ניקוי ספות בגבעתיים

ניקוי ספות בגבעתיים

סלון ביתנו הוא החלק הכי יפה בבית הוא מעוצב לרוב בטוב טעם ואנו מקפידים שיהיה מטופח בתוספת של אלמנטים שונים. הדבר החשוב ביותר הוא התחזוקה ופעולת ניקוי ספות בגבעתיים במידה ואתם גרים באזור זה. לחלק מאתנו יש ספות בד ולחלק ספות עור זמש ובדים אחרים המצריכים תחזוקה מיוחדת כגון ספות דוחות כתמים כגון בד אימפלה או אלקנטרה..  יש ליידע מראש את חברת הניקיון באיזה סוג בד מדובר על מנת שהחברה תדע באילו חומרים ושיטת ניקוי עליה להשתמש. התחזוקה השוטפת של הסלון שלכם באמצעותכם זה ה-א'-ב' של ניקוי וטיפוח ספות ביתכם. יש לדאוג כי שואב מקצועי יהיה בביתכם ותוכלו לשאוב את הפירורים והאבק לפחות אחת לשבוע מהספות והכריות. ניתן לרענן את הספות אחת לחודש באמצעות מטליות מיוחדות או שמפו יבש שאינו מזיק לספות או מכיל חומר כימי חזק. יש המנקים את הספות באמצעות חומרים טבעיים כמו חומץ לבן מהול במים סודה לשתייה ואפילו מעט סבון כלים מהול במים כאשר מדובר על ניקוי כתמים נקודתיים.

 

הבעיה היא שכאשר הספות מוזנחות חרקים מגיעים אליה בשל פירורים ואבק רב הנמצא תמיד באוויר חודר לריפוד וגורם להתרבות של קרדית האבק אשר גורם נזק בדרכי הנשימה שלכם ושל בני הבית. הקפדה על ניקיון ותחזוקה שוטפת היא חשובה מאוד גם לכם וגם לספות הבית כשר אנו מעוניינים להתגאות באירוח בסלון אסתטי ונעים לשהייה. למרות שכולנו עובדים שעות רבות תמיד ניתן למצוא א הזמן ולא משנה באיזו שעה במהלך היום או הערב יש להקפיד ולשאוב את הספות. יש שמרעננים את הספות לאחר שאיבה יסודית באמצעות מגבונים מיוחדים המיועדים למטרת ניקוי ספות בגבעתיים.

 

הבחנתם בכתם טרי על הספה? אל תדחו למחר מה שיש לעשות היום

זה ידוע כי כתם על ספות בד כאשר הוא טרי ניתן יהיה להסירו ביתר קלות מאשר כתם שכבר חדר היטב לספות. זו הסיבה שיש לקום מיד ולנקות את הכתם. כתמים אשר חודרים כבר עמוק לסיבי הבד יהיו קשים להסרה גם באמצעות הידע והניסיון המקצועי של חברת ניקוי ספות בגבעתיים.  כאשר אתם מזמינים חברת ניקוי ספות בגבעתיים ויש לכם גם כיסאות מרופדים בפינת האוכל תוכלו בהזדמנות זו לנקות גם אותם כך שהבית יראה מבריק ויהיה נעים לארח ולשהות בפינת האוכל עם בני המשפחה או עם אורחים המגיעים לארוחות שבת וחג.

 

המחיר של ניקוי ספות בגבעתיים משתנה בין חברה לחברה ולכן יש לבצע השוואת מחירים כאשר מחיר ניקוי ספות בגבעתיים מתומחר על פי מ"ר. כגודל הספות כך המחיר יהיה גבוה יותר. למשל מחיר של ספה פינתית המיועדת לישיבה של 8 איש יהיה שונה מאשר ספות של 2+3 מקומות ישיבה.  כאשר אתם מנקים כתמים נוצרו על הספה והם טריים יש להשתדל שלא להשתמש במים ולשפשף נכון את הכתם היות והבעיה היא שהכתם עשוי להתפשט וליצור הבדלים של כתמים נוספים שיימרחו על שטח רחב יותר בספה וחבל. במקרה כזה אין מנוס כי אם להזמין חברת ניקוי ספו בגבעתיים אשר תנקה היטב את הספות ותחזיר אותן לקדמותן.

לפני שתשתמשו במברשת לניקוי הכתם בדקו אם היא מתאימה לבד הספה

ישנם פריטים שפשוט אסור להשתמש עימם למטרת ניקוי ספות בגבעתיים. למשל שימוש עם מברשת קשה עשויה לגרום להרס הבד ויצירה של סיבים שיהפכו לכדורי קטנים על הבד. דבר זה יהרוס את מרקם בד הספות וחבל. עדיף תמיד מברשות רכות ואם אין ברשותכם מברשות ניקוי מסוג זה עדיף כי תנקו את הכתם בעזרת מטלית נקייה ולאחר שהכתם נספג בנייר מגבת. ניתן לנקות גם כורסאות שמהוות חלק בלתי נפרד מהסלון. אנשים רבים אינם שמים לב ומפאת חוסר זמן לטיפול ותחזוקת הספה היא הופכת למוזנחת וחבל. ראשית גם לנו לא נעים לשבת עליה היא מתחילה להדיף ריח רע ואין ברירה אחרת כי אם להזמין חברת ניקוי ספת בגבעתיים אם אתם מתגוררים בעיר זו.

