ניקוי שטיחים ביתר עילית

ניקוי שטיחים ביתר עילית

אנשים רבים רוכשים שטיחים ומסתכלים על העיצוב, הצבעים של השטיח אבל אינם לוקחים בחשבון אם השטיח פרקטי או לא. יש לקחת בחשבון שזהו אחד מהפרמטרים החשובים ואם הוצאתם אלפי שקלים על שטיח חדש ויקר תוך זמן קצר תיווכחו לדעת שקשה להסיר ממנו כתמים שהוא מתלכלך מהר ויש לטפל בו ביתר תשומת לב ולבצע בו תחזוקה לעיתים תכופות יותר {מה שכולנו לא יכולים תמיד לעשות בגלל עומס ושעות מרובות מחוץ לבית}.ניקוי חובבני של שטיחים לולם לא יגיע לרמה של ניקוי מקצועי ולכן יש להזמין ניקוי שטיחים ביתר עילית אם אתם גרים באזור זה. דבר נוסף הוא שאם מדובר במשפחות מרובות ילדים השטיח יתלכלך מהר יותר ולכן לפחות פעמיים בשבוע יש לשאוב אותו ולהפוך אותו אחת לשבועיים על מנת להסיר ממנו לכלוך אשר הצטבר בסיבי השטיח באזור התחתון שלו.

 

המראה המטופח של השטיחים נובע מתחזוקה שוטפת ונכונה של השטיח וניקוי הכתמים באמצעות מוצרי ניקוי מתאימים ואפילו ביתיים על מנת לא לפגוע בשטיח. למרות זאת, אחת לשנה או אחת לחצי שנה תלוי באורח החיים של הבית ובכמות האנשים הגרים בו. יש להזמין שירותי ניקוי שטיחים ביתר עילית כך שהשטיח ינוקה באופן יסודי ואף יחוטא כאשר בין שאר הטיפולים שהוא זוכה להם יחדירו בו חומרי ריכוך מיוחדים שיהיה נעים לדריכה. ככל שנשקיע במוצר כך הוא יראה מטופח יותר וכך קל וחומר לגבי שטיחים שאנו מרבים לדרוך עליהם. בכל זאת ניתן למנוע מלכלוך בשטיח כאשר משאירים את הנעליים מחוץ לבית וכן לא אוכלים או שותים בקרבתו מה שנותן לו סיכויים רבים יותר להתלכלך.

לצמצם את נזקי השטיחים ולשמור על אורך חייהם

מי שמעוניין ומעריך את השטיחים בביתו ישלח אותם לחברת ניקוי שטיחים ביתר עילית היות וככל שנשמור על השטיחים שלנו ונקבל הוראות תחזוקה וניקוי כך השטיחים יישמרו יותר. ישנן פעולות שיש להישמר מהן היות והן עשויות לפגום בשטיחים כמו חבטות השטיח תליית השטיח וטאטוא עם מטאטא מה שיחדיר את הפירורים האבק והלכלוך בו וכך כר של חיידקים וקרדית האבק יצטברו בו.  גם כאשר אתם מזמינים שירותי ניקוי שטיחים ביתר עילית יש לדעת כי לא רק שהטיח יאובחן ע"י צוות הניקיון המומחה של החברה כי אם גם סוג הכתמים יזוהה כך שניתן יהיה לבחור את החומר הנכון לניקוי מתוך מגוון חומרי הניקיון הנמצאים ברשותן של חברות ניקוי שטיחים ביתר עילית. יש להשתדל כי אם הבחנתם בכתם הימנעו ככל שניתן מהרטבת השטיח בצמים היות ומים שאינם מתייבשים והשטיח ספוג בהם יגרום לעובש וחיידקים מה שיגרום לבעיות בדרכי הנשימה וריח של טחב לא נעים.

 

ניקוי שטיחים ביתר עילית ובשאר הערים בארץ אשר נעשה באופן מקצועי ע"ח חברה וותיקה, יחזיר לשטיח את גוונים הבוהקים והרעננים החברה תבצע חיטוי לאחר ניקוי השטיח ותוכלו להמשיך בתחזוקה קבועה בשטיח נקי שיהיה לכם נוח ונעים לשהות בסלון או בחדר השינה וכן תהיו בטוחים יותר שהניקיון לא רק ששמר על האסטטיקה של השטיח כי אם על בריאותכם. היום אנשים מודעים יותר לחשיבות הרבה של ניקוי שטיחים ביתר עילית ובכל עיר בה הם גרים, היות ותרבות הדיור האסתטיקה והדבר החשוב מכל הבריאות הם אלה שגרמו לחברות ניקוי שטיחים וריפודים להתרבות באזורים רבים בארץ. אם ראיתם שישנם כתמים על השטיח ישנם אמנם תכשירי ניקוי רבים במרכולים אבל לא תמיד הם עונים על הדרישות ואפילו תכשירי ניקוי אלה עשויים לפגום בסיבי השטיח ולכן מומלץ תמיד לנסות חומרי ניקוי ביתיים כגון חומץ לבן מהול במים ביחס של 50% וכן אבקת סודה לשתייה שיכולה גם לנקות את הכתם וגם להסיר ריחות לא נעימים מהשטיחים.

