ניקוי ספה מבד אלקנטרה

ניקוי ספה מבד אלקנטרה

 

בד מסוג אלקנטרה, הינו בד ידוע המשמש לריפוד אקסקלוסיבי של ספות. הבד נוצר באיטליה והוא מכיל סיבי פשתן וצמר. הבד עמיד בפני שחיקה, אך הוא אף נוטה לצבור שומני גוף וקשה לנקות את הכתמים לבד. על מנת שתבטיחו לעצמכם תוצאו טובות כשר אתם מעוניינים לבצע ניקוי ספה מבד אלקנטרה, יש להסיר מיד את הכתמים, בעזרת חומר ניקוי המתאים לבד האלקנטרה. ניתן לנקות כתמים נקודתיים בעזרת לימון סחוט {חצי כוס} וליטר של מים. מומלץ להוסיף נגיע קטנה של חומץ, מה שינטרל את הריחות הרעים. יש להתחיל בהשריה של 10 דקות ואז, להתחיל לשפשף את הספות באמצעות מברשת רכה שלא תפגע בבד.

 

יש לדעת, כי בד אלקנטרה, מזכיר במראהו ובמגע, ריפוד זמש בד זה, הינו משויך לקטגוריית הבדים האקסקלוסיביים  ביותר. ישנם בדים שנראים כמו אלקנטרה, אך למעשה מדובר על חיקויים. יש לרכוש ספות מבד אלקנטרה, רק מחנויות איכותיות, כאשר יש לכם תעודת אחריות שמעידה כי הריפוד אכן עשוי מבד אלקנטרה מקורי. למרות שניתן לנקות כתמים באופן ממוקד מספות אלקנטרה, בכדי שהניקוי יהיה יסודי, כגון ניקיון וחיטוי מקרדית האבק ולהקנות לספות מראה חדש, יש להזמין חברת ניקוי ספה מבד אלקנטרה.

 היזהרו בחומרי ניקוי של ריפוד בד אלקנטרה

למרות שריפוד ספות אלקנטרה, נראה חזק ומאסיבי, הוא בד עדין ורגיש ולכן, כאשר אתם מנסים לנקות כתם מהספות, יש לבוק היטב ממה עשויים סיבי הבד, היות וחומר ניקוי לא נכון או אגרסיבי מדי, עשוי להרוס את הספות כליל. גם שימוש עם מים אינו מומלץ, היות וכאשר המים חודרים לסיב הריפוד, יש חשש כי ייווצרו כתמים של מים ואפילו עובש. כשאר העובש מופיע, נזק זה, הוא בלתי הפיך. חפשו את המומחים בתחום ניקוי ספה מבד אלקנטרה, כך שתוכלו להיות שקטי, כי הספות שלכם אכן נמצאות בידיים טובות ומיומנות.

אם הנכם מעוניינים לרענן את ספות האלקנטרה שלכם, יש להסיר את האבק אשר הצטבר מהם, היות ומרקם הבד, דומה לזמש או קטיפה והוא מושך אליו הרבה אבק. זו הסיבה שיש לשאוב בתדירות קבועה את הספות. יש לנגב את הספות, בעזרת מטלית לחה. למרות התחזוקה הקלה והנוחה, מד מסוג אלקנטרה, דורש ניקוי ספה מבד אלקנטרה לפחות אחת לשנה.

 

ספות אלקנטרה נהדרות לבית עם ילדים

בגלל שספות אלקנטרה, דוחות כתמים, מומלץ לרכוש ספות אלה שהן יוקרתיות, אך ין לכם פחד שהן תתלכלכנה כמו ספות מבד ריפוד טבעי, כגון כותנה או פשתן. התחזוקה של ריפוד אלקנטרה הינה קלה. ההקפדה על שאיבה הינה הכרחית, היות ובד ריפוד זה, מושך אליו המון אבק שלבטח כידוע מזיק לבריאות. הסיבים הסינטטיים של בד ריפוד זה, נקראים "מיקרופייבר" הבד, הינו רך וגמיש, ממש כמו בד אימפאלה. גם לבד אלקנטרה קיים ציפוי טפלון הדוחה כתמים.

 

אם תשאלו מעצבי פנים, איזה סוג של ריפוד הם מעדיפי, הם יגידו כי בד אלקנטרה, הוא טוב ביותר. לבד זה, שכבה האטומה לנוזלים אשר נקראת פוליאמד. מדובר על ריפוד סינטטי וניתן לתחזק את הספות עם מגוון רב של חומרי ניקוי לריפוד. יש לציין, כי גם בבחירת צבע הספות כבר בחנות הרהיטים, יש לשים לב לבחירה של גוון הבד, היות וגוון הריפוד, הוא זה שיכריע לגבי כיצד ניתן יהיה לראות לכלוך על הספות. אם יש לכם ילדים קטנים, מומלץ לבחור בד בגוון כהה יותר, כך שלא כל כתם ייראה לעין, למרות שיש לנקות כתמים ולספוג אותם מהר ככל שניתן. אם אינכם יודעים כיצד להסיר כתמים מסוימים מהספות, יש לשאול חברת ניקוי כל סוגי הריפודים, אשר תוכל לייעץ לכם, באילו חומרי ניקוי אם טבעיים ואם לא, ניתן יהיה להסיר את הכתם..

