ניקוי ספות מיקרופייבר

ניקוי ספות מיקרופייבר

 

כאשר אנשים רוכשים ספות העשויות מריפוד מיקרופייבר, הם יודעים כי בד זה עמיד בפני כתמים  ניקוי ריפוד זה אמור להיות קל ונוח לתחזוקה אך אחת לשנה, מומלץ להזמין חברת ניקוי ספות מיקרופייבר. למרות שבחנות הרהיטים, כאשר אתם רוכשים את הספות, המוכרים בחנות יאמרו לכם כי לא תזכו לראות כתם אחד על הספות, אך זאת בשל הרצון לשווק כמה שיותר רהיטים בחנות. למעשה, אין ספה שאינה מתלכלכת, אפילו אם הריפוד שממנה היא עשויה דוחה כתמים. בד מיקרופייבר, מצופה בשכבת טפלון, כאשר שכבה זו היא זו שדוחה כתמים.

יש לציין כי אם אתם מעוניינים לנקות כתמים מספת מיקרופייבר, יש להיזהר שבעתיים מאשר כל ספת בד אחרת, היות ושפשוף של הבד, עשוי לגרום לנזק לספות, כאשר נזק זה, יהיה  בלתי הפיך. יש להשתמש עם חומר ניקוי ספות מיקרופייבר שיתאים לסוג זה של ריפוד. גם כתמי שמן, יש צורך בחומר ניקוי המסיר כתמים ומיועד למטרה זו. מים פשוטים וסבון כלים, לא יספיקו ולא ישפיעו על הסרת כתמים על ספת המיקרופייבר והכתם יישאר בעינו.  לידע הכללי, בד מיקרופייבר אינו סוג אחד של בד, כי אם משפחה של ריפוד ספות הכוללת: זמש, סוגי בד קטיפה, כשאר בדים אלה עשויים להיות עבים או רכים. זו הסיבה כי יש לקרוא היטב בתגית הנמצאת מאחורי הספה, באיזה סוג מדויק של בד ריפוד מיקרופייבר מדובר. אם החלטתם לרענן את הספות העשויות מיקרופייבר או להסיר כתם שזה עתה נוצר, יש לשאוב היטב את הספות, לערבב חומר ניקוי מתאים עם מים. יש לקחת מברשת ניקוי ולצחצח את המקום המוכתם עד להעלמת הכתמים. לסיום, יש לייבש בעזרת מטלית יבשה עד לספיגה המלאה ולתת לספות להתייבש באופן טבעי.

 

ניקוי כתמים מספת מיקרופייבר – עשה ואל תעשה

 

ראשית, עליכם לדעת מה לא לעשות בעת ניקוי ספות מיקרופייבר , כך שתדעו כיצד באמת ניתן יהיה לנקות כתמים, מבלי לגרום נזק לספות. ראשית ארל תנקו בעזרת חומרי ניקוי רעילים או שיש בהם כימיקלים. שית, אין לשפשף בחוזקה את ריפוד הספות, היות והספות תגבנה מיד והצבע של הספה פשוט ידהה. יש לבדוק במקום נסתר בספה, לפני שתעבדו עם חומר ניקוי מסוים. לפני הניקוי, הרחיקו את הספות מהקירות.  יש לדעת, כי קיימים כמה סוגים של ריפודי מיקרופייבר ויש לזהות מאילו ומים מורכב הבד בספציפי של הספות שלכם.

ישנן לא מעט דרכים עבור ניקוי ספות מיקרופייבר חלקן טובות וחלקן עשויות לגרום לנזק. ראשית יש לשאוב היטב את האבק והלכלוך מהספות קחו ספל ומלאו בו חצי כוס של מים חמים, הוסיפו לימון סחוט ושתי כפות של מלח. פזרו כמות נכבדה של אבקת סודה לשתייה. קחו ספוגית ניקוי רכה וערבבו את כל החומרים יחד. יש להשרות את התערובת יחד עם הספוג הרך. שפשפו את הספה באמצעות הספוגית וחזרו על הפעולה. יש לספוג את התערובת באמצעות מטלית לחה ספוגה במים נקיים, אך רצוי כי הם יהיו מים מזוקקים.  יש לשים לב לייבוש המלא של הספות שהוא לא פחות חשוב מאשר הניקיון עצמו.

 

הבדל בניקיון מקצועי של ספות המיקרופייבר

 

כל חברת ניקוי ספות מיקרופייבר, תעיד, כי קיים הבדל רב, בין ספות מבד מיקרופייבר ויש לוודא ממה הוא מורכב לפני שמתחילים בניקוי עצמו. יש להיזהר בניקוי בגלל הנטייה של הבד בעת השפשוף אשר עשוי לגרום לו לקרחות, מה שיהרוס את המראה האסטטי של הספות. זו הסיבה, כי יש לפנות אל חברת ניקיון ריפודים, בכדי שהניקיון יתבצע באופן מקצועי ועל הצד הטוב ביותר, כאשר אתם בעלי ראש שקט שיש מי שמנקה לכם את הספות על הצד הטוב ביותר ובאחריות מלאה.

