ניקוי שטיחים באום אל פחם

ניקוי שטיחים באום אל פחם

 

שטיחים מקנים עיצוב מיוחד ומראה של בית חמים ומטופח כאשר אנו רוכשים שטיח, יש לקחת בחשבון אם הוא נוח לתחזוקה וניקוי. מדובר על פרמטר חשוב.  במידה ורכשתם שטיח יקר בהרבה כסף, לאחר תקופה קצרה הוא מתלכלך וקשה יהיה להסיר ממנו לכלוך וכתמים. מומלץ במידה ואינכם יודעים לנקות את השטיח, או שאין לכם מושג באיזה חומר ניקוי לנקות, הזמינו חברת ניקוי שטיחים מאזורכם. למשל אם אתם מאזור אום אל פחם, הזמינו ניקוי שטיחים באום אל פחם. חברה מקצועית לניקוי שטיחים, תדע לאבחן נכון את סוג השטיח ולהתאים ניקוי נכון, כאשר המטרה היא לא לפגום בשטיח. חומרי ניקוי ייעודיים, יותאמו לסוג השטיח והניקוי יתבצע באמצעות מכשור משוכלל.

 

ככל שתשקיעו ותתחזקו נכון את השטיחים שלכם, כך הם יישמרו לאורך שנים ואף ייראו מטופחים. אנשים אשר אינם מקפידים על ניקוי שטיחים באום אל פחם או בכל עיר אחרת, או על ניקוי ספות, השטיחים והריפוד, ייראו מוזנחים וכן המראה הכולל של הבית או המשרד. זו הסיבה, כי יש להקפיד על תחזוקה שוטפת כגון שאיבת השטיחים אחת לשבוע באמצעות שואב אבק, להפוך אחת לחודש את השטיח ולהיזהר ולנקות אותו באמצעות מים וחומרי ניקוי לא  מתאימים ולתלות אותו, היות ופעולות אלה, עשויות לגרום לסדקים בגב השטיח בשל הכובד של המים עד לפרימת השטיח, מה שיגרום  לו להיהרס כליל.

ניקוי שטיח עצמי- האם זה מומלץ?

 

במידה והבחנתם בכתם טרי על השטיח שלכם, יש לספוג את הכתם מיד ולהשתמש בחומרי ניקוי ביתיים הנמצאים בכל מטבח, כגון חומץ מהול במים. ספגו את הכתם באמצעות מטלית יבשה ונקייה הספוגה היטב  בתערובת חומץ ומים ולשפשף בעדינות את הכתם.לאחר מכן, כאשר הכתם ייעלם כליל, ספגו את הלחות באמצעות מטלית יבשה. אם ישנם כתמים שכבר נספגו בשטיח וחדרו לסיבים, הזמינו חברת ניקוי שטיחים באום אל פחם.החברה תגיע עם ציוד מיוחד וחומר ניקוי שיתאים לסוג השטיח לאחר שאובחן על ידי צוות הניקיון. הצוות ישאב היטב את השטיח, תחדיר בו חומר ניקוי מתאים מהול במים, תקרצף את השטיח באמצעות מברשות רכות, על מנת לא לפגום בסיבי השטיח, והמכונה המשוכללת והמקצועית, תשאב את החומר. פעולה זו, תחזור על עצמה כמה פעמים, עד לקבלת מים נקיים, מה שיראה כי השטיח נקי.

 

יש לציין, כי  ניקוי שטיחים באום אל פחם או בכל אזור אחר בארץ, יגרום לשטיחים שלכם להיראות כמו חדשים. בגלל שאהו דורכים על השטיחים כל העת, חודרים בו חול, אבק ולכלוך נוסף, זו הסיבה כי פעולת ניקוי לא תספיק, כי אם גם פעולת חיטוי שרק חברת ניקוי תוכל לבצע את פעולת החיטוי.

 

ניקוי ותחזוקת  שטיחים  – טיפים יעילים

שטיח שסופג חול, אבק, פרוות חיות מחמד, הוא לבטח יראה מוזנח ובלוי. זו הסיבה שיש לשאוב אותו לעיתים תכופות יותר, על מנת להאריך את חייו. יש להוציא את השטיח לשמש לפחות אחת לשבוע, על מנת שיתרענן ויהיה באוויר הצח. אחת לחצי שנה הזמינו שירותי ניקוי שטיחים באום אל פחם, על מנת שהשטיח יהיה לא רק נקי וחדש, כי אם יעבור חיטוי שישמור על בריאותכם ובריאותם של הסובבים אתכם.

כאשר אתם מבחינים בכתם טרי על השטיח, יש לספוג אותו במהירות, מחשש שלא ייספג לסיבי השטיח, מה שיקשה על הניקוי שלו בשלב מאוחר יותר. הרטבת השטיח מצדכם, תגרום לנזק ולכן, נסו כמה שיותר להימנע עם מגע מים של השטיח, דבר שעשוי לגרום לחיידקים להתרבות, לעובש ולריחות רעים מהשטיח, עד להתפוררותו. היתרון של ניקוי שטיחים באום אל פחם  הוא שהחברה מגיעה עד לביתכם ומנקה מולכם באופן מקצועי את השטיחים. אין צורך לאסוף או להחזיר את השטיחים.