ישנה חשיבות רבה, לבחירת חברת ניקוי ספה מבד אלקנטרה, היות וניקוי זה, דורש מיומנות רבה וכן מכשור משוכלל. צוות הניקיון, יבחן את סוג הכתמים ואף יבחן, אם היה ניסיון קודם ולא מוצלח לנקות את הכתם. המטרה היא לנקות באופן מושלם את ספות האלקנטרה, אך באופן עדין, מבלי לפגוע בטקסטורה.כאשר הניקוי יסתיים, הספה תתייבש והיא תיראה כחדשה, ממש כשם שנקנתה עכשיו בחנות הרהיטים.

שיטות נוספות להסרת כתמים מספת בד אלקנטרה ללא חומרי ניקוי כימיים

אם הבחנתם בכתם על ספת האלקנטרה, מומלץ כי תימנעו ככל שניתן מחומרי ניקוי כימיים. תוכלו לשפשף את הכתם בעזרת החלק הפנימי של קליפת פרי הדר כגון אשכולית, לימון או תפוז.. יש להרטיב מעט את מקום הכתם בעזרת מים. ריחות רעים מריפוד אלקנטרה, ניתן להעלים בעזרת פיזור סודה לשתייה על הכתם, להמתין בערך 20 דקות ולאחר מכן, יש לשאוב את האבקה בעזרת שואב אבק. יש לציין, כי מלבד ניקוי ספה מבד אלקנטרה, התחזוקה היא זו שתגרום לספות שלכם להחזיק מעמד לשנים. יש לשאוב את הספות היטב, אחת לשבוע ובמקרה הצורך, ניתן יהיה לעבור עם מטלית לחה על הספה.

יש לתחזק היטב את ספות האלקנטרה באופן קפדני ולהרחיק ממנה תכשירי ניקוי, אשר עשויים לגרום לנזק רב שלא ניתן יהיה לתקן. למרות היתרונות הרבים של ספות אלקנטרה, כגון דחית כתמים, ספות הנשמרות שנים רבות בגלל תחזוקה נכונה וכן ניקוי ספת מבד אלקנטרה באמצעות חברה מקצועית, מבלי שתיטלו על עצמכם סיכון בהרס הספות. גם חסרונות ישנם, כגון הבד אינו נושם ואם ישנו כתם, הסרתו תהיה מעט בעייתית. למרות כל זאת, אנשים רבים עדיין מעדיפים לרכוש ספות לסלון מבד אלקנטרה, משום שבד זה הינו חזק ותחזוקתו אינה מורכבת ואפילו קלה.

הסרת כתמי איפור, דם ושמן מספת אלקנטרה

לא אחת אנו אוכלים ליד הספות ומה שקורה, כתמי שומן כגון חמאה, רוטב של מזון, חומרי איפור, קרם ידיים וכדומה. יש ליטול קערת מים חמימים ולהוסיף נוזל לניקוי כלים ביחס של כף לכוס מים. יש לשפשף היטב את הכתם בעזרת ספוגית ניקוי עדינה באזור הכתם. לאחר השפשוף הנקודתי על הכתם, יש לספוג את שאריות חומרי הניקוי בעזרת מטלית יבשה או בעזרת נייר מגבת, לייבש את האזור שטופל עם מייבש שיער על חום נמוך. כתמי דם הם קשים יותר ויש לערבב קערה של מים חמים עם שלוש כפות חומץ ביתי ולהוסיף שתיים- שלוש כפות של נוזל כלים ולנקות את הכתם בעזרת מטלית נקייה או מברשת עדינה.

גם בחירת חברת הניקיון חשובה ולכן, יש למצוא חברה שכבר בעלת וותק של שנים רבות כמו חברת א.א אלופים בניקיון, אשר קיימת מזה 19 שנה. החברה מציעה סל שירותי ניקיון תחת קורת גג אחת. החברה, מעניקה אחריות על כל סוגי הניקיון כגון: ניקוי ספות, ניקוי ווילונות, ניקיון בתים, דירות ומשרדים, ניקוי שטיחים ואפילו שירות שלא כל החברות מציעות כמו ניקוי ריפוי רכב. החברה עובדת עם מכשור משוכלל ועדכני וכן, מחזיקה בצוות עובדים מיומן, אשר מקפיד להגיע בזמנים שנקבעו מראש. תוכלו לקבוע עם נציג מטעם החברה, אשר יגיע אליכם, בכדי לבחון את סוג הבד של ריפוד הספות ומצבן ואז תקבלו הצעת מחיר שתוכלו להשוות אותה לעוד  3-4 חברות ניקיון.

 

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×