ניקוי שטיחים בראשלצ

ניקוי שטיחים בראשל"צ

לא כולנו אוהבים שטיחים אך יש כאלה שאינם יכולים בלעדיהם. אנשים רבים מחוברים לשטיחים שלהם ואינם מעוניינים לרכוש חדשים ולכן אם הם גרים בעיר ראשון לציון הם גם יתחזקו את השיחים היטב וגם יזמינו חברת ניקוי שטיחים בראשל"צ.בגלל שהשיחים נמצאים בשימוש רב הם חייבי בניקוי מקצועי. אם אתם מאזור ראשון לציון הרבה יותר זול יהיה לכם להזמין חברת ניקוי שטיחים בראשל"צ מאשר מעיר אחרת. החברה תבצע עבורכם ניקוי עמוק ויסודי ולא הליך ניקוי חובבני כגון שאיבת אבק שאולי תסיר את האבק בחלקו אבל השטיח עדיין יישאר מלוכלך הבעיה היא למי שיש לו בעלי חיים כאשר  הם משירים את פרוותם והשטיח סופג הן את פרוות בעלי החיים והן את הריחות שלהם מלבד זאת בעלי החיים נוהגים להשתין על השטיחים ולכן השטיחים נמצאים במצב גרוע עם ריחות לא נעימים בכלל.

 

אמנם שאיבה יסודית באמצעות שואב אבק מאריכה את חיי השטיח ומבליטה את יופיו כאשר הוא נקי מאבק. תוכלו לחוש את הנוכחות של השטיח מיד לאחר שתשאבו אותו באופן יסודי. כאשר ישנה תנועה רבה בבית השטיח סופג הרבה לכלוך ולכן תדירות השאיבה היא שונה בין בית לבית. במשרדים למשל כאשר חברת הניקיון מגיעה לנקות בכל יום את המשרד היא תהיה חייבת לשאוב את השטיחים במיוחד כאשר אלה שטיחים מקיר לקיר בגלל שהמון אנשים עובדים ומגיעים למשרד והלכלוך רק מצטבר מדי יום. למעשה אין צורך להיות משועבד לשטיחים כי אם לתחזק אותם כהרגל אחת לשבוע כאשר אתם מנקים את הבית. יש למנוע ממגע ישיר של שמש בשטיחים על מנת שהצבעים בשטיח לא ידהו. אם אתם מעוניינים לנקות כתם שנוצר בשטיח שימו לב לא לרכוש כל חומר ניקוי מהמרכול היות וההרכב הכימי שלו עשוי לא להתאים לסיבי השטיח והשטיח יכול לספוג נזק לאחר הניקוי.

תחזוקת שטיחים – עשה ואל תעשה

גם בתחזוקת וכן ניקוי שטיחים בראשל"צ ישנם כללים של עשה ואל תעשה. למשל תליית השטיח אסורה בהחלט היות והיא עשויה לגרום לפרימתו. מוטב ולא להרטיב את השטיח עם מים בשל החשש לעובש שרק יהרוס אותו. אם הגיע הזמן לנקות באופן יסודי את השטיחים בביתכם הזמינו שירותי ניקוי שטיחים בראשל"צ. כאשר אתם מתחזקים את השטיחים בביתכם הקפידו להפוך אותם לצד שני ולבצע שאיבה גם בצד ההפוך של השטיח. במידה והשטיח נרטב דאגו לייבשו באוויר הצח ועם מעט שמש. שימו לב שהשטיח התייבש לחלוטין ואז ניתן יהיה להכניס אותו שוב לביתכם. כאשר אתם שוטפים את ביתכם יש לקפל את השטיחים על מנת שלא יספגו מים. יש להיזהר כאשר אתם מנקים א הבית לא לחבוט בשטיח היות וגם פעולה זו יכולה לגרום לנזק רב כגון פרימת השטיח. יש לשמוע להוראות צוות חברת ניקוי שטיחים בראשל"צ כך שתדעו כיצד לשמור היטב על שטיחי הבית  שלכם למשך שנים.

 

במידה וישנו כתם בשטיח עליכם לפעות במהירות. אל תתנו לכתם להתייבש היות ואם ייספג בסיבי השטיח זה עשוי להיות מאוחר מדי. אל תשפשפו את הכתם באגרסיביות והימנעו משימוש עם מים חמים מה שיגרום לכתם להיספג עמוק בשטח ורק באמצעות ניקוי שטיחים בראשל"צ באמצעות קיטור אולי ניתן יהיה להסירו באופן מוחלט. פעולה עדינה של ניקוי הכתם בתנועות סיבוביות באמצעות מטלית לחה ונקייה יספיק על מנת להסיר כתם טרי שהתהווה בשטיח. יש להשתמש עם חומרי ניקוי לשטיחים אשר מתאימים לסוג השטיח. ניקוי שטיחים בראשל"צ שנעשה באופן מקצועי שונה בתכלית מאשר ניקוי שטיחים חובבני או לא מקצועי וממש לא משנה כמה תשתדלו.מדובר על אבחון סוג השטיח התאמת חומר ניקוי שימוש עם מכונות משוכללות ושואב אבק תעשייתי. צוות מומחה של ניקוי שטיחים בראשל"צ יגיע אליכם וינקה את השטיחים ביתכם עד למראה של שטיחים חדשים שאפילו אתם תתקשו לזהות אותם.

