ניקוי ספות ביהוד

ניקוי ספות ביהוד

מי שאוהב את ספות ביתו ישקיע בהן טיפול נכון והכוונה היא אל תחזוקה נכונה והזמנת חברת ניקוי ספות ביהוד לפחות אחת לשנה.יש לדעת כי לא כל פעם שנוצר כתם יש להזמין שירותי ניקוי ספות יהוד כי אם לנסות ולהסיר בעצמכם את הכתם במיוחד אם הוא טרי. יש לנקות את הכתם מן החוץ פנימה ולהתחיל מהאזורים שהם פחות מלוכלכים בתנועה של ניגוב מבלי להפעיל כוח.  כאשר מדובר על יין לבן שנשפך, אין בעיה היות והוא אינו בעייתי כמו כתם של יין אדום. במידה ויין אדום נשפך על הספות יש להקות מיד עם חומר ניקוי או לשפוך מלח לספיחת הנוזלים. במידה ולא הצלחתם להסיר את הכתם יש להזמין בהקדם ניקוי ספות ביהוד מקצועי אשר יצליח להסיר את הכתמים באמצעות שיטות ייעודיות וחומרי ניקוי מקצועיים שמתאימים לכל סוגי הכתמים.

 

על מנת להחזיר את הספה לקדמותה מומלץ להיעזר עם שירותי ניקוי ספות ביהוד. למשל כתמי דיו קשים מאוד להסרה ויש להשתמש עם תכשירי ניקוי חזקים מה שאינו מומלץ לניקוי עצמאי ועשוי לפגום בבד הריפוד. במידה והבחנתם בכתם דיו תנו לחברת ניקוי ספות ביהוד להשתלט על הכתם ולהעלימו כליל. לחברת ניקוי ספות ביהוד יש את כל המכשור היעיל וחומרי הניקוי הייעודיים לניקוי הכתמים הקשים ביותר מה שאתם לבטח לא תצליחו לעשות. קל יותר הסיר כתמים מספות שבד הריפוד שלהם סינתטי היות והכתמים אינם חודרים עמוק לסיבים כמו בספות כותנה או פשתן שמשם קשה מאוד יהיה להסיר את הכתמים. חברות ניקוי ספות ביהוד מטפלים גם בעובש וברטיבות. גם אם הבחנתם בכתמים ירוקים על הספה אל תזרקו אותה היות וניתן יהיה לנקותה ולהחזיר אותה למצב חדש.

לפני שאתם חושבים להיפטר מהספה עצרו לרגע!

אם הספה שלכם מאוד מוכתמת ואתם מעוניינים להחליפה בספה חדשה מומלץ כי תעצרו לרגע. ניתן לבדוק באמצעות חברת ניקוי ספות ביהוד אם ניתן לחדש את הספות באמצעות ניקוי מקצועי אשר נעשה עם מכונות משוכללות וחומרי ניקוי שרק לחברות מקצועיות יש. ניקוי ספות ביהוד מצריך הבנה בחומרי הניקוי בסוג הבד ובסוג הכתמים. אפשר להשתמש בחומרים טבעיים כגון סודה לימון בכדי להסיר כתמים שומניים אבל ההמלצה היא להתחיל בפינה נסתרת בספה בכדי להיות בטוחים כי החומר לא יזיק. כאשר ספות בד חודרים בהן כתמים שקשה להסירם פנו בר בטלפון לחברת ניקוי ספות ביהוד אשר תוכל לייעץ לכם ואפילו תוכלו לשלוח תמונה מהטלפון החכם כאשר החברה תבחין בכתם בתמונה היא תוכל לייעץ לכם או לקבוע לניקוי ספות יסודי.

 

כאשר אתם מנסים להסיר כתם מהספה יש לוודא מהו מקור הכתם למשל אם זהו כתם על בסיס של מים או כתם שנוצר מהפרשות גוף כמו שתן דם או קיא. התחילו עם מעט מים בכדי לאזן את החומציות הטבעית של החומר. השתמשו עם מגבת רטובה עם מעט מים על מנת לנסות להסיר את הכתמים. עליכם לשפשף בעדינות את הכתם ולא לקרוע את סיבי הבד היות וזו המטרה של ניקוי עדין. לחברת ניקוי שטיחים ביהוד יש את כל חומרי הניקוי כאשר באמצעותם ניתן יהיה לנקות כל כתם אפשרי. ישנם כתמים קשים להסיר כגון כתמי דם יין אדום שתו קפה ועוד. אם מדובר בבד טבעי כגון כותנה או פשתן הכתמים יהיו ממש קשים להסרה ולכן יש להזמין חברת ניקוי ספות ביהוד.