 

יש לדעת עם איזו חברת ניקוי ספות בגבעתיים אנו מעוניינים לעבוד. המטרה שלנו היא אחת – ליהנות משירות ניקוי ספות בגבעתיים ברמה גבוהה. שירות זה הינו הכרחי ואין אנו מעוניינים בשירות חד פעמי כי אם אנו מרוצים משירות ניקוי ספות בגבעתיים לא כדאי לנו לחפש בכל פעם חברה אחרת שלא נדע בוודאות מה טיבה . כשם שאנו בוחרים כל בעל מקצוע בקפידה באמצעות המלצות איסוף מידע כך נחפש חברה אמינה המציעה שירותי ניקוי ספות שכזאת שיש לה וותק ומוניטין רב שנים. אם תחפשו נכון לא תתקשו למצוא שירותי ניקוי ספות בגבעתיים אם למטרת ניקוי ספות בד או עור. ישנן לא מעט חברות אשר פועלות בתחום. יש שמציעות שירותי ניקו ספות בגבעתיים שירותי ניקוי שטיחים וסל של שירותי ניקיון. יש לדעת כי ם יש לכם מזרונים שכבר חייבים בניקוי מקצועי חברות אלה המתמחות עם ניקוי ספות בגבעתיים ובכל עיר אחרת יכולות באותה שיטת ניקוי ספות לנקות גם מזרונים. למשל לפני חג הפסח זה הזמן המתאים לנקות ספות שטיחים מזרונים וריפד של כסאות פינת האוכל שהשיבה בחג סביב השולחן תהיה נעימה הרבה יותר עם כסאות נקיים מאשר כסאות שהריפוד שלהם מלוכלך והם מדיפים ריח ממש לא נעים.

שיטות ניקוי ספות באופן מקצועי

יש לציין כי ישנן שתי שיטות מקצועית עבור ניקוי ספות בגבעתיים ובשאר האזורים בארץ. השיטה הראשונה היא באמצעות מכות הזרקה ויניקה והשיטה השנייה היא באמצעות ניקוי בקיטור שהיא שיטה אמנם יקרה יותר אבל משתמשים בה למטרת הסרת כתמים קשים במיוחד. האדים החמים יחד עם חומר ניקוי מיוחד שמותאם לספות כבר מראש ניתן יהיה להמיס ולהסיר את הכתמים הקשים אשר כבר חדרו עמוק בסיבי הבד של הספות. על מנת להימנע מהוצאה גבהה ותר של ניקוי ספות  בגבעתיים באמצעות ניקוי בקיטור הקפידו לבצע פעולה פשוטה אחת לשבוע והמחיר של ניקוי ספות בגבעתיים לא יהיה יקר. כשם שאנו מתחזקים ושומרים על פריטים יקרים בית כך יש לשמור על ספות הבית שהן גולת הכתר בכל בית ומקור הגאווה של כל בעל בית. כאשר אתם רוכשים ספות לסלון בקשו תדרוך מהמוכר בחנות הרהיטים בדבר ניקוי ותחזוקה נכנה של הספות כאשר המוכר לבטח מכיר את בד הספות ויוכל לייעץ לכם נכון.

 

כולנו מעוניינים בחברת ניקוי ספות בגבעתיים קבועה אשר תענה באופן מושלם על צרכינו ותהיה אמינה מקצועית ובעלת שירות אדיב. חברה כזאת שהיא אחת הוותיקות בתחום היא חברת א.א. אלופים בניקיון אשר קיימת מעל 19 שנה. לחברה שירותי ניקיון רבים צוות מיומן ומוכשר שעוסק שנים בעבודה זו באותה החברה. לא.א אלופים בניקיון שירותי ניקיון בפריסה רחבה של אזורי שירות כך שתוכלו גם אתם ליהנות משירותיה המקצועיים ומניקיון ללא דופי. החברה מציעה שירותי ניקיון רבים כגון: ניקוי שטיחים, ניקוי מזרונים, ניקוי ריפוד רכב, ניקוי בתים דירות ומשרדים ניקוי ווילונות בקיטור וניקוי ספו באמצעות קיטור או מכונת הזרקה על פי שיקוליה של החברה. החברה אף מעניקה טיפים לתחזוקה נכונה ולשמירה נכונה של ספות הבית.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×