ניקוי ספות בד בקיטור

ניקוי ספות בד בקיטור

לפני שחברת ניקוי ספו בד תחליט באיזו שיטה יש לנקות את ספות ביתכם, היא תאבחן את סוג הריפוד. לפעמים לא יספיק ניקוי במכונת יניקה והזרקה, שהיא השיטה הנפוצה ביותר, כי אם שיטת ניקוי ספות בד בקיטור, יהיה המענה הנכון. ההבדל הוא שבאמצעות ניקוי ספות בד בקיטור, ניתן יהיה להסיר כתמים קשים מהספות, מה שלא ניתן יהיה לבצע באמצעות מכונת הזרקה ויניקה. יש לציין כי שירות זה של ניקוי ספות בד בקיטור, הינו שירות יקר יותר, אך בהחלט משתלם אם למשל הרמתם ידיים ורציתם להשליך את הספות שלכם, היות והכתמים לא ניתנים להסרה. במקרה זה, דעו לכם, כי ניקוי ספות בד בקיטור, עשוי להסיר את הכתמים הקשים ביותר.

 

גם מבחינת חיטוי הבקטריות, החיידקים וקרדית האבק, שיטה זו של ניקוי ספות בד בקיטור, הינה השיטה המועדפת למי שמעוניין להיפטר מהחיידקים, היות וחלק מבני הבית סובלים מאלרגיות. ניתן יהיה לחדש ספות, כורסאות העשויות מבד באמצעות ניקוי ספות בד בקיטור. יש להחדיר חומר במכונת הקיטור, אשר מחממת א המים עד לקבלת אדים. החומר מוחדר לספות הבד והאדים ממיסים את השומנים והכתמים הקשים אשר נמצאים בספות או בכורסאות. יש לציין כי גם כיסאות של פינת האוכל העשויים מבד יכולים להתנקות באמצעות ניקוי ספות בד בקיטור.  יש לציין כי פעולה כגון ניקוי ספות בד בקיטור, מתחילה עם שאיבה יסודית של הספות. השלב הבא הוא ערבוב של כמה חומרי ניקוי מקצועיים המתאימים לסוג בד הספות ואז מגיע שלב חימום המים במכונת הקיטור והניקוי עצמו.

שיטת ניקוי ספות בקיטור- כל המידע

יש לציין כי גם אם מדובר על ניקוי ספות בד בקיטור, יש לשאוב את הנוזלים מהספה לאחר הניקוי. אדים הרי הופכים למים ולכן, ייווצרו נוזלים בספה שיש לשאוב אותם. הספה כמובן תקורצף, ל עוד חומר הניקוי והאדים הוחדרו לספות. בתום תהליך ניקוי ספות בד בקיטור, הספה תישטף עד שהיא תהיה נקייה לגמרי. למעשה שיטה זו של ניקוי ספות בד בקיטור, מאפשרת הסרת כתמים בצורה מושלמת, תוך סילוק כתמי עובש קשים שחדרו לספות,חיטוי הספות, ניקוי שומנים, זיעה ועוד. הצורה שבה פועלת מכונת הקיטור, מאפשר לחץ מים גבוה, אשקר למעשה נועד לנקות כל לכלוך או כתם. זו הסיבה כי לקוחות רבים שיש להם ספות בד, יעדיפו את שיטת ניקוי ספות בד בקיטור על שיטות ניקוי מקצועיות אחרות.

 

 למרות שישנן ספות בד העשויות מבדים שונים כגון בדים סינטטיים כמו קטיפה, ברוקד, משי, פשתן, כותנה, פייבר ועוד,  ניקוי ספות בד בקיטור יתאים לכל סוגי ספות הבד, אך מצד שני, תמיד מומלץ להתייעץ עם מומחה בתחום שהוא בעל חברת ניקוי ספות  מכל הסוגים, כזה שהוא בעל ניסיון עשיר, מה שיוכל לסייע לכם, לבחור נכון את שיטת הניקוי ואתם תהיו סמוכים ובטוחים כי הספות תהיינה נקיות ובמראה חדש, הודות לניסיון והמקצועיות של צוות הניקיון של חברת ניקוי ספות שבחרתם. יש להיעזר במומחים על מנת  שפעולת ניקוי ספות בד בקיטור יצליח. מלבד  ניקוי ספות בד בקיטור, יש לבצע תחזוקה נכונה של ספות הבד ולא להגיע למצב של הזנחה טוטאלית, כאשר כבר לא נעים לכם לשהות בסלון שהיא מלא אבק וכתמים. יש לבצע ניקוי ספות בד בקיטור אחת לשנה, במידה וישנם כתמי שומן או כתמים קשים שכבר חדרו עמוק לסיבי בד הריפוד.

