ניקוי שטיחים בנס ציונה

ניקוי שטיחים בנס ציונה

שטיחים הינם פריט עיצובי יפה להפליא אבל יש לבצע בהם תחזוקה שוטפת. מלבד זאת יש להזמין בכל תקופה מסוימת שאתם כבר מבחינים בשטיח מלוכלך מאוד, חברת ניקוי שטיחים בנס ציונה. יש לשאוב את השטיחים באופן יסודי באמצעות שואב אבק. שאיבה זו, תתבצע פעם בשבוע שימו לב לשאוב גם בסביבת השטיח כגון תחת השולחן או המזנון הנמצא בקרבת השטיח על מנת שלא יתמלא שוב באבק ופירורים למיניהם. גם כאשר אתם מנקים כתם שהתהווה בשטיח, דאגו לשאוב תחילה את השטיח ואז ניתן יהיה לנקות את הכתם באמצעות הוראות שמתאימות לסוג השטיח אם אתם מזמינים על בסיס קבוע בכל תקופה מסוימת ניקוי שטיחים בנס ציונה באמצעות חברה מוכרת וותיקה, שאלו והתייעצו איתה לגבי כל בעיה או כתם שנוצר בשטיח ביתכם.

 

אם אתם מעוניינים לרענן את השטיח, יש להבריש אותו יחד עם שמפו שטיחים מתאים , כאשר מדובר  על ניקוי שטיחים בנס ציונה בניקוי יבש. הברישו את השטיח עם כוון הסיבים. יש לייבש את השטיח בשמש על מנת שלא ייגרם בו תסמיני עובש. אם מדובר על ריח רע מהשטיח כתוצאה משתן, יש  להזמין שירותי ניקוי שטיחים בנס ציונה על מנת שיתבצע בשטיח גם ניקוי עמוק וגם חיטוי והחדרת חומרים מחטאים וריחניים אשר יסירו לחלוטין את הריחות הרעים ממנו. יש לשים לב לגיל השטיח לפני שהחברה שמתמחה עם ניקוי שטיחים בנס ציונה תחליט באיזו שיטה או חומרי ניקוי יש לנקות את השטיח. למשל שטיחים ישנים או כאלה העשויים עבודת יד ניקוי רב מדי של השטיחים באמצעות חברת ניקוי שטיחים  בנס ציונה, יכול לגרום לשחיקה מוגברת של השטיח. הבדיקה של השטיחים נעשית באמצעות אחד מנציגי צוות ניקוי שטיחים בנס ציונה. ראשית אם השטיח עשוי מסיבי צמר והשטיח נראה דחוס ודביק. כל שטיח הוא בעל גמישות שונה ולכן, איש מקצוע במתמחה עם ניקוי שטיחים בנס ציונה, יוכל לזהות את הגמישות הרצויה לשטיח הספציפי שלכם.

 

להפוך שטיח ישן לחדש באמצעות ניקוי  שטיחים מקצועי

אנשים רבים מעוניינים לחסוך מצד אחד ולשמור על השטיח האהוב שלהם ככל שניתן מצד שני. זו הסיבה כי רבים מהישראלים מעדיפים להזמין שירותי ניקוי שטיחים בנס ציונה על מנת שיוכלו להקנות לשטיחים שלהם מראה חדש מבלי להוציא הון כסף על שטיחים חדשים שגם כך יצטרכו לעבור לאחר תקופה מסוימת למרות התחזוקה השוטפת ניקוי שטיחים בנס ציונה.חייב  יהיה להתבצע לניקוי יסודי ולחיטוי השטיח. שטיחים שקל לנקות אותם הם שטיחים סינתטיים ואילו שטיחים מסיבים טבעיים הרבה יותר קשה לנקות. שטיחים סינתטיים קלים יותר לניקוי היות והם מצופים בשכבת הגנה נגד לכלוך ואילו שטיחים מסיבים טבעיים כגון צמר כותנה ומשי או שילוב של שני סוגים של סיבים טבעיים. כאשר מדובר על שטיחים טבעיים מדובר על שטיחים העשויים בעבודת יד שהניקוי שלהם חייב להיות זהיר ועדין.

 

גם מבחינת עלות של ניקוי שטיחים בנס ציונה העשויים מסיבים טבעיים יעלה יקר יותר מאשר ניקוי שטיחים סינתטיים. את כל אלה יש לקחת בחשבון מבחינת העלויות של השטיחים וכן גם את הנתונים של השטיח. לדוגמא שטיח שיהיה מוזנח מאוד ומלוכלך העלויות של הניקוי שלו יהיו גבוהות בהרבה מאשר של שטיח שמצבו סביר ועבר תחזוקה שוטפת ישנם כתמים שקשה להסירם אך למעשה אם מדובר על כתמים מקומיים כגון כתמי שעווה יש להמתין שהיא תתייבש וניתן יהיה לגרד את השאריות שלה ולאחר מכן להניח על מקום כתם השעווה בשטיח, קוביית קרח אשר תקשיח את השעווה שלא היה ניתן להסיר קודם לכן באמצעות פעולת הגירוד אם יש לכם חיות מחמד בבית, יש לנקות את הפרווה אשר לדרה לשטיחי הבית, באמצעות כפפה מגומי שתוכלו להשליך לאשפה יד עם סיום הניקוי. השערות יצטופפו לגושים גדולים וניתן יהיה להשליכם לאשפה. לאחר מכן, יש לשאוב א השטיח בעזרת שואב אבק על מנת לנקות אותו לחלוטין משאריות של אבק או שערות קטנטנות שעדיין לא נתפסו בכפפה.

