ניקוי ריפודי רכב לפני מכירה

ניקוי ריפודי רכב לפני מכירה- טיפים יעילים למכירה מוצלחת

 

רבים מחליפים את רכבם בממוצע, אחת לשלוש שנים. הרושם הראשוני הינו החשוב ביותר ולכן, חזות הרכב חייבת להיות מושקעת ופנים הרכב חייב להיות נקי, מצוחצח ונעים לנהיגה ולשהייה. כשר הרכב מלוכלך, הריפוד בתא הנהג ותא הנוסעים בלוי,או עם המון שריטות על לוח השעונים והדש בורד, הרושם לא יהיה טוב וערך הרכב יאבד וחבל. יש להשקיע למשל בכל הקשור אל ניקוי ריפודי רכב לפני מכירה. רק חברה המתמחה בניקיון מקצועי של ריפודי הרכב, תוכל להחזיר עטרה ליושנה ולגרום לריפוד הרכב שלכם להיראות חדש, נקי ובעל ריח נעים. יש להשקיע מאמץ חכם לחידוש הרכב, כך שגם תוכלו למכור בקלות את הרכב וכן הערך שלו יהיה משתלם לכם במכירה עצמה.

 

הלקוחות שיגיעו לכוש את הרכב שאתם מציעים למכירה, ינסו למצוא כל מיני פגמים ולכן, תכנית מדויקת של חידוש כמה דברים חשובים ברכב, תוכל למנוע מכם הנחות למיניהן או ניצול לרעה של הלקוחות רוב הקונים הפוטנציאליים אשר מתעניינים ברכישת הרכב. יש לנקות את הרכב מבחוץ ומבפנים ולהשקיע על ניקוי ריפודי רכב לפני מכירה. לפעמים ישנם כתמים שנראה לכם שלא ניתן להסירם אבל במקום להוציא כסף רב על ריפוד חדש לרכב, כדאי להזמין חברה המתמחה עם ניקוי כל סוגי הריפודים לרכב.

 

נקו את הריפוד והשטיחים ברכב  באופן מקצועי לפני שהרכב מוצע למכירה

 

במידה ואתם מתחילים לגבש תכנית לשיפור מראה הרכב שלכם לפני שהוא מוצע למכירה, הביטו לא רק על הריפוד, כי אם גם על השטיחים שברב. במידה וראיתם כי הם ישנים, או בלויים, מומלץ כי תחליפו לשטיחים חדשים  שגם כך, מחירם זניח והרכב ייראה טוב יותר עם שטיחים חדשים. את כל הנושא הקוסמטי כמו ניקוי ריפודי רכב לפני מכירה, יש לבצע לאחר שאתם בטוחים לגבי המכאניקה של הרכב, שהכול עובד תקין שאין רעש באגזוז, שהרדיאטור לא נוזל ושהברקסים תקינים, מה שחשוב לא פחות לפני מכירת הרכב.

 

 

כאשר לקוח ייקח את רכבכם לנסיעת מבחן לפני רכישתו, הוא יחוש בכל פגם, למשל אם בולמי הזעזועים לא הוחלפו, הנסיעה לא תהיה נעימה ולכן, ככל שתשקיעו בפנים הרכב או בריפוד, זה יעיב על רעשים או רעידות ברכב בזמן הנהיגה.

הטאץ' האחרון ברכב שלכם לפני מכירתו – ניקוי ריפוד הרכב באופן מקצועי

 

למעשה, ישנו מערך שלם של הכנת הרכב לפני מכירה כפי שהבנתם ממאמר זה. יש לדאוג תחילה לחלק המכאני של הרכב, לצמיגים, לניקיון החיצוני ולניקיון הפנימי של הרכב והכוונה היא אל ניקוי ריפודי רכב לפני מכירה.תמיד כדאי להתייעץ עם סוכנות למכירת רכבים מיד שנייה, לפני שתוציאו את הרכב למכירה והכוונה היא להכנת הרכב למכירה. החוכמה היא למשוך את הקונים הפוטנציאליים באמצעות רכב נקי ונעים למראה, אם מהבחינה החיצונית ואם מהבחינה הפנימית. זו יכולה להיות הוצאה, אך בסופו של דבר היא תהיה משתלמת.

