ניקוי שטיחים ברמת אפעל

ניקוי שטיחים ברמת אפעל

השטיח הפך למקור הגאווה בבתים רבים. גם משרדים וחברות רבות משתמשים בשטיחים לעיצוב מרשים של המשרד או החברה. זו הסיבה כי ניקוי שטיחים ברמת אפעל הינו שירות מבוקש. יש לציין כי כל שטיח הניקוי שלו יהיה שונה ולכן יש להזמין רק חברות מקצועיות העוסקות בתחום של ניקוי שטיחים ברמת אפעל. למשל שטיח עבה העשוי מסיבים טבעיים אופן הניקוי שלו יהיה שונה משטיח דק העשוי מסיבים סינתטיים וכן הלאה. גם התחזוקה של השטיחים השונים וכן ניקוי הכתמים יהיה שונה. למשל בניקוי כתמים משטיחים העשויים מסיבים טבעיים הניקוי חייב להתבצע באמצעות חומרי ניקוי עדינים שלא יפגמו בסיבי השטיח. יש לציין כי ניקוי כתמים וניקוי מקצועי באופן כללי של שטיחים סינתטיים יהיה קל בהרבה מאשר ניקוי של שטיחים העשויים מסיבים בעיים כגון כותנה או משי  וכן שילוב של שני הסיבים יחד.

 

בכל מקרה  פעולה שהיא נכונה גם לשטיחים טבעיים ולשטחים סינתטיים היא ניקוי הכתם מיד עם היווצרותו. יש לספוג מיד את הכתם באמצעות מטלית לחה ולא לשפשף אותו היות ופעולה זו עשויה לגרום לכתם לגלוש לאזורים אחרים של השטיח מה שלבטח אינו רצוי. רבים מעדיפים ובצדר להשתמש עם חומרי ניקוי טבעיים כגון חומץ מהול במים או סודה לשתייה ואפילו חומר ניקוי פשוט כגון סבון כלים או נוזל כביסה מהול במים לניקוי נקודתי של כתמים לאחר שספגתם אותם בעזרת מטלית יבשה. אם השטיחים כבר מלאים בריח לא נעים זה הזמן להזמין חברת ניקוי שטיחים ברמת אפעל אשר גם תנקה ותחטא את השטיח באחריות מלאה ותגרום לו להיראות כחדש. הריחות הרעים יוסרו והשטיח יהיה רך למגע וריחני. חשוב לא להזניח את השטיחים היות ושטיחים אינם זולים ויש לשמור על אורך חייהם באמצעות תחזוקה נכונה ושוטפת וכן ניקוי מקצועי.

 

אל תיתנו לשטיחים בביתכם להיות קן של קרדית האבק

אנו יודעים כי אנשים רבים אלרגיים לחרק קטן וכמעט בלתי נראה הנקרא קרדית האבק. חרק זה עושה שמות במערכת הנשימה של בני האדם ונמצא בשטיחים וריפודים כגון ספות ומזרונים. חרק זה הינו מסוכן ויש לדעת מלבד ניקוי שטיחים ברמת אפעל שיתבצע באופן מקצועי לדעת לתחזק נכון את השטיחים על מנת למנוע מהם התרבות של קרדית האבק. ראשית שאיבה חזקה וטובה תסייע לפחות אחת לשבוע ושנית יש לאוורר את השטיחים בשמש היות והשמש והאוויר הצח הינם האויבים המושבעים של קרדית האבק. אם אתם מחזיקים בחיות מחמד בביתכם עליכם לשים לב שבעתיים לטיפוח וניקוי השטיחים. פרוות חיית המחמד תגרום למראה מלוכלך ומוזנח של השטיחים וכן לריחות רעים שיחדרו לשטיח מהזיעה והשומן מעור ופרוות חיית המחמד.

על מנת להעלים את הריח הרע מהשטיחים, תוכלו לפזר אבקת סודה לשתייה שהיא ידועה כסופחת ריחות רעים. יש להמתין כיממה ולשאוב את האבקה באמצעות שואב האבק.  אנו לא מעוניינים לארח אורחים בסלון מול שטיח מוזנח וכן גם בעלי משרדים אינם אוהבים רושם לא טוב כאשר המשרד אינו נראה נקי ומטופח רק בגל פריט בולט כגון שטיח שלא ניקה או טופל כראוי. קל יותר לתחזק ולנקות שטיחים קטנים מאשר שטיחים גדולים ולכן אם מדובר בשטיחים גדולים לסלון או למשרד עדיף כבר להזמין שירותי ניקוי שטיחים ברמת אפעל אם אתם מאזור זה. שימו לב כי הזמנה של חברת ניקוי שטיחים חשוב כי תתבצע מהאזור שבו אתם גרים ולא מעיר אחרת היות והמרחק יעלה את מחיר ניקוי שטיחים ברמת אפעל.