קרדית האבק בשטיחים שאינם מטופחים עושה שמות!

אחד מהאויבים הגדולים של שטיחים הינה קרדית האבק. מדובר על סוג של חרק מזערי אשר גורם לאלרגיות ומחלות בדרכי הנשימה. זו הסיבה כי יש להקפיד על שאיבה טובה באמצעות שואב אבק עוצמתי אשר יוכל לשאוב את כל הפירורים והאבק מה שימנע מקרדית האבק לעשות שמות בשטיח. מי שמחזיק בשטיחים ויודע כי הם חייבים בטיפול שוטף מלבד הזמנת שירותי ניקוי שטיחים ביתר עילית יודע מה גודל ההשקעה בשטיח ולכן כאשר הוא רוכש שטיח הוא מודע לכך מראש. בתים שיש בהם חיות מחמד חייבים לשים לב שבעתיים לתחזוקה השוטפת בשל פרוות בעלי החיים אשר נצמדת לשטיחים. בימים יפים יש להוציא את השטיח אחת לשבוע לשמש כל מנת להסיר ממנו ריחות לא נעימים וחיידקים שעשויים להתרבות בו.

 

ביתנו אינו מוזיאון אנו מסתובבים אוכלים מתכנסים בסלון שבו לרוב נמצא שטיח גדול ומעוצב ולכן הדבר הנכון לעשות מלבד תחזוקה עצמית שוטפת לפי הוראות היצרן הינו לבצע בו פעולה מקצועית כמו ניקוי שטיחים ביתר עילית יש להימנע מהברשת השטיח באמצעות מברשת ידנית קשה מה שעשוי להרוס כליל את סיבי השטיח אם אתם מעוניינים לבצע בו מדי פעם הברשה יש למצוא מברשת רכה שלא תיפגע בשטיח. גם במשרדים וחברות שינם שטיחים מקיר לקיר שגורמים לבידוד של רעש ולתחושה נעימה לבאי המשרד ולעובדים בו. שטיחים אלה בגלל שמשתמשים בהם הרבה. זו הסיבה כי חברו ותאגידים רבים מזמינים שירותי ניקוי שטיחים ביתר עילית או בכל עיר שבה הם נמצאים לעיתים תכופות יותר על מנת שהמשרדים יראו ויהיו מטופחים.

אם כבר  ניקוי שטיחים אז גם ניקוי ספות

חברות ניקוי שטיחים בתר עילית ובכל עיר ואזורים שונים בארץ מבצעות גם ניקוי ספות אם החלטתם שזה הזמן הנכון להזמין שירות זה  הזמן הנכון ליהנות מבית באמת נקי ומחוטא כשאר החברה תבצע גם ניקוי שטיחים וגם ניקוי ספות מה שיעניק לכם תחושה של בית נקי מטופח ונעים לשהייה כאשר ניקוי מקצועי זה ישמור על בריאותכם. חברה המתמחה עם ניקוי שטיחים ביתר עילית תציע לכם מחיר שתהיה בו הנחה משמעותית אם תחליטו גם לנקות את הספות ולחטא אותן באמצעות מומחים לניקיון שטיחים וריפודים. אם החלטתם לרענן את השטיחים באמצעות שמפו יבש יש לשאוב תחילה את השטיח היטב ואז להתחיל בפעולה זו. הסיבה היא שחומר הניקוי יתערבב עם הלכלוך והתוצאה תהיה הפוכה – שטיח מלוכלך יותר במקום שיהיה נקי.

אם החלטתם כי אתם מעוניינים בחברה אמינה ומקצועית וותיקה ומומלצת שתבצע עבורכם ניקוי שטיחים ביתר עילית וכן ניקוי ספות מומלץ להזמין חברה שמציעה אף את שירותיה בפריסה רחבה. חברת א.א. אלופים בניקיון הינה חברת ניקיון מוכרת הפועלת כבר 19 שנה. לחברה צוותים באזורים רבים בארץ והיא מגיעה לביתכם או למשרדכם עם מכשירים משוכללים לניקוי שטיחים וריפודים וכן מתאימה בדיוק קפדני את חומרי הניקוי לסיבי השטיחים ולריפוד במידה והנכם מעוניינים גם בניקוי שטיחים וגם בניקוי ספות. לחברה אחריות על כל סוגי הניקיון והיא מציעה ללקוחותיה שירותים רבם של ניקיון מקצועי כגון: ניקוי דירות בתים ומשרדים ניקוי שטיחים ניקוי ווילונות ניקוי ספות ניקוי ריפודי רכב ועוד.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×