ניקוי ספות בחולון

ניקוי ספות בחולון

ניקוי ריפודים וספות הינה אחת מהמשימות המורכבות משאר ניקיון הבית. כל משימה אשר תבצע עוזרת הבית מסתכמת בסידור הבית ניגוב אבק, ניקוי חדרי אמבט, מטבח ושטיפת הרצפות. כשאר אנו מגיעים לשלב של ניקוי ספות בחולון, המצב יכול להיות כה חמור שאם לא נזמין את שירותיה של ניקוי ספות בחולון, נצטרך להחליף ספות חדשות, מה שיעלה לנו כסף רב. המראה של הספה, הוא זה שגורם לנו בצורך בהזמנת חברת ניקוי או שלפעמים לכאורה, הספה נראית בסדר, חוץ מפירור פה או שם. הבעיה היא שרוב הלכלוך, כגון אבק וחול או נוזלי גוף, כגון דם וזיעה, נוזלים שנשפכו כגון קפה, גלידות מיצים שהילדים שתו ושפכו בטעות על הספות, שוקע בריפוד ונספג בהם. למעשה לכלוך זה, מהווה בית גידול לבקטריות, קרדית האבק ולחיידקים רבים אחרים.

למעשה ניקוי ביתי של הספות ממש לא יסייע במצב זה ספות שהן מתוחזקות היטב תהיינה מטופחות ונקיות יותר. ספות שהן מתוחזקות פחות צוברות אבק ולכלוך אבל התחזוקה אינה מונעת לגמרי מצבירה של לכלוך בהן. בהיעדר ניקוי מקצועי של חברת ניקוי ספות בחולון קשה יהיה להגיע למראה של ספה רעננה ללא חיידקים ולאחר פעולת חיטוי. ספות לאחר ניקוי ספות בחולון, נראות כחדשות לחלוטין.  ניתן יהיה לאחר שאיבה של הספות לעבור עם מטלית ניקוי עם או בלי חומר ניקוי אבל פעולה ומצריכה זהירות בגלל החשש לדהייה של הצבע או פגיעה ממשית בריפוד וכן לפני נקיטה של פעולה כזאת יש להתייעץ עם צוות ניקוי ספות בחולון וכן, לקרוא היטב ממה חומרי הניקוי במטליות הניקוי מורכבים.

החלטתם לרענן את הספה במסגרת של תחזוקה שוטפת? – חכו רגע!

ניקוי ספות בחולון דורש טיפול מדוקדק שישיב לספה האהובה את החזות המקורית והחדשה מבלי לפגוע בריפוד ולגרום  לספות נזק בלתי הפיך. יש לשים לב שלא לנסות ולנקות על דעת עצמכם את הספות היות וחומרי הניקוי הכימיים עשויים להיות הרסניים כאשר הם יהיו חזקים מדי ויגרמו לנזקים בבד הריפוד כגון דהייה של הצבעים ועוד. כאשר אתם מזמינים שירותי ניקוי ספות בחולון אתם סמוכים ובטוחים כי עבודה זו נעשית בקפדנות בידע רב ובאחריות מלאה. צוות של חברת ניקוי ספות בחולון יבחן היטב את בד הריפוד של הספות לפני הניקוי עצמו על מנת לדעת באילו חומרי ניקוי המתאימים לבד הספה יש להשתמש.  את הספה יש להבריש עם מברשת רכה במידה והחלטתם לנקות אותה באמצעות שמפו יבש עדין. יש להיזהר מכיבוס בד הריפוד היות והבדים נוטים להתכווץ ולגרום לגווני הריפוד לדהות. לפעמים חומרי ניקוי בלתי מקצועיים עשויים להשאיר שכבה דביקה על הספות.

 

אם בכל זאת ישנו כתם מרגיז על הספות בביתכם, יש לחפש את הוראות היצרן לגבי הרכב הבד מה אסור ומה מותר לעשות בעת הניקוי. את רוב הספות ניתן לשאוב אם נשפך לכם איזה שהיא שתייה או מזון על הספות  יש להשתמש עם מגבת נייר ולספוג את הכתמים וללא שפשוף, על מנת לא להגדיל את אזר הכתם שיעבור לאזורים נקיים בספה. אחת לשנה יש לנקות את הספות באמצעות חברת ניקוי ספות בחולון אם אתם גרים באזור זה. יש לשמור את עלון ההוראות כאשר אתם רוכשים ספה חדשה כאשר בעלון מצוינים כל הכללים שעל פי הם ניתן יהיה לפעול לניקוי נכון של הספה  מבלי לגרום לה לנזקים. ספות מגעות בריפודים שונים, כגון מיקרו פייבר, ג'קארד או כותנה וכן בדים סינטטים אחרים יש להימנע מהרטבת הספה. גם לפני שאתם מכניסים ריפוד של ספות שניתן להסיר ולכבס במכונת כביסה יש לחשוב פעמיים.

