ניקוי ספות באור עקיבא

ניקוי ספות באור עקיבא

 

אור עקיבא, היא עיר הנמצאת בנפת חדרה במחוז חיפה בישראל. העיר הוכרזה בשנת 2001 ורוב אוכלוסייתה הינה עולים מחבר העמים. העיר נמצאת במישור החוף הצפוני בין שני צירי תנועה עורקיים ומתגוררים בה כ- 20 אלף תושבים. המשותף לכולם, היא המודעות של ניקיון וכן של ניקוי ספות באור עקיבא. ישנן ספות, אשר עשויות מחומרים טבעיים כגון: כותנה, פשתן ומשי טבעי, מה שגורם לכך שהכתמים יספגו עמוק בסיבי הבד. ניתן לנסות לנקות כתמים מקומיים אשר נוצרו ממזון, שתייה , כתמי זיעה וכו'… באמצעות חומר לניקוי כלים עם מעט מים פושרים או  חומרי ניקוי ביתיים הנמצאים בכל מטבח. אחד מהחומרים הידועים שניתן לנקות באמצעותם הינו חומץ מדולל במים ביחס של 50% . יש ליטול מטלית נקייה, לטבול אותה בתערובת ולשפשף בתנועות סיבוביות באופן נקודתי ולהיזהר שהתערובת לא תתפשט בשאר אזורי הספה, על מנת לא ליצור הבדלי גוון.

 

במידה, והכתם לא יוסר, יש לקרוא לחברה מקצועית המתמחה עם ניקוי ספות באור עקיבא. חברה מקצועית, העוסקת שנים בתחום תגיע עם מכשור משוכלל הכולל מכונה בעלת מיכל שקוף שבו מוחדר חומר ייעודי וזאת, לאחר שהצוות המקצועי בחן את סוג הריפוד. החומר יוחדר לאחר שהספה נשאבה היטב באמצעות שואב אבק עוצמתי, כאשר החומר יוחדר לספות הצוות ישתמש במברשות רכות לקרצוף הריפוד ולאחר מכן, תתבצע פעולת יניקה. פעולות אלה, יחזרו על עצמן מספר פעמים עד שהחומר במיכל יהיה שקוף משמע שהספה נקייה. אין לשבת על הספות במשך לחות 24 שעות עד לייבוש המוחלט.

קל יותר לנקות ספות העשויות מריפוד סינטטי

 

זו עובדה ידועה,  כי בד סינטטי קל בהרבה לניקוי מאשר בדים טבעיים. זו הסיבה, שרבות מהמשפחות שיש להן ילדים קטנים, בוחרות בספות המיוצרות מריפודים סינטטיים. קל מאוד לנקות כתמים נקודתיים, אפילו בעזרת מים פושרים ונוזל כלים, אך מצד שני ריחות כגון: זיעה, שתן, ריחות של בעלי חיים, ריחות של מזון או שתייה אשר נספגו בבד קשה יהיה להסיר, ולכן דרושה פעולת ניקוי ספות באר עקיבא, במידה ואתם גרים באזור זה, היות ויחד עם פעולת ניקוי ורענון לספות, מתבצעת פעולה נוספת של חיטוי והסרת ריחות רעים, מה שיועיל גם לבריאות בני הבית ובריאותכם.

 

ספות העשויות מבד קטיפה, קשה יותר לתחזק ולנקות היות ובד זה סופג הרבה אבק ולכלוך. את בד הקטיפה, כאשר הוא מאבד את המראה והצורה הטבעית שלו, יש להבריש נגד הכיוון ע"י מברשת בדים עדינה ואפילו קצת לחה. במידה ובד הקטיפה התקמט, ניתן יהיה להניח עליו מגבת ולגהץ עם מגהץ אדים, כ- 3 ס"מ מעל המגבת עצמה. אם אתם מעוניינים לרכוש חומר לניקוי ספות במרכול, מומלץ לקרוא על הבקבוק עצמו לאיזה סוג ריפוד החומר מתאים, אחרת במידה ומדובר על חומר ניקוי בעל כימיקלים חזקים, הנזק שיגרם לספות שלכם במידה והחומר אינו מתאים יהיה בלתי הפיך.

הסרת ריחות לא נעימים מהספות באופן עצמי

 

לא אחת, אנו מבחינים כי הספות שלנו מריחות לא טוב, זה יכול לנבוע בגלל שתייה אשר נשפכה, שתן של בעל חיים או ילד או מזון אשר נספג בבד ומעלה ריח לא טוב. במידה וזה המקרה שלכם, לפני שתקראו לחברת ניקוי ספות באור עקיבא, מומלץ לנסות ולהסיר את הריחות הבלתי נעים באמצעות פיזור בכמות נדיבה של אבקת  סודה לשתייה. יש להמתין כשעתיים על מנת שהריח יעלם, לשאוב היטב בעזרת שואב אבק חזק ולאחר מכן להתיז תערובת של חומץ עם מים והמתין עד שהספה תתייבש.