ניקוי שטיחים גם למשרדים ובתי עסק

 

כמה חשוב להיכנס למשרד נקי ומטופח שהשטיחים בו נקיים וכן הריפוד של הכורסאות והספות בחדר ההמתנה. הרושם חשוב ולכן אם יש לכם משרד או בית עסק בעיר אום אל פחם, כדאי כי באופן קבוע בכל תקופה של חצי שנה, תזמינו חברת ניקוי שטיחים באום אל פחם על מנת שהמשרד או בית העסק, יהיו מצוחצחים ויקנו רושם טוב הן על האורחים המגיעים אליכם לביצוע עסקים והן על העובדים שבכך גם תשמרו על בריאותם ועל תפוקה טובה בבית העסק. בריאותם של העובדים חשובה, היות ואבק, חול ולכלוך גורמים לתחלואה ולבטח לא תהיו מעוניינים בירידת תפוקת העובדים.

 

 גם באולמות תצוגה, אנו רואים שטיחים יפים ומטופחים הפרושים  באולם. בגלל העובדה שמגיעים הרבה אנשים לאולמות התצוגה, בעל אולם התצוגה, דואג לניקיון השטיחים באופן מקצועי, כך שאם אולם התצוגה ממוקם בעיר אום אל פחם, הוא לבטח יזמין שירות מקצועי של ניקוי שטיחים באום אל פחם. הרבה אנשים, מודעים לעובדה כי ניקוי שטיחים או ניקוי ריפודים אינו עניין של אסתטיקה בלבד, כי אם של בריאות. ישנם רבים הרגישים בדרכי הנשימה וסובלים מאלרגיות כגון אסטמה או אלרגיה לקרדית האבק שהשטיחים, הינו מקום נהדר להתרבותן, זו הסיבה, כי יש לשאוב היטב את השטיח לתחזוקה שוטפת, להפוך אותו אחת לחודש ולהוציאו לאוויר הצח אחת לשבוע. מלבד זאת, יש להזמין  שירותי ניקוי שטיחים באום אל פחם, כאשר צוות מיומן וותיק, יבצע ניקוי שיתאים לסוג השטיח באמצעות חומרי ניקוי מקצועיים ומכשור משוכלל שיגרום לשטיח גם להיות נקי, במראה חדש  וכן יעבור שלב של חיטוי השטיח שרק חברות ניקיון שטיחים וריפודים יכולים לבצע במקצועיות ובאחריות על עבודתן.

 

כיצד מתבצע ניקוי שטיחים באום אל פחם?

 

אמנם שואב האבק משחק תפקיד חשוב בתחזוקה השוטפת של השטיחים בביתנו או בבית העסק או במשרד, אך  זה אינו מספיק. חברות וותיקות המבצעות ניקוי שטיחים באום אל פחם ובשאר האזורים בארץ, מחזיקות במכונות משוכללות, אשר מבצעות ניקיון יסודי בשילוב של חומרי ניקוי מקצועיים המתאימים לסיבי השטיח. מכונות אלה, חובטות את השטיח, שוטפות אותו באמצעות מים ומשלבות חומרים ממיסי שומן ואבקות ניקוי שונות אשר מנקות, מרעננות ואפילו מחטאות את השטיחים. ישנם כתמים שמריחים רע, כגון כתמי שתן של בעלי חיים. במקרה זה, יש לשאוב את השטיח ולפזר סודה לשתייה, להשאיר לפחות 30 דקות ואז לשאוב את האבקה. אם עדיין הריח נשאר בשטיח, יש לערבב מים וחומץ ביחס של 50% ולשפשף בעדינות את הכתם.

 

אם החלטתם כי השטיחים שלכם ראו ימים טובים יותר, הזמינו חברת ניקוי שטיחים באום אל פחם, כך תדעו כי אתם משקיעים שירות חיוני שינקה ויחטא את השטיחים שלכם, ירחיק את קרדית האבק, החיידקים ואפילו נזק של עובש. החוכמה היא לבחור חברת ניקיון וותיקה, אשר מציעה את כל סל השירותים. כזו היא חברת א.א אלופים בניקיון , אשר קיימת כמעט 20 שנה. החברה מציעה שירותים רבים בתחום הניקיון, כגון ניקוי ריפודי רכב, ניקוי ווילונות, ניקוי בתים, דירות ומשרדים ניקוי מזרונים,, מה שמהווה פתרון קל והזדמנות להזמין ממגוון השירותים ולגרום לביתכם להיראות נקי ומצוחצח והכי חשוב בריא!. החברה, מעניקה אחריות על כל עבודות הניקיון ומחזיקה בצוות מיומן וקבוע, כאשר השירותים הם בפריסה ארצית, תוך עמידה בזמנים שנקבעו בראש.

 

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×