ניקוי ספות ברמת גן

ניקוי ספות ברמת גן

המוקד המרכזי בסלון של כל אחד מאתנו הינו הסלון והספות אשר תופסים את מרכז הסלון. זו הסיבה כי הספות חייבות להיראות מטופחות ונקיות תמיד. ישיבה על ספות מוזנחות גורמת לתחושה לא נכונה סכנה לבריאות ובלאי מואץ של הספות. למעשה ניקוי ספות ברמת גן על בסיס קבוע יאריך את תוחלת החיים של הספות. יש הסבורים כי הזמנת שירות ניקוי ספות ברמת גן יעלה כסף רב אבל ראשית זה אינו נכון ושנית ניתן לחסוך כסף רב בניקוי ספות מקצועי מאשר לרכוש ספות חדשות באלפי שקלים ויותר. אנשים שמחזיקים בחיות מחמד ויש להם ילדים קטנים שאינם נזהרים הספות תהיינה מלוכלכות יותר וכן יהיה צורך להזמין חברת ניקוי ספות ברמת גן לעיתים תכופות יותר למשל אחת לחצי שנה ולא אחת לשנה כמקובל בדרך כלל.

 

כאשר תזמינו שירות ניקוי ספות ברמת גן במידה ואתם גרים באזור זה החברה מגיע עם צוות מיומן ועם מכשור מיוחד ומשוכלל לניקוי ספות וכן חומרי ניקוי מקצועיים המותאמים בקפידה לסוג הריפוד שלכם והכוונה היא כמובן לספות העשויות מריפוד בד. ראשית הצוות ישאב את האבק והלכלוך המוצק מהספות באמצעות שואב אבק תעשייתי ולאחר מכן במכל מכונת הניקוי ישים חומר ניקוי מהול במים. למכנה שני מכלים האחד מיועד לחומרי הניקוי והשני לשאיבת או יניקת חומר הניקוי לאחר קרצוף הספות. הצוות יקרצף לאחר הזרקת חומר הניקוי לספות את הספות היטב ואז ישאב את חומר הניקוי יחד עם המים. האינדיקציה של ניקוי הספות נראית מהמיכל שאליו נשאב חומר הניקוי והמים. ככל שהמים יהיו  נקיים יותר בכל פעולה כזאת כך ניתן יהיה לראות מתי הספה תהיה נקייה לחלוטין.

ניקוי עצמי של ספות בחומר ניקוי שאינו מתאים

זו אחת הבעיות שקורות לאנשים רבים שסומכים על ניקוי עצמי. אנשים אלה עושים שימוש בחומרי ניקוי שאינם מתאימים ואז הספות נהרסות כאשר אזורים מסוימים דוהים בספות ואז אין מנוס מאשר לרכוש ספות חדשות. האם לא נכון וקל יותר להזמין שירות ניקוי ספות ברמת גן או בכל עיר שבה אתם גרים? פעולה זו הינה מקצועית ואין סיכון כי הספות תיהרסנה יחד עם זאת כל חברת ניקוי ספות ברמת גן תעניק אחריות מלאה על עבודתה כך שתוכלו להיות שקטים. יש לציין כי מחיר ניקוי ספות ברמת גן אינו קבוע אך מדובר לרוב על גודל הספה והמחיר נקבע על פי מ"ר. לעיתים המחיר יעלה מעט בשל נתוני הספה כגון הקושי לנקותה בשל היותה מוזנחת מאוד וכן הזמן יהיה ארוך יותר לניקוי וכן חומרי הניקוי שהכמות שלהם תהיה גדולה יותר על מנת להגיע לתוצאות מושלמות ומשביעות רצון.

 

יש לבצע תחזוקה שוטפת במקביל לניקוי מקצועי של חברת ניקוי ספות ברמת גן. ראשית שאבו פעם-פעמים בשבוע את הספות באמצעות שואב אבק שמחובר למברשת מיוחדת שמיועדת לשאיבת ספות וריפודים . שאבו לא רק את הריפוד עצמו כי אם את החריצים בין הספות ששם מצטבר לכלוך ואבק ומהווה כר פורה הו לחיידקים והן לקרדית האבק  אם הבחנתם בכתם טרי מהרו לספוג אותו באמצעות נייר מגבת וחומרי ניקוי ביתיים כגון חומץ מהול במים ביחס של חצי. יש לציין כי ניקוי ספות ברמת גן המיוצרות מעור יהיה שונה מאשר ניקוי ספות בד וחברות המתמחות בניקוי כל סוגי הספות ידעו כיצד לנקות באופן מקצועי כל ריפוד כולל ריפוד עור.