 

מלבד הניקיון, יש להקפיד על תחזוקה שוטפת של הספות באמצעות שאיבה יסודית של הספות ובמיוחד בין המושבים אשר לשם חודרים פירורים של אוכל ומהווים כר פורה לחיידקים, בקטריות וקרדית האבק. על מנת לשמור היטב על מראה הספות ובריאות בני הבית, יש לשמור שלא לאכול ולשתות בסמוך לספות, מה שישמור על מראה נקי ורענן של הספות לאורך זמן. הקפידו לאוורר את הכריות של מושבי הספה במידה וניתן להוציא אותן. שמש ואוויר צח ירעננו את הכריות וימנעו מבקטריות להיווצר.

היות והסלון שלנו הוא מרכז האירוח והמקום שבו המשפחה נפגשת בסוף יום, עלינו לשמור עליו נקי שיהיה לנו נוח ונעים לשהות בו, לכן אנשים רבים מקפידים על תחזוקה שוטפת ונכונה וכן , ניקוי יסודי של חברה מקצועית אשר יתבצע לפחות אחת לשנה.

כיצד מנקים ספות עור ?

 

מאוד נוח לתחזק ספות עור, היות והן לא נוטות להתלכלך מהר.  מצד שני, במדינה חמה כמו ישראל, אנשים נוטים להזיע, מה שגורם להיווצרות של שכבת שומן ולכלוך מעל העור עצמו. ניקוי ספות באור עקיבא כאשר הן עשויות מעור יהיה שונה בתכלית מאשר ניקוי ספות בד, היות ואת ספות העור לא מנקים במים מה שיכול להרוס ולגרום לסדקים בעור. יש לרכוש חומרי ניקוי מיוחדים אשר דומים לקרם לחות ומנקים ביסודיות את הספות. שכבת הלכלוך תוסר, ולאחר מכן יש להחדיר חומר המגן על ספות העור מבריק אותן ומקנה להן מראה חדש ובוהק. גם את ספות העור יש לשאוב אחת לשבוע בעזרת שואב אבק, וכן יש להישמר ממגע ישיר של שמש על ספות העור מה שיגרום להן להיסדק, לאבד מיופיין ולהראות מוזנחות.

 

ספות העור, הן הספות היקרות ביותר והן עולות עשרות אלפי שקים במידה ומדובר על עור טבעי איכותי. זו הסיבה, שיש לתחזק אותן נכון ולשמור אותן על מנת להימנע מהוצאות כספיות גבוהות ומיותרות. במידה וספות העור שלכם, הן בצבע בהיר או אפילו לבן, יש לבחור תכשירי ניקוי לריפוד עור שלא יהיו חזקים במיוחד על מנת שלא לפגוע בגוון הספה. ישנה עוד אפשרות להשתמש באלכוהול אשר מנקה ספות עור בהירות ואפילו מסיר שומנים מהן, אבל מצד שני יש לקחת בחשבון כי אלכוהול גורם לייבוש עור הספה.

 

את ניקיון הספות שלכם תשאירו למומחים

 

ישנם כל מיני כתמים כאשר חלקם שומניים וקשים להסרה ובמידה והם יספגו בסיבי  הבד,  רק חברה מקצועית ווותיקה של ניקוי ספות באור עקיבא ובשאר אזורי הארץ, תוכל לתת לספות ניקוי מקצועי ויסודי עד שהכתמים ייעלמו לחלוטין. אם אתם חושבים כי תוכלו לנקות בעצמכם את הספות באופן יסודי, טעות בידכם, כי אתם אף עלולים להרוס את הספות ולהוציא אנרגיה לחינם תוך מחשבה שאתם חוסכים בכסף. לפעמים מדובר בהוצאה כפולה של רכישת סלון חדש וחבל.

 

גם בחירה של חברה מקצועית המציעה שירותי ניקוי ספות ניקוי שטיחים, וכן שירותים נוספים כגון: ניקוי ריפודי רכב חייבת להתבצע על סמך וותק, מקצועיות ואמינות. חברת א.א. אלופים בניקיון כבר קיימת מעל 19 שנה, כאשר היא מציעה את כל שירותי הניקיון תחת קורת גג אחת. החברה מחזיקה בצוות מקצועי וקבוע המגיע לאזורים רבים בארץ. החברה תשלח נציג מטעמה אשר יבחן את סוג הריפוד וייתן הצעת מחיר אשר ניתן יהיה להשוות אותה עם עוד חברות אחרות. א.א. אלופים בניקיון, מעניקה אחריות ומציע שירותים נוספים כגון: ניקיון בתים ומשרדים, ניקוי וילונות ועוד ניקוי שטיחים  וזאת באחריות מלאה.

 

לפוסט הזה יש תגובה אחת

  1. קודם כל תודה לצוות א א אלופי הניקיון הגיעו אלינו לנקות ואני ואמא שלי לא מפסיקות לאודות להם פשוט ספות נקיון וחדשות ממליצה בחום ממש..;))))

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×