ניקוי שטיחים מקיר לקיר

האווירה של שטיחים מקיר לקיר הינה רכה ונעימה ואף ביתית. שטיחים אלה מקנים יוקרה ואף מבודדים מרעשים והיום ניתן לראות אותם בבתי מלון ובמשרדים גדולים. הבעיה היא  ששטיחים אלה צוברים המון לכלוך במיוחד כאשר ישנה תנועה רבה התחזוקה הסיזיפית בשטיחים אלה היא הכרחית. לא כמו שטיחים ניידים שקל יותר לנקות באופן עצמאי, ניקוי יסודי של שטיחים מקיר לקיר קשה יותר היות ושטיחים אלה הם קבועים והכוונה היא שלא ניתן להזיזם הם גדולים מאוד ורק חברת ניקוי שטיחים בראשל"צ מקצועית תוכל לבצע פעולה של ניקו וחיטוי שטיחים מקיר לקיר. שטיחים אלה חייבים בשאיבת אבק מדי יום במקומות שיש בהם תנועה רבה.  כאשר אתם מעוניינים להזמין חברת ניקוי שטיחים בראשל"צ ראשית שאלו פרטים ואם אתם יודעים מה סוג השטיח שלכם יש להזכיר זאת כבר בשיחה הטלפונית הראשונה שלכם מול החברה. שאלו מה המחיר למ"ר היות וכך מתמחרים את מחירי ניקוי שטיחים בראשל"צ. יש להשוות את המחיר עבור מ"ר בכמה חברות של ניקוי שטיחים בראשל"צ כך  שתדעו כי אתם משלמים מחיר נכון ולא מחיר מופרז. יש לשים לב שלאחר ניקוי שטיחים מקיר לקיר באמצעות חברת ניקוי שטיחים בראשל"צ יש להמתין 6 שעות עד לייבוש המלא של השטיחים. יש לתת הוראות אופן כללי לגבי שמירה על ניקיון השטיח כגון לא לאכול או לשתות בסמוך לשטיחים מה שימנע לכלוך וכתמים מיותרים. יש לשים לב ולא לגרור ריהוט על השטיחים יש לשים שטיח לניקוי רגליים בכניסה למשרד או לבית.

השטיח יעבור אבחון לפני ניקויו

יש לציין  כי פעולת ניקוי שטיחים בראשל"צ מצריכה אבחון של השטיח גילו ונתוניו הכלליים על מנת להחליט באיזו שיטת ניקוי יש לנקוט. יש לפנות רהיטים או חוטי חשמל וכל אלמנט שעשוי להפריע לניקוי שטיחים בראשל"צ. באמצעות מכונה המזריקה חומר ייעודי ליקוי השטיח מזריקים את החומר ומקרצפים את השטיח באמצעות מכונה זו אשר מתמודדת עם כתמים עקשניים ולכלוך עמוק. השלב הבא הינו יניקת החומר והמים מהשטיח. פעולה זו נעשית כמה פעמים ואז כאשר המים נקיים ניתן יהיה כבר לראות כי השטיח נקי. הפעולה הסופית הינה חיטוי השטיח ואז יש להמתין עד לייבוש המלא שלו באוויר הטבעי ולא לדרוך עליו לפחות 8 שעות. מומלץ להתייעץ מול צוות של חברת ניקוי שטיחים בראשל"צ לגבי כתמים שיש להסיר תחזוקה שבועית וכדומה.

 

בחירת חברת ניקוי שטיחים בראשל"צ   הינה חשובה. ככל שהוותק והמוניטין של החברה יהיה ארוך יותר כך תדעו כי מדובר על חברה מקצועית.  חברת א.א אלופים בניקיון הינה אחת החברות המוכרות והוותיקות בישראל. החברה קיימת מזה  19 שנה והיא מציעה ללקוחותיה מבחר רב של פעולות ניקוי מקצועיות אשר כוללות: ניקוי ספות ניקוי מזרונים ניקוי ריפודי רכב ניקוי ווילונות בקיטור ניקיון בתים דירות ומשרדים ועוד. החברה מעניקה אחריות מלאה על כל סוגי העבודות שהיא מבצעת וכן  היא משתמשת עם מכשור משוכלל ומקצועי וכן עם חומרי  ניקוי ייחודים. לחברה פריסה רחבי של שירותי הניקיון שהיא מציעה והמחירים בהחלט סבירים השוו ותיווכחו!.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×