לציין, כי חברה המנקה שטיחים, תבצע גם ניקוי ספות וכל סוגי הריפודים, שכן כאשר החברה מגיעה אליכם הביתה, היא משתמשת במכשור מקצועי ומשוכלל אשר נועד גם לניקוי ריפודים, ניקוי מזרונים ועוד.

 

גם שטיחים העשויים מצמר או כותנה,מחירון ניקוי שטיחים, יהיה יקר יותר למשל ניקוי שטיח סיני, פרסי, אפגאני וכדומה, המחיר יהיה יקר יותר והפעולות של קרצוף, תהיינה ארוכות יותר. המחירים נעים בין 50-80 ₪ למ"ר. לגבי השטיחים הסינתטיים, מחיר הניקוי יהיה נמוך, היות וקל מאוד לנקות אותם, הם אמנם  מתלכלכים בקלות, אך גם מתנקים בקלות. כך גם לגבי ניקוי ספות בד, כאשר הבד הינו טבעי, הלכלוך חודר לסיבים והכתמים הופכים לקשים להסרה.

ניקוי שטיחי שאגי

 

שטיח שאגי, אמנם מעניק תחושה של רכות וביתיות אבל שטיח זה, סופח הרבה אבק ולכלוך. גם התחזוקה שלו היא קשה יותר ויש לשאוב אותו לעיתים קרובות על מנת למנוע מהאבק וקרדית האבק להתפתח בשטיחים אלה. זו הסיבה כי ניקוי שטיחים מסוג שאגי, יהיה יקר יותר, בשל הסיבים הארוכים והצפופים שמהם מיוצר שטיח זה. זו הסיבה כי מחירון ניקוי שטיחים מסוג שאגי יהיה יקר יותר מניקוי שטיחים בעלי סיבים קצרים יותר.

 

יש לציין, כי ישנם משרדים רבים שיש בהם שטיחים מקיר לקיר ויש לנקות אותם, אחת לחצי שנה, בשל התחלופה הרבה של האנשים המגיעים למשרדים אלה. מדובר על הרבה מ"ר ויש לברר לגבי מחירון ניקוי שטיחים מקיר לקיר, כאשר אתם משווים לפחות 3 הצעות מחיר. גם כאן כמובן, המחיר יהיה על פי מ"ר ולכן על פי מספר המ"ר כך יהיה המחיר של ניקוי שטיחים מקיר לקיר.

 

גם בחירת החברה שתנקה את השטיחים שלכם תהיה מכרעת

 

על מנת למצוא חברת ניקוי שטיחים מקצועית וותיקה ואמינה, יש ללכת על שם, מוניטין והמלצות. אחת מהחברות הללו הינה א.א אלופי הניקיון. החברה מפעילה צוותים מקצועיים והיא אף עוסקת גם בנושא של ניקוי ספות, ניקוי מזרונים, ניקוי ווילונות, ניקיון בתים ולמעשה כל שירותיי הניקיון, נמצאים תחת קורת גג אחד, אצל מי שנחשבים לאלופים בניקיון. תוכלו להשוות בין הצעת המחיר שתקבלו, לבין הצעות מחברות ניקוי שטיחים נוספות, כך שתיווכחו בעצמכם, כי החברה מציעה מחירים זולים, למרות המקצועיות והוותק שלה.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×