שיטות שונות של ניקוי שטיחים והבחירה בשיטות השונות

ישנם כמה סוגים או שיטות של ניקוי שטיחים בנס ציונה. השיטה הראשונה היא ניקוי עזרת מכונת ניקוי משוכללת אשר מכילה שני מכלים האחד מיועד לחומר הניקוי עם המים והמכל השני מיועד לשאיבת המים המלוכלכים שנשאבו בפעולת היניקה מהשטיח. הפעולה של הזרקה של חומר הניקוי הקרצוף והיניקה יוכל להתבצע מס' פעמים עד שהמים יהיו נקיים לחלוטים- משמע שהשטיח נקי ומיד רואים את השלבים בניקוי עצמו. השיטה השנייה הינה ניקוי באדי קיטור כאשר החום מהקיטור יחד עם חומרי הניקוי הייעודים שהוחדרו למכונת הקיטור ממיסים את הכתמים הקשים במיוחד. פעולה זו כאמור מתאימה לשטיחים שיש בהם כתמים קשים במיוחד וניקוי שטיחים בנס ציונה בשיטת הקיטור יעלה הרבה יותר מאשר ניקוי רגיל במכונה. גם ניקוי יבש הינה שיטת ניקוי שטיחים בנס ציונה. ניקוי זה יתאים לשטיחים שהם דקים מאוד או ישנים מאוד שכן, מדובר על שיטת ניקוי עדינה שנועדה לא למנוע נזק לשטיחים שכבר הם עדינים במיוחד.

למעשה השיטה הפופולארית ביותר למטרת ניקוי שטיחים בנס ציונה ושאר ערי הארץ הינה שיטת ההזרקה והיניקה במכונה משוכללת שנועדה למטרה זו. רוב השטיחים מתנקים ע"י שיטה זו. הניקיון של השטיחים נעשה בבית הלקוח כך שהוא יכול להיות נוכח ולראות כיצד שטיחי הבית מתנקים והופכים לחדשים  ממש. בתום פעולת ניקוי שטיחים בנס ציונה, תתבצע פעולת חיטוי השטיח למניעת והסרת ריחות רעים מהשטיח וכן על מנת למנוע בקטריות חיידקים וקרדית האבק לחדור בשטיחים. למרות התחזוקה השוטפת שלנו בשטיחים, מומלץ כי אחת לשנה לפחות נזמין שירותי ניקוי שטיחים בנס ציונה על מנת שנוכל ליהנות משטיחים נקיי ואסתטיים והחשוב מכל שמירה על בריאותם של בני הבית ובריאותנו.

ניקוי כתמים ותחזוקה בשטיחי – עשה ואל תעשה

כאשר אתם מנקים כתמים מהשטיחים בביתכם ישנן פעולות שלא מומלץ לבצע בכדי לשמור שני על מראה אסתטי ורענן של השטיחי. ראשית אל תחשפו את השטיח בשמש למשך שעות רבות. יש לפרוש את השטיח באזור שאין בו ממש שמש ישירה. השמש גורמת לסיבי השטיח לאבק את הצבע שלהם. הימנעו מלמקם את השטיח תחת רהיטים כבדים היות ואם תעשו כן, לשטיח יהיו שקעים בגלל מעיכת הסיבים. כמו כן אך תגררו פריטים שונים על השטיח מה שישחק את הסיבים של השטיח ויפגום במראהו. יש להימנע משימוש עם קצף לניקוי שטיחים היות וישנם סוגי קצף שטיחים אשר מכילים חומרים כימיים חזקים שיפגמו בשטיח. אם לשטיח יש פרנזים בעת שאיבת השטיח הימנעו משאיבת הפרנזים על מנת שלא יפרמו.

אל תשפשפו את השטיחים בעת הניקוי בכדי שהכתמים יוסרו. הסיבים של השטיחים עדינים וכל פעולה כזאת תהרוס את השטיח. במקום זאת, כאשר אתם רואים שהכתמים לא יורדים הזמינו חברת ניקוי שטיחים בנס ציונה אשר ידועה ומוכרת כמו א.א.אלופים בניקיון אשר קיימת מעל 19 שנה והיא משרת אזורים בים בארץ החברה מציעה שירותי ניקיון כמו: ניקוי ספות, ניקוי מזרונים, ניקוי ריפודי רכב, ניקוי ווילונות בקיטור ניקוי בתים משרדים ודירות.

 

 

 

 

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×