ניקוי שטיחים בלוד

ניקוי  שטיחים בלוד

שטיחים תמיד גרמו לנו לאווירה טובה בכל חלל שהם נמצאים. השטיחים הינם פרקטיים ומתאימים גם לילדים שאוהבים לשחק או לראות טלוויזיה כאשר הם יושבים עליו. אם אתם גרים בלוד יש לזכור כי שטיחים מוזנחים מסכנים את בריאותם של ילדיכם ואת הבריאות שלכם. זו הסיבה כי יש הזמין שירותי ניקוי שטיחים בלוד. אחד מהאויבים הגדולים של האדם הינה קרדית האבק אשר מאוד אוהבת להתחפר בשטיחים. יש לשאוב היטב את השטיחים לפחות אחת לשבוע ולהוציא את השטיחים לשמש אחת לשבועיים לפחות. השמש יכולה לחסל את קרדית האבק וזוהי פעולה מומלצת שממליצות עליה חברות ניקוי שטיחים בלוד. הוכח כי ניקוי שטיחים בלוד אשר מתבצע באופן מקצועי מפחית אלרגיות. ריחות שנספגו בשטיח ניתן יהיה להסיר עד לניקוי שטיחים בלוד שמבצעים אחת לשנה ניתן יהיה להסיר באמצעות אבקת סודה לשתייה שיש לפזר על שטיח שנשאב תחילה. יש לפזר באופן נדיב אבקת סודה לשתייה ולהשאירה על השטיח לפחות למשך שעתיים הפעולה הבאה היא שאיבה והריח ייעלם.

 

מלבד ניקוי שטיחים בלוד, חברה מקצועית אף מחטאה את השטיחים מה שגורם מניעה  של היווצרות חיידקים וקרדית האבק. למרות שנבצע אנחנו ניקוי שטיחים בלוד באמצעות שואב אבק וחומרי ניקוי שונים, זה לעולם לא יהיה מקצועי ואפקטיבי כמו ניקוי שטיחים בלוד שנעשה ע"י חברה מקצועית. כאשר אנו שואבים את הספות ומנקים את האבק ברהיטים לא נוכל לראות את כמות האבק והלכלוך שהצטבר בשטיחים ולכן, יש לבצע פעולות שוטפות לתחזוקה נכונה של השטיחים. יש להפוך את השטיחים אחת לחודש על מנת שכל גרגרי החול והאבק יוסרו ממנו וכן, יש לשאוב את השטיחים משני הצדדים. יש לשים לב לכל כתם אשר נוצר ולהסירו  באופן מידי. ההמלצה היא לספוג את הכתם מהשטיח ואז לנסות להסיר את הכתם באמצעות חומרי ניקוי עדינים ואפילו ביתיים כגון חומץ לבן מהול במים או סבון כלים.

 

ניקוי מקצועי של שטיחים נלחם ומחסל את קרדית האבק

יש לציין כי ניקוי שטיחים בלוד אשר נעשה באופן מקצועי מחסל את קרדית האבק. לחרות שטיחים יש את חומרי הניקוי ושיטות ניקוי יסודיות באמצעות מכונות משוכללות אשר מחסלות כליל את קרדית האבק במיוחד בסיום של ניקוי שטיחים בלוד  והכוונה היא גם לפעולה האחרונה של חיטוי השטיח באופן מקצועי. חומרי החיטוי לשטיחים לא זו בלבד שמסיר ריחות רעים מהשטיח הוא גם מונע הצטברות של בקטריות ומונע מקרדית האבק להתרבות. הניקוי עשה באופן עדין אך יסודי ולכן רק פעולה נכונה של שירותי ניקוי שטיחים בלוד יכולה לחסל את החיידקים הבקטריות  ואת קרדית האבק. יש להימנע מחבטות בשטיח כפי שהיה נהוג לפני שנים רבות היות ופעולה זו עשויה לפרום את השטיחים.

 

יש לשים לב שכאשר אתם שואבים את האבק מהשטיחים לא להפעיל על המקסימום את שואב האבק. פעולה זו עשויה לגרום לקרחות ולהרוס כליל את סיבי השטיח. שימו לב אם נשפך מיץ או כל נוזל אחר על השטיח ורגב זה קורה הרבה יש לספוג מיד את הנוזלים באמצעות מטלית יבשה או נייר מגבת סופג. שטיחים יכולים להתלכלך מדם שתן כפות רגליהם של בני הבית וילדים קטנים אשר אינם נזהרים. כאשר הכתמים הופכי להיות קשים יש להזמין שירותי ניקוי ספות בלוד. אין כתם שלא ניתן יהיה להסיר באמצעות הציוד המשוכלל של חברות ניקוי שטיחים בלוד. אם הכתמים עקשניים מדי יש להשתמש בשיטת ניקוי  בקיטור כאשר שיטה זו ממיסה את השומנים ומעלימה אותם כליל.

