ניקוי שטיחים באזור

ניקוי שטיחים באזור

שטיח מוסיף המון לעיצוב הבית בדיוק כמו ווילונות והחוכמה הי לשמור עליו נקי ואסטטי. בזמנו שטיחים לבית היו לימי החורף בלבד כאשר קר בחוץ והשטיח יצר אווירת חום וביתיות. היום לשטיח קיימת חשיבות רבה בתחום העיצוב אם בבית או אם במשרד. שטיחים מעניקים יופי וצבע לא פחות מפרטי נוי אחרים. ניתן למצוא שטיחים במגוון חומרי גלם אם חומרי גלם טבעיים כגון צמר כותנה או משי ואם שטיחים סינטטיים שהם קלים יותר לתחזוקה וניקוי אך פחות יקרים מאשר שטיחים בחומרי גלם טבעיים. במידה ואתם גרים באזור יש לבצע תחזוקה שוטפת של השטיחים באמצעות שאיבה פעם בשבוע וכן הפיכת השטיח אחת לחודש אבל אל לשכוח להזמין חברת ניקוי שטיחים באזור לפחות אחת לשנה לקבלת ניקוי יסודי ומושלם של השטיחים.

 

ניקוי שטיחים באזור או בכל עיר אחרת יעשה את ההבדל בין בית נקי ובריאות תקינה. זו עבדה ידועה כי שטיחים לא נקיים גורמים לתחלואה בשל הצטברות של קרדית האבק לכלוך חול ועוד. מי שאוהב שטיחים וסוגד לעיצוב בית ידע מה ההשלכות של החזקת שטיחים ולכן יזמין חברה קבועה של ניקוי שטיחים באזור במידה והוא מתגורר בעיר זו. ישנם חדרים בבית שהשטיחים מתלכלכים יותר ואפילו סופגים יותר כתמים כמו בסלון ובחדרי הילדים. ניתן לנסות להסיר כתמים טריים מהשטיחים אבל כשאר הכתמים כבר חדרו עמו לשטיחים יש להזמין שירותי ניקוי שטיחים באזור על מנת לשמור על יופיו של השטיח בכדי שלא יראה מוזנח ויישמר כחדש לשנים רבות.

 

מתי יש להזמין באופן תדיר יותר שירות של ניקוי שטיחים?

אנשים שיש להם תינוקות בבית שזוחלים על הרצפה או כאלה שמחזיקים בחיות מחמד עליהם להזמין באופן תדיר יותר שירותי ניקו שטיחים באזור  מה שיקנה להם תחושת ביטחון מפני בעיות  בריאותיות שיפגעו בהם ובבני משפחתם. לא כדי לוותר על יופיים של השטיחים גם אם אתם חוששים מהצטברות או הופעת קרדית האבק. ניתן בהחלט לבצע אחת לשבוע תחזוקה שוטפת ופשוטה של השטיחים ולהזמין אחת לחצי שנה חברת ניקוי שטיחים באזור למען שמירה על שטיח נקי ובמראה רענן וחדש כאשר לאחר פעולת הניקוי החברה אף תבצע פעולת חיטוי מקצועית של השטיחים. למעשה מצד שני שטיחים אוספים המון לכלוך בקצב גבוה אך ניתן להתגבר על הבעיה ולהמשיך לתחזק נכון בית שיראה תמיד נקי. ניתן יהיה להימנע מלכלוך אם תרגילו את בני הבית והאורחים לא לדרוך על השטיח עם נעליים ולא לאכול או לשתות בקרבתו מה שלבטח ימנע את היווצרותם של כתמים. ישנם משפחות אשר פורסים את השטיחים בכל ימות השנה בביתם בל שטיחים אלה יצטרכו ניקוי מסיבי ותחזוקה שוטפת באופן יותר אינטנסיבי.

במידה ותזמינו אחת לחצי שנה –  שנה חברת ניקוי שטיחים באזור תשמעו כי קיימות שתי שיטות לניקוי שטיחים הראשונה הינה ניקוי באמצעות שיטת הזרקה ויניקה באמצעות מכונות משוכללות והשיטה השנייה הינה ניקוי באמצעות קיטור. שיטה זו משלבת התזת חומר הניקוי באמצעות קיטור וחומרי קרצוף ויניקה שיטה זו בהחלט מומלצת בקרב יצרני השיחים ומבטיחה לשמור  איכות השטיח. יש לזכור כי גם ניקוי ידני של שטיחים ולא משנה כמה תתאמצו אינו יכול להגיע לרמה של ניקוי שטיחים באזור באופן מקצועי על ידי צוות ניקיון של חברה וותיקה אשר עוסקת בכך שנים ומכירה את שיטות הניקוי של כל סוגי השטיחים אם שטיחים בעבודת יד שטיחים סינתטיים ושטיחים מקיר לקיר.

