ניקוי שטיחים באר שבע

ניקוי שטיחים באר שבע

שטיחים מעניקים לבית תחושה של טיפוח וסדר אך כאשר השטיחי אינו נקי הוא פשוט יעיד על הזנחה. מלבד זאת שטיח שאינו נקי יגרום למחלות בדרכי הנשימה ולמחלות זיהומיות, אלרגיות ועוד. בגלל ששטיח אינו מוצר זול ואין לנו אפשרות להחליפו בחדש יש לדאוג לתחזוקה שוטפת שלו וכן ניקוי בחברת ניקוי שטיחים באר שבע במידה ואתם גרים בעיר זו. יש להקפיד על שאיבת השטח בין פעם לפעמיים בשבוע כשאר השואב הינו עוצמתי דיו ויכול להגיע לכל חל בשטיח. יש להפוך את השטיח וללכת עליו אחת לחודש ולמשך יום שלם ולאחר מכן יש לשאוב אותו היטב. פעולה מסוג זה מסירה את שכבות האבק שלא מוסרות בשאיבה של החלק התחתון. כשאר תהפכו שוב את השטיח למצבו הרגיל ניתן יהיה בקלות לשאוב אותו.

 

יש לציין כי האבק אינה הבעיה היחידה ובאזורים כגון סלון או חדרי שינה השטיח עשוי להיות מוכתם בשאריות של שתייה מזון או שומן. אם השטיח הוכתם יש לנקות מיד את הכתם באמצעות מגבון לח היות וכאשר הנוזל לא ייספג הוא יחדור לסיבי השטיח וקשה יהיה להסיר את הכתם בקלות ואם בכלל. במקרה זה יש להזמין שירותי ניקוי שטיחים באר שבע או בכל עיר אחרת שבה אתם גרים.אם הכתם נותר לפני זמן רב אל תנסו להסיר את הכתם באמצעות חומרי ניקוי קשים שרק יזיקו לו כי אם להזמין חברת ניקוי שטיחים באר שבע.  כאשר חברת ניקוי שטיחים באר שבע תגיע אל ביתכם היא לא רק תבחן את סוג השטיח על מנת להתאים לו שיטת ניקוי וחומרי ניקוי ייעודיים כי אם גם תזהה את סוג הכתם.

 

גם אם השטיח שלגם מתוחזק היטב יש לבצע בו ניקוי שטיחים אחת לשנה לפחות

גם אם אתם מתחזקי נכון ושומרים על השטיחים שלכם בבית יש לבצע בהם רענון באמצעות חברה מקצועית של ניקוי שטיחים באר שבע.השטיח יקבל את הגוון הבוהק והטבעי שלו הוא לא ייראה דהוי ואף יעבור חיטוי מקצועי ע"י החברה מה שימנע מחיידקים לחדור בו.כשאר אתם שואבים שטיח שיש בו פרנזים, יש לשים לב שלא לשאוב את הפרנזים באמצעות שואב האבק היות ופעולה זו עשויה להרוס אותם. במקום זאת יש להבריש באמצעות מברשת רכה את הפרנזים. לחברות ניקוי שטיחים באר שבע קיים גם שפע של חומרי ניקוי מקצועיים והחברות יודעות באיזה חומר ניקוי יש להשתמש בהתאם לסיביו אתם בעצמכם לא תאמינו כיצד שלחתם שטיח ישן לניקוי שכבר נראה דהוי וקיבלתם שטיח שנראה חדש בעל גוונים חיים ומבהיק.

 

החוכמה היא לא לומר נואש ולמהר לרכוש שטיחים חדשים כי אם לטפל בקיימים. אנשים היום מנסים לחסוך ככל שניתן ולכן הם יעדיפו לחדש את שטיחי הבית אחת לשנה באמצעות ניקוי שטיחים באר שבע שנעשה ע"י חברה מקצועית וותיקה יש להכיר היטב את תחום ניקוי שטיחים באר שבע ולהבין בדיוק על מה אתם משלמים וכיצד יראו השטיחים לאחר הניקוי המקצועי יש לציין כי מדובר על ניקוי יסודי של השטיח. יש לבדוק כי חומרי הניקוי אשר משתמשת בהם חברת ניקוי שטיחים באר שבע הינם חומרים  שאינם מסוכנים לבני האדם ובמילים אחרות חומרי ניקוי שהם ידידותיים לסביבה ישנן חברות ניקוי שטיחים באר שבע אשר מבקשות מדיירי הבית לצאת לזמן מסים מהבית בגלל החוזק של חומרי הניקוי המקצועיים. זה יכול להיות תקף לבית אך לא לבית עסק אשר ייאלץ להפסיק את עבודתו השוטפת על מנת לאפשר לחברת ניקוי שטיחים באר שבע לבצע את עבודתה מבלי לפגוע בבריאות האנשים הנמצאים באזור הניקוי.