 

תהליך מקצועי של ניקוי שטיחים בלוד

כאשר מזמינים חברת ניקוי שטיחים  בלוד החברה מגיעה עם מכונות  משוכללות אשר מזריקות חומר ניקוי מתאים וזאת לאחר שהספה נשאבה ביסודיות ובאמצעות שואב אבק תעשייתי. השלב הבא הינו הזרקת חומר ניקוי שהותאם מראש לסוג השטיח שלכם. המכונה לאחר ההזרקה משפשפת את השטיחים עם מברשות רכות שמתאימות לשטיח. הפעולה הבאה היא יניקה. את ההבדל ניתן לראות מיד היות ופעולה זו נעשית כמה פעמים עד שהמים במכל של מכונת הניקוי יהיו נקיים לחלוטין תענוג לראות כיצד שטיח שנראה מלוכלך הופך למבריק בתוך שעתיים בלבד. יש לדעת כי ניקוי שטיחים בלוד ניתן לבצע בכל עונות השנה. למשל אם ניקוי שטיחים בלוד נעשה בימי החורף ניתן יהיה לייבש את השטיח באמצעות מאווררים מיוחדים.

 

בימי הקיץ תהליך של ייבוש שטיחים יהיה מהיר יותר אבל מצד שני יש לעבוד נכון כאשר החברה מבצעת אבחן של סוג השטיח. יש לגעת כי ישנן תקופות שחברות ניקוי שטיחים בלוד עסוקות ועמוסות כמו בימי הקיץ ובתקופת החגים הגדולים כמו פסח וראש השנה. בתקופה זו יש לשריין תאריך מראש במרווח זמן ארוך יותר. יש לציין כי ניקוי שטיחים אורך כשעה וחצי עד שעתיים. ישנן חברות אשר מספקות ניקוי שטיחים בלוד רק במפעל שלהם. יש לבצע את ניקוי השטיחים בבית היות ולא תמיד יהיה לכם נוח להישאר מספר ימים ללא שטיחים בבית. יש לדעת מה גיל השטיח, ממה הוא עשוי וכדומה. את כל הבדיקות הללו תבצע חברת ניקוי שטיחים בלוד. הניקוי יתבצע בעזרת כלים עוצמתיים על מנת לנקות ולשאוב את המים על מנת שהשטיח יישאר יבש  ונקי. כאשר ניקוי שטיחים בלוד יתבצע בחורף יש לייבש אותו עם מאווררים מיוחדים שייבשו אותו. ישנם שטיחים יקרים מאוד והתחזוקה השוטפת שלהם הינה חיונית ביותר, כך שיש לבצע בהם ניקוי מקצועי אחת לחצי שנה בניגוד לניקוי שטיחים סטנדרטיים אשר מתבצע אחת לשנה.

 

היתרון הרב בניקוי שטיחים סינתטיים

אנשים רבים רוכשים שטיחים יפים אך לא יקרים כאשר אלה עשויים מסיבים סינתטיים.. יש לציין כי ניקוי זה הינו  קל יותר היות ושטיחים בעלי סיב סינתטי מוגנים בחומר מיוחד אשר דוחה כתמים. מלאכת ניקוי שטיחים בלוד נעשית בזריזות והמחיר אף יהיה בהתאם שטיחים מוזנחים העשויים סיבים טבעיים הניקוי שלהם יהיה קשה יותר וכן זמן העבודה יהיה ארוך יותר. ישנן הבדל רב בין ניקוי ביתי לבין ניקוי מקצועי של שטיחים באמצעות חברת ניקיון. זו הסיבה כי רבים מעדיפים להזמין חברת ניקוי שטיחים בלוד כך שהם יהיו בטוחים כי השטיחים ינוקו על הצד הטוב ביותר. יש  הבדל בין  ניקוי שנעשה באמצעות מכשור מקצועי חומרי ניקוי איכותיים לבין ניקוי חובבני.

 

הסיבות שהשטיחים מתלכלכים הן רבות אך מומלץ לבצע ניקוי שטיחים בלוד אצל חברה מקצועית וותיקה שיש עליה המלצות חמות. שטיח נחשף לאבק נזקי מזג אוויר ואובך. הבלאי של השטיחים נגרם בשל נזקי מזג האוויר דריכה מרובה עם סוליות מלוכלכות ועוד. כתמים ייווצרו בשטיחים במוקדם או במאוחר ולכן ניקוי שטיחים יסודי יש לבצע בשטיחים לפחות אחת לשנה. חברת א.א אלופים בניקיון, הינה חברה אשר קיימת מזה 19 שנה. לחברה שירות אדיב ומקצועי וצוותים מיומנים המגעים לאזורי פריסה רבים בארץ. לחברה סל שירותי ניקיון שניתן להזמין כגון: ניקוי ספות ומזרונים ניקוי ריפודי רכב ניקוי ווילונות בקיטור ניקוי בתים דירות ומשרדים ועוד. החברה עומדת בזמנים  ומעניקה טיפים לתחזוקה וניקוי כתמים לאחר ביצוע הניקיון

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×