ניקוי ספות ברמת השרון

ניקוי ספות ברמת השרון

ניקוי יסודי, מומלץ לעשות לכל ספה בבית. כשאר מדובר על ספות העשויות בד, אין מנוס כי אם להזמין אחת לשנה לפחות, שירותי  ניקוי ספות ברמת השרון. ספות הבד, נוהות לצבר אבק וספות העור צוברות שומן גוף וזיעה הנדבקים לעור. יש לדעת כיצד לתחזק נכון כל ספה, כאשר הבסיס לתחזוקה השוטפת הינו שאיבת אבק כל שבוע לפחות. אם ברצונכם לרענן את הספות עצרו שנייה, היות ועליכם לדעת באילו חומרי ניקוי ניתן לנקות את הספות שלכם. כל ריפוד הוא שונה ולכן לא כל חומר ניקוי יהיה מתאים.אם לא מצאתם את התווית שעל הספה את סוג הבד, מוטב כי תעבירו יד על הספה אם הבד הינו חלק מאוד ככל הנראה מדובר על בד ריפוד  סינטטי אבל ם הידד נדבקת לבד הריפוד כנראה שהספה עשויה מפשתן או מבד כותנה שאלה הם הבדים העשויים מסיבים טבעיים.

 

מי שמחזיק ספות בבית, נעזר בחברת ניקוי ספות ברמת השרון, היות ואין ספה שלא תזדקק לניקיון יסודי ומקצועי של חברה וותיקה ואמינה. אם למשל מתהווה כתם על הספות יש לקבל הנחיות מחברת ניקוי שטיחים ברמת השרון כיצד ניתן יהיה לנקות אותו, היות ולא כל כתם מצריך ניקיון מקצועי שנעשה באמצעות שירותי ניקוי ספות ברמת השרון. אם רכשתם חומר ניקוי חדש לספות, יש לנסות אותו באזור נסתר של הספה להמתין מספר דקות ואם אין השפעה מזיקה לריפוד ניתן יהיה להתחיל לנקות עם חומר ניקוי. יש לציין כי הרבה יותר קל לנקות כתמים ואפילו לבצע ניקוי ספות ברמת השרון של בד זה מאשר של בד טבעי המצריך עבודה קשה יותר.

כיצד מומלץ לנקות כתמים מהספות?

יש לשים לב  לכמה דברים למשל אל תנקו עם מים את הכתם ותתחילו לשפשף אותו . הבעיה היא שהכתם יגדל והמים יגרמו לסימנים גדולים יותר והמשמעות של כתמים חדשים שרק יגרע ויקנו לספות ביתכם מראה מלוכלך יותר. למשל לבדים טבעיים של ריפוד כגון פשתן וכותנה ניתן לנקות באמצעות ערבוב של כמה חומרים טבעיים כגון חצי כוס חומץ לבן מהול עם מים, כפית של סודה לשתיה. יש לערבב היטב את החומרים ובאמצעות מברשת מתאימה יש להבריש  עם החומר את הכתם ולאחר  מכן יש לספוח ולייבש את האזור. אם אתם רואים כי למרות התחזוקה שלכם הכתמים עדיין נמצאים הזמינו חברת ניקוי ספות ברמת השרון. אם  זו הפעם הראשונה שאתם מזמינים חברת ניקוי  ספות ברמת השרון ואינכם יודעים מאיזה בד עשויה הספה מומלץ כי תצלמו את הספות מקרוב באמצעות הטלפון החכם שלכם ואז כאשר תשלחו את התמונה באמצעות הוואטס אפ , החברה תדע באיזה סוג של בד ריפוד מדובר.

 

יש לציין כי ניקוי ספות ברמת השרון דורש התאמה נכונה של חומרי ניקוי ופעולות שונות לסיב הבד. ניתן לנקות כתמים באופן עצמאי כל עוד הכתמים טריים. אם הכתמים אינם יורדים לאחר ניקוי מאומץ חבל כי תהרסו את הספות היקרות שלכם בניסיונות שרק יגרמו לספה להיראות מלוכלכת יותר. זו הסחבה כי אל מקצוענים בתחום של ניקוי ספות ברמת השרון  ישנם בדי ריפוד אשר קשים יותר לניקוי כגון אימפלה, פייבר אלקנטרה מג'יק ועוד. בדים אלה מצריכים לאחר כמה פעמים של ניקוי מקצועי ציפוי טפלון ולכן יש למצוא חברת ניקוי ספות אשר מתמחה בניקוי וציפוי של בדים אלה. על מנת לקבל תוצאות יעילות לאורך זמן יש להיעזר בשירותיה של חברת ניקוי ספות ברמת השרון.

