ניקוי מזרונים בבית

ניקוי מזרונים בבית

המזרון שלנו הוא זה שאנו שמחים ואוהבים  לשכב עליו אחרי יום עבודה מפרך ומקלחת טובה. שנת לילה היא השינה החשובה על מנת שנוכל להמשיך לתפקד. מצד שני אם המזרון מלוכלך איכות השינה והבריאות שלנו עשויה להשתבש. עבור ילדים שנת לילה היא החשובה ביותר לגדילתם. מזרון שלא יהיה נקי יגרום לבעיות בריאות ולעצבנות וחוסר תפקוד תקין בשעות היום. יש כאלה ששמים  לב כאשר הם מנקים את הבית ומבצעים גם ניקוי מזרונים בבית באמצעות חומרי ניקוי ייעודיים, או חומרים ביתיים כגון סודה לשתייה מהולה במים או חומץ לבן ואפילו סבון כלים, אבקת כביסה ועוד. יש לציין, כי ניקוי מזרונים בבית מתייחס רק אל כתמים נקודתיים שהתהוו במזרון.

 

יש לציין כי אבק מהווה איום בריאותי על אנשים רבים והכוונה היא לבעיות בדרכי הנשימה כגון אסטמה או אלרגיות אחרות אשר עשיות להיגרם מקרדית האבק. תחזוקה שוטפת חשובה אבל גם ניקוי מזרונים בבית. מצד שני זה אמנם עשוי להועיל, רק כאשר ישנם כתמים אבל על מנת לנקות מזרונים באופן יסודי, יש להזמין חברת ניקוי מזרונים אשר תגיע עם ציוד משוכלל ומקצועי וחומרי ניקוי ייעודיים אשר מתאימים לסוג המזרון של כל אחד. למרות שאולי תתאמצו  עם פעולת ניקוי מזרונים בבית, לעולם לא ניתן יהיה להגיע לניקיון של חברה מקצועית אשר תנקה ותחטא את המזרון עד כדי כך שלא יהיו בו טפילים כגון קרדית האבק, חיידקים ובקטריו או עובש..

 

כיצד מנקים מזרון וממה יש להימנע?

ראשית יש להימנע מהרטבה באמצעות מים. כאשר חברת ניקוי מזרונים מנקה את המזרון עם מים וחומרי ניקוי, היא מזריקה באמצעות מכונה משוכללת חומר ניקוי ואז  מקרצפת באמצעות מברשת עדינה שמצויה במכונה ואז יונקת את המים וחומר הניקוי. המים נשאבים כולם והמזרון יצטרך להתייבש במשך 7 שעות. ישנם מזיקים רבים שנמשכים למזרונים כגון פשפש המיטה, קרדית האבק, בקטריות וכן חיידקים  נוספים אחרים. העניין הוא שאם אתם מבחינים בכתם על המזרון, יש להסירו מיד באמצעות נייר סופג. יש לספוג את הכתם ואז להשתמש בחומר ניקוי עדין, כאשר אתם מנקים באופן נקודתי על מנת לא להגדיל את הכתם לשאר חלקי המזרון.

 

אם יש לכם ילדים ואתם מעוניינים  לבצע ניקוי מזרונים בבית, יש להשתמש עם אבקת כביסה היפו אלרגנית, למניעת גירויים בעור הילד. יש לערבב עם  אבקת הכביסה גם חומץ לבן יחד עם מים חמים מעט אבל לא מדי. יש לפעול בזהירות בעת ניקוי מזרונים בבית. ניתן יהיה למנוע ככל שניתן את הלכלוך שיחדור למזרונים וזאת באמצעות שעוונית, או כיסוי מזרון. יש להחליף לעיתים קרובות מצעים, כך שההיגיינה שלכם תישמר וכן המזרון שלכם לא יספוג לכלוך. יש להיזהר מאקונומיקה כאשר אתם מבצעים ניקוי מזרונים בבית , חומר זה יהרוס את המזרון ויגרום לכתמים. החומר החזק שניתן להשתמש בו להסרת כתמים קשים מהמזרון הינו מי חמצן. על מנת לנקות באופן יסודי מזרון והכוונה היא אל ניקוי מזרונים בבית, יש להפוך ולהרים אותו וכידוע המזרון הוא בעל משקל כבד

 

ממה מתלכלכים המזרונים שלנו?

