ניקוי שטיחים בבאר טוביה

ניקוי שטיחים בבאר טוביה

שטיח מוסיף המון לבית, ממש כמו ווילונות, אבל הוא נוטה להתלכלך. ישנם אנשים אשר סבורים, כי שטיחים נועדו לימי החורף בלבד, אבל שטיח נוטה להתלכלך ויש לתחזק אותו באופן שוטף וכן לשלוח אותו לחברת ניקוי שטיחים בבאר טוביה, במידה ואתם גרים ביישוב זה. היום, השטיחים משחקים תפקיד חשוב בעיצוב הבית ולכן רבים רוכשים שטיחים ומטפחים אותם למראה נקי ולבריאות של בני המשפחה.  שטיחים מקנים צבע ונוי ואנו יכולים לראותם במגוון סגנונות, גוונים, טקסטורות ועוד. מי שמחזיק שטיחים, חייב לדאוג לניקיונו ולא רק ניקיון ידני, כי אם ניקיון יסודי ומקצועי כמו חברה וותיקה, אשר מציעה ניקוי שטיחים בבאר טוביה, או בערים נוספות בארץ.

 

יש לציין, כי השטיחים הם שונים ולכן, יש לדעת לנקותם וכן, לבצע בהם תחזוקה שוטפת. למשל שטיח בעל סיבים עדינים, דורש ניקוי עדין יותר משטיחים פשוטים יותר, אשר מתאימים למסדרונים. תחזוקה שוטפת, אחת לשבוע של שאיבת אבק באמצעות שואב אבק עוצמתי, הפיכת השטיח אחת לחודש ושאיבת צדו ההפוך, הם רק חלק מהתחזוקה השוטפת, אך יש לזכור, כי יש להזמין חברת ניקוי שטיחים בבאר טוביה, על מנת לבצע בשטיח ניקוי יסודי וחיטוי לאחר פעולה זו. לחברות אלה, יש מכשור משוכלל כגון מכונה אשר מחדירה חומר ניקוי שמתאים לסיבי השטיח, כאשר חומר זה מהול במים ונמצא בתוך מכל שקוף. המכונה מחדירה את החומר לאחר שאיבה יסודית של השטיח, הפעולה הבאה, תהיה קרצוף במברשת עדינה והפעולה הסופית הינה יניקה. יש לחזור ע הפעולה כמה פעמים, עד שהמים במכל של המכונה יהיו שקופים, מה שמראה כי השטיח נקי וכן, הגוונים של השטיח ומראהו, כבר יראה רענן וחדש.

 

אל תבצעו ניקוי שטיחים  עצמי שיעייף אתכם ויתברר כי הוא חסר תועלת

פעולה מקצועית של ניקוי שטיחים בבאר טוביה, אשר מתבצע ע"י חברה מקצועית וותיקה, יהיה שונה בתכלית, מאשר ניקוי עצמי וחובבני שלא בלבד שתוציאו כוחות לריק, פעולה לא נכונה, כגון שימוש בחומרי ניקוי שאינם מקצועיים או בעלי תרכובות כימיות חזקות מדי לסיבי השטיח, אף יהרסו אותו. לא כדאי יותר לתת סכום זניח לחברה מקצועית , כאשר היא תבצע עבורכם ניקוי שטיחים בבאר טוביה, כאשר הניקיון יהיה קצר, יסודי וכן, החברה תיתן אחריות מלאה על ניקוי השטיחים. אחת לשנה, כאשר חברה מקצועית לניקוי שטיחים בבאר טוביה, תנקה את שטיחי ביתכם, או שטיחי בית העסק או החברה, התוצאות תהיינה מדהימות עד כדי כך שאפילו אתם לא שזהו את השטיחים שלכם.

 

כל פריט בבית, במיוחד שטיחים וריפודים, חייבים ניקוי מקצועי ותחזוקה שוטפת, כך שתוכלו לחוש נעים ונקי, לארח אורחים ולשבת עם בני המשפחה בסלון, או ליהנות מחדר שינה מטופח נקי, כאשר השטיחים הנקיים בו, מוסיפים חמימות ואינטימיות מיוחדת. בלאי, לכלוך, אבק, חול, כתמים, הם האויבים של השטיחים ולכן, יש להקפיד שלא ייראו מוזנחים.ראשית, יש למנוע מאכילה או שתייה ליד השטיח, למרות שישנן פינות אוכל הנמצאות על השטיחים עצמם ולכן, ביום שיש לכם אורחים, פשוט קפלו את השטיח ואחסנו אותו. דבר זה, ימנע מלכלוך, כתמים והצורך להזמין חברת ניקוי שטיחים בבאר טוביה, בכל זמן קצר, לאחר האירוח.