הדרך לטיפול נכון בכתמים הנוצרים בספות 

כאשר אנו מעוניינים לנקות כתמים שנוצרו בספות יש לדעת כי לא רק מאיזה חומר נוצר הכתם הוא פרט חשוב, כי אם גם הגודל של הכתם. יש לדעת, כי קיים הבדל ממש משמעותי בין כתם אשר נוצר בפינת הספה לבין כתם שהוא בולט בקדמת הספה. כאשר הכתם נמצא באזור שאינו בולט ואפילו מוסתר בספה  ניתן יהיה לנקות נכון ובאופן רגיש את הכתם. אם הכתם הינו בקדמת הפה שהוא מקום בולט יש להיזהר שבעתיים עם ניקוי הכתם. היות וכל פעולה שלא תהיה זהירה מצדכם תגרום לכך שהכתם פשוט יתפשט על שאר האזורים בספה. יש לנקות את הכתם באמצעות תנועות קטנות. חברות ניקוי ספות  ברמת  השרון שהן מקצועיות, מסוגלות לנקות את כל סוגי הספות מבד ועד עור או עור סינטטי. אחת הבעיות של ריפוד הינה ריח רע אשר מצטבר בספות בגלל שתן של בעלי חיים או זיעה של אנשים ושומן גוף, ריח משתייה שנשפכה ועוד. יש לחטא את הספות אך אם יש לכם עוד זמן עד  שתזמינו שירותי ניקוי ספות ברמת השרון, תוכלו לנסות ולהעלים את הריח באמצעות סודה לשתייה כאשר אתם שואבים קודם את הספה ואז מפזרים אבקת סודה לשתייה האבקה סופחת את הריחות הרעים. יש להמתין כשעה ואז לשאוב את האבקה באמצעות שואב אבק. מדובר על חומר ניקוי ביתי שאינו מזיק והוא בעל תכונות מיוחדות.  גם כאשר ישנם כתמים קשים, מומלץ לנקות אותם באמצעות תמיסה ביתית שתוכלו להכין כמו למשל בישול של קליפות תפוז אשר מכילות אלכוהול טבעי. יש לבשל את הקליפות כ-7 דקות ולהוסיף חצי כוס לימון וחצי כוס  מלח. כאשר התמיסה מוכנה יש באמצעות מברשת רכה לקחת מהתמיסה ולשפשף בעדינות על הכתם. השומנים של הכתם יתפרקו. יש לספוג באמצעות מטלית יבשה את הספה . יש לציין כי ככל שתמהרו לטפל בכתם כך יהיה קל יותר להסירו.

 

בחירה נכונה של חברת ניקוי ספות היא מכרעת

יש לבחור נכון חברת ניקוי ספות ברמת השרון היות וככל שהחברה תהיה וותיקה כך רוב  הסיכויים כי הספות שלכם תהיינה נקיות באופן מושלם. חברת ניקוי ספות ברמת השרון תחטא את הספות  שלכם מבקטריות חיידקים קרדית האבק וריחות רעים. אם  יש לכם המלצות לגבי שירותי ניקוי ספות ברמת השרון מומלץ לבדוק אותן. יש לשים לב כי החברה נותנת שירות באזורכם. שימו לב כי לחברה צוות מיומן ומכשור משוכלל לניקוי ספות וכן חומרי ניקוי איכותיים אשר יותאמו מראש לספות שלכם. כאשר תזמינו חברת ניקוי ספות ברמת השרון יש לבקש מצוות הניקיון טיפים לתחזוקה וניקוי כתמים היות והם מכירים את סוג הריפוד. שמירה על ספות ביתכם מצריכה הימנעות מכתמים ומדובר על הוראות גם לבני הבית שלא יאכלו או ישתו בצמוד לספה. גם ילדים שמעוניינים לציר או ליצור אי איזו שהיא יצירה יש להרחיק לשולחן עבודה המיועד לכך היות וצבעים בריפוד קשים להסרה.

 

אם אתן מחפשים  חברה וותיקה של ניקוי ספות ברמת השרון, תוכלו לבחור את אחת מהברות הוותיקות ביותר שהיא בעלת שם ומוניטין. חברת א.א.אלופים בניקיון, הקיימת 19 שנה, מעניקה שירות יעיל ואדיב ומציעה ללקוחותיה שירותי ניקוי חיוניים תחת קורת גג אחת כגון: ניקוי שטיחים ניקוי ריפודי רכב ניקוי מזרונים ניקוי ווילונות בקיטור ניקוי בתים דירות ומשרדים ועוד. לחברה פריסה רחבה של אזורי  שירות.

 

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×