ניקוי יבש שטיח

ניקוי יבש שטיח

שטיחים תמיד היו ויהיו חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית.. מ שמאוד אוהב שטיחים, לבטח יודע שיש לנקות אותם והם מצריכים תחזוקה קבועה ומתמדת. שטיחים יפים רק כאשר הם נקיים, אחרת הם גורעים ממראה הבית. למרות שאולי נקפיד ונתחזק את שטיחי הבית, אנו נצטרך תמיד להסתייע עם חברת ניקוי שטיחים. כל חברה המתמחה בניקוי שטיחים, תציע שיטות לניקוי שטיחים אם ניקוי בהזרקה ויניקה באמצעות מכונות משוכללות, ניקוי בקיטור במצב שישנם כתמים עקשניים במיוחד או ניקוי יבש שטיח, אשר הניקוי יהיה ללא מי ובאמצעות חומרים כימיים. כל ניקוי שטיח, מתחיל עם שאיבת האבק. לאחר מכן ניתן יהיה להתחיל עם פעולת ניקוי יבש שטיח. ישנם שטיחים אשר מגיעים למפעלים המתמחים בניקוי שטיחים, כאשר מדובר לרוב בשטיחים יקרים, דולים וכבדים אשר עשויים באריגת יד ומסיבים טבעיים.

 

שיטות ניקוי שטיחים, ידועות ולכן, רק חברות מוכרות של ניקוי שטיחים תדענה, איזה סוג של ניקוי שטיחים עליהן לבצע. למשל ניקוי יבש של שטיח, דומה לניקוי יבש של בגדים, לא משרים או שוטפים את השטיח עם מים, כי כשמו כן הוא, ניקוי יבש שטיח יתבצע בחומרי ניקוי כגון גרגרים או אבקה, אשר יותאם לסוג השטיח. ניקוי זה למעשה, מסיר את הלכלוך הקשה מהשטיח אשר הצטבר לאורך זמן. כאשר מדובר בכתמים קשים שכבר חדרו לשטיח, חומרים אלה שהם מצד אחד חומרים שמיועדים למטרת ניקוי יבש שטיח, הם אמנם חומים כימיים אך מצד שני עדינים ואינם פוגעים בשטיח ומסירים גם לכלוך קשה. לרוב ניקוי יבש שטיח, נעשה בית הלקוח אך רק עם רמת הלכלוך והכתמים בשטיח היא לא גבוהה.

 

ניקוי יבש של שטיח  בבית באמצעות ניקוי עצמי

יש לציין כי ניקוי יבש שטיח, ניתן לבצע בכדי לרענן את השטיחים  בבית ולהסיר מהם כתמים נקודתיים.  במרכולים השונים ובחנויות ייעודיות לחומרי ניקוי, ישנם סוגים של קצף מיוחד אשר מיועד עבור ניקוי יבש שטיח. יש לשאוב היטב את השטיח ולפזר באופן אחיד קצף מיוחד שמיועד עבור ניקוי יבש שטיח. הקצף מנקה ויש לו ריח נעים ומרענן. ניקוי זה כפי שהזכרנו הוא ניקוי עצמי, אך על מנת לבצע ניקוי יבש שטיח באופן יסודי, יש להזמין חברת ניקוי שטיחים, על מנת שתבצע נכון את הניקוי. ישנם שטיחים מסוימים שניקוי יבש שטיח, יהיה קל יותר, מאשר ניקוי יבש בשטיחים שעשויים מסיבים טבעיים. לרוב מדובר בשטיחים דקים יותר שקל יותר לנקות בשיטת ניקוי יבש שטיח.

 

אם שאלתם כמה עולה ניקוי יבש שטיח, התשובה היא בגודל השטיח וכן ברמת ההזנחה והלכלוך הקיים בו. ככל שהשטיח יהיה מלוכלך יותר, כך העבודה עליו תהיה קשה ותיערך זמן רב יותר..אם מדובר על ניקוי יבש שטיח שהחברה לניקוי שטיחים תבצע בבית הלקוח, ניתן יהיה לחסוך 40% מעלות של ניקוי יבש שטיח במפעל לניקוי שטיחים שלכל חברת ניקוי שטיחים יש בבעלותה. ישנם מכונות מיוחדות אשר יעילות למטרת ניקוי יבש שטיח. מכונות אלה מקרצפים את השטיח באמצעות קצף מיוחד וכאשר הקצף עולה למעלה, יחד עם כל הלכלוך שהשטיח צבר עם הזמן, שואבים את הקצף באמצעות שואב אבק עוצמתי.

 

איזה סוג של שטיחים מבצעים בהם ניקוי יבש?

