ניקוי שטיחים בבת ים

ניקוי שטיחים בבת ים

דברים רבים עוברים על שטיחי הבית. הילדים שיחקו ולכלכו את השטיח אורחים הגיעו עם נעליים מלוכלכות והכתימו את השטיח. חיית המחמד שלכם החליטה שהמקום הכי נעים לעשות את צרכיה הוא במרכז השטיח. גם יין או קפה שנשפך ועוד. במקרים אלה אסור להיכנס ללחץ פשוט חפשו באמצעות הטלפון החכם שלכם או המחשב הביתי חברת ניקוי שטיחים בבת ים במידה ואתם גרים באזור זה. גם אם יש ברשותכם שטיח סטנדרטי או שטיח יוקרתי ניקוי שטיחים בבת ים עושים רק באמצעות חברה וותיקה ואמינה. יש לוודא כי חברה מקצועית של ניקוי שטיחים בבת ים תבצע גם את פעולת החיטוי השטיחים מה שיקנה מאה אחוז ביטחון מפני חיידקים בקטריות קרדית האבק וריחות רעים.

 

יש לדעת כי חברת ניקוי שטיחים בבת ים יש לבחור בקפידה. אם החברה בתחילת דרכה והיא אינה בעלת ניסיון  אתם פשוט מסכנים את השטיחים שלכם.. אם יש לכם ילדים קטנים יש להקפיד על ניקוי וחיטוי של השטיחים היות והקרבה של פעוטות לשטיחים מלוכלכים עשויה להיות מסוכנת. את ניקוי השטיח אתם תחליטו מתי יש לבצע כי הסיבה היא שאורח החיים הינו שונה בכל בית וכן הנתונים שלו.חברה אמינה של ניקוי שטיחים בבת ים תבצע גם בקרת איכות קפדנית אשר תבחן את מצב השטיח לאחר הניקוי. היום היתרון הוא שפעולת ניקוי שטיחים בבת ים נעשית בביתכם ואין יותר נוח מזה. תוכלו להתייעץ ולקבל טיפים מחברת ניקוי שטיחים בבת י כגון תחזוקה שוטפת ונכונה של השטיח שלכם וכן ניקוי כתמים נקודתיים ובאילו חומרי ניקוי עליכם להשתמש.

כתמי עובש על השטיח – מה עושים?

לא אחת אנשים מגלגלים את שהשטיחים של ביתם לאחר ניקוי וכאשר הם פורשים אותם מחדש הם מגלים בו כתמי עובש. בעיה זו היא לא נעימה והיא מסכנת את בריאות בני הבית. שטיח טוב הוא פריט בעל ערך. ראשית לא למהר ולהשליך את השטיח כי אם ניתן יהיה לנקות אותו על הצד הטוב ביותר רק עם חברה מקצועית המציעה ניקוי שטיחים בבת ים. ניתן לטפל בשטיח עם עובש אך יש לעשות זאת בהקדם. יש המטפלים בעובש באמצעות אלכוהול ומים חמים אבל טיפול זה הוא קשה ויש לתת את המלאכה לחברה מקצועית של ניקוי שטיחים בבת ים. לא כדאי כי תשברו את הראש תסתכנו במלאכה שאינכם בקיאים בה כי אם פשוט יותר להזמין חברת ניקוי שטיחים בת ים והבעיה נפתרה השטיח חדש וישרת אתכם לעוד שנים רבות.י שלדעת כי עובש בשטיחים יכול להתפשט לכל מקום אפילו לריפוד הספות שלכם. זו הסיבה כי יש לטפל בו במידי באמצעות חברת ניקוי שטיחים בבת ים..

 

יש שמנקים את השטיחים עם בוא הקיץ ומאחסנים אותו עד לחורף הבא. במקרה זה יש להפוך את השטיח על פניו ולפזר בצדו האחורי גרגרים של פלפל אנגלי או אבקת פלפל שחור נגד חרקים כמו עש שאוהב לזלול שטיחים.יש לגלגלת השטיח ולעטוף אותו בעיתונים לספיגת הלחות. האחסון חייב להיות באזור יבש. ישנם כתמים שיש לנקות בשטיח אך יש לדעת איך. אם מדובר על כתמי יין לבן דם או ביצה  הניקוי יתבצע באמצעות מים קרים. כתמי שומן וכתמי קפה יש לנקות בתערובת של חומץ לבן מהול במים.שימו לב כי השטיח לא יהיה רטוב. במיה והוא נרטב יש לסלק את המים באמצעות כפית בכוון הסיבים. מומלץ לייבש את השטיח היטב באמצעות מייבש שיער או מפזר חום ולשמור מרחק בין המייבש שיער או מפזר החום לשטיח עצמו על מנת שלו יישרף חלילה .

