ניקוי ספות בחיפה

ניקוי ספות בחיפה

אם יש לכם ספות בסלון ולמעשה למי אין..? יש לדעת לתחזק את הספות נכון, על פי סוג הריפוד. ישנן ספות העשויות בד או עור, עור סינתטי, עור הפוך ושילוב של בדים שונים.   שי לתחזק נכון את ספות הסלון לפחות אחת לשבוע. אם ברצונכם לאחר השאיבה לרענן את הספות, יש לעשות זאת באמצעות שמפו יבש המתאים לסוג ריפוד הספה. למשל רק ספות העשויות מבדי ריפוד שונות יכולות לעבור ניקוי באמצעות שמפו יבש שמתאים לסוג הריפוד. יש לרכוש חומרי ניקוי בעלי תקן בלבד על מנת לבצע ניקוי ספות בחיפה. יש לבדוק האם לחומר הניקוי יש תקן וכן לבדוק אותו בחלק נסתר של הספה יש להמתין מעט ואם לספה לא נגרם כל נזק ניתן יהיה להמשיך ולנקות בחומר ניקוי זה.

 

בדיקת הכתמים הטריים ספה וניקויים המידי יסייעו המון בפעולת ניקוי ספות בחיפה  ובכל עיר אחרת בארץ. תוכלו גם אתם ליהנות מספות נקיות ולהתגאות בהן כאשר אתם מארחים אנשים בביתכם. ספות נקיות כאמור דורשות תחזוקה שוטפת וכן יש להזמין חברת ניקוי ספות בחיפה אחת לשנה על מנת שתנקה באופן יסודי ואף תחטא את הספות  ישנם אנשים שאינם מעוניינים להוציא כוחות מותרים על ניקוי ספות בחיפה באופן עצמי ולכן הם מזמינים חברת ניקוי ספות בחיפה. ניתן למצוא  כי ריפודי הספות מתחלקים לבדים טבעיים ובדים סינתטיים כאשר ניקוים של בדים סינתטיים יהיה קל בהרבה מאשר ניקוי של ספות העשויות מבד טבעי.

כיצד מתחיל ניקוי ספות מקצועי?

כאשר מזמינים ניקוי ספות בחיפה מקצועי, הניקיון מתחיל באבחון סוג בד הריפוד. כאשר אחד מצוות המומחים של חברת ניקוי ספות בחיפה יאבחן את סוג הבד הוא כבר ידע באילו חומרי ניקוי ספות בחיפה יהיה עליו להשתמש. לרוב את הספות מנקים באמצעות ומרי ניקוי מקצועיים וייעודיים  אשר נבחרו על פי סוג הריפוד וכן באמצעות מכונות משוכללות אשר פועלות על הזרקה ויניקה. תחילה צוות הניקיון שואב היטב את האבק מהספות באמצעות שואב אבק מקצועי. לאחר מכן יוזרק חומר ניקוי לספות והשלב הבא יהיה קרצוף הספות באמצעות מברשות מיוחדות אשר אינן פוגעות חלילה במרקם של בד הריפוד. הפעולה האחרונה בסד של ניקוי ספות בחיפה או בכל עיר היא יניקת החומר עם המים. בתחילה המים יוצאים מלוכלכים מאוד ורואים זאת במכל השקוף הנמצא במכונה.

 

יש לחזור על פעולה זו מס' פעמים עד שהמים הופכים לנקיים לחלוטין מה שאומר שהספה כבר נקייה. כאשר מדובר על בד אלקנטרה שהוא בד הדוחה כתמים, יש לזמין טיפול מיוחד של ניקוי ספות בחיה. הסיבה היא שבד זה דורש ציפוי טפל מיוחד אשר ישמור עליו למשך שנים ארוכות. ישנן חברות אשר יודעות לטפל בסוג זה של ריפוד ולכן מומלץ לציין כבר בתחילת שיחת הטלפון עם נציג  החברה כי אכן מדובר בבד ריפוד דוחה כתמים מסוג אלקנטרה.  יש לדעת כי מחיר ניקוי ספות בחיפה מחושב על פי גודלה של הספה כאשר המחיר הוא על פי מ"ר. ככל שהספה תהיה גדולה מחיר ניקויה יהיה גבוה יותר. כמו כן הנתונים של הספה הם אלה שאף יכריעו לגבי גובה המחיר של ניקוי ספות בחיפה. הסיבה היא שכאשר יש לעבוד יותר על הספה כי היא מאוד מוזנחת הניקוי ייקח זמן רב יותר וכן חומרי הניקוי יהיו בכמות רבה יותר.

למה יש לשים לב בהזמנת חברת ניקוי ספות בחיפה?

