ניקוי שטיחים בקריית אונו

ניקוי שטיחים בקריית אונו

לאחר שהשקעתם המון כסף ברכישת שטיח חדש מה שנשאר לכם לעשות הוא לשמור עליו במידת האפשר. ישנם שטיחים שמחזיקים עשרות שנים וזאת בזכות תחזוקה וניקוי שטיחים בקריית אונו ע"י חברה וותיקה ומקצועית אשר מתמחה בניקוי כל סוגי השטיחים. ליהנות מהשטיח שלכם פירושו לשמור עליו שיהיה תמיד נקי היות ומראה של שטיח מלוכלך ומוזנח אינו רק לא אסתטי כי אם מזיק לבריאותכם ולבריאותם של בני המשפחה. ניקוי שטיחים בקריית אונו או ניקוי שטיחים מקיר לקיר דרושים ללא מעט תשומת לב והבנה היות וניקוי לא מקצועי יפגע באריג השטיח ויגרום לו להיראות בלוי. יש לבצע ניקוי שטיחים בקריית אונו רק עם חברה מקצועית שיש עלה המון המלצות וותק רב שנים. בגלל שהשטיחים צוברים המון אבק ולכלוך יש לחזק אותם על בסיס קבוע באמצעות שאיבה יסודית לפחות פעם בשבוע. אחת לחודש מומלץ להפוך את השטיח על מנת שיסיר את החול והאבק שנצברו בעומק סיבי השטיח.

 

כשאר השטיח בסלון ביתכם הוא גדול מאוד תתקשו לנקות אותו ולכן יש להקפיד על תחזוקה שוטפת ולהזמין חברת ניקוי שטיחים בקריית אונו במידה ואתם מתגוררים בעיר זו במידה והבחנתם בכתמים על השטיח כדאי כי תנסו לנקות אותם בשיטה הבאה:  יש לקחת מטלית לחה וחומר להסרת כתמים או חומץ עם מים ביחס של 50% ושפשפו בעדינות. יש לשפשף רק באזור הגעתם כך שהוא לא יתפשט הלאה על השטיח. היום שירות ניקוי שטיחים בקריית אונו הינו שירות שצוות הניקיון מגיע עד לביתכם כך שמיותר כבר בימינו לשלוח שטיח לחברה אשר מנקה את השטיחים במפעל. ניקוי זה אינו אורך זמן רב היות ומדובר במכשור משוכלל ועדכני אשר מזריק חומר ניקוי עם מעט מים ויונק את החומר לאחר קרצוף עדין של השטיח.

 

היתרונות הרבים בניקוי מקצועי של שטיחים

ישנם ללא ספק יתרונות רבים בהזמנת חברת ניקוי שטיחים בקריית אונו היות וחומרי הניקוי הייעודיים והמקצועיים וכן שיטות הניקוי שמותאמות במיוחד לסוג השטיח שלכם ממיסים את הכתמים ומחיים את הגוונים של השטיח מה שלא ניתן לקבל בניקוי עצמי שכאשר חוסר ידע מקצועי מצדכם יכול אף להרוס אותו. המחיר של ניקוי שטיחים בקריית אונו הינו זניח  ולכן תוכלו אחת לחצי שנה או שנה להשתמש בשירות זה. יש לדעת כי השטיחים נוטים לצבור חול אבק וקרדית האבק ויכולים לגרום לכר של חיידקים  להתפתח ולגרום לתגובות של אלרגיות ופגיעה בדרכי הנשימה. למשל פעולות כמו חיטוי מקצועי של השטיח ניתן למצוא רק בחברות המקצועיות המתמחות עם ניקוי שטיחים בקריית אונו במידה ואתם גרים בעיר זו. חיטוי זה גורם לכם להיות שקטים היות גם ניקיון יסודי וגם חיטוי השטיח יגרום לכם להיות רגועים כאשר אתם מוגנים מלכלוך וחיידקים.

יש לבחור חברה אמינה ומומלצת ולברר אם היא מחזיקה בציוד משוכלל לניקוי שטיחים יש לבחור טווחי מחירים והפערים אף עשויים להיות משמעותיים בן חברה לחברה. יש לבדוק כמוהן את הוותק בעבודה, המלצות וכן אם החברה נותנת אחריות. מהרגע שהתבצע הניקוי תוכלו לראות את התוצאות כאשר העבודה מתבצעת בביתכם. ניקוי שטיחים בקריית אונו הינה עבודה למומחים ויש למצוא חברות מומלצות כך שאתם תהיו בטוחים כי אתם בידיים טובות. במידה והשטיח אינו נקי סביר יהיה להניח  שהוא גם אינו בריאותי ולכן הוא אף מלא בבקטריות וחיידקים למיניהם היות ואנשים דורכים עליו ומביאים לכלוך מבחוץ כל אלה ייעלמו ואתם תזכו בשטיח שהוא גם נקי וגם עבר חיטוי מקצועי כך שהוא לא יהווה עבורכם מפגע בריאותי.

