ניקוי שטיחים בחולון

ניקוי שטיחים בחולון

ישראל הינה מדינה בעלת אקלים חמים ונוח אבל ימי החורף עשויים להיות קשים ויש ליצור אווירה נעימה וחמימה. רבים רוכשים שטיחי צמר בגוונים שונים ובמרקמים מיוחדים כאשר הם מתאימים את גודל ואת גווני השטיח לסלון ולאלמנטים השונים. צמר הינו חומר גלם טבעי ועדין במיוחד אבל הוא מצד שני יודע היטב להחביא אבק או פירורים. לעיתים קשה להבחין בלכלוך הנמצא בתוך סיבי השטיחים מצמר. יש לטפל היטב בשטיח ואם אתם גרים בחולון עליכם להזמין חברה מקצועית אשר מתמחה עם ניקוי שטיחים בחולון. לפעמים יש לרענן את השטיח ויש לרכוש חומרי ניקוי לשטיחים שמתאימים בהרכבם לשטיחים העשויים מצמר היות וכל חומר  ניקוי אחר עשוי לגרום להם לנזק. שטיחים אלה עולים לא מעט ויש לטפל בהם כראוי ולהתייעץ לפני כל פעולה עם חברת ניקוי שטיחים בחולון במידה ואתם גרים באזו זה.

 

יש לציין כי אמנם שטיחים מצמר ומחומרי גלם טבעיים אחרים כגון משי הם שטיחי יוקרה אבל מצד שני הטיפול בהם הינו מורכב יותר ויש לתחזק אותם נכון. התחזוקה הינה שבועית ויש לשאוב היטב את השטיח ולהפוך אותו אחת לחודש כשאר אתם שואבים גם את צדו השני. שטיחים אלה הינם רגישים ויש לדעת לטפל מיד בכתמים המופיעים עליהם באופן יעיל כשאר רצוי לספוג מיד את הכתם עם מטלית נקייה או נייר סופג ולהשתמש בניקוי הכתמים או מה שנשאר מהם באמצעות חומרי ניקוי טבעיים הנמצאים בכל בית כמו למשל חומץ מהול עם מים סודה לשתייה או סבון כלים מהול עם מים. אמנם ניתן לתחזק את השטיחים אבל אין כמו ניקוי וחיטוי מקצועי של חברת ניקוי שטיחים בחולון אשר מבצעת את הפעולות הללו כאשר ברשותה הידע המכשור המשוכלל לניקוי שטיחים וכן חומרי הניקוי והחיטוי הייעודיים לשטיחים שלכם.

 

מדוע מומלץ לקרוא לנציג של חברת ניקוי שטיחים בחולון לפני ניקוי השטיחים?

ראשית לא כל שטיח הנתונים שלו מתאימים  למשנהו. הכוונה היא שישנם שטיחים יותר מוזנחים או מלוכלכים וישנם כאלה שפחות. לפעמים לקוחות מזמינים חברת ניקוי שטיחים בחולון כאשר הם מחזיקים בבעלי חיים כגון כלב או חתול והשטיח ספג ריחות לא נעימים ושאריות פרוות בעלי החיים ועבור זה יש לטפל באופן יסודי ומיוחד בשטיחים. יש לציין כי שטיחים סינתטיים הם קלים יותר לניקוי מאשר שטיחים העשויים מסיבים טבעיים. השמדת מושבות חיידקים הינה חיונית לבריאותכם ולבריאות בני הבית. למרות שתשאבו ותדאגו לניקיון השטיח, החיידקים בעומק סיבה השטיח רק מתרבים ולכן רק ניקוי שטיחים בחולון אשר יתבצע באופן יסודי יכול לנקות אותו כפי שצריך.

 

ניקוי שטיחי שאגי כל המידע

שטיחי שאגי הם מפנקים ומחממים אבל הם למעשה מלכודת של לכלוך ואבק. חוץ מהעובדה שיש לשאוב אותם לעיתים קרובות יותר הניקוי קשה יותר ולכן מחיר של ניקוי שטיחים בחולון מסוג שאגי יעלה בהתאם. גם התחזוקה של שטיחי שאגי אינה פשוטה ולכ מומלץ לא לרכוש שטים מסוג זה כאשר ישנם בעלי חיים בבית. יש לדעת כי כל שעולה רמת הצפיפות של השטיח כך גם האיכות שלו עולה. שטיחים בעלי סיבים צפופים יבליט ויחדד את הדוגמאות עליו וכן ככל ששטיח שאגי יהיה צפוף יותר כך הוא יחזיק מעמד לאורך זמן ויהיה עמיד נגד שחיקה כגון שפשוף מרקמם של הסיבים. ישנם שטיחי שאגי שהם איכותיים יותר וישנם שהם פחות איכותיים כגון שטיחים מסוג זה אשר מיובאים מהודו והם נארגים בעבודת יד לא צפופה. הצפיפות של סיבי השטיח נמדדת לפי הקשרים לפי מטר ועובדה זו מצוינת על גבי תווית השטיח. למשל שטיח בעל צפיפות של 500,00 קשר למטר הינו שטיח בעל איכות סבירה ואפילו ניתן לומר איכות טובה.

