קורונה ניקוי ספות

קורונה ניקוי ספות– השירות החיוני בתקופה זו

היגיינה, הפכה למילת מפתח בעת הקורונה. המאבק במגיפה המתפשטת בכל העולם.  משרד הבריאות מסביר כיצד יש לשמור על היגיינה אישית באמצעות שטיפת ידיים פעמים רבות ביום וניקיון הבית הכולל קורונה ניקוי ספות. עלינו לאמץ הרגלים חדשים. למשל הימנעות ממגע בפנים, מה המרחק שעלינו לשמור מבני אדם על מנת לצמצם את ההידבקות שלנו מהוירוס. יש לנקות את המכשירים שאנו עושים בהם שימוש יום, יומי, כגון טלפונים ניידים, מקלדות של מחשב, שולחן העבודה, משטחים במטבח, שולחן האוכל , שולחן הסלון ועוד.

 

יש לדעת, כי הנגיף נשאר על משטחי נחושת כשלוש שעות, קרטון 24 שעות, אל חלד עד 48 שעות, פלסטיק עד 72 שעות. יש לדעת, כי המחקר בדבר נגיף הקורונה עדיין נמצא בתחילתו. אנו נוגעים במשטחים עם הידיים ואנו אף מניחים את הידיים על הספה ופעולות אלה גורמות לספות להתלכלך עם הזמן, מה שגורם לכתמים עקשניים שאנו רואים לא פעם על ספות הסלון. יש לפנות אל חברת קורונה ניקוי ספות. הספות בביתנו, זוכות לכל מיני ביקורים של אורחים, כאשר האורחים ובני הבית נוגעים בידיים אשר אינם מקפידים לשטוף באופן תכוף עם מים וסבון.

הסבון  או חומר החיטוי הוא חברו הטוב ביותר של האדם בתקופת הקורונה

 

אנו משתמשים בו לעיתים קרובות, במיוחד בזמן התפשטות נגיף הקורונה. סבון הינו חומר מחטא ומנקה משטחים, רהיטים, שירותים, כלים, אמבטיות, דלתות, ידיות, מכשירים סלולאריים בדי ריפוד  שטיחים ועוד. ישנו הבדל בין חומרי הניקוי השונים אשר מכילים סבון מהול עם חומרי חיטוי ייעודיים ולכן, יש לברר היטב לפני שמבצעים קורונה ניקוי ספות, או ניקוי של שאר המשטחים, באיזה חומר ניקוי יש לבחור. אם קשה לכם עם כל המצב, כשאר אתם נשארים עם הזאטוטים ולמרות שאתם בבית, עליכם להכין את ארונות הבגדים לפסח, ארונות המטבח ועוד עבודות בית יסודיות, מומלץ כי תזמינו חברה מקצועית.

 

למעשה, הסבון מכיל תרכובת של חומר מסיס במים וחומר שאינו מסיס במים. מולקולות הסבון שלא מסיסים במים, נקשרים לשומן שבלכלוך וקצוות שהם מסיסים במים, נקשרות למולקולות המים שבאמצעותם אנו שוטפים את הלכלוך. הסבון בעצם ממיס את השומנים במים ושובר את חלקיקי השומן לטיפות קטנות כמו כדורים של מולקולות סבון, מה שניתן לשטוף בקלות בעזרת מים. כאשר אתם מזמינים חברה אשר תספק לכם שירות כגון קורונה ניקוי ספות, נציג מטעם החברה שהוא בעל ניסיון עשיר בניקוי כל סוגי הריפודים, יבחן את סוג בד הספה, כך שיוכל לבחור את חומר הניקוי המתאים באופן ספציפי לבד הספה.

חיטוי וניקוי ספות ומשטחים שונים באמצעות חומרי ניקוי ייעודיים

 

אנו תמיד נהיה מעוניינים לנקות משטחים מסוימים באמצעות סבון וחומרי ניקוי שונים ולכן, הסבון הוא חברנו הטוב בותר. ישנן עקרות בית, אשר משתמשות הרבה עם סבון כלים לניקיון כתמים מקומיים על בד הספות בסלון, על מזרונים ועל ריפוד של כיסאות האוכל או על השטיח שנפל עליו נוזל שקשה לנקות. ככל שתנקו מיד את הכתם שנוצר, כך יהיה לכם קל יותר להיפטר מהכתם, אחרת, הוא יחדור לסיבי הבד או לסיבי השטיח ולא יהיה מנוס אחר, מהזמנת חברת קורונה ניקוי ספות, אשר באמצעות מכשור מקצועי, חומרי ניקוי מקצועיים תוכל לנקות ולחטא עבורכם את הספות, המזרונים או השטיחים.

 

כדאי תמיד להתייעץ עם חברת ניקיון אשר מתמחה שנים בניקוי ספות וכל סוגי הריפוד, לפני שתחליטו להזמין אותה. אם יