ניקוי שטיחים בסביון

ניקוי שטיחים בסביון

סביון הינו יישוב במחוז המרכז אשר שוכן בבקעת אונו. בסביון כ-5,000 תושבים והמשותף לכולם שהם אוהבים בית נקי מטופח ומזמין. אנשים אלה הגרים בסביון מחזיקים שטיחים יוקרתיים אשר מקשטים ומפארים כל חלל בביתם. שטיחים אלה חייבים ניקוי שטיחים בסביון שנעשה ע"י חברה מקצועית אשר מספקת את שירותיה באזור זה. כאשר מדובר על שטיחים העשויים בעבודת יד ומחומרים טבעיים כגון משי או צמר יש לתת את המלאכה בידיה המיומנות של חברת ניקוי שטיחים בסביון. החברה תבחן היטב  את השטיח את גילו ותטפל בו בניקוי עדין במיוחד. כאשר מזמינים ניקוי שטיחים בסביון עדיף כי החברה תנקה את שאר שטיחי הבית בהזדמנות זו אם את שטיחי חדרי השינה המסדרונים כך שניתן יהיה לקבל גם שטיחים נקיים וגם השירות יינתן באמצעות מחיר אטרקטיבי במיוחד.

 

גם משרדים ישנם בסביון  אשר גם הם מחזיקים בשטיחים. ברוב החברות ניתן למצוא שטיחים מקיר לקיר ובנוסף שטיחים יוקרתיים ניידים בחדרי המנהלים או חדרי הישיבות. הבעיה היא שבמשרדים וחברות תדירות ניקוי שטיחים בסביון צריכה להיות גבוהה יותר. במשרדים ישנם עוברי אורח רבים כמו למשל אורחים המגיעים למטרת עסקים ועובדים רבים המסתובבים במשך כל שעות היום במשרדים. השטיחים צוברים לכלוך ובלאי ולכן מומלץ כי הניקוי של שטיחים אלה יתבצע לפחות פעמיים בשנה כאשר תדירות תחזוקת השטיחים תתבצע על בסיס יום,יומי.

ידעו את חברת ניקוי השטיחים לגבי כתמים שמטרידים אתכם בשטיחים

כאשר אתם מזמינים חברת ניקוי שטיחים בסביון, מומלץ ליידע את צוות הניקיון אם ישנם כתמים בעייתיים אשר מטרידים אתכם. כידוע שטיחים מלוכלכים גורמים לתחושה לא נעימה ולרושם לא טוב עליכם כאשר אורחים מגיעים אל ביתכם או אל משרדכם. זו עוד סיבה נהדרת לתחזק נכון את שטיחי הבית המשרד או העסק ולהזמין חברת ניקוי שטיחים בסביון כאשר עברה לפחות שנה והשטיח כבר ראה ימים טובים יותר. כאשר חברת ניקוי שטיחים בסביון מגיעה אל ביתכם יש לדאוג ולהרים את הווילונות להרחיק חוטי חשמל וכן להרחיק מאזור הניקוי את הילדים או חיות המחמד.

 

דאגו כי חברת ניקוי שטיחים בסביון תעטוף  את רגלי הרהיטים עם פקקים מיוחדים על מנת שהרהיטים לא ייהרסו. זמן ניקוי שטיחים בסביון הינו קצר יחסית בערך שעה וחצי אך הכול תלוי במצב השטיחים. אם השטיח מלוכלך מאוד החברה תצטרך לנקות את השטיח כמה פעמים ולהשתמש עם עוד חומרי ניקוי עד שהשטיח יהיה נקי לחלוטין מה שיידרש גם זמן רב יותר מאשר ניקוי שטיח שאינו כל כך מוזנח או מלוכלך. יש לדאוג כי השטיח לא יגיע למצב של הזנחה היות והוא יתבלה מהר יותר וכן תשלמו יותר על שירותי ניקוי שטיחים בסביון. שאיבת השטיחים על ידכם לפחות אחת לשבוע היא חשוב מאין כמוה וכן הפיכת השטיח בצדו השני לחות אחת לשלושה חודשים. פעולה זו תסלק את גרגרי החול והאבק ושאר הלכלוך או הפירורים שכבר חדרו לעומק השטיח. את השטיח יש להשאיר הפו למשך יומיים ואז לשאוב אותו משני צידיו.

המומחיות של חברת ניקוי שטיחים בסביון היא גם לזהות סוגי כתמים

לא זו בלבד שחברות מקצועיות של ניקוי שטיחים בסביון מזהות בקלות  את סוגי השטיחים שהן מנקות כי אם גם את סוגי הכתמים כך שהניקוי יהיה מוקפד יעשה במקצועיות המרבית. יש לציין כי שטיחים העשויים מסיבם סינטטיים הם הרבה יותר קלים לניקוי מאשר שטיחים העשויים מסיבים טבעיים היו וכל כתם נספג עמוק לסיבים הטבעיים. הבעיה היא שיש להשתמש עם חומרי ניקוי עדינים מצד אחד אך מצד שני יש להסיר את הכתמים לחלוטין מהשטיחים. מי שמחזיק שטיחים בביתו יודע כי היופי כרוך בעבודה גם מצד בעלי בתים עצמם אך גם לתמונה חייבת להיכנס חברת ניקוי שטיחים בסביון אשר תנקה ותחטא את השטיחים באופן מקצועי.

