ניקוי ספות לבד

ניקוי ספות לבד

כל בית יש בו התנהלות שונה ולכן תדירות הפעילות בבית היא זו שמכתיבה לנו מתי יש להזמין חברה מקצועית למטרת ניקוי ספות לבד. ישנם בתים שהבלאי בספות הוא רב יותר ולכן יש להזמין שירות ניקוי ספות לבד במקום אחת לשנה פעמיים בשנה ולכן  שירותי ניקוי ספות לבד, יכולים להשתנות בין משפחה למשפחה. קחו לדוגמא בית שיש בו חיות מחמד אשר עשויות ללכלך יותר את הספות מאשר בתים שאין בהם חיות מחמד, כך גם  לגבי ילדים קטנים. יש לשים לב כי לא תבצעו ניקוי ספות לבד באופן חובבני בספות הבד או העור שלכם כך שהן תישמרנה נקיות למשך זמן רב. גם תחזוקה נכונה ושוטפת חשובה לשמירה על ספות בד או עור וכל סוג של ריפוד אחר לאורך זמן. אם אתם שומרים על תחזוקה קבועה בכל שנה מזמינים חברת ניקוי ספות לבד, רוב הסיכויים כי הספות שלכם תישמרנה.

 

לרוב אנו מזמינים חברת  ניקוי ספות, על סמך המלצות של מי שאנו מכירים והיה שבע רצון משירותיה של חברת ניקוי ספות בד או עור זו או אחרת. המחיר של ניקוי ספות נע לפי גודל הספה ומצבה. כאשר הספות תהיינה מוזנחות המחיר יהיה יקר יותר בשל שעות העבודה הרבות יותר על מנת להביא את הספות למצב סביר. מומלץ שלא לרכוש חומרים לניקוי ספות על דעת עצמכם. ולהתחיל במשימת ניקוי ספות לבד,ם היות והתוצאות עשויות להיות הרסניות. על מנת לנקות ולרענן את ספות הלבד שלכם יש לטבול חומץ לבן מהול במים ולעבור על הספות לאחר שאיבה. ניתן לנקות ספות לבד באמצעות ניקוי יבש, ניקוי בקיטור או ניקוי באמצעות שיטת ההזרקה והיניקה אשר נעשה באמצעות מכונה משוכלל עם חומרי ניקוי שהותאמו מראש לסוג הספה. חברת ניקוי ספות דואגת כי הצבע של הספה לא ידהה ולכן הידע העשיר של חברת ניקוי ספות  מאפשר לספות שלכן להישאר מושלמות ולהיראות ממש כמו ביום שהן נרכשו בחנות הרהיטים. המראה של  הספות לאחר ניקוי מקצועי  יהיה שונה בתכלית מאשר ניקוי ספות לבד.

חיסכון רב בהוצאה זניחה אחת של ניקוי ספות לבד

יש לציין כי ניקוי ספות לבד  אינו דומה לזה שנעשה באמצעות חברה וותיקה ואמינה אשר יודעת לנקות את כל סוגי הספות תחסוך לכם הרבה טרחה וכסף. אם חשבתם לרגע להשליך את הספות שלכם בגלל שהן מוזנחות, חבל שתעשו זאת היות ובסכום שהוא די זניח במיוחד בהשוואה לרכישת מערכת ישיבה חדשה לסלון. יש לבצע השוואת מחירים כאשר המחירים שיהיו רשומים באתרי השוואות מחירים, יתייחסו לניקוי לפי מ"ר. חברת ניקוי ספות לבד תעניק אחריות מלאה על עבודתה כך שאתם יכולים להיות שקטים. ניתן להסיר כתמים מספת הלבד באמצעות מטלית לחה. מומלץ לא למרוח את הכתם ולהגדילו כי אם  לנקות אותו באופן נקודתי.

 

אם הבחנתם בכתמים על הספה אשר אינם יורדים בקלות חבל להילחם בהם ע"י ניקוי ספות לבד כי עדיף להזמין חברת ניקוי ספות אשר מתמחה בריפוד זה. חברת ניקוי ריפוד לבד תוכל להסיר את כל סוגי הכתמים ולו הקשים ביותר. החברה מגיעה עם כלי שאיבה חזקים וחומרי ניקוי ושיטות שונות של עבודה מקצועית אשר מטרתה היא להותיר את הספות ללא דופי. יש לבדוק את רמת הזמינות של חברת ניקוי ספות. אם החברה זמינה ויש לה צוותים מקצועיים רבים בפריסה ארצית, לכו על זה והזמינו חברת ניקוי ספות אשר יש עליה הרבה המלצות חמות וכן  הרבה שנות וותק. תמיד יש להתייעץ עם צוות הניקיון של ניקוי ספות לפני שתעשו איזה שהוא צעד כמו ניקוי ספות לבד. חברת ניקוי ספות תיתן לכם הוראות וטיפים לגבי תחזוקה וניקוי נכון של כתמים נקודתיים בספות מבלי לגרום לספות כל נזק.