 

ניקוי שטיחים גדולים

אחת המשימות המורכבות הינה ניקוי שטיחים גדולים. את השטיח יש לנקות בעדינות ובאופן שמתאים לו מבחינת מרבות הסיבים והתאמה נכונה של חומרי הניקוי. ניתן להגיע לרמה טובה של ניקוי אבל לא מקצועית כפי שמבצעת חברת ניקוי שטיחים בקריית אונו.. ניקוי שטיחים באופן עמוק יתאפשר רק באמצעות הזמנת שירותי ניקוי שטיחים בקריית אונו או כל עיר אחרת שבה אתם גרים. ללא ספק משימת תחזוקה שוטפת של שטיחים אינה קלה במיוחד כאשר אלה הם שטיחים גדולים כגון שטיח הנמצא בסלון הבית ישנם שמתעקשים ומנקים בעצמם גם שטיחים גדולים, יש להרימם מהרצפה לנער ולבצע שאיבה באמצעות שואב אבק וניקוי באמצעות חומר ניקוי מיוחד לשטיחים אשר יתאים לסיבים שממנו עשוי השטיח. פעולה זו חייבת להתבצע אחת לשבוע אבל היא לא תספיק כאשר  מעוניינים לנקות את השטיח באופן יסודי רק חברת ניקוי שטיחים בקריית אונו תוכל לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר כאשר השטיחים יהיו  נקיים לחלוטין וניקוי זה יתבצע לעומק באמצעות מכונות משוכללות אשר מזריקות את חומר הניקוי ויונקות אותו עם המים שמוחדרים לשטיח ולאחר קרצוף במברשות עדינות שאינו פוגעות בסיבי השטיח. פעולה זו תתבצע כמה פעמים עד לשטיח שיהיה נקי רענן ובמראה חדש לחלוטין. .

 

כאשר מדובר על שטיחים מקיר לקיר ומזמינים חברת ניקוי שטיחים בקריית אונו יש לרוקן את תכולת החדר שבה נמצא שטיח מקיר לקיר יש לשאוב היטב את השטיחים מקיר לקיר ולקרצף אותם באמצעות חומרי ניקוי מקצועיים שמתאימים לסוג השטיח. כאשר מדובר בשטיחים מקיר לקיר הכתמים השונים נראים יותר לעין ולכן תכיפות ניקוי שטיחים מסוג זה הינה חשובה על מנת לשמור על מראה אסתטי ונקי של השטיחים. חברה מקצועי של ניקוי שטיחים בקריית אונו תאפיין את סיבי השטיח לצורך ההתאמה המדויקת של חומרי הניקוי השונים ושיטת הניקוי. בשלב השני היא תבצע שאיבה יסודית של השטיח באמצעות שואב אבק תעשייתי  ואז תתחיל עם פעולת הניקוי הכולל הזרקת חומר ניקוי מהול במים  קרצוף ויניקת החומר הפעולות יחזרו כמה פעמים עד לקבלת מים נקיים במכל המכונה המבצעת את הניקוי המקצועי. לאחר סיום הניקוי החברה תעניק לכם הוראות כמו לא לדרוך על השטיח עד לייבוש המלא וכן תייעץ לכם לגבי תחזקה המתאימה לסוג השטיח שלכם עד לניקוי הבא..

 

טיפים לבחירה נכונה של חברת ניקוי שטיחים

היום ישנן כל כך הרבה חברות ניקוי שטיחים בקריית או ובהרבה אזורים בארץ. זו הסיבה כי יש לבצע סינון ולהיות בטוחים בבחירה נכונה של חברת ניקוי שטיחים. ראשית הוותק של החברה חשוב בבחירה וכן ההמלצות שתקבלו מקרובים או חברים. יש לוודא כי החברה משתמשת במכשור העדכני והמשוכלל ביותר של ניקוי השטיחים וכן בחומרי ניקוי איכותיים. ניתן לזהות ניקוי ברמה גבוהה של השטיחים מה שיגרום לכם לשכור שוב ושוב את שירותיה של חברת ניקוי השטיחים. יש לציין כי רוב חברות לניקוי שטיחים מבצעות גם ניקוי ספות וריפודים מה שיסייע לכם לניקוי חיוני נוסף כאשר תשכרו את שירותיה של אותה חברה שממנה תהיו מרוצים.

 

כל מי שמחזיק בשטיחים איכותיים לבטח מכיר את החשיבות של ניקוי שטיחים בקריית אונו ויתרה מזאת את הקושי להשיג חברה וותיקה ומיומנת המכירה היטב את השיטות הטובות ביותר לניקוי יסודי ומוצלח של השטיחים. חברת א.א. אלופים בניקיון הינה אחת מהחברות המובילות והוותיקות בארץ לניקוי שטיחים מכל הסוגים בטכנולוגיות חדישות באמצעות מכשור מתקדם וחומרי ניקוי איכותיים ומקצועיים. החברה קיימת מזה 19 שנה והיא מעניקה שירותי ניקוי שטיחים בפריסה רחבה באזורים רבים בארץ. לחברה שירותי ניקיון רבים כגון: ניקוי בתים דירות ומשרדים ניקוי ספות ניקוי מזרונים וכן ניקוי ריפודי רכב. בין השאר מציעה החברה גם ניקוי ווילונות. לחברה אחריות על כל עבודות הניקיון שהיא מבצעת והמחירים שהיא מציעה הינם סבירים.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×