ניקוי ספה מבד אימפלה

ניקוי ספה מבד אימפלה

 

בד אימפלה מורכב מ- 50% פוליאמיד ו-32% פוליאסטר ו מ- 18% כותנה. מדובר על בד שהוא גם דוחה כתמים וגם עמיד בפני שחיקה. הבד עובר במפעל, תהליך של טבילה בטפלון, מה שגורם לו להיות עמיד בפני כתמים. יש לציין כי את ניקוי ספה מבד  אימפלה, יש לבצע אחת לשנה אך ככל שציפוי הטפלון, יישאר על הבד, הוא ידחה כתמים. בגלל שמדובר בבד שיש בו ציפוי טפלון, יש לשים לב במיוחד שחברת הניקיון תהיה  מקצועית, היות ומדובר בניקיון מקצועי ומורכב.יש להמשיך ולתחזק את ספות האימפלה על פי הוראות היצרן ולהישמע להוראות אלה מצוות הניקיון שמומחים בניקיון ספות העשויות מבד אימפלה.

 

מדובר על סוג די מורכב של ניקוי ספה מבד אימפלה. זו הסיבה כי זמן ניקוי הספה יכול לערוך פי שתיים מהזמן של ניקוי ספה אשר אינה עשויה מבד אימפלה. יש לדעת, כי לאחר כמה פעמים שאתם מנקים את ספת האימפלה שלכם, הציפוי של הטפלון יורד ולכן, יש לבקש מחברת ניקוי הספות, שתצפה לכם שוב את בספה.  גם מבחינת תחזוקה שוטפת, קל לנקות את הספות העשויות מבד אימפלה, היות ויש להעביר מטלית נקייה ויבשה על הספות. אין אפילו צורך להשתמש בחומרי ניקוי יש להימנע ממגע עם מים. במידה והבחנתם בכתמים על הספה, יש להמשיך בשלב השני שהוא העברת סמרטוט לח וסחוט היטב על הכתם. בגלל שבד האימפלה, הינו בד ייחודי אבל דוחה כתמים באופן טבעי, מה שגורם לשלב זה להסיר כתמים קשים.

בד שקל לנקות אך מתמלא בלכלוך

 

יש לדעת, כי בד אימפלה, אמנם קל לניקוי ותחזוקה, אך מצד שני, הוא מסתיר כמות גדולה מאוד של לכלוך אשר הצטבר במשך הזמן. בגלל העובדות הללו על בד האימפלה, הוא הופך לאתגר לניקוי. יש להשתמש בחומרי ניקוי מתאימים ולהשתמש בהם במינון הנכון. למרות הדימוי של בד האימפלה שהוא נוח לניקוי, הספות בכל זאת עם הזמן עשויות לספוג כתמים, למרות שלא באותו האופן כמו ספות בד אחרות. ראשית, אם הבחנתם בכתמים על ספת האימפלה שלכם, נסו לבחון איזה סוג של כתמים מדובר. יש לנסות לנקות את הספות באופן המקובל והכוונה היא לשפשף את הספות בעדינות  לפעמים זה עשוי להצליח, ואם לא, יש לעבור לשימוש בחומרי ניקוי המתאימים עבור ניקוי ספה  מבד אימפלה.

יש לדעת, כי חומרי ניקוי ספת בד אימפלה, אינם כה יקרים, אבל מצד שני, גם באמצעות חומרים פשוטים, ניתן יהיה לנקות בד אימפלה. למשל שימוש בחומץ טבעי ביתי המהול במים ביחס של חצי ,חצי. במידה והכתמים לא ייעלמו, יש לקרוא לחברה אשר מתמחה בניקוי של ספות העשויות מבד אימפלה. יינות, שמנים,דיו , קפה וכתמים נוספים ניתן יהיה לנקות מבד האימפלה. מדובר בעצם על בד ריפוד סינטטי. למרות שהבד הינו סינטטי, עדיין קיימת תחושה נעימה של רכות והבד אף נעים מאוד למגע. . ניתן להתאים ספות אלה לכל חלל, אם לבית או אם למשרד. למרות שספות מבד אימפלה נחשבות ליקרות, הן מצדיקות את עלותן, היות והן עמידות בפני שחיקה לאורך השנים וכן, ספות אלה אף עמידות בפני כתמים קשים.

 

יש לדעת, כי ניקוי ספה  מבד אימפלה, הוא מורכב  יותר. בגלל שבד ריפוד זה, דוחה כתמים, הוא אף דוחה חומרי ניקוי ופעולות ניקוי סטנדרטיות.  מומלץ לנקות ספות אימפלה מפר פעמים, כאשר שכבת הטפלון  תוסר יחד עם שכבות של לכלוך שנצבר עם הזמן. לאחר ששכבת הטפלון תוסר בשל ניקיונות שביצענו בספות האימפלה,, כאשר התוצאה הינה מראה של ריפוד חדש, נקי ורענן. בפעם הראשונה של ניקוי ספות העשויות מבד אימפלה, השכבה של הטפלון תוסר, מה שיגרום לפעולות ניקוי נוספות עם הזמן, להרבה יותר פשוטות. יש לפנות אך ורק לחברת ניקוי ספות, אשר תוכל לנקות באופן מקצועי ספות מבד אימפלה, מבלי לפגוע בציפוי הטפלון.