אחד השטיחים שנחשבים ליקרים ביותר מבחינת הניקוי הוא שטיח משי. שטיח זה ארוג בעבודת יד ונחשב ליוקרתי ביותר. לשטיחים אלה מרקם קטיפתי במיוחד והצפיפות של הסיבים בו היא גבוהה. שטיח משי הניקוי שיבוצע בו הוא רק באמצעות שיטת ניקוי יבש שטיח.  בגלל ששטיח משי מזדהם בקלות, יש לתחזק ולבצע בו ניקוי יסודי יותר ומקצועי בלבד. מי שאינו יודע לנקות שטיחים באופן מקצועי, כדאי כי ישאיר עבודה זו למומחים. צוות ניקוי שטיחים, יחדיר חומר ניקוי יבש שטיח כאשר החומר ייהפך לאבקה. בשטיח יבוצע קרצוף עדין ולבסוף האבקה תישאב באמצעות שואב אבק תעשייתי. רבים יעדיפו ניקוי יבש שטיח על פני ניקוי באמצעו חומרי ניקוי ומים, היות ושטיח זה יצטרך להתייבש ואסור יהיה להשתמש בו, לפחות 24 שעות.

 

לפעמים יש לקחת את השטיח למפעל, היות וישנם שטיחים שיש לבצע בהם פעולת ניעור שרק באמצעות מכונה גדולה ניתן יהיה לנער אותם, כאשר מכונה זו נמצאת רק במפעל לניקוי שטיחים. למשל שטיחים שיש בהם סיבי צפופים הם מלאים בחול, יש לבצע בהם ניעור מקצועי במפעל לניקוי שטיחים. גם שטיחי שאגי, עוברים ניקוי יבש שטיח, היות ושטיחים אלה סיבי השטיח ארוכים וצפופים והניקוי המומלץ בהם הוא בשיטת ניקוי יבש שטיח. ניקוי במפעל לשטיחים כאשר אין מנוס וזו ההצעה והאבחון של נציג מטעם חברת ניקוי שטיחים, הניקוי יהיה הרבה יותר מקצועי ולכן המחיר יהיה יקר יותר מאשר ניקוי שטיחים בבית הלקוח.השימוש  עם ניקוי יבש שטיח, נקבע בהתאם לסוג והיקף הלכלוך. למשל סיבים מסוימים של שטיחים כאשר באים במגע עם מים, יכולים להתכווץ. זו הסיבה כי ישנם שטיחים אשר ניקוי יבש שטיח יהיה  הניקוי הנכון והיעיל ביותר עבורם.

 

טכניקת ניקוי שטיחים ללא מים עם תוצאות מדהימות

שטיחי יוקרה העשויים צמר, הטכניקה לניקוי המומלצת ביותר עבורם הינה ניקוי יבש שטיח. בעולם של ניקוי השטיחים, קיימות טכניקות אשר מאפשרות שימוש בכמויות שונות של מים כגון ניקוי עם יותר מים או פחות מים ובין ללא מים בכלל, כמו ניקוי יבש שטיח. שיטה זו, נעשית לאחר שאיבת השטיח והשלב הבא הוא פיזור חומר כימי שמרססים על גבי השטיח. חומר זה, מסיר את הכתמים ובסופו של דבר, השטיח יהיה נקי לחלוטין. זוהי הדרך להשיג את הניקוי האפקטיבי ביותר לשטיח. מצד שני לא כל שטיח יכול להתנקות באמצעות שיטת ניקוי יבש שטיח. את שיטות הניקוי, קובעות חברות מקצועיות לניקוי שטיחים, שר עובדות שנים בתחום זה.

 

לפעמים העלות של ניקוי יבש שטיח, תהיה גבוהה יות מעלות של ניקוי סטנדרטי באמצעות מים וחומרי ניקוי לשטיח. ישנם מקרים אשר בהם ניקוי יבש שטיח לא יתאים ואפילו עשוי לפגום בשטיח ולכן, מי שיאבחן ויחליט אם ניקוי יבש שטיח מתאים במקרה זה או שלא יתאים כלל, תהי חברת ניקוי שטיחים. על מנת לדעת היטב איזו שיטת ניקוי תתאים לשטיחי ביתכם, יש להתייעץ עם חברה מוכרת אשר קיימת שנים רבות בשוק כמו חברת א.א.אלופי ניקיון. לחברה 19 שנות ניסיון ומוניטין רב. השירות ניתן בפריסה רחבה והוא כולל מגוון רב ונוסף של שירותי ניקיון הכוללים: ניקוי ספות, ניקוי  מזרונים, ניקוי ווילונות בקיטור, ניקוי ריפודי רכב, ניקוי בתים, דירות ומשרדים, תיקון ריפודים וריפוד מחדש של הסלון. החברה מעניקה אחריות מלאה על כל עבודות הניקיון שהיא מציעה וכן, נותנת טיפים מקצועיים ללקוחותיה, בדבר תחזוקה וניקוי כתמים מספות, שטיחים ומזרונים.

 

נציג מטעם החברה יגיע עד לביתכם וייתן לכם הצעת מחיר, אשר אותה תוכלו להשוות בין לפחות 3 חברות לניקוי שטיחים. המחירים של א.א.אלופי ניקיון הינם סבירים. לחברה  ישנם לקוחות בים אשר מלווים אותה במשך שנים רבות וממליצים עליה בחום

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×