לא כל ריפוד מתאים לכביסה במכונת כביסה

לפני שאתם מכניסים את ריפוד הסלון למכונת הכביסה, עליכם לזכור כי לא כל ריפוד מתאים לסוג ניקוי זה. ישנם אנשים שביצעו טעות זו ולא יכלו להחזיר את הריפוד לסלון משום שהוא התכווץ והפך לקטן יותר. ניקוי ספות בחולון שנעשה באופן מקצועי, נעשה בשימוש עם כלים ותכשירים מהרמה הגבוהה ביותר, כאשר שיטה זו מפרקת כל לכלוך וכתם. חומרי ניקוי מקצועיים, אף משמרים את בד הריפוד. הבעיה היא שלא ניתן לא לכול או לשתות ליד הספה משום שאנו נוטים לארח אנשים בסלון ביתנו וכן לרבוץ בערב עם בני המשפחה כאשר אנו מכינים נשנושים וארוחות קלות. את המחיר של ניקוי ספות בחולון ניתן לחשב לפי אורך הספות והחישוב הינו לפי עלות מ"ר. היום בשל התחרות בין חברות ניקוי ספות בחולון  ניתן למצוא מחירים סבירים בניקוי ספות וניתן אפילו למצוא חברות וותיקות אשר מציעות מחיר סביר בהחלט שיתאים לכל כיס. לאחר שהבד יזוהה ע"י צוות ניקוי ספות בחולון מתחיל תהליך הזרקה בלחץ כאשר תחילה הספה נשאבה באמצעות שואב אבק תעשייתי. לאחר שחומר ניקוי מקצועי ומתאים מוזרק לספות, מתחיל השלב השני של קרצוף עם מברשות רכות ומקצועיות ואז המכונה המשוכללת של חברת ניקוי ספות בחולון יונקת את ומר הניקוי. פעולה זו מתבצעת כמה פעמים ניתן יהיה לראות כי המים שנשאבים ממנה יהיו נקיים ואז הספה נקייה ויש לתת לה להתייבש באוויר ולא לשבת עליה עד הייבוש המלא. יש להימנע מייבוש עם מייבש שיער מה שעשוי להזיק לספות בשל החום הגבוה.

אל תסמכו רק על תחזוקה שוטפת מצדכם כי אם מצאו חברת ניקוי ספות בחולון שתוכלו לסמוך עליה כזאת שתכיר את הספות והבד שממנו הן מיוצרות ותוכלו להיעזר בשירותיה על בסיס קבוע לפחות אחת לשנה. כדאי למצוא כמה שיותר פרטים לגבי חברת ניקוי ספות בחולון ותוכלו גם באותה ההזדמנות גם לבצע ניקוי מקצועי של השטיחים בביתכם שכן מדובר על אותו סוג של פעולת ניקוי עם אותם המכשירים המקצועיים בדיוק.

ניקוי וחיטוי ספות – פעולה שרק חברות מקצועיות יכולות לבצע

יש לדעת כי רק חברת ניקוי ספות בחולון ובשאר הערים בארץ יכולות לנקות באופן מקצועי ולחטא את הספות באופן מקצועי ומושלם. כאשר הספות תהיינה נקיות ומחוטאות גם לכם יהיה שקט נפשי ונעים יהיה לכם לשבת בהן. ניקוי מקצועי וחיטוי זה, מטפל גם בריחות רעים כגון שתן, קיא, דם וכן חומרים שונים שנספגו בריפוד וגרמו לריח רע. גם אתם תתחילו לנשום אוויר צח ונקי יותר כאשר הספות תהיינה מריות מריח ניקיון נעים. יש למצוא חברה וותיקה שיש לה שם ומוניטין וכן המלצות ולברר אם החברה מגיעה לאזור שלכם. חברת א.א. אלופים בניקיון הינה חברה וותיקה ואמינה בעלת ניסיון עשיר בניקוי כ סוגי הספות. החברה קיימת כבר 19 שנה והיא מספקת שירותי ניקיון רבים כגון: ניקוי שטיחים  ניקוי ספות ניקוי ריפודי רכב, ניקוי ווילונות ניקוי בתים , דירות ומשרדים. החברה מציעה שירות בפריסה רחבה באזורים רבים בארץ ומעניקה אחריות מלאה על כל עבודות הניקיון.

 

כמו כן החברה מספקת ייעוץ יעיל ללקוחותיה ושולחת נציג מטעמה, בכדי להעניק הצעת מחיר על פי נתוני הספה, גילה וסוג הבד שממנו היא עשויה. לחברה שירות של ניקוי ספות עור וכל סוגי הריפודים כול ניקוי מזרונים.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×