 

ניקוי ספות מבד אימפלה מעט יקר יותר אך משתלם

 

יש לציין, כי ניקוי ספה מבד אימפלה עולה מעט יקר יותר, אך שווה את ההוצאה. הסחבה היא כי ספות אלה חייבות בניקיון שונה מספות רגילות ומשך העבודה על ניקיונן הינו ארוך יותר מניקוי ספות רגילות. מדובר על הזרקה חזקה יותר, מה שיחדיר את חומרי הניקוי המיוחדים לספות. יש לדעת, כי לא כל חברה מסוגלת לנקות באופן מקצועי סלון מבד אימפלה, היות וחומרי ניו בלתי מתאימים, כגון חומר ניקוי שיהיה חזק מדי עשוי להרוס את הבד. כבר היו מקרים, אשר בהם לקוחות העידו כי חברת ניקיון ניקתה את ספות האימפלה, באופן אגרסיבי, מה שגרם "קרחות" והריפוד איבד מהגוון והטקסטורה שלו.

כאשר תבחרו חברה מומלצת המתמחה בתחום של ניקוי ספה מבד אימפלה, בקשו שידגימו לכם בחלק מסוים של הספה את הניקוי, כך שתוכלו להיות בלב שקט, לגבי ניקיון מקצועי שתבצע עבורכם החברה. כל חברת ניקוי ריפודים, אשר מכבדת את עצמה, תעניק אחריות בכתב על הניקוי שביצעה. צוות הניקיון אשר ינקה עבורכם את ספות האימפלה, ייתן לכן הוראות לגבי תחזוקה שוטפת.

 

נשפך לכם מים או סוג של נוזל אחר על ספות האימפלה? מה עושים?

 

יש לדעת כי אמנם בד האימפלה חסין לנוזלים אבל הוא כלל אינו חסין ללחות והוא אפילו צובר לחות. אם נשפכו נוזלים, תיווצרנה טבעות מים על הבד. אם נשפכו נוזלים יש מיד לספוח את הנוזלים באמצעות מטלית נקייה ויבשה. אסור ללחוץ או לשפשף את בד האימפלה, היות ופעולה מסוג זה, רק תחדיר את הנוזלים יותר לספה, מה שאינו מומלץ כלל. יש להסיר באופן שוטף את האבק והלכלוך מן הספות. אם אתם חשים לחות בספות, יש לייבש באמצעות מייבש שיער בעוצמת חום נמוכה, בכדי לא לפגוע בבד האימפלה. יש לדעת, כי אם כתם חדר לספת אימפלה, יהיה קשה יותר להסירו ולכן, חברת ניקוי ריפודים, תוכל לזהות את סוג הכתם כך שתוכל לנקוט בניקוי באמצעות חומרי ניקוי שיתאימו הן לבד האימפלה והן לסוג הכתם.

 

באיזו חברת ניקיון ריפודים מומלץ לבחור אשר מתמחה בניקוי ספות מאימפלה?

 

הזמנת שירותי ניקיון, אינה חייבת להיות כ כך יקרה, במיוחד אם בכל תקופה קבועה תזמינו חברה אשר תבצע עבורכם שירותי ניקוי ספה מבד אימפלה. חברה המתמחה בסוג ניקיון ריפוד זה, הינה חברת א.א אלופים בניקיון, הקיימת מעל 19 שנה. חברה מציעה שירות מקצועי, אמין ואדיב ומציעה בנוסף סל שירותים אשר כולל: ניקוי ריפודי רכב ניקוי ווילונות, ניקיון בתים ומשרדים, ניקוי שטיחים ועוד. החברה תעניק לכם טיפים לגבי תחזוקה נכונה לאחר ניקוי ריפוד של הסלון או השטיחים ואם תהיו מעוניינים נ גם בשירות של ניקוי מזרונים, החברה תשמח להציע לכם גם שירות זה. לחברה אחריות על ביצוע כל עבודות הניקיון, כאשר היא מתאימה בקפידה את חומרי הניקוי אם לבדי הריפוד, לשטיחים או לריפודי הרכב.

 

חברת א.א. אלופים בניקיון,  מחזיקה בציוד משוכלל וחומרי ניקוי איכותיים. תוכלו לקבל מאתנו הצעת מחיר ונציג מטעמנו יישלח אליכם על מנת לאבחן נכון את סוג בד הספות, כך שתוכלו להיערך מראש וכן, לברר על פי הצעת המחיר בעוד חברות ניקיון ריפודים. מלבד זאת, חברתנו מומלצת בקרב לקוחות רבים המלווים אותה כבר שנים וממליצים עליה בחום לקרוביהם.

 

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×