ניקוי שטיחים בבאר גנים

ניקוי שטיחים בבאר גנים

שטיח אינו פריט דקורטיבי בלבד, כי אם שימושי, אשר מספק עבורנו תחושת חמימות בימי החורף וכן, מסייע במניעת החלקה. למרות היתרונות הללו, יש לנקות ולתחזק את השטיחים, אם בסלון או בחדרי השינה באופן שוטף. השטיחים נוטים לצבור אבק ולכלוך, כך שהם לא בלבד שהם אינם כבר אסתטיים למראה, כי אם מסוכנים לבריאותנו, כאשר לא מנקים או מתחזקים אותם כהלכה. במידה ואתם גרים באור גנים, כאשר אתם מחליטים להזמין חברה לניקוי מקצועי ויסודי של השטיחים, הזמינו חברת ניקוי שטיחים בבאר גנים. ישנה חשיבות רבה להזמנת חברה המנקה שטיחים וריפודים באזור שבו אתם גרים, כך שהמחיר יהיה סביר ולא תצטרכו לשלם יותר על דלק וזמן הנסיעה.

 

ישנם אנשים שאין להם הרבה זמן בגלל שהם עבדים שעות רבות מחוץ לבית ולכן, אינם מספיקים לשאוב את השטיח לפחות אחת לשבוע או להפוך אותו אחת לחודש, כאשר יש לשאוב את צדו ההפוך {גב השטיח}. יש שסבורים ששאיבה מספיקה והם אינם טורחים אפילו להזמין שירותי ניקוי שטיחים בבאר גנים. השטיחים מוצאים עצמם מגולגלים בימי הקיץ במחסן, כשאר הם מלאים בחיידקים. יש לציין, כי ניקוי שטיחים לא  זו בלבד שמנקה שטיח מלכלוך וחיידקים, כי אם מבטיח ניקיון יסודי ועמוק, מה ששואבי אבק סטנדרטיים, אינם מסוגלים לבצע. ניקוי מקצועי של שטיחים, מבטיח לכם שמירה על אורך חייו של השטיח, ריחות לא נעימים שיוסרו וחיטוי יסודי ומקצועי שישמור על בריאותכם.

 

הקפידו לנקות את השטיחים בקיץ

בגלל שהשטיחים מחממים בעונת הקיץ, רבים מעדיפים לבצע ניקוי שטיחים באור גנים בעונה זו, היות והם בכל שנה בעונה זו, מגלגלים את השטיחים כאשר הם נקיים לחלוטין, עד לעונת החורף שיצטרכו להשתמש בהם. יש לדעת, כי לא כל כתם בשטיח, מצריך את ההזמנה של שירותי ניקוי שטיחים בבאר גנים או בכל עיר אחרת, כי אם ניתן לנסות ולהסיר כתם מהשטיח, באמצעות שימוש עם חומרי ניקוי ביתיים כגון חומץ מהול במים, סבון כלים מהול במים, אבקת סודה לשתייה ועוד. כאשר מדובר בכתמים קלים יחסית, מומלץ לנקות ולספוג את הכתם באמצעות מטלית נקייה ויבשה יש לדעת, כי פעולה כגון שפשוף הכתם מהשטיח, עשויה רק להחמיר את המצב. זו הסיבה כי ספיגת הכתם תהיה יעילה יותר.

 

עליכם לדעת, כי ישנם כתמים עקשניים שקשה להסירם וזה הזמן לא להילחם בהם, על מנת למנוע נזק חמור, כי אם לקרוא לחברת ניקוי שטיחים בבאר גנים, אשר תדע היטב, כיצד להסיר לחלוטין את הכתם מהשטיח, מבלי שייגרם לו נזק. החברה לא  זו בלבד שבודקת את סוג השטיח, כי אם יודעת ממה מורכב הכתם או שאר הכתמים, כך שהרת הכתמים, תתבצע באופן מקצועי ומדויק והשטיח שלכם יחזור להיראות ממש כפי שהיה ביום רכישתו- חדש ורענן.  יש לדעת בנוסף, כי שטיח אשר שכב במחסן במשך יותר מחצי שנה, כאשר הוא לא היה אטום, וכן לא היה מוגן מעש, יצבור אבק רב, ריחות לא נעימים ועש שפשוט יכלה אותו. גם בתים עם חיות מחמד מתאפיינים בריח חזק שמקורו בפרוות חיות המחמד כאשר ריח זה, מטפס היטב לשטיחים ולספות. קשה להתמודד עם תופעה זו, ללא ניקוי שטיחים

האם סוג השטיח מעיד על קלות או קושי בניקוי השטיח?