אם נשפך נוזל על ספות המיקרופייבר, יש לספוג אותו בעזרת מטלית יבשה. כמו כן כל חברת ניקוי ריפודים, תעיד, כי קיים הבדל של ניקוי ספות מיקרופייבר,היות וככל

שתחזיקו זמן רב יותר את סלון העשוי מיקרופייבר, כך יהיו כתמים ישנים שכבר נספגו

בספות ולכן, הניקיון של ספות מ  שהן ישנות יותר, יהיה קשה וייערך זמן רב יותר.

 

מצד אחד, בד מיקרופייבר הינו בד סינטטי,  כאשר המרכיבים שלטאו הם: פוליאסטר, ניילון ושילוב של כמה מרכיבים נוספים. ספות אלה אמנם עמידות בפני שחיקה, אבל אין זה אומר שאין צורך בזהירות כאשר מנקים מהם כתמים נקודתיים. ניתן לנקות את ספת המיקרופייבר בעזרת חומרי ניקוי טבעיים, מה שיגרום לניקיון הכתמים להיות בטוח ללא חשש מדהייה או נזק לבד הריפוד.

בד מסוג מיקרופייבר קל לניקוי רק עבור חברת ניקוי ספות, אשר מתמחה בניקוי כל סוגי הריפודים. ישנם כתמים שתוכלו לנקות לבד, אך ישנם כתמים שעדיף כבר לקרוא לחברה אשר מתמחה עם ניקוי ספות מיקרופייבר כך שלא תסכנו אותן. חשוב לעבור על הספות עם מטלית בד סחוטה היטב, מה שישמור על הספות מפני אבק ולכלוך.אם אינכם ידועים מאילו  סיבים עשוי בד המיקרופייבר כדאי שלא תתחילו לנקות בעצמכם את הספות. ישנם סוגי

ריפוד של בדי מיקרופייבר שלא מומלץ לשפשף אותם, היות והנזק יהיה רב לריפוד.

לא כולם יודעים ממה עשוי בד המיקרופייבר של ריפוד הספות בביתם                         

                                                     .

האם אתם אכן יודעים ממה עשוי ריפוד המיקרופייבר של ספות ביתכם? לכל סוג בד מיקרופייבר קיימים מאפיינים אחרים ותכונות בד שונות. הסיבה היא החומרים השונים, אשר מהם עשויים הסיבים הסינטטיים. זו הסיבה שלא כולם יודעים מה הסוג המדויק של בד הריפוד ומהם תכונותיו. זו הסיבה, כי לא מומלץ לבצע ניקוי ספות מיקרופייבר בעצמכם. בחרו חברת ניקוי ריפוים מוכרת ותיקה, אשר מתמחה בניקוי ריפודי מיקרופייבר, חברה שיש עליה המלצות , מוניטין וכזאת ששמה הולך לפניה.חברת ניקוי ספות , תגיע אל ביתכם, תאבחן את סוג בד המיקרופייבר ותעניק הצעת מחיר.

 

החברה תשאב היטב את הספות, תמלא חומר ניקוי מיוחד מהול במים ותחדיר אותו באמצעות מכשור מיוחד, כאשר המיכל שבו נמצאים חומר הניקוי והמים שקוף. החומר יוחדר לספות ובאמצעות מברשות רכות, הספות ינוקו. הפעולה הבאה היא יניקת החומר ע"י אותה מכונת ניקוי. פעולה זו, תתבצע כמה פעמים, עד שהמים במכל יהיו נקיים לחלוטין. אותה הפעולה מבצעים בעת ניקוי שטיחים, היות ורוב חברות ניקוי ריפודים או ניקוי מזרונים  מבצעות, על מנת לקבל תוצאות מבריקות ומראה של ספות או שטיחים ממש חדשים.

 

האלופים בניקוי ספות מיקרופייבר

 

על מנת לבחור חברה קבועה אשר מתמחה בתחום של ניקוי ספות מיקרופייבר, יש לבחור חברה מוכרת ומומלצת שהיא וותיקה בשוק. חברת א.א אלופים בניקיון, עוסקת בניקוי ספות, שטיחים, ניקוי מזרונים וכן, ניקוי ריפודי רכב, מזה 19 שנה. החברה מציעה שירות מקצועי, אדיב ואמין וכן, אחריות מלאה בכל עבודות הניקיון. לחברה סל עשיר של שירותי ניקיון, אשר כוללים גם ניקוי בתים, דירות ומשרדים וכן, ניקוי ווילונות באמצעות קיטור. החברה למעשה מציעה את כל שירותי הניקיון, תחת קורת גג אחת.

 

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×