ניקוי ספות בבאר גנים

ניקוי ספות בבאר גנים

 

באר גנים, הינו יישוב צעיר ויפה הנמצא ליד אשקלון. ביישוב זה גרים הרבה זוגות צעירים שניקיון ביתם וההיגיינה חשובים להם. לא משנה אם בביתם ישנן ספות בד או עור, עור הפוך, או כל ריפוד אחר, אך הספות משמשות לצורך ישיבה ממושכת, אירוח ועוד. דבר זה, משפיע באופן מכריע על מראה הספות. לסיכום, ספות שאנו משתמשים בהן באופן יום, יומי יצברו כתמים, אבק ולכלוך. מראה הספות, ישפיע מהותית על מראה הסלון בביתכם. על הספות להיות מתוחזקות על בסיס של שאיבה אחת לשבוע, וזהירות כשאר מופיעים כתמים, אשר יש להסירם במהירות. ניתן לעבור על הספה עם מגבונים לחים, כאשר אלה יכולים לסייע בניקוי כתמים. יש לנקות בעדינות, מבלי להחדיר פנימה את הכתמים. על מנת לשמור על הספות שלכם, יש להזמין אחת לשנה חברת ניקוי ספות בבאר גנים.

 

אנשים היום מחפשים לחסוך ולכן שומרים על הספות במקום לרכוש ספות חדשות בסכומים גבוהים, כך שסכום זניח של כמה מאות שקלים בעבור ניקוי ספות בבאר גנים, יכול להחזיר את הספה לקדמותה. כאשר אתם מבחינים בכתמים קשים על הספות, מומלץ לאחר כמה ניסויי הסרתם, באמצעות חומרי ניקוי לא חזקים לנסות ולהסירם. במידה ואינכם יכולים להסיר את הכתמים, על מנת לא לגרוע ולמרוח אותם, א לפגום בסיביה של הספה, יש להזמין חברת ניקוי ספות באור גנים, כך שרק חברה מקצועית אשר מתמחה בניקוי כל סוגי הספות, תוכל להסיר את הכתמים, רק לאחר שזיהתה את סוג הריפוד ואת סוג הכתמים, מה שיגרום לחברה למצוא את שיטות הניקוי וחומרי הניקוי המתאימים.

ניקוי ספות– צרכנות נכונה

בגלל המודעות הרבה לניקיון ספות וכן, לקיומן של חברות ניקוי ספות באור גנים ובערים נוספות בארץ, רבים מודעים לצרכנות הנכונה ולכן, דווקא בגלל התחרות הרבה בין חברות ניקוי ספות, ניתן יהיה למצוא חברה וותיקה ואמינה, אשר תוכל לתת הצעת מחיר סבירה בהחלט, לאחר שנציג מהחברה ביקר בביתכם, מדד את הספות ויכול לתת אומדן של ניקוי ספות באור גנים. לעיתים, מצב מוזנח מאוד של הספה, סוג הריפוד וגודלן של הספות, הוא זה שיכריע במחיר של ניקוי הספות. ניתן יהיה להשיב את המראה הרענן והחדש של הספות, כך שגם ספה שנראתה מאוד מלוכלכת ומוזנחת, תוכל להיראות כחדשה, לאחר ניקוי יסודי ואפילו אתם תתקשו לזהות אותה.

 

אם אין לכם שמץ של מושג בניקוי ספות ביתכם, מומלץ לפנות לחברת ניקוי ספות באור גנים, אחרת, תבצעו טעות שתעלה לכם ברכישת ספות חדשות. אסור להשתמש עם חומרי הניקוי חזקים, מה שיגרום לכתמים בהירים בסיבי בד הריפוד, אשר קשה יהיה להיפטר מהם. אם בכל זאת, הבחנתם בכתם שנוצר על הספות, יש לנקותו מיד באמצעות מטלית נקייה, לספוג אותו ורק אז להשתמש עם חומרים עדינים לניקוי הספות. במידה והכתמים עדיין נשארו, אין מנוס מאשר לחפש  חברת ניקוי ספות באר גנים, במידה והנכס  שלכם נמצא ביישוב זה. ישנם אנשים, אשר שומרים ספות עתיקות שקיבלו בירושה והם מחדשים את הריפוד וכן, דואגים לתחזוקה שוטפת וגם לניקוי יסודי אחת לשנה של הספות, ע"י שירותי ניקוי ספות באור גנים, כאשר החברה הינה וותיקה ומומלצת ומעניקה את שירותיה באזור זה.