 

על הקשר בין ניקוי שטיחים מקיר לקיר ועל תפוקת העבודה במשרדים

תתפלאו כמה החשיבות של ניקוי שטיחים מקיר לקיר היא במעלה הראשונה. הרבה חברות בבת ים מחזיקות שטיחים מקיר לקיר. עבדים של החברה או המשרדים השונים כאשר השטיח נקי האווירה נעימה יותר וכיף לשהות במשרד נקי מה שמגביר את תפוקת העבודה. גם מבחינת שמירת בריאות העובדים אין כמו שירותי ניקוי שטיחים בבת ים במידה והמשרד שלכם נמצא באזור זה. כל אדם שלישי  סובל מאלרגיה. לפעמים הסיבה טמונה כאשר רובם רגישים לקרדית האבק. אלרגיה זו מוסברת ביות וזהו חרק קטן שאינו נראה לעין ומתחפר בשטיחים של המרד או הבית. ניקוי ושאיבה יסודית של השטיח תמנע מקרדית האבק להתפשט בו. יש לדעת כי בחברות ומשרדים מותקנות מערכות מיזוג אוויר ממוחזר מה שממש בית גידול לחיידקים אשר מסוכנים לדרכי הנשימה. זו הסיבה כי שירותי ניקוי שטיחים בבת ים הינם שירותים חיוניים ביותר. במיוחד כאשר מדובר במגזר העסקי היות וחיידקים לכלוך ואלרגיות גורמים לעובדים להיעדר מעבודתם.. מלאכת ניקוי שטיחים בבת ים דורשת מיומנויות וחומרי ניקוי ייעודיים. ניקוי שטיחי הבית או המשרד באופן עצמאי עשוי להיות חסר תועלת וזה עוד במקרה הטוב היות ורבים אינם יודעים כיצד ניתן לנקות את השטיחים ברמה המקצועית ואף עשויים להרוס אותם. אל תחסכן כמה שקלים כי אם חפשו שירותי ניקוי שטיחים בבת ים. חברות אלה, מאפשרות שטיח נקי ומטופח שנראה ממש כאילו זה עתה נרכש.

 

כל שטיח ושיטת הניקוי שלו

ישנם כל כך הרבה סוגים של שטיחים ולכל שטיח הדרך שלו לניקוי מושלם ונכון. יש שטיחים שאפשר לנקות בבית אך ישנם כאלה שאסור לבצע בהם ניקוי לא מקצועי.  למשל שטיחים העשויים בעבודת יד הם העדינים ביותר והיקרים ביותר. זו הסיבה כי יש להזמין שירותי ניקוי שטיחים בבת ים כאשר החברה תשלח נציג מטעמה אשר יבדוק ויאבחן את השטיח. דרך הניקוי של כל שטיח היא ספציפית ולכן לחסרות ניקוי שטיחים בבת ים יש כל האמצעים אם מהבחינה של מכונות ניקוי משוכללות לניקוי של שטיחים וריפודי ועד לחומר ניקוי מקצועי. למשל שטיחי שאגי קשה להשתלט על ניקיונם ורק חברה המתמחה בניקוי שטיחים מסוג זה תוכל להקנות לו טיפול יסודי וחיטוי ובסופו של בר השטיח יקבל מראה חדש.

 

על מנת לבחור חברה אשר מכירה את כל סוגי ניקוי השטיחים יש בחור את החברה הוותיקה והמקצועית אשר מציעה את שירותיה באזורכם. חברת א.א. אלופים בניקיון, הינה חברה וותיקה מאוד העוסקת בתחום ניקוי השטיחים (ולא רק) כבר 19 שנה. לחברה צוותי ניקיון המפוזרים באזורים רבים בארץ. לחברה ישנו סל של שירותי ניקיון מה שמקנה נוחות ללקוחות במעוניינים בכמה שסוגים של שירותי ניקיון.  למשל : ניקוי ספות ניקוי מזרונים ניקוי ריפודי רכב ניקוי ווילונות בקיטור ניקוי בתים משרדים ודירות ועוד. השירות ניתן בפריסה רחבה באזורים רבים בארץ מה שיקנה לכם נוחות בהזמנת שירות מקצועי זה באזורים רבים בארץ.

 

לחברה אחריות מלאה על כל עבודות הניקיון שהיא מבצעת והיא מציעה מחירים סבירים על שירותי הניקיון שהיא מציע לציבור לקוחותיה. החברה מגיעה בזמנים שנקבעו מראש וכן לאחר הניקוי והחיטוי של השטיחים או הספות אתם תקבלו הוראות מנציג  החברה בדבר תחזוקה  נכונה וטיפול נכו בכתמים כך שלא ייגרם נזק לשטיח שלכם כאשר חברת הניקיון כבר מכירה את סוג השטיח

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×