התשובה היא שבהחלט כן. שטיחים העשויים מסיבים סינתטיים, קלים יותר לניקוי, מאשר שטיחים מצמר , משי או סיבים המעורבים ממשי וצמר יחד, היות ובסיבים טבעיים, הכתמים חודרים לעומק וקשה יותר להסירם. גם מחיר ניקוי שטיחים  בבאר גנים, יושפע מסוג השטיח, כך שאם מדובר בשטיחים מסיבים טבעיים, המחיר יהיה גבוה יותר, היות ונדרשת עבודה רבה יותר על ניקיון שטיחים מסוג זה. ניקוי שטיחים  פעם בשנה באמצעות חברה מקצועית בעלת ניסיון וותק רב, תסייע בהחזרת הרכות והמראה הרענן של השטיח. אם אתם מחזיקים בשטיחים יקרים העשויים בעבודת יד, יש לשים לב לתחזוקה שוטפת וניקוי מקצועי של השטיחים ע"י חברה העוסקת שנים בתחום. ישנן שיטות שונות של ניקוי שטיחים בבאר גנים, או בשאר האזורים בארץ ויש למצוא את השיטה המתאימה. יש להתייעץ עם נציג מחברת ניקוי השטיחים, אשר יאמר לכם מה השיטה הטובה ביותר לניקוי השטיח שלכם, על פי נתוניו.

 

גם שטיפה באמצעות מכונות ייעודיות ומשוכללות לניקוי שטיחים, יכולים לנקות את השטיחים על הצד הטוב והמושלם ביותר. מכונות אלה, מכילות מכל שיש לשים בו חומר ניקוי אשר מותאם מראש לשטיח כאשר הוא מהול במים. השטיחים יעברו החדרה של חומר הניקוי והמים וזאת, לאחר שנשאבו באופן יסודי. הפעולה הבאה היא קרצוף השטיח בעזרת מברשות רכות, לאחר מכן השלב הסופי יהיה  יניקת החומר. המים עדיין יישארו מלוכלכים במכל ולכן, יש לחזור על הפעולה, עד שהמים יהיו נקיים והשטיח יהיה נקי לחלוטין.

 

דברים שלא מומלץ לבצע בשטיחים שלכם

ישנם כמה דברים שאסור לבצע בשטיחי הבית, כמו למשל ניעור חול ואבק מהשטיח, או לחבוט בשטיח. פעולות אלו, גורמות לסדקים בגב השטיח, מה שיגרום לו להיפרם. מי שאינו יודע הרבה על טיפול ותחזוקת שטיחים, מומלץ כי יקרא כמה שיותר חומר בנושא באמצעות האינטרנט, כך שניתן יהיה לשמור על שטיחי הבית וכן, כאשר תזמינו חברת ניקוי שטיחים בבאר גנים, תוכלו לקבל הוראות תחזוקה מחברה שעוסקת שנים בניקיון של כל סוגי השטיחים והריפודים. יש לדעת בנוסף, כי חברות ניקוי שטיחים, מבצעות גם ניקוי ספת, ניקוי מזרונים וניקוי ריפודי רכב וכן, ישנן חברות שאפילו מבצעות ניקוי ווילונות בעזרת קיטור. אם החלטתם לבצע ניקיון וחיטוי יסודי בבית, מומלץ כי תבצעו כמה פעולות ניקוי מקצועיות באמצעות החברה ואפילו רוב הסיכויים שתקבלו הנחה.

 

אל תנסו לשטוף את השטיח, כאשר אין בידיכם את המכונות המתאימות ולכן, רבים עושים טעות ותולים את השטיח עם המים, כשאר הוא הופך לכבד מאוד. פעולה זו, גורמת לפרימת השטיח. מצד שני, אם לא תשאבו היטב את המים מהשטיח, ייגרם לו עובש וחיידקים שרק יזיקו למערכת הנשימה שלכם ושל בני הבית, דבר שלבטח אינו מומלץ.

 

זה הזמן הנכון להזמין את א.א אלופים בניקיון!

למרות שישנן חברות רבות העוסקות בתחום של ניקוי שטיחים בבאר גנים, יש למצוא את החברה הנכונה, כאשר הוותק וההמלצות עליה, יהיו עבורכם האינדיקציה הנכונה לבחירה מושכלת. חברת א.א אלופים בניקיון, הינה אחת מחברות הניקיון הוותיקות והמומלצות. החברה מציעה שירותי ניקיון מקצועיים רבים כגון: ניקוי בתים, משרדים, דירות, ניקוי שטיחים, ריפודים, מזרונים, ניקוי ריפודי רכב ואפילו ניקוי ווילונות. החברה עוסקת בתחום הניקיון כבר 19 שנה ולקוחותיה הרבים המלווים אותה שנים ממליצים עליה בחום.

 

החברה, מציעה שירותים בפריסה רחבה לערים רבות בארץ, כשאר צוותי הניקיון שלה הינם קבועים ומיומנים. לחברה יש את כל הציוד המשוכלל, חומרי הניקוי המקצועיים המותאמים מראש לריפוד או לשטיחים וכן, לחברה אחריות מלאה על כל שירותי הניקיון. יש לשים לב להוראות של חברת הניקיון לגבי תחזוקה שוטפת של השטיחים, עד לניקיון המקצועי הבא.

 

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×