 

אם יש לכם שטיח שאגי יש לשאול חברת ניקוי שטיחים בחולון אם הם מתמחים בניקוי שטיחים מסוג זה היות והניקוי שלו יותר מורכב ואורך זמן רב יותר.  גם שטיחים העשויים בעבודת יד נחשבים ליקרים ויש לנקות אותם בעדינות וזהירות מרבית. זו הסיבה כי רק שירות ניקוי שטיחים בחולון כגון חברה המתמחה שנים בכל סוגי השטיחים תוכל לדעת כיצד ניתן לנקות שטיחים בעבודת יד כאשר היא תאבחן את סוג הסיבים בשטיח ותחליט באיזו שיטת ניקוי ואילו חומרי ניקוי יתאימו לניקוי שטיחים העשויים בעבודת יד שלרוב עשויים מסיבים  טבעיים של צמר או משי. חשוב להימנע מגלישת צבע על השטיחים בזמן ניקויים. שטיחים אלה הינם לרוב:: שטיחים פרסיים שטיחים סינים או שטיחים אפגאנים שהם אגב השטיחים היקרים ביותר בשוק. למשל שטיח משי הוא שטיח הנחשב ליוקרתי ביותר ועשוי מסיבי משי שנארגו בעבודת יד ובצפיפות גבוהה בכדי להעניק לו מגע קטיפתי. למרות שהוא שטיח עמיד הוא מתלכלך בקלות וצובר כתמים שההסרה שלהם ממש קשה ומעייפת.. בניקוי שטיחי צמר בעלי המקצוע בתחום ניקוי שטיחים בחולון יבצעו בשטיחי משי ניקוי יבש יחדירו את חומר הניקוי לשטיח המשי ולאחר שחומר ניקוי יבש יתייבש לחלוטין בעל המקצוע המומחה בכל השיטות של ניקוי שטיחים בחולון ישאב את שארית החומר באמצעות שואב אבק תעשייתי.

ישנם שטיחים שצוותי ניקוי שטיחים בחולון יעדיפו לוותר על פעולת הקרצוף מחשש שהצבעים בשטיח יגלשו והוא ייהרס. זו הסיבה כי הם רק מזריקים חומר ניקוי ייעודי לשטיח העשוי בעבודת יד וישאב את החומר באמצעות מכונה מיוחדת לניקוי שטיחים בחולון כאשר המכונה רק מזריקה את חומר הניקוי על פני כל השטיח ויונקת אותו. במידה ואתם מגדלים חיות מחמד בביתכם הבעיה העיקרית היא הריח  שנספג מעורו של בעל החיים על השטיח. מדובר על ריח חזק ולא נעים יש לבצע טיפול בשטיח אשר יסיר את הריח החריף והלא נעים שנובע מגופו של בעל החיים. פעולות מסוג ז כגון נטרול ריחות ומניעת חיידקים או קטילתם ניתן למצוא רק בחברות המתמחות עם ניקוי שטיחים בחולון במידה ואתם גרים בעיר זו. דאגו לבחור נכון חברה שמתמחה בנושא של ניקוי שטיחי בחולון. אחת החברות הבולטות בענף זה הינה חברת א.א. אלופי הניקיון אשר קיימת מעל ל-19 שנים. החברה מצמחה בשירותי ניקיון נוספים שחיוניים בכל בעת ובכל בית עסק כגון: ניקוי ספות, ניקוי ריפודי רכב, ניקוי מזרונים ניקוי ווילונות ניקוי בתים דירות ומשרדים ועוד. החברה מציעה את שירותיה בפריסה רחבה בערים רבות בארץ. הצוותים של החברה הינם מיומנים ועברו את ההכשרות הנחוצות. חברת א.א. אלופים בניקיון מעניקה אחריות על כל סוגות עבודות הניקיון שהיא מבצעת וכן משתמשת עם המכשור המשוכלל ביותר ועם חומרי הניקוי האיכותיים ביותר.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×