טיפים לניקוי ספות

אחדד מהטיפים החשובים עבור ניקוי ספות באור גנים, הינו למצוא את הוראות הניקיון על פי היצרן. היצרן מכיר את סוג ריפוד הספות ובאיזו דרך נכונה יש לנקות ספות אלה. לפני שתרכשו חומרי ניקוי ספות חדשים, יש לקרוא את ההוראות. יש לעיין בהוראות היצרן, על מנת למצוא את חומרי הניקיון המתאמים ביותר עבור הריפוד הספציפי שממנו עשויות הספות שלכם. יש לדאוג לגבי ניקוי וחיטוי של החיידקים אשר שוכנים בין חריצי הריפוד, כך שגם אם תשאבו את הספות, עדיין הם יהיו קיימים. רק חברה המתמחה עם ניקוי ספות באור גנים, תוכל לבצע חיטוי ספות לאחר תום הניקיון. פעולה זו, תשמור על בריאותכם ותרחיק את החיידקים ואת קרדית האבק, אשר נחשבת כמסוכנת לדרכי הנשימה. יש לציין, כי כל בד ריפוד, מגיב אחרת לחומרי הניקוי ויש לתת תשומת לב מרבית לניקוי נכון של הספות אם אתם מעוניינים להוציא בכל פעם סכומים על ניקוי הספות באמצעות חברה מקצועית, יש לשמור עליהן כראוי. הכוונה היא לא לשתות ולאכול בסמוך לספות, לא להעלות בעלי חיים על הספות. בדרך זו, תוכלו לשמור היטב על הריפוד ולגרום לספות שלכם להישמר למשך שנים. ספות בד הן אמנם נוחות מצד אחד, אך מצד שני הן קשות יותר לתחזוקה, במיוחד אם הריפוד עשוי מחומרים טבעיים כגון כותנה או פשתן. יש לנקות באופן תדיר יותר, ספות מבד, כך שהתחזוקה של ספות בד, תהיה קשה יותר מאשר תחזוקת ספות עור.

העקרונות המנחים בניקוי ספות מקצועי

אחד מהעקרונות הבסיסיים בתהליך של ניקוי ספות באור גנים, הינו שימוש בכמה שפחות מים. אין זה אומר שיש להימנע כליל ממים, אבל בטוח אין לטבול מטלית או מברשת במים. תהליך זה, אשר מחדיר מים רבים בספות, גורם למשקעים שחודרים לספה וגורמים לעובש, פטריות והרס של העץ, הנמצא בשלד הספות ובמשענות הגב שלהן. יש לייבש ככל שניתן את הספות לאחר ניקיונן ורצוי באמצעים טבעיים או באמצעות מאוורר, אך בשום פנים ואופן, באמצעות מייבש שיער על חום גבוה.  יש לדעת, כי עובש לא זו בלבד שהוא גורם לפטריות וחיידקים, הוא אף גורם לכתמים מכוערים וריח רע. יש להוציא את כריות הריפוד של ספות בד לשמש ולהמתין עד לייבושן המוחלט.

ישנו עור אמיתי ושילוב של עור הפוך ושילובים שונים של ריפודי הסלון וניקוי זה אינו פשוט. זו הסיבה שעליכם לפנות במקרה זה לחברה מקצועית של ניקוי ספות באור גנים, על מנת שתהיו בטוחים כי הספות שרכשתם בלא מעט כסף, לא ייהרסו וינוקו באופן המקצועי ועל הצד הטוב ביותר. חברות לניקוי כל סוגי הריפודים, מעניקות אחריות על ניקוי הספות בביתם של הלקוחות, כך שגם אתם תחושו בטוחים כי הספות ינוקו מבלי שייגרם להן נזק כלשהו.

ניקוי הספות באופן עדין ומקצועי ע"י המומחים לדבר

כל איש מקצוע וההתמחות שלו ולכן, לא מומלץ לבצע עבודה מורכבת כמו ניקוי ספות באור גנים, כשאר אין אתם מומחים. לכן, ישנן חברות המתמחות בניקיון של כל סוגי הספות, כאשר לחברות אלה, יש שם ומוניטין של שנים והמלצות רבות. אחת מהחברות הבולטות בתחום שנחשבת לאחת הוותיקות בארץ, הינה חברת א.א.אלופים בניקיון, החברה קיימת כמעט שני עשורים והיא מציעה שירות בפריסה רחבה מאוד בערים רבות בארץ. למשל אם אתם מאזור אשדוד, תוכלו להזמין דרך החברה, ניקוי ספות באשדוד, או אם אתם גרים בתל אביב, החברה תשלח צוות ניקוי ספות בתל אביב וכן הלאה. החברה מציעה סל מקיף של שירותי ניקיון, כגון: ניקוי שטיחים, ניקוי ווילונות, ניקוי ריפודי רכב, ניקוי מזרונים, ניקוי בתים, דירות ומשרדים ועוד. תוכלו להתקשר ונציג מטעם החברה, יגיע עד אליכם על מנת לתת לכם הצעת מחיר של ניקוי הספות בביתכם.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×