כאשר מזמינים חברת ניקוי ספות בחיפה, יש לשים לב לווק ולמוניטין של החברה. חוות דעת והמלצות חשובות מאוד לבחירה נכונה של חברת ניקוי ספות בחברה זו או אחרת. אם תהיו מרוצים משירות של ניקוי ספות בחיפה, תמיד תהיו מעוניינים כי החברה שבחרתם נכון תגיע אליכם לפחות אחת לשנה במטרה לרענן ולבצע הניקוי ספות בחיפה אשר יחדש את הספות לחלוטין ויעניק להן מראה של ספות חדשות לגמרי.. יש להשוות את המחירים של ניקוי ספות בחיפה בין לפחות 3 חברות מוכרות ואז לדעת באיזו חברה תבחרו למטרת ניקוי ספות בחיפה.

 

לפעמים תמצאו מבצעים ומחיר זול של ניקוי ספות חיפה אך אם מדובר בחברה וותיקה אל לכם לחשוש מכיוון שלא תמיד מחיר זול הוא לא איכותי ומחיר גבוה מראה על שירות ניקוי ספות בחיפה שהוא איכותי. בגלל התחרות הרבה בין חברות של ניקוי ספות בחיפה המחירים עשויים לרדת בשל ההיצע הרב. אין זה אומר בהכרח כי מחיר זול יותר הוא לא מקצועי ולכן על סמך הוותק וההמלצות של חברת ניקוי ספות בחיפה, ניתן יהיה לבחור בחברה אמינה מקצועית וזולה. יש לדעת כי ניקוי של בדי ריפוד טבעיים של ספות כגון כותנה ופשתן הם הרבה יותר קשים לניקוי, מאשר בדים סינטטיים. לפעמים המחיר יכול להיות יקר בשל זמן העבודה ולכן הכול תלוי בנתונים של הספות.יש לקרוא את הוראות היצרן ולדעת באילו חומרי ניקוי ושיטת ניקוי ניתן יהיה לנקות את הספות הספציפיות של כל לקוח אשר מעוניין בשירות מקצועי של ניקוי ספות בחיפה.

טיפול מידי בכתמים- יבטיח לכם ספה נקיה

ניקוי ספות בחיפה אינו מספיק כי אם אחת לשנה כאשר מעוניינים לחטא ולנקות באופן יסודי את ספות הבית. הבעיה היא ביום ,יום כאשר יש לשים לב כי כתמים שנוצרו תוך כדי אכילה או שבטעות נשפך מיץ או קפה על הספות יש לנקות את הכתמים מיד היות והבעיה היא כאשר הכתמים חודרים עמוק לסיבי בד הספה כאשר הכתמים לא נוקו טוב או לא נוקו באופן יעיל. אם החלטתם לנקות את הכתמים הטריים בעזרת חומר ניקוי ספות בחיפה יש לעיין היטב אם החומר ניקוי מתאים לבד הספות. שנית יש כאלה שדווקא מעדיפים ראש שקט והם משתמשים עם חומרי ניקוי ביתיים כגון: חץ סבון כלים סודה לשתייה ועוד. יש לפנות לחברת ניקוי ספות בחיפה אשר תוכל לתת לכם טיפים והמלצות גבי תחזוקה נכונה ושוטפת של הספות וכן באילו ומרי ניקוי ניתן יהיה לנקות כתמים נקודתיים.במידה ואתם מתקשים לנקות את כתמי הספות, אל תאמרו נואש פשוט התקשרו אל חברת ניקוי ספות בחיפה והיא תגיע עד לביתכם כשאר הספות יתנקו באופן יסודי ויראו כאילו זה עתה נרכשו מחנות הרהיטים.

 

גם בחירת חברת ניקוי ספות בחיפה היא חשובה ויש למצוא חברה וותיקה העוסק3ת בתחום של ניקוי ספות בחיפה כבר שנים. חברת  א.א. אלופים בניקיון הינה חברה וותיקה ובולטת אשר קיימת כבר מעל ל-19 שנה. החברה עוסקת במגוון רב של שירותי ניקיון הכוללים: ניקוי שטיחים, ניקוי מזרונים ניקוי ריפודי רכב ניקוי ווילונות ניקוי בתים דירות ומשרדים ועוד. תוכלו ליהנות ממגוון שירותי ניקוי מקצועיים תחת קורת גג אחת כאשר תוענק לכם מטעם הברה אחריות מלאה וניקיון מבריק שתענוג יהיה לכם לשהות בבית ולארח בו אורחים כאשר הבית נוצץ הספות נראות ומריחות כחדשות והשטיחים חזרו להיות בגוון ובברק שהיו בעת רכישתם. חברת א.א אלופים בניקיון תמי קשובה ללקוחותיה ומעניקה להם שירות ללא תחרות. החברה הרחיבה את פרסת שירותיה בערים רבות בארץ כך שגם את תוכלו ליהנות משירותי ניקוי ספות בחיפה.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×