ניקוי ספות ביתר עילית

ניקוי ספות ביתר עילית

ביתר עילית הינה עיר חרדית שהוקמה בשנת 2001 והאידיאולוגיה היא של עיר המתבססת על הרצון להקים יישוב חרדי עצמאי, אשר פועל ברוח התורה. עיר זו, נחשבת לעיר הצעירה ביותר בישראל ומתגוררים בה, כ- 57,000 תושבים. בעיר הרבה משפחות צעירות, אשר זקוקות לאנשי מקצוע בתחום של ניקוי ספות ביתר עילית. רבים מהתושבים של ביתר עילית, אינם מעוניינים לגרום נזק לספות ביתם ולכן, הם מסתייעים עם שירותי ניקוי ספות ביתר עילית. משפחות צעירות חרדיות הינן משפחות ברוכות ילדים ולכן, הסיכוי הספות  תתלכלכנה יותר הוא גבוה ולכן, שירות זה הינו תכוף יותר ונעשה אחת לחצי שנה. יש לציין כי הטיפול בספות נעשה במכשור משוכלל וזהירות מבית, בכדי לא לפגוע בריפוד הספות.

 

בכל ספה קיים הרכב הבד בתווית הנמצאת מאחורי הספה, כך שאם נוצרים כתמים, יש להסירם מיד, כאשר יודעים מה סוג בד הריפוד של הספות. לרוב היצרן של הספות, נותן הוראות מפורטות כיצד ניתן להסיר כתמים מהספה מה אסור ומה מומלץ לעשות על מנת לנקות נכון את הכתמים והספות בכלל. אם רוכשים ספה מיד שנייה יש לברר היטב מאיזה סוג בד היא מיוצרת, כך שתוכלו לבל מוזג מה התחזוקה הנכונה. לרוב, יש לשאוב את הספות בעזרת שואב אבק ביתי אחת לשבוע ולהקפיד על ניקוי לכלוך ופירורים. אם נתקלתם בכתם טרי על הספה, אסור לשפשף, מה שבדרך כלל כולם עושים, כי אם לספוג את הכתם באמצעות מטלית יבשה. יש לציין כי גם שימוש במים אור, היות והמים משאירים כתמים חדשים על הספות ופעולה זו של ניקוי בעזרת מים עם חומרי ניקוי, רק תגרום לכתם להיות גדול יותר ולהתפזר על הספות.

ספות מעור סינתטי או בד סינתטי תהיינה קלות לתחזוקה וניקוי

זו עובדה ידועה, כי קל יותר לנקות ספות העשויות מחומרים סינתטיים כגון ספות דמויות עור או שעשויות מבדים סינתטיים. כאשר נותר כתם על הספות, יש לפעול בתנועות קטנות ועדינות ויש להימנע מתנועות רחבות, מה שיגרום לכתם רק לגדול יותר. אם לא הצלחתם לנקות את הכתם וכן, קיים חשש כי הבד של הספות עשוי להיהרס, הזמינו בהקדם חברת ניקוי ספות ביתר עילית. כאשר צוות חברת ניקוי ספות ביתר עילית, יגיע, הוא יבחן את סוג הריפוד ויחליט בהתאם באיזו שיטה וחומרי ניקוי ניתן יהיה לנקות את הספות. אם אינכם יודעים לנקות נכון את ספות ביתכם, מה שהרבה אינם מומחים בתחום זה, יש לתת את השרביט בידיה של חברה מקצועית המתמחה עם ניקוי ספות ביתר עילית, אם אתם גרים בעיר זו.

 

המינון הנכון של ניקוי ספות ביתר עילית ע"י חברה מקצועית, תלוי במצב הספות, בתדירות התחזוקה ובנתוניה של הספה. לרוב, ספות של משפחות מרובות ילדים, כאמור יש לבצע בהם תחזוקה באופן תכוף יותר וכן, ניקוי ספות ביתר עילית אחת לחצי שנה, במקום אחת לשנה. היום כולם מנסים לחסוך, גם בגלל יוקר המחיה וכן משבר הקורונה אשר פגע במשפחות רבות ובמיוחד במשפחות החרדיות. זו הסיבה כי השמירה על הקיים, הפך להיות צו השעה. ישנן משפחות שקשורות ואוהבות את הנוחות של ספות ביתם ולכן, משפחות אלה תבצענה כל שביכולתן, על מנת לשמור על הספות שהן אוהבות כל כך, באמצעות תחזוקה שוטפת בינן הנכון וכן, הזמנת ניקוי ספות ביתר עילית באופן מקצועי.