 

הילדים משחקים על השטיח בסלון או בחדר השינה? הקפידו לתחזק אותו היטב

ילדים אוהבים במיוחד בימי החורף לשחק על השטיחים. הבריאות של ילדיכם הינה במעלה הראשונה ולכן לפני הכול יש לדאוג עבור ניקוי יסודי של השטיחים באמצעות חברת ניקוי שטיחים ברמת אפעל. ניקוי זה הינו יסודי וכן השטיח עובר חיטוי שמונע מהחיידקים וקרדית האבק לחדור בו. שימו לב להוראות התחזוקה השוטפת של השטיחים כך שתוכלו לדעת כיצד לתחזק אותם נכון ולשמור עליהם נקיים ומטופחים. גם אם החלטתם לרענן את השטיחי או לנקות כתם נקודתי בודד יש לדעת ממה מורכב הכתם ולהתאים עבורו את תכשירי ניקוי רק אם אתם יודעים בוודאות ממה עשויים סיבי השטיח. לפעמים לא תאמינו כי שטיח שהזנחתם לזמן ארוך יכול להיראות כחדש היות וחברת ניקוי שטיחים ברמת אפעל תגרום לו באמצעות שיטת הניקוי המכשור המשוכלל וכדומה לגרום לו להיראות כחדש לחלוטין. זה היתרון בבחירה נכונה של חברת ניקוי שטיחים ברמת אפעל או בשאר הערים בארץ. יש לדעת כי תחזוקה לא נכונה של השטיחים תגרום להם לאבד את הגוון הזוהר והמרקם שלהם. רק אנשי מקצוע וותיקים בנושא של ניקוי שטיחים ברמת אפעל ניתן יהיה להחזירה עטרה ליושנה. היום כאשר המצב הכלכלי אינו מזהיר אנשים מעדיפים לשמור ע הקיים וקל וחומר כאשר מדובר בשטיחים האהובים שלהם או בספות הנוחות שהם התרגלו להתרווח בהן. היתרון בניקוי שטיחים ברמת אפעל לבין ניקוי חובבני הוא שכל כתם ניתן להסרה גם אם זהו כתם של שמן צבעים דבק ועוד. באמצעות שיטות הניקוי הייחודיות של חברת ניקוי שטיחים ברמת אפעל הניסיון העשיר המכשור המשוכלל וחומרי הניקוי המקצועיים ניתן יהיה לזכות בשטיח חדש לחלוטין בדיוק באותו המראה שהיה ביום שנרכש מחנות השטיחים.

שימו לב לא לעשות טעות ולהשליך את השטיח שלכם לפח רק בגלל שהוא לא נראה מטופח. תמורת סכום של כמה מאות שקלים תוכלו להחזיר לשטיחים שלכם את המראה הזוהר שלהם בדיוק כפי שהוא היה ביום רכישתם. הרבה יותר נעים יהיה לכם לארח אנשים כאשר השטיח נקי ולא מוזנח וכן אין בו ריחות רעים ודוחים אשר יבריחו מהר את האורחים שלכם וכן  המראה והריחות הרעים יעשו רושם רע עליכם. גם הבריאות המרה האסתטי ושמכם הטוב תלוי בפעולה מקצועית וחיונית אחת – ניקוי שטיחים ברמת אפעל ובשאר האזורים בארץ. יש לציין כי האבק והלכלוך הקשה ביותר בשטיחים נמצא בעומק ש הסיבים וזו הסיבה כי אחת לשנה לפחות יש להזמין שירותי ניקוי שטיחים ברמת אפעל. ע מנת להבטיח לעצמכם כי השירות שהזמנתם הינו מקצועי נציג החברה לא יעיק לכם הצעת מחיר בטלפון לפני שהוא ידע בוודאות ממה עשוי השטיח ומהנתונים שלו (יותר לכלוך או פחות לכלוך).

רק אלופים שנים בניקיון יגרמו לשטיחים שלכם להיראות נקיים וחדשים

על מנת לזכות בשירות מקצועי ואמין יש לפנות לחברות ניקוי שטיחים ברמת אפעל שהיא וותיקה שנים רבות. אחת החברות הבולטות בתחום הינה חברת א.א. אלופים בניקיון אשר קיימת מזה 19 שנה. החברה מציעה שירות מקצועי עם אחריות וכן שירותי ניקיון מגוונים כגון: ניקוי ספות ניקוי מזרונים ניקוי ריפודי רכב ניקוי ווילונות בקיטור וכן ניקוי בתים דירות ומשרדים. החברה מציעה אזורי פריסה נרחבים בארץ. החברה עומדת בזמנים ושולחת נציג מטעמה.  תוכלו לנקות באופן יסודי את ביתכם כולל ניקוי ספות מזרונים שטיחים ועוד במחיר סביר ובהנחה משמעותית.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×