הסרת כתמי סליים מסטיק וטוש

על מנת להסיר כתמים שנגרמו ממסטיק או סליים היעזרו עם מטלית טבולה במים רותחים. כתמים שנותרו בגלל טושים יש להיעזר במטי תנקיה עם מים חמים ואם הכתם אינו נעלם יש להזמין שירותי ניקוי ספות ביהוד. ספות העשויות בד סינתטי נסו להיעזר במטלית נקייה טבולה במים וסבון כלים. היזהרו להשתמש באקונומיקה מלבינים חומץ או ספוג הפלא היות וייגרם נזק בלתי הפיך לספות. כאשר מדובר על כתמים חומציים כגון דם שתן וצואה יש להזמין חברת ניקוי ספות ביהוד. יש לדעת פרט חשוב כאשר אתם משתמשים במגבונים לחים. ראשית לא כל המגבונים מתאימים לניקוי ספות ולכן יש לקרוא היטב מה הם מכילים. למרות שישנם כימיקלים באחוזים נמוכים עדיין המגבונים עשויים לגרום לנזק כגון שחיקת הסיבים. לעיתים כאשר מדובר על מגבונים שיש בהם בישום הימנעו מניקו במגבונים  לים אה היות והם משאירים שכבה דביקה  על הספות.  יש לציין כי התדירות המומלצת לניקוי ספות ביהוד היא אחת לחצי שנה, שנה. הסיבה היא שהסלון נשחק מרוב ישיבה וזו הסיבה כי קיימת נטייה של הצטברות אבק ולכלוך.ניקוי ספות ביהוד זו השקעה זניה לעומת רכישת סלון חדש. כתמי מים יהיו קלים להסרה ואילו כתמי שמן יהיו הרבה יותר קשים לניקוי. לרוב תוכלו להבחין בין כתמי נוזלים לבין כתמים שמנוניים. יש להקנו הרגלים נכונים לילדים ולבני המשפחה. יש לא להיכנע וכן אל תרשו להם לצייר בקרבת הספה. כתמי דיו וצבע הינם הכתמים הקשים ביותר להסרה. כתמים שחדרו עמוק לסיבים יקנו לספות מראה בלוי ושחוק.ישנם גם כתמים מסוגים שונים וגם בדי ריפוד שונים ולכן חברת ניקוי ספות ביהוד תגיע עד אליכם על מנת לעמוד על טיבו של בד הריפוד. החברה  תדע באיזה סוג ריפוד מדובר ותגן חומר ניקוי מתאים.

 

שיטות ניקוי יעילות להסרת כתמים מהספות

יש לציין כי אם מדובר על כתם עקשן, מי חמצן עם מטלית יסייעו בניקוי הכתם יש לספוג בעדינות את אזור הכתם ולא לשפשף. סוג בדד הריפוד מהווה גורם מכריע להצלחת ניקוי ספות ביהוד א בכל עיר אחרת בארץ.. כאשר הכתם שנוצר בספה עשוי שמן יש לספוג אותו היטב עם סודה לשתייה ומלח. פעולה זו מונעת מהשמן לחדור לעומק הספות יש להסיר את החומר בעזרת שואב אבק. את שאריות הכתם ניתן  יהיה לנקות ע"י מים וחומץ. מומלץ לנקות ממש בעדינות בכדי לא לפגוע בצבעים של הריפוד. אם הגיע הזמן שאתם סבורים כי יש להזמין חברת ניקוי ספות ביהוד אל תהססו הרימו טלפון לכמה שמות של חברות ניקוי שטיחים יהוד מומלצות ושאו את השאלות החשובות.

 

אם אתם מעוניינים לדעת פחות או יותר כמה יעלה לכם ניקוי ספות ביהוד יש למדוד את הספות  ובהתאם לנתונים אלה יחדד עם מחיר מטר מרובע של ניקוי ספות ביהוד. תוכלו למדוד ולדעת בערך מה המחיר של ניקוי ספות ביהוד יהיה. גם חברה אמינה ומקצועית מהווה את ההשפעה המכרעת ביותר על מראה של ניקוי ספות ביהוד. חברת א.א. אלופים בניקיון, הינה אחת מהחברות הוותיקות והיא מציעה שירות אדיב ואמין וסל שירותי ניקיון הכולל: ניקוי דירות בתים ומשרדים ניקוי שטיחים ניקוי מזרונים  ניקוי ריפודי רכב ועוד. החברה קיימת 19 שנה והיא הרחיבה את הפריסה בערים רבות בארץ. החברה אחראית על כל סוגי הניקיון והיא עומדת בזמנים שקבעה מראש. אם אתם מעוניינים לנקות גם את השטיחים בביתכם זה הזמן המתאים להזמין גם שירות זה. ההנחה תהיה משמעותית אך יש להזמין ולהודיע מראש חגבי שני  שירותי הניקיון הללו.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×