ניקוי וחיטוי ספות על ידי חברה מקצועית

גם אם הספות שלכם לכאורה נראות נקיות פעולה נוספת שתבצע חברת ניקוי ספות ברמת גן הינה פעולת חיטוי לשמירה על הבריאות וההיגיינה שלכם ושל בני משפחתכם. פעולת חיטוי הספות נעשית לאחר סיום הניקוי המקצועי. בדרך זו הספות לא תצבורנה חיידקים ויחד עם תחזוקה שוטפת מצדכם תיהנו מספות נקיות ומחוטאות לאורך זמן רב עד לניקוי הבא. על מנת לשמור על ניקיון הספות בסלון ביתכם מומלץ לנקות את הספות אחת לשבועיים באמצעים ביתיים אם באמצעות מטליות ייעודיות ולחות לאחר פעולת השאיבה, מה שיקנה לספות מראה רענן ונקי יותר ישנם ריפודים שניתן יהיה לכבס במכונת כביסה אבל יש לשים לב להוראות הכביסה לפני שתתחילו בכלל להפעיל את מכונת הכביסה. למעשה אם תזמינו חברת ניקוי ספות ברמת גן הספות תחודשנה ותיראנה כחדשות ממש כמו ביום שרכשתן אותן מחנות הרהיטים. לרוב אנשים מזמינם שירותי ניקוי ספות ברמת גן כאשר הספות מאוד מוכתמות ולא ניתנות לניקוי עצמי. יש לערוך השוואה בין חברות ניקוי ספות ברמת גן על מנת לקבל אומדן אמיתי של המחיר של ניקוי הספות כאשר החישוב הינו על פי מטר מרובע. למעשה ניקוי ספות הינו חלק משגרת הניקיון שלנו. בניגוד לשטיפת רצפות ואסלות את הלכלוך הנמצא על הספות קשה לראות אלא אם כן מדובר בכתמים ממש בולטים. העובדה שאנו לא מבחינים בלכלוך הנמצא על הספות אינה מראה כי הוא אינו קיים שם ולכן מומלץ שלא נזניח את הנושא ולהשקיע יותר בתחזוקה השוטפת של הספות. אנו השקענו לא מעט כספים ומחשבה על עיצוב הסלון. שמיר על בספות ותחזוקה נכונה וכן הזמנת חברה מקצועית של ניקוי ספות ברמת גן תגרום לספות להיות מטופחות ונקיות לאורך שנים רבות.

כיצד נדע באיזו שיטה יש לנקות את הספות?

בכל ספה, ישנה תווית מוסתרת, כשאר שם ניתן לראות אותיות מסוימות ויש להבין את משמעותן. כאשר על התווית ישנו סימון של WS ההוראה היא לנקות בחומר ניקוי עדין ובאמצעות אדים או בחומר ניקוי יבש. כאשר אתם רואים את האות S על הספות הכוונה היא שיש להשתמש רק בחומר לניקוי יבש. האות X מראה כי יש לבצע שאיבה בלבד וחל איסור להשתמש במים. האות W ניתן לנקות את הספות באמצעות מים. יש לדעת כי פעולת ניקוי ספות ברמת גן או בשאר הערים בישראל, הינה פעולה אשר נועה לשמור על בריאותנו. למרות שככל שננסה לתחזק נכון את ספות ביתנו, יש אחת לשנה לפחות להזמין חברת ניקוי ספות ברמת גן אם אתם גרים בעיר זו. לרוב אנשים מזמינים ניקוי ספות ברמת גן ע"י חברה מקצועית לפני ניקיונות פסח כאשר הם מעוניינים שהבית יהיה נקי באופן יסודי.

על מנת לבחור באופן נכו ומושכל חברת ניקוי ספות ברמת גן. יש לפעול לפי כמה קריטריונים מנחים. יש למצוא חברת ניקוי ספות ברמת גן אשר קיימת שנים רבות בשוק כזאת שיש לה המלצות חמות שמשתמשת במכשור משוכלל ומקצועי וחומרי ניקוי מקצועיים ואיכותיים. חברות ותיקות ואיכותיות לניקוי ספות מעניקות אחריות על ניקוי הספות. אחת מהחברות המומלצות בתחום הינה חברת א.א. אלופים בניקיון, אשר קיימת מזה שני עשורים. החברה מחזיקה בצוותים מיומנים באזורים רבים בארץ וכן מחזיקה בציוד העדכני והמשוכלל ביותר. לחברה שירותי ניקיון רבים כגון: ניקוי דירות בתים ומשרדים ניקוי ספות ניקוי שטיחים ניקוי ריפודי רכב ניקוי מזרונים  ניקוי ווילונות ועוד. לחברה לקוחות קבועים ורבים אשר מלווים אותה לאורך שנים רבות וממליצים עליה בחום לחברים מכרים וקולגות בעבודה.

 

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×