 

שמירה על ניקיון ספות הבד הינה שמירה על איכות החיים

למעשה אם תשאלו כל רופא, ספות בד מלוכלכות זו ערובה לאלרגיות ומחלות בדרכי הנשימה. ככל שיש אבק ולכלוך, כך החיידקים והבקטריות וקרדית האבק פשוט יחגגו בהן. הורים אחראים לילדים קטנים, ידאגו לתחזוקה הנכונה של ספות הבד ואם ישנם כתמים עקשניים הם יזמינו לפחות אחת לשנה, חברה המתמחה בנושא של ניקוי ספות בד בקיטור. ניקוי ספות בד בקיטור  מומלץ בבית שיש בו ילדים קטנים שהם רגישים במיוחד למחלות וחשופים לאלרגיות. הבריאות של ילדיכם ושלכם, תישמר היטב באמצעות ניקוי ספות בד בקיטור. ניקוי שבועי באמצעות שאיבה יסודית של האבק בין חריצי הספה כולל הכריות של הספה, יגרום למראה של ספות אסתטיות שנעים לשבת בהן.

למרות שישנן מכונות קיטור לניקוי ביתי, אין כמו ניקוי ספות בד בקיטור, אשר נעשה  באמצעות חברה מקצועית לניקוי ספות. יש לקבל המלצות ולחפש חוות דעת בפורומים של חברות ניקוי ספות, וכן אם החברה מספקת שירות באזור שבו אתם גרים. רמת הזמינו של חברת ניקוי ספות בד בקיטור, חשובה אף היא. שימו לב, כי לחברה אחריות מלאה על ניקוי הספות שלכם. הניסיון של אחרים יכול להיות מעולה עבורכם ולכן, מומלץ לקבל המלצות ממי שאתם מכירים. מי שאין לו המלצות, יוכל לחפש ברשת חברות ניקוי ספות בד בקיטור ולקבל את המידע החיוני והיעיל שיכול לגרום לכך שתבחרו את אחת החברות המובילות בתחום ניקוי ספות בד בקיטור.  שימו לב כי חברת ניקוי ספות, מתמחה בשתי השיטות המובילות לניקוי ספות בד וכן, ניקוי של כל סוגי הספות. אם החברה מציעה עוד שירותי ניקיון, אולי תוכלו לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית שתשתלם לכם במיוחד.

 

כל כמה זמן מומלץ להזמין ניקוי ספות בד בקיטור?

התשובה טמונה ברמת התחזוקה של הספה, באורח החיים ועוד. בית שיש בו ילדים קטנים וחיות מחמד, מומלץ כי ניקוי ספות בד בקיטור, יתבצע פעמיים בשנה. ישנם בתים שלמרות שמתחזקים נכון את הספות, עדיין בגלל אורח החיים הספות מוכתמות בקלות וכן, מומלץ כי ניקוי ספות בד בקיטור יעשה פעמים בשנה. ככל שתשמרו טוב יותר על ספות הסלון, כך הן תחזקנה מעמד לזמן ארוך יותר. למעשה תחזוקה וניקוי מקצועי של ספות הבד חוסכת לכם הוצאות מיותרות על רכישת סלון בכל תקופה קצרה יותר. אם הספה שלכם יקרה לכם ונוח לכם איתה, מומלץ כי תבצעו תחזוקה נכונה ותזמיני בכל תקופה קבועה, חברת ניקוי ספו   בד בקיטור. מומלץ כי תבחרו בחברת ניקוי ספו בד בקיטור רק מחברה אשר מתמחה בשיטת ניקוי זו.

 

למעשה, השקעה של ניקוי ספות בד בקיטור באמצעות חברה מקצועית, תשתלם לכם בטווח הארוך. נוח יותר להזמין חברת ניקוי ספות בד בקיטור, כאשר החברה, מעניקה שירות באזור שבו אתם גרים. המחיר של ניקוי ספות בד בקיטור עשוי להשתנות בין חברה לחברה ולכן, יש להיכנס לאתרי השוואות מחירים, על מנת לדעת מה המחיר הסביר ביותר של ניקוי ספות בד בקיטור.  יש להשתמש בשירותיה של חברת ניקוי ספות בד בקיטור שיש לה שם ומוניטין. בררו לגבי תחזוקה שוטפת ותוכלו לקבל טיפים לתחזוקה נכונה של הספה הספציפי שלכם. יש לציין כי לא כל ספה עשויה מאותו הבד ולכן ניקוי כתמים טריים ונקודתיים, יכול להיות שונה לפי סוג בד הספות. חברת  א.א.אלופי ניקיון כבר קיימת מעל 19 שנה והיא מציעה סל שירותי ניקיון משתלם הכולל: ניקוי שטיחים, ניקוי מזרונים, ניקוי ריפודי רכב, ניקוי ווילונות בקיטור, ניקוי בתים, דירות ומשרדים, תיקון שטיחים, ריפוד ספות בבית הלקוח ועוד.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×