כך תשמרו נכון ולאורך שנים רבות על ספות ביתכם

שירות מקצועי של ניקוי ספות ביתר עילית, מיועד לשימור ורענון הספות בסלון ביתכם. ריהוט כגון ספות אשר אינו עובר טיפול מסיבי ויסודי כמו ניקוי ספות ביתר עילית ע"י חברה מקצועית וותיקה, יגרום לא רק למראה מוזנח של הספות, כי אם לריחות רעים שרק חודרים יותר לסיבי ריפוד הספה, כך שכבר לא יהיה נעים לשבת על הספות. יש לציין כי חברות ניקוי ספות ביתר עילית, לא זו בלבד שמנקים באופן יסודי את הספות, כי אם מבצעות פעולת חיטוי מקצועית, אשר מרחיקה ריחות רעים מהספות.  הטיפול, כולל שטיפה באמצעות מכשור יעודי אשר מזריק חומר ניקוי ייעודי עם מעט מים, קרצוף הספה עם מברשות רכות ויניקת החומר. יש לציין כי פעולה זו, מתבצעת מס' פעמים עד שהמים שיצאו למכל של המכונה, יהיו נקיים, מה שמראה כי הספות נקיות לחלוטין. חומרי הניקוי המיוחדים הם אלה שמפרקים את הלכלוך והשומן, אשר הצטבר בספות. בסוף הניקוי ספות הסלון, מקבלות מראה חדש, ריחני ורך למגע. כאשר ישנם ילדים בבית, יש להתרחק מהספות כאשר אוכלים או שותים וכן, אל תאפשרו לילדיכם, לצבוע או לבצע עבודות שונות כגון צביעה או הדבקה, משחק עם פלסטלינות וכדומה. כתמי צבע, דיו דבק, מסטיק, הינם מבין הכתמים הקשים להסרה ולכן, יש להישמר שבעתיים.

מומלץ שלא לבצע ניסיונות ניקוי חובבניים, בכדי לנקות את הספות, היות ואתם עשויים לגרום לספות לזנק בלתי הפיך חבל להוציא את מיטב כספכם על רכישת ספות חדשות לסלון כאשר ידוע כי הן לא עולות מעט. יש לציין כי חברת ניקוי ספות ביתר עילית, מבצעת ניקוי אנטי בקטריאלי, מה שישמור על בריאות בני ביתכם ובריאותכם בכלל. יש להיזהר משימוש עם חומרי ניקוי שלכאורה נראים מתאימים לניקוי הריפוד,אך טעות לרכוש חומר ניקוי לריפודים מהמרכולים, כשאר ישנו סיכוי רב, כי חומרי ניקוי אלה, עשויים מתרכובת כימית חזקה שאינה מתאימה בהכרח לבד הספות שלכם. אם אינכם בטוחים ואתם חוששים ובצדק רב, לנקות את הספות בעצמכם, הזמינו שירות ניקוי ריפודים ביתר עילית. יש לדעת, כי השקעה של סכום זניח, תגרום לכם לחיסכון רב ולביטחון מלא, כי הספות שלכם נמצאות בידיים מיומנות והן תחזורנה להיות ממש כמו בימים הראשונים שרכשתם אותן מהחנות.

גם אם יש לכם ספות עור- הזמינו את האלופים בניקוי כל סוגי הריפוד

הרבה משפחת עם ילדים קטנים, במיוחד במגזר החרדי, מעדיפים לרכוש ספות עור, בגלל חשש מכתמים רבים. יש לציין כי מדובר בניקוי פחות מסיבי ושימוש עם קרמים מיוחדים לניקוי לאחר שאיבת הספות. גם התחזוקה של ספות העשויות עור, הינה קלה יותר. יש לשאוב פעם- פעמיים בשבוע את ספות העור ולעבור עם מטלית יבשה על הספות, מה שימנע מהאבק להצטבר בספות העור. יש להימנע משימוש במגבונים לחים המכילים אלכוהול, מה שייבש את העור ויגרום לסדקים שעם הזמן יהפכו לקרעים וחבל. ספות עור, נחשבות ליקרות ביותר ולכן, יש להקפיד על הוראות תחזוקה וניקוי ספות ביתר עלית אחת לחצי שנה- שנה.

 

גם בחירה נכונה של חברת ניקוי ספות ביתר עילית הינה מכרעת ולכן, יש לקבל המלצות על חברה שהיא וותיקה, אמינה ומקצועית כאשר החברה מכירה את הניקוי של כל סוגי הריפוד. אחת מהחברות הידועות הינה חברת א.א. אלופים בניקיון הקיימת 19 שנה בשוק ומציעה ללקוחותיה שירות בפריסה רחבה של ערים רבות בארץ. כמו כן, לחברה יתרונות רבים, היות והיא מציעה שירותי ניקיון רבים תחת אותה קורת גג אחת כגון: ניקוי שטיחים ניקוי מזרונים ניקוי ווילונות ניקוי ריפודי רכב ניקוי בתים דירות ומשרדים ועוד. החברה מציעה שירות אמין ומקצועי וכן, אחריות על כל סוגי הניקיון.

 

לפוסט הזה יש תגובה אחת

  1. חברה מעולה שירות אדיב נקיון ברמה אחרת לי אישית בספה היה ריח לא נעים ומלוכלך מאוד כעט הספה כחדשה תודה רבה

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×