המזרונים שלנו מתלכלכים מהפרשות של גוף, תאי עור מתים, לחות שומנים ועוד. כל סוגי הלכלוך שצוינו, אינם בריאים בעליל לגופינו ולכן עדיף לתת את השרביט בידיה של חברה מקצועית לניקוי מזרונים. אם הילד עשה פיפי במיטה, מומלץ להשתמש עם סודה לשתייה. יש לפזר את הסודה לשתייה ולשאוב אותה באמצעות שואב אבק. לאחר מכן יש לעבור עם חומץ ומים על המזרון ואז להמתין כמה שעות עד לייבוש.  בכל מקרה, מומלץ להזמין אחת לשנה חברת ניקוי  זרונים מלבד הפעולות הנוספות של ניקוי מזרונים בבית. יש לציין, כי מזרון אינו מתייבש בקלות ולכן,  רק באמצעו חברת ניקוי מזרונים, אשר מחזיקה בציוד משוכלל שיונק את חומר הניקוי מהמים, ניתן יהיה לינוק את המים עד תום וגם אז, יש להמתין כ-7 שעות עד לייבוש המזרון.

 

אם הבחנתם בכתמים שקשים להסרה כגון דם, שימו לב, כי מדובר על כתם שרק יכול להימרח יותר אם לא תפעלו נכון. יש לערבב מי חמצן בתמיסה עם מים ולנקות באופן נקודתי את הכתם. מלבד זאת, יש לקרוא היטב, אילו חומרי ניקוי יהיו מזיקים ואילו לא. הרשת מלאה בהנחיות וכן אתרים של חברות לניקוי מזרונים אשר מעניקים טיפים לגולשים בדבר ניקוי מזרונים בבית. ניתן לומר בהחלט, כי ישנם סוגים שונים של מזרונים וכן, שיטות הניקוי יהיו בהתאם לסוג המזרון. זו הסיבה שעליכם לדעת בוודאות איזה סוג של מזרון יש ברשותכם. כך יהיה לכם הרבה יותר קל לדעת עם אילו חומרי ניקוי ניתן יהיה לנקות אותם מבלי שיגרם להם נזק. יש להיזהר שלא לשפשף את הכתם ואז, לתת טפיחות קטנות לספוג את הכתם ולהשתדל שהשפשוף של הכתם יהיה רק נקודתי. תוכלו לבקש הוראות ניקוי מזרונים בבית  ע"י חברת ניקוי מזרונים שאתם נוהגים להזמין באופן קבוע, בכל תקופה קבועה.

 

מה גורם לכתמים צהובים במזרון וממה יש להימנע?

לא אחת, אנו מבחינים בכתמים צהובים על המזרון שנובעים מזיעה ולחות שהגוף מפריש. הבעיה היא שרבים אוהבים עיצוב ואסתטיקה וממהרים להציע ולסדר שוב את המיטה. זהו מהלך שגוי ביסודו, משום שיש לאוורר היטב את המזרון ולהסיר את המצעים. האוורור חייב להתבצע תוך מספר שעות. בדרך זו, הלחות לא תחדור עמוק למזרון.  מומלץ להוציא את המזרון לשמש אחת לחודש לפחות וכך, גם בשמש וגגם באוויר הצח המזרון לא יהיה חנוק ויגרמו בו כתמים צהובים. יש להקפיד במיוחד על ההיגיינה של המזרון ולכן חלק משגרת הניקיון של הבית הינה ניקוי מזרונים בבית. המיטה שלנו חייבת להיות הכי נקייה כי על המזרון אנו ישנים. גם ההיגיינה שלנו וגם של הילדים יש לשמור בקנאות, היות והילדים רגישים פי כמה לחיידקים וטפילים אשר נוהגים להתחפר במזרון כמו קרדית האבק שכאמור מסוכנת למערכת הנשימה ולגרימת אלרגיות נוספות.

 

כאשר מדובר על שירות של ניקוי מזרונים, נדרשת מקצועיות  וותק רב. אולי אינכם מודעים לעובדה אבל עם השנים המזרון שלנו הופך לכבד יותר בגלל ההפרשות, תאי העור המתים, אבק, לחות ועוד. יש להסיר את כל המזיקים הללו מהדרך באמצעות ניקוי מקצועי של מזרונים. עבודת ניקוי מזרונים בבית, לעולם לא תוכל להגיע לרמה הגבוהה של ניקוי מזרונים מקצועי. אחת לשנה ולפעמים גם פעמיים בשנה, יש להזמין חברת ניקוי מזרונים, אשר תנקה ביסודיות ואף תעניק אחריות מלאה על העבודה. בגלל שקיימות חברות רבות של ניקוי מזרונים יש לבור את הוותיקה והמומלצת. חברת א.א. אלופים בניקיון, קיימת מזה 19 שנה ומציעה סל רחב של שירותי ניקיון הכוללים: ניקוי שטיחים, ניקוי ווילונות בקיטור, ניקוי ספות, ניקוי דירות,ניקוי ריפודי רכב, ניקוי בתים דירות ומשקדים ועוד.. לחברה שירות בפריסה רחבה וניתן להזמין אותו מערים רבות בארץ. החברה מציעה שירות אדיב וכן, טיפים לתחזוקה נכונה של ספות, מזרונים, ושאר שירותי ניקיון שאותם תזמינו לביתכם.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×