 

גם מבחינת חוסר הניסיון של המוכר בהכנת הרכב וגם מבחינת סדר ההכנה של הרכב על מנת שייראה מרשים וימשוך אליו קונים. ניקוי פנימי של הרכב, יתבצע באמצעות הברקה ייחודית במטלית עם ווקס. החומרים שעימם יש לנקות את הרכב, לא יגרמו נזק לרכב ולחלקיו, מה שרק חברה המתמחה  בנושא ניקוי ריפודי רכב לפני מכירה, תוכל לבצע על הצד המקצועי והטוב ביותר.

 

הכנת הרכב לפני המכירה תגדיל את סיכוייו להימכר

 

רכב מוזנח לא נראה   טוב וכן המחיר לא יהיה זה שציפיתם לו, אך אם תשקיעו מעט יותר, באמצעות חברה המתמחה עם הכנת הרכב לפני המכירה, כך שאפילו אתם לא תזהו את הרכב לאחר ניקוי ריפודי רכב לפני מכירה. הרכב ייראה כחדש, הריפודים ופנים הרכב יהיו נקיים, הריח של פנים הרכב יהיה נעים והרושם הראשוני בהחלט יעשה את שלו כשאר הלקוחות יגיעו לראות את הרכב. הניקוי החיצוני של הרכב, נעשה באמצעות  מכונות שטיפה או ניקוי ידני והברקה חיצונית עם ווקס להברקת הרכב. למעשה אתם מוכרים רכב משומש, אך בכל זאת, כדאי שיהיה במצב טוב ולא מוזנח מה שיגדיל את הסיכוי למכירתו. יש לציין כי הנראות של ריפודי הרכב היא חשובה, אם בתא הנהג או בתא הנוסעים, אבל כאשר הניקיון נעשה באופן מקצועי, הריפוד ייראה כחדש.

 

שימו לב לכל הפרטים לפני מכירת הרכב

 אי לכך ובהתאם לזאת אפשר לנקות גם ניקוי ספות בצורה המקצועית ביותר 

גם ניקוי פנסי הרכב הינו חשוב, אין צורך להחליף לפנסים חדשים שלבטח יעלו לא מעט, היות וישנם בשוק היום, חומרי ניקוי ייעודיים שיגרמו לפנסי הרכב להיראות כחדשים. כל הפרטים הללו יכולים לגרוע ממראה הרכב ולכן יש לעשות ככל שביכולתכם על מנת שהרכב ייראה טוב במלוא מובן המילה. החוכמה היא לפנות לחברה מוכרת שזוהי התמחותה כבר שנים ושיש לה שם ומוניטין ולבטח מומחיות להכנת רכב לפני מכירה. אחת החברות המובילות בניקוי ריפודי רכב לפני מכירה, הינה חברת א.א אלופי הניקיון לחברה טכנולוגיה מתקדמת לחידוש וניקוי של ריפודי רכב עד למצב של מראה חדש, מבלי לפגוע בגוון של הריפוד. החברה קיימת שנים רבות והיא בעלת שם ומוניטין והמלצות של מאות לקוחות המלווים אותה שנים רבות וממליצים עליה בחום.

 

לחברת א.א אלופי הניקיון, שירות בפריסה ארצית ואחריות מלאה על כל העבדות שהיא בצעת. החברה אף עוסקת בניקיון ריפודי סלון, מזרונים ווילונות והיא תשמח לשלוח נציג מטעמה על מנת שיוכל להעריך את העבודה ואף לתת לכם הצעת מחיר אטרקטיבית. בחברה מועסקים צוותי ניקיון מיומנים, כאשר כל צוות מומחה בתחומו, מה שיקנה עבודה מוקפדת, מדויקת ומקצועית. נשמח לענות לכם, לייעץ ולשרת אתכם, כך שתכירו את העבודה המקצועית  שלנו

א.א אלופי הניקיון

 

אצלנו בחברת א.א אלופי הניקיון מקצוענות היא לא סתם מילה אלא דרך חיים. ניסיון משנת 2001 במגוון הטכנולוגיות המתקדמות ביותר לניקוי שטיחים וריפודים, הפך אותנו לחברה המובילה בתחום שירותי הניקיון לבתים, משרדים, בנקים, מוסדות ועוד.

אנו מספקים פתרונות ניקוי מושלמים תוך התאמה מקסימלית לכל סוגי הלקוחות ובכל סדרי הגודל הקיימים. שימוש בצוות מקצועי שיודע לזהות ולהתאים טכניקות הניקוי לסוגי הריפוד השונים, מאפשר לנו להעניק לך הלקוח את השירות המקצועי והמסור ביותר תוך הקפדה על עמידה בלוחות הזמנים לשביעות רצונך המלאה.

 

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×