ניקוי ספות בגני תקווה

ניקוי ספות בגני תקווה

אנו משקיעים מחשבה רבה כמו סוג הספות בסלון שאנו מעוניינים לרכוש, סוג הבד המרקם וכיצד הספות תשתלבנה עם שאר האלמנטים בבית. יש לשים לב לדבר חשוב כגון אופי תחזוקת הספות, כך שניתן יהיה ליהנות מהספות באופן מקסימאלי. יש לתחזק נכון את הספות אבל בנוסף מומלץ אחת לשנה להזמין ניקוי ספות בגני תקווה. כשאר ישנם כתמים חברת ניקוי ספות בגני תקווה תזהה את סוג בדד הריפוד של הספות וכן את סוג הכתמים ואז ניתן יהיה למצוא את שיטת הניקוי וחומרי הניקוי המקצועיים המתאימים. הלכלוך הראשון על ריפוד הספות הינו לכלוך מוצק אשר כולל: חול אבק שיער בני אדם וחיות מחמד וכל סוג של לכלוך מוצק אחר. הפתרון הינו שאיבה קבועה עם שואב אבק יבש. אחת לשבוע יש לנקות את הספה מלכלוך מוצק. הלכלוך השני הינו כתמים נקודתיים כגון כתמי אוכל ושתייה כתמי זיעה ושומן גוף. מקור לכלוך מסוג זה הינו אורגני וחלבוני.

 

יש להצטייד בחומר ניקוי ספות המסיר כתמים לספות בד. בשוק קיימים חומרי ניקוי רבים אשר ניתן לרכוש במרכולים אבל מומלץ לרכוש את חומר הניקוי להסרת כתמים קשים מחברות ניקוי ספות בגני תקווה במידה ואתם גרים בעיר זו. הסוג הבא של הלכלוך בספות הינו לכלוך מצטבר שהוא לכלוך שומני כגון זיעה שומן גוף וכתמים נוספים אשר נוצרו מטושים דבק וכן כתמי שתן. ניקוי של סוג לכלוך  זה יש לבצע רק באמצעות חברת ניקוי ספות בגני תקווה בצידה ואתם גרים באזור זה. יש להישמר מניקוי עם חומרי ניקוי שאינם מתאימים לבדד ונוגדים את הוראות היצרן. אל תשפשפו כתמים בעזרת מברשת קשה ואל תכבסו את הריפוד של הספות באמצעות מכונת כביסה ללא הנחיית היצרן יש לנקות את הספה ע"י שירותי ניקוי ספות בגני תקווה במידה ואתם מאזור זה ויש לשאוב את הספה אחת לשבוע בעזרת שואב אבק עוצמתי.

כיצד לשמור על ספות נקיות ככל שניתן?

על מנת לא להזמין לעיתים תכופות חברת ניקוי ספות בגני תקווה עליכם לשמור כל שניתן על ספות נקיות באמצעות ניקיון ותחזוקה שוטפת וכן להימנע מאכילה ושתייה שלכם ושל שאר בני הבית. לפני שתתחילו לנקות את הספות יש  לשאוב אותן בעזרת שואב אבק כולל הכריות של הספות. יש לנגב באמצעות מטלית רכב את הספות ואת אזורי המשענות הידיות אם הן עשויות מברזל או מעץ. פעולה זו מוציאה את האבק ומונעת מהאבק לחדור לסיבי הבד של הספות. יש להתבונן ולוודא בעזרת התווית המוסתרת בספה מאיזה חומר או בד היא עשויה. בעזרת ידע לגבי סוג בד הספה תוכלו לדעת באיזה סוג של שמפו לספות או כל חומר ניקוי אחר ניתן לרכוש על מנת להסיר את הכתמים ולרענן את מראה הספות בביתכם.

 

אם רכשתם ספות מבד טבעי כגון כותנה ופשתן אלה הן ספות נוחות אך הן צוברות לכלוך רב וכתמים. על מנת לא להזדקק לשירותי ניקוי ספות בגני תקווה על בסיס תכוף ופרקי זמן קצרים עליכם לשמור עליהן מפני לכלוך וכתמים באמצעות תחזוקה נכונה. יש לשמור מפני חומרי ניקוי שלא יגרמו לדהיית ריפוד הספה ויש להתייעץ עם חברת ניקוי ספות בגני תקווה על מנת שתוכל לסייע לכם בבחירה נכונה של חמר ניקוי ושיטת ניקוי להסרת כתמים נקודתיים. אם יש לכם חיות מחמד יש להקפיד ולנקות את הספות בעזרת רולר בכדי לנקות פרווה שנשרה. טפלו בכל כתם טרי מהר ככל הניתן על מנת למנוע מחדירה של הכתם לסיבי בד הספה במיוחד כאשר הספה היא כזאת שעשויה מבד טבעי.

בדי ריפוד שקלים לתחזוקה

ישנם בדי ריפוד שהם קלים לתחזוקה כמו בד אלקנטרה שהפך להיות מבוקש כי הוא למעשה בד ריפוד דוחה כתמים והמגע של בד ריפוד זה הוא רך. במידה וישנו כתם יש לנקות אותו עם מעט סבון כלים המהול במים. עור הינו בד ריפוד יוקרתי ומרשים ואינו סופג כתמים העור מצד שני גורם להזעת יתר ולכן הכתמים שנראים על העור הם כהים בשל שומן גוף וזיעה. יש להעביר על ספות העור מטלית לחה ולייבש את הכתמים באמצעות מגבת רכה.  בדים סינתטיים הינם קלים לתחזוקה וניתן בקלות לתחזק אותם והם הרבה יותר קלים מאשר בדי ריפוד טבעיים.  גם בשל קרדית האבק אשר מזיקה לדרכי הנשימה וכן התרבות של חיידקים בספות יש לשאוב את הספות על בסיס קבוע.  יש לציין כי ספות מוזנחות ובית נקי אינם הולכים בד בבד ולכן יש להקפיד כי המראה של הספות יהיה נקי ורענן. למעשה כל אחד מאתנו יכול לרכוש חומר ניקוי ספות בגני תקווה כשאר בחומר ניקוי זה משתמשות חברות ניקוי ספות בגני תקווה אבל חברות הניקיון המקצועיות יודעות כיצד לבצע ניקוי מקצועי באמצעות חומרי הניקוי המצויים ברשותן. מלבד זאת חברת ניקוי ספות בגני תקווה מבצעת טיפול משלים נוסף לאחר שהיא מסיימת לנקות את הספות והכוונה היא לחיטוי הספות. פעולה זו לא רק שמחטאה את הספות כי אם היא גם מסירה את הריחות הרעים מן הספות. עקרונית ניתן לבצע פעולת ניקוי ספות משולבת שתתאים לכל סוגי הספות שמיוצרות מבדי ריפוד טבעיים או בדי ריפוד סינתטיים וכן ספות עור וזמש כאשר פעולת הניקוי תהיה שונה והניקוי יתבצע לא בעזרת מים כי אם בעזרת קרמים מיוחדים לניקוי חידוש העור והחדרת לחות.

ניקוי ספות דמוי עור

אחד מבדי הריפוד הקלים לתחזוקה הינו ללא ספק ריפוד דמוי עור. יש לשאוב את הספות ולהצטייד במטליות לחות ללא בישום. המגבונים המבושמים יוצרים שכבה דביקה כך שבמקום שהספות תהיינה נקיות הן תהיינה יותר מלוכלכות. גם שימוש עם חומץ לבן מהול במים ישמור על ספות נקיות ומבריקות. חומרים  שומניים כגון קרם ידיים מזון עם שומן וכדומה ניתן יהיה לנקות באמצעות סבון כלים מהול במים. לאחר ששפשפתם בעדינות את הכתמים מעל ספות דמויות עור יש לעבור עם מגבת יבשה ונקייה ולייבש את הספות סופית ע"י מאוורר.

שלבי ניקוי ספות מקצועי

כאשר מבצעים ניקוי ספות בגני תקווה באופן מקצועי יש לשאוב תחילה את האבק מהשטח של הספה ולנקות את המשטח באמצעות מטלית לחה. השלב הבא יהיה הזרקת חומרי ניקוי שמותאמים מראש להרכב סוג בד הספות ולאר מכן מקרצפים באמצעות מברשות רכות את הספות עד לקבלה של מראה  בגוון אחיד.  יש לייבש את המשטח ולשאוב בפעם נוספת על מנת לספוח שאריות לכלוך הנותר במושבי הספות. על מנת להיות בטוחים שאתם בוחרים חברה אמינה למטרת ניקוי ספות בגני תקווה יש לבחור חברה וותיקה ששמה הולך לפניה כמו חברת א.א. אלופים בניקיון אשר קיימת מעל ל-19 שנה. החברה מציעה ללקוחותיה הרבים שירות פריסה רחב באזורים וערים רבות בארץ. לחברה שירותי ניקיון מקצועיים ורבים הכוללים: ניקוי שטיחים ניקוי ווילונות ניקוי מזרונים ניקוי ריפודי רכב ניקוי בתים דירות ומשרדים כך שתוכלו למצוא את כל שירותי הניקיון תחת קורת גג אחת.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×