ניקוי שטיחים בחיפה

ניקוי שטיחים בחיפה

חיפה הינה עיר די שוקקת ומרכזית בצפון הארץ, כאשר בחורף די קריר. זו הסיבה כי רבים מתושבי חיפה מחזיקים בשטיחים בביתם. שטיחים מעוצבים בבית זה הדבר הנפוץ ביותר במשך אלפי שנים והוא אמצעי קישוט נהדר לבית אשר אף מקנה בו אווירה נעימה. כאשר אתם מחזיקים שטיחים בבית המשימה הקשה ביותר הינה התחזוקה של שטיחים אלה. כל זה עוד יותר תקף כאשר מדובר בשטיחים גדולים במיוחד אשר נמצאים בסלון. יש לנקות שטיחי אלה בעדינות ומומלץ כי חברת ניקוי שטיחים בחיפה תגיע עד לביתכם ותבצע בו ניקוי יסודי וחיטוי אשר יסייע גם במניעת חיידקים ובקטריות וכן תוציא ממנו את הריחות הרבים שמצטברים בשטיח בכל תקופה מסוימת.

 

כל מי שמעוניין לנקות את השטיחים בעצמו ישאל שאלה נכונה :"האם ניתן לבצע ניקוי שטיחים בחיפה ללא מכונה מקצועית?". התשובה היא שלא, היות ורק חברות ניקוי שטיחים בחיפה יש בידיהן הן את מכונות הניקוי המשוכללות אשר מיועדות לניקוי שטיחים וריפודים וכן את חומרי הניקוי שמותאמים לכל סוג של שטיח באופן ספציפי. מה שכן ניתן לנקות באופן עצמאי זה את הכתמים אשר נוצרו בשטיחים במידי ואסור לחכות זמן רב מדי היות והכתמים חודרים בסיבים של השטיח ואז ישנה בעיה להסיר את הכתמים. ישנם שטיחים  שנחשבים לדולים מכולם ואלה הם שטיחים מקיר לקיר אשר נמצאים לרוב במשרדים או בבתי מלון. שטיחים אלה דורשים ידע מקצועי ומומחיות. ראשית את השטיחים יש לנקות כאשר אין אנשים  בחברה או בבית העסק ויש לתת להם להתייבש עד שניתן יהיה לדרוך עליהם שוב.

 

ניקוי שטיחים גם במגזר העסקי

יש לדעת כי חברות ניקוי שטיחים בחיפה מנקות גם שטיחים מקיר לקיר ושטיחים ניידים אשר נמצאים במשרדים ולרוב בחדרי ישיבות או מנהלים. ניקוי שטיחים מקיר לקיר מצריך עבודה די רבה והכוונה  שראשית יש לפנות את התכולה הנמצאת על השטיחים שאיבה היא הפעולה הראשונה לפני ניקוי השטיחים. הפעולה הבאה היא הזרקת חומר ניקוי קרצוף ויניקה של החומר. פעולה זו מתבצעת כמה פעמים על מנת שהשטיחים יהיו נקיים לחלוטין ואת זה רואים באמצעות מכל המים  אשר מראה כי הם נקיים לחלוטין. חברות של ניקוי שטיחים בחיפה מציעות כי חברות שמחזיקות בשטיחים מקיר לקיר ינקו באופן יסודי ומקצועי את השטיחים הוא אחת לחצי שנה.

 

יש לציין כי לא כל חברות ניקוי שטיחים, מציעות שירותי ניקוי שטיחים בחיפה ולכן יש לברר אילו חברות וותיקות מציעות את שירותיהן באזור זה. היכולת של חברת ניקוי שטיחים בחיפה להתאים את שירותיהן עבור בעלי שטיחים בעיר חיפה היות וחברת הניקיון מכירות את האזור שבו הן עובדות וקל לחברות אלה להתאים את חומרי הניקוי ושיטת הניקוי לכל לקוח. היום קל יותר להזמין שירותי ניקוי שטיחים בחיפה אך יש לשים לב כי הן צריכות להיות זמינות גם בהתראה קצרה כאשר ניקיון השטיח הוא דחוף. לכן חברות ניקוי בחיפה חייבות להיות בעלות צוותים רבים מה שמאפשר לזמינות מלאה בזמן המתאים ללקוחות. חברה טובה של ניקוי שטיחים בחיפה היא חברה מקצועית שהיא בעלת המלצות. יש לבדוק מוניטין. חברות מקצועיות מחזיקות בציוד מקצועי ובחומרים איכותיים וכן בצוותים מיומנים העובדים שנים בתחום.