זכרו- שטיחים מלוכלכים גורמות למחלות זיהומיות

יש לזכור כי כמה שהשטיחים יכולים להיות פריט עיצובי שמוסיף הרבה לבית, כאשר הם מוזנחים, ה עשויים לגרום למחלות. למשל קרדית האבק, אשר ידועה כהורסת את הריאות, או גורמת לאלרגיה בקרב אנשים רבים, כתמים ישנים שפיתחו כרי חיידקים, אבק ולכלוך נוסף שגורם למחלות זיהומיות להתפתח ועוד. זו הסיבה שחשוב לא לזלזל בפעולה כמו ניקוי שטיחים בבאר טוביה ובכל אזור אחר בארץ.  יש לדעת, כי ניקוי יסודי ומקצועי של שטיחי הבית, דורש מיומנויות מסוימות וחומרי ניקוי מקצועיים וייעודיים לפי סוג השטיח. לבטח לא הייתם מצד אחד לחסוך כמה שקלים, כאשר אתם תבצעו ניקוי עצמי של השטיחים, אך מצד שני, תוכלו לגרום לנזק רב ובלתי הפיך שיעלה לכם במחיר של שטיח חדש.

 

ניקוי שטיחים בבאר טוביה ו בכל עיר אחרת, אינו עסק יקר. מדובר על כמה עשרות שקלים עבור מ"ר ולכן, מחיר הניקוי מחברה מקצועית המתמחה עם ניקוי שטיחים וניקוי ריפודים הינו זניח ומשתלם  בהחלט. ישנם שטיחים שהם יקרים מאוד ולכן, משתלם לשמור על השטיח באמצעות תחזוקה נכונה ושוטפת, על פי ההוראות של מי שמומחים בתחום של ניקוי שטיחים בבאר טוביה . יש לזכור כי התמדה בניקיון שטיחים ותחזוקה נכונה, תשמור עליהם למשך שנים רבות קיימות כמה דרכים שנחשבות כבטוחות לניקוי כתמים מהשטיח, כאשר אינכם משתמשים בחומרי ניקוי בעלי תרכובת כימית. ראשית, לפני כל פעולת ניקוי כתם מהשטיח, יש לשאוב אותו היטב. במידה והשטיח רטוב, ספגו את הנוזלים באמצעות מטלית יבשה עד שהלחות תיעלם לחלוטין. יש לערבב חומץ עם מים ביחס שווה ולטבול מטלית בחומר, לשפשף באופן ממוקד את הכתם, עד שייעלם לחלוטין. לאחר פעולה זו, יש לספוג את החומר באמצעות מטלית יבשה.

 

פעולות פשוטות שיסייעו לכם לשמור היטב על שטיחי הבית

על מנת שלמור על שטיחי ביתכם, יש לבצע כמה פעולות בסיסיות וכן, הוראות לבני הבית כמו: לא לדרוך על השטיח בנעליים. המגע של הרגל החשופה או רק כאשר הרגל גרובה בגרביים, יהיה נעים יותר. הנעליים סופגות לכלוך וחיידקים מבחוץ, מה שיגרום ללכלוך זה, לחדור לסיבי השטיחים. הרחיקו את הילדים ושאר בני הבית מהשטיח, בזמן ארוחה. שאריות מזון, הן מהכתמים הקשים ביותר לניקוי. יש להימנע גם מרביצה של חיות מחמד על השטיחים. ישנם כמה חומרי ניקוי ייעודיים לשטיחים, אשר עשויים לפגום בגווני השטיח ובסיביו. זו הסיבה שיש להתייעץ לפני שרוכשים מסירי כתמים משטיחים, או חומרי ניקוי לשטיחים. ראשית, יש לדעת ממה מיוצר השטיח שלכם ואז לבחור חומר ניקוי שיתאים להרכב הסיבים ם צמר, סינטטי וכדומה.

 

חומרי ניקוי ידידותיים לסביבה הם עדיפים, היות ובבית שיש בו ילדים ובעלי חים, חומרי ניקוי שאינם ידידותיים לסביבה, עשויים לגרום אף הם לנזק בריאותי חמור כגון אלרגיות שונות המגיעות לחלקים הפנימיים של הגוף ולעיניים. גם כאשר מגיעה אליכם חברת ניקוי שטיחים בבאר טוביה, יש לשאול באילו חומרי ניקוי היא משתמשת ואם חומרים אלה הינם ידידותיים לסביבה, מה שימנע מבעיות בריאות בקרב בני המשפחה וגם בקרבכם.

 

גם בחירת חברה ניקוי שטיחים היא מכרעת

בגלל שבישראל יש המון חברות של ניקוי שטיחים בבאר טוביה ואזורים רבים אחרים בארץ, יש לבחור נכון חברת ניקוי שטיחים. ראשית ותק, המלצות, מידע שתאספו ברשת ובפורומים השונים, יסייעו לכם בבחירה מושכלת של חברת ניקוי שטיחים בבאר טוביה במידה ואתם מאזור זה. אחת החברות הבולטות בתחום, הינה חברת  א.א. אלופים בניקיון, הקיימת מזה 19 שנה. החברה מציעה סל רב של שירותי ניקיון, אשר כוללים: ניקוי ספות ניקוי ריפודי רכב ניקוי ווילונות ניקוי בתים דירות ומשרדים, ניקוי וילונות ועוד. החברה מציעה שירות בפריסה רחבה וכן, מעניקה אחריות על כל סוגי הניקיון.

 

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×