 

חברת ניקוי שטיחים מקצועית מחזירה לשטיח את הרכות והגמישות שלו

שטיחים מלוכלכים או כאלה שלא ניקו אותם הרבה זמן הופכים להיות קשים. זו הסיבה כי חברת ניקוי שטיחים באר שבע משתמשת בחומרים ייעודיים ומקצועיים אשר מחזירה לשטיחים את רכותם וגמישותם.אם השטיח שלכם עבר דריכות רבות עם נעליים או היה זמן רב תחת כובד של רהיטים כגון פינת אוכל ניטה או ספות ספג חול פירורים ועוד הגיע הזמן כי תתחילו לפרגן לו. אם השטיח משרת אתכם מדוע שגם אתם לא תשרתו אותו? כן ישנות חברות ניקוי שטיחים באר שבע וכל עיר אחרת בארץ אשר יכולות לשמור ניטב על השטיח באמצעות ניקוי מקצועי ויסודי כך שאתם תזכו בשטיח חדש. יש לדעת את גיל השטיח כך שחברת ניקוי שטיחים באר שבע תדע כיצד לטפל בו בעדינות אך בכל זאת התוצאות לאחר הניקוי תהיינה מרשימות. יש לציין כי תהליך ניקוי שטיחים באר שבע הינו תהליך מוקפד. חברות לניקוי שטיחים וכן ניקוי ספות מתמחות בניקוי כל השטיחים וכן בניקוי של שטיחי יוקרה. החברות עושות שימוש בחומרי ניקוי איכותיים שלא מוצאים במרכולים כי אם רק מחברות אשר מזמינות חומרי ניקוי מקצועיים מחו"ל כאשר הן מתאימות את  חומר הניקוי לשטיחים עצמם על פי סוגי הסיבים שמהן כל שטיח עשוי

 

.קיימות טכניקות שונות לכל שטיח ולכן חברת ניקוי שטיחים באר שבע תחליט על ניקוי שטיח בקיטור או ניקוי שטיח באמצעות מכונות ניקוי משוכללות אשר מבצעות פעולות כגון הזרקה ויניקה של חומרי הניקוי תוך שימוש עם מברשות רכות המיועדות לקרצוף השטיח. יש לדעת כי ככל שהשטיח יהיה יוקרתי יותר כך תהליך של ניקוי שטיחים יהיה מוקפד יותר. הקפדה נכונה על תהליך של תחזוקה נכונה וניקוי מקצועי ויסודי של השטיח תשמור עליו לאורך שנים רבות.

 

הקשר הישיר בין איכות חיים לניקוי שטיחים

ישנו קשר בין ניקוי שטיחים באר שבע לבין איכות חיים היות ואנו נושמים אויר נקי והשטיח נראה מטופח ומבהיק. לבטח לא הייתם מעוניינים שבני הבית יהיו חולים חלילה ואם גם אתם מחזיקים בחיות מחמד על אחת כמה וכמה שיש לבצע מלבדד תחזוקה שוטפת בשטיחי הבית גם ניקוי וחיטוי שטיחים מקצועי. לרוב חברות אשר מתמחות עם ניקוי שטיחים באר שבע הן אף מתמחות בניקוי ספות כך שאם אתם מעוניינים באותה ההזדמנות לבצע ניקוי יסודי בסלון ולחוש נהדר בספות ושטיחים נקיים הזמינו חברה אמינה ומקצועית אשר תבצע עבורכם שירות יעיל זה ואפילו תקבלו הנחה על שני סוגי הניקיון הן של השטיח והן של הספות. ישנם דברים שאסור לעשות בניקוי שטיחים כגון לחבוט בשטיח מה שעשוי לגרום לו לסדקים והוא יפרם וייהרס סופית וכן לנקות את השטיחים במים ולתלות אותם על מקום גבוה. רשאית הכובד של המים בשטיח יגרמו לו להיפרם וכן מים שחודרים לסיבים ואינם מתייבשים לחלוטין יגרמו לפטריות ועובש ולא תהיה לכם ברירה אלא להשליך אותו לפח וחבל.

 

מומלץ כי תמצאו חברת ניקוי שטיחים באר שבע שתהיה קבועה כזאת שניתן יהי לסמוך עליה בעיניים עצומות כמו חברת א.א. אלופים בניקיון הקיימת כמעט שני עשורים. החברה מספקת מגוון רב של שירותי ניקיון כגון: ניקוי בתים דירות ומשרדים ניקוי שטיחים וספות ניקוי מזרונים וניקוי ווילונות  ניקוי ריפודי רכב ועוד מגוון רב של סוגי ניקיון כך שתוכלו לקבל את השירותים הנחוצים הללו תחת אותה החברה. החברה מציעה שירותי ניקיון בפריסה רחבה בערים רבות בישראל ומעניקה אחריות לה על כל עבודות הניקיון אשר היא מבצעת בעבור לקוחותיה.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×