 

חיפוש אחר חברת ניקוי שטיחים

את בעלי המקצוע בתחום שירותי ניקוי שטיחים בחיפה, תוכלו למצוא בפורומים השונים באתרי האינטרנט ובאמצעות פרמטרים אשר מקלים על ההחלטה של בחירה נכונה ומושכלת. יש לבחור חברת ניקוי שטיחים בחיפה ללא פשרות אשר מציעה שירות מקצועי ואדיב ובמחירים סבירים.  יש לציין כי חברות ניקוי  מסירים אפילו כתמי שתן וריחות רעים. מי שחשב שיש להשליך את השטיחים לפח שימתין לרגע היות ולא ניתן להאמין מה שניתן לבצע בשטיחים עד כדי כך שהם נראים נקיים לחלוטין ובעלי השטיחים לא יזהו את השטיח המרופט והישן שלהם..

 

הזמינות של חברת ניקוי שטיחים בחיפה חשובה מהסיבה כי אם כתם נספג בשטיח וקשה להסירו מומלץ להזמין בהתראה קצרה שירותי ניקוי שטיחים בחיפה במידה ואתם גרים באזור זה. גם במגזר העסקי והמוסדי קיים לא אחת הצורך להזמין במידי חברת ניקוי שטיחים בחיפה. הבעיה היא שאם נשפך מזון או שתייה על השטיחים בגלל שמדובר בחברות והן חייבות להציע משרדים נקיים ואסתטיים יש להגיע במהירות לחברה ולהחזיר עטרה ליושנה. משרדים וחברות מסתייעים בשירותיהן של חברות ניקוי שטיחים בחיפה על בסיס קבוע, אחת לחצי שנה.

 

ממה כדאי להיזהר בכל הקשור אל תחזוקת וניקוי שטיחים?

ישנם כמה כללים שכדאי כי תדעו אותם בכל הקשור אל תחזוקה וניקוי שטיחים בחיפה. ראשית אם מדובר על שטיחים ניידים מומלץ לא לתלות את השטיח מה שעשוי לגרום לו להיפרם ולהיהרס כליל. מומלץ שהשטיחים לא יבואו במגע של ש, מה שעשוי לגרום לצבעי השטיח לדהות. אם השטיח נרטב מאי איזו שהיא סיבה יש לאוורר אותו תוך כמה שעות על מנת לא לגרום לו לעובש או עש. כאשר אתם שוטפים את הבית, יש לסלק את השטיחים מאזור השטיפה. גם כאשר אתם מעבירים רהיטים אל תגררו את הריהוט על השטיחים מה שישחוק אותם ויגרום להם לנזק רב.אם הבחנתם בכתם בשטיח יש לנקות את הכתם באמצעות חומרי ניקוי ביתיים הנמצאים בכל בית כגון חומץ לבן מהול במים וכן סבון כלים מהול במים.

 

במידה ומדובר על כתם מוצק, גרדו אותו באמצעות כפית. בשלב הבא יש להכין תמיסה של חצי כוס מים עם כפית של נוזל כלים ללא צבע וכן חצי כפית של אבקת כביסה יש לערבב יחד את החומרים ולטבול מטלית בתמיסה שהכנתם. שפשפו בעדינות בתנועות סיבוביות באזור של הכתם. השאירו את התמיסה בין 4-5 דקות וספגו באמצעות מטלית נקייה ויבשה. אם קיים כתם בשטיח שלכם שממש קשה לכם להסירו ניתן לנקותו ולהעלים אותו לחלוטין באמצעות בנזין לבן. אין מדובר בחומר דלק למכוניות כי אם חומר מיוחד שיש לרכוש בהום סנטר או בבתי מרקחת וגם בחנויות לחומרי בניין. יש לשפוך מעט מהחומר על מטלית נקייה ולבנה ולשפשף את הכתם שעל השטיח. בתוך כמה שניות הכתם ייעלם כאילו לא היה קיים מעולם בשטיח.

חברת ניקוי שטיחים – הניסיון שלנו והרווח הוא שלכם

האמת היא שלא לכולם יש את הזמן לבצע ניקוי שטיחים בחיפה או בכל עיר אחרת. כולנו עובדים ועסוקים עד שעות הערב וכן רבים מאיתנו מעוניינים להשאיר את מלאכת ניקוי השטיחים בידם של המומחים. בחירה ש חברת ניקוי שטיחים בחיפה היא חשובה ואפילו מכרעת. ראשית מצאו חברה שנחשבת לאחת הוותיקות בשוק כמו חברת א.א. אלופים בניקיון הקיימת מזה  19 שנה. לחברה  שירותי ניקיון מגוונים כאשר היא מציעה אותם ללקוחותיה תחת קורת ג אחת. שירותי הניקיון נם: ניקוי ספות ניקוי מזרונים ניקוי ריפודי רכב ניקוי ווילונות בקיטור וכן ניקוי בתים דירות ומשרדים. השירות נעשה באחריות מלאה והחברה מציעה את שירותיה באזורי פריסה רחבים בארץ.  תוכלו לקחת כמה הצעות מחיר ולהשוות אותם מול הצעת המחיר של חברת א.א. אלופים בניקיון ולהיווכח כי המחיר הינו סביר בהחלט

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×