 

אמנם השקעתם ברכישת שטיחים יפים ומעוצבים ומדובר בכסף לא מועט, אבל הקפדה על ניקוי שטיחים בסביון תגרום למראה של בית מטופח שיהיה מקור גאוותכם. שימו לב שאם רצפות הבית נקיות והבית עצמו נראה נקי אם השטיחים בו יהיו מוזנחים ומלוכלכים האפקט יאבד והבית יראה מלוכלך רק כי השטיחים שלכם מלוכלכים. רבים מקפידים בזמן ניקיון הבית לתחזוקה נכונה של השטיחים ואפילו מקפידים להוציא את השטיחים קצת לשמש. הסיבה היא מניעת התרבות או הופעת קרדית האבק אשר אוהבת להתחפר בין סיבי השטיחים וכן היא פוגעת בדרכי הנשימה. מכאן ניקוי שטיחים בסביון לא מהווה רק פעולה אסתטית כי אם גם בריאותית.

 

עוד טיפים לשמירה על ניקיון השטיחים

גם אם אתם מקפידים על תחזוקה נכונה של השטיחים ומזמינים באופן קבוע שירות מקצועי של ניקוי שטיחים בסביון יש לשמור על הקיים. החוכמה היא שהשטיחים לא יתלכלכו מהר ולכן מי שנכנס אליכם הביתה בקשו שיסיר נעליים ולא ידרוך על השטיחים עם סוליות מלוכלכות מבחוץ. גם לילדים ולשאר בני הבית בקשו שלא יאכלו או ישתו בסמוך לשטיח היות ופעולה זו רק תגרום לכתמים בשטיח שקשה יהיה להסיר. אם השטיח שלכם בסלון מוזנח, אל תמהרו לרכוש שטיח חדש הפתרון נמצא בעבר לפינה באמצעות הזמנת חברת ניקוי שטיחים בסביון. היום גם אנשים עשירים חוסכים ככל שניתן והם פשוט יזמינו חברת ניקוי שטיחים בסביון לחדש ולנקות שטיח אהוב אשר קצת נהיה מרופט. פעולה זו תחזיר את השטיח למצב טוב יותר והוא יראה שונה לחלוטין מאשר היה לפני הניקוי.

 

כאשר בני הבית ילמדו לשמור על הניקיון של השטיחים גם להם יהיה נעים יותר וזה כבר יהפוך להרגל בריא.גם בחדרי הילדים ישנם שטיחים שיש לאוורר ולתחזק היות והילדים רגישים מאוד למחלות זיהומיות בדרכי הנשימה ושטיחים מלוכלכים הופכים לחממת גידול של חיידקים בקטריות וקרדית האבק. שמירה נכונה ותחזוקה שוטפת של השטיחים אחת לשבוע תשמור גם על ידיכם וגם על השטיחים עצמם. יש לקבל המלצות לגבי חברת ניקוי שטיחים בסביון אם באמצעות מכרים או חברים שאתם מכירים היו והניסיון ושביעות הרצון של אחרים הינה בהחלט אינדיקציה לבחירה נכונה של בעלי מקצוע בתחום של ניקוי שטיחים בסביון.

 

ניקוי שטיחים בסביון – שירות מקצועי אשר יעניק לכם המון

קשה לתאר מה פעולת ניקוי שטיחים  בסביון יכולה לעשות. אנשים שהזמינו חברת ניקוי שטיחים לא האמינו כאשר ראו את השינוי  בשטיח לאחר ניקוי וחיטוי. יש למצוא חברה אמינה וותיקה וכזאת שיש לה מוניטין והמלצות. אחת מהחברות הללו הינה חברת א.א. אלופים בניקיון, אשר פועלת כבר 19 שנה בתחום ועושה פלאים בכל סוגי השטיחים. לחברה סל שירותי ניקיון כגון: ניקוי בתים דירות ומשרדים ניקוי ספות מזרונים וניקוי  ריפודי רכב. החברה מספקת גגם שירות של ניקוי ווילונות בקיטור. זו ההזדמנות שלכם ליהנות מניקיון מופתי ומקצועי של אחת החברות המוכרות והוותיקות אשר תעניק לכם שירות מקצועי מכל הלב.

 

החברה מציעה ללקוחותיה שירות בפריסה רחבה באזורים וערים רבות בארץ ובמחירים סבירים. תוכלו לבל הצעת מחיר ולהשוות אותה מול חברות אחרות.

 

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×