שיטות להסרת שיער הנתקע בסיבי השטיח

אחת הבעיות הנפוצות בתחזוקה השוטפת של השטיחים הינה הצטברות של שיער אדם ובעלי חיים בין סיבי השטיח. ישנם כמה טיפים אשר בעזרתם תוכלו להסיר ביעילות שיער זה מהסיבים היות ושאיבה לא תצליח להיפטר משיער זה. יש להצטייד במברשת בעלת סיבים קשים מעט ויש להפריד בעדינות באמצעות המברשת את השיער שנתקע בסיבי השטיח ואז ניתן יהיה לשאוב את שאר הלכלוך. גם למטרת רענון וניקוי השטיח ניתן למצוא חומרים לניקוי שטיחים. למשל ניתן למצוא שמפו יבש לניקוי שטיחים או חומרי ניקוי להסרת עובש. חשוב להתאים נכון את חומרי הניקוי עבור השטיחים בהתאם  לסוג השטיח וכן יש לדאוג כי חומרי ניקוי אלה יהיו בעלי ריח נעים. השטיח צובר ריחות עם הזמן ויש להיפטר מהם בהקדם. ישנם טיפים וכללים שכדאי להשתמש בהם למשל להוציא את השטיחים לשמש ולאוויר הצח לאחר הרענו ן שתבצעו בהם. שמש ואוויר צח הנם האויבים של קרדית האבק אשר נוטה להיצמד לשטיחים ולהתרבות בהם. אחת לחודש  יש להפוך את השטיח ולדאוג  שכל הלכלוך כגון החול והאבק הפירורים וכל מה שחדר לשטיח  ירדו מהשטיח ואז לנקות את האזור. דאגו לשאוב גם את צדו האחורי של השטיח  לאחר פעולה זו. יש לשים לב כי השטיחים יהיו בסביבה יבשה היות ומים הם האויב מספר 1 של השטיחים.

המחיר של ניקוי שטיחים באזור עשוי להשתנות בין החברות השונות ולכן מומלץ לבדוק את המחירים לעומק מדד שני מחיר זול מדי של ניקוי שטיחים באזור צריך להדליק לכם נורה אדומה היות וניקו שול של שטיחים בסופו של דבר יעלה לכם ביוקר. אתרי השוואות מחירים יראו  לכם כי המחיר של ניקוי שטיחים באזור יחושב לפי מ"ר.  ככל שהשטיח יהיה גדול יותר כך מחירו יהיה בהתאם. המחיר עשוי להשתנות גם לפי נתוני השטיח כגון גיל השטיח כאשר יש להשתמש בשיטת ניקוי עדינה וחומרי ניקוי עדינים אך יעילים שהם יקרים יותר וכן במצבו של השטיח היות וככל שהשטיח יהיה מלוכלך ומוזנח יצטרכו שעות רבות ותר לניקויו חומרי ניקוי וכדומה.

ניקוי שטיחים במשרדים

בכל משרד יש את העיצוב והאופי שלו. ניתן למצוא משרדים בעלי אווירה מודרנית וקרה יותר אך ישנם כאלה שהם בעלי אווירה חמימה כאלה שמשדרים תחושה של יוקרה ואלגנטיות. הדבר המשותף לכולם הוא השטיחים. בהרבה משרדים ניתן למצוא פרקטים שעליהם שטיחים ניידים ומעוצבים או שטיחים מקיר לקיר. על מנת לשמור על משרד במראה נקי ומרשים וכן לשמירה על בריאות העובדים והמנהלים יש לבצע ניקוי שטיחים באזור בתדירות קבועה. הסיבה היא שבשונה לבית פרטי או דירה אנשים רבים נמצאים בכל יום במשרד ולכן השחיקה והלכלוך על השטיח יצטבר יותר.. בכל משרד תאגיד או חברה ישנה חברה מקצועית אשר מעניקה שירות קבוע של ניקוי שטיחים באזור. בדרך זו מנהל משרדים שקטים יותר והם יכולים להמשיך בעבודתם מבלי לדאוג בכל פעם לתחזוקה וניקוי השטיחים במשרדם.

 

חברות וותיקות של ניקוי שטיחים באזור הינן הוותיקות אשר מספקות שירות יעיל וחיוני זה גם לבתים דירות תאגידים משרדים ומוסדות. חברת א.א. אלופים בניקיון מציעה את שירותיה גם למגזר הפרטי וגם לעסקי כבר 19 שנה. החברה מציעה ללקוחותיה שירותי ניקיון מגוונים ומקצועיים תחת קורת גג אחת. תוכלו למצוא שירותי ניקיון כגון: ניקוי ספות ניקוי מזרונים ניקוי ריפודי רכב ניקוי שטיחים באזור ובערים רבות בארץ ניקוי ווילונות ניקוי משרדים בתים ודירות ועוד. החברה עומדת בזמנים ומעניקה אחריות על כל עבודות הניקיון. המחירים הינם סבירים ותוכלו להשוות.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×