 

שאבו יותר את ספות הלבד  שלכם

ישנן סוגים של ספות בד נוחות אבל מצד שני, ריפוד זה עשוי לצבור אבק. אם אתם אוהבים במיוחד את סוג הריפוד הזה, מומלץ כי תשאבו לעיתים קרובות יותר  את הספות בביתכם. הסלון שלכם יקר ולכן זה אינו מומלץ לנקות בעצמכם או לקחת כל סוג של סיכון.ניקוי הספות מחייב כמה בדיקות מקדימות כגון אבחון סוג הריפוד, רמת הבלאי. יש לשים לב לתפרים של הריפוד. אין צורך לחכות לחגים הגדולים כגון פסח וראש השנה אלא כאשר אתם כבר רואים כי הספות מתחילות להתלכלך מזיעה, שומן גוף וכתמי אוכל או שתייה.

 

כל דבר עשוי לתרום ללכלוך ספה הספה וכל בגד אשר עשוי בד הינו חומר סופג לכלוך, ממש כמו הבגדים שלנו. יש להקפיד שלא לאכול על הספות או לשתות בסמוך אליהם. יש לטפח ולאוורר את הספה לשאוב באמצעות שואב אבק את הספות אחת לשבוע ולרענן עם מטלית לחה כמעט יבשה את הספות על מנת שייראו נקיות לחלוטין. יש להזהיר את הילדים שלא לטפס בנעליהם על הספות וכן, לא לתת לחיות המחמד לעלות או לרבוץ על הספות. אם תשמרו על כל החוקים הללו, יהיה לכם הרבה יותר קל לתחזק נכון את הספות. מומלץ שלא תחסכו בכל הקשור אל ניקוי ספות לבד. ככל שתזניחו את הספות, הנזק יהיה רב יותר. חבר ניקוי ספות לבד רצינית תשלח נציג מטעמה על מנת לאבחן את הריפוד ועל פי מצבו הוא יוכל לתת הצעת מחיר לגבי ניקוי ספות. גיל הריפוד מהווה גורם חשוב לגבי ניקוי הספות וזו הסיבה שמומלץ כי נציג של חברת ניקוי ספות, יגיע אל ביתכם בכדי לאמוד ולאבחן את הספות ולהתאים הן את שיטת הניקוי והן את חומרי הניקוי שיש להשתמש בהם לתוצאות מושלמות.

 

כתמים נקודתיים שניתן לנקות בכוחות עצמכם – כל הטיפים

ישנם כתמים שעליכם לנסות  ניקוי ספות לבד, כמו למשל שתן של חיית המחמד שהחליטה כי היא עושה את צרכיה על ספת הבד שלכם. יש להצטייד עם מים וחומץ טבעי יש לטבול ספוג  ניקוי או מטלית יבזה ולקרצף בעדינות את האזור שהתלכלך בשתן. זכרו כי לאחר ניקוי כל כתם יש לייבש היטב  שיטה שנייה היא לפזר סודה לשתייה על אזור השתן להמתין כשעתיים ולשאוב את אבקת הסודה. שמן הוא אחד הכתמים הבעייתיים בריפוד ולכן כאשר הבחנתם בכתם שמן יש ליטול קערה קטנה עם מים פושרים ולהוסיף לה 2 כפות סבון נוזלי לכלים. טבלו מטלית יבשה או ספוגית עם החומר ולשפשף בעדינות את אזור הכתם. יש לייבש עם מטלית יבשה ובעזרת נייר מגבת סופג, וכן מייבש ששיער ולוודא כי כתם השמן נעלם כליל.

 

על מנת להסיר כתמי דם, יש להכין רבע כוס חלב ולשפוך רק על הכתם. את החלב יש לספוג באמצעות מגבת או מטלית יבשה. יש לציין כי בחלב ישנם אנזימים אשר מסייעים להסרת כתמי דם אשר נחשבים לכתמים קשים במיוחד. חברת ניקוי ספות מקצועית וותיקה תיתן לכם טיפים חיוניים. ולא תצטרכו לבצע ניקוי ספות לבד באופן יסודי. אחת מהחברות הוותיקות אשר מתמחה עם ניקוי ספות לבד הינה חברת א.א. אלופים בניקיון אשר קיימת כמעט 20 שנה ומציעה שירותי ניקיון רבים כגון: ניקוי שטיחים, ניקוי ריפודי רכב, ניקוי ווילונות בקיטור, ניקוי מזרונים ניקוי בתים דירות ומשרדים ועוד. לחברה אחריות על כל עבודותיה וכן היא מציעה פריסה באזורים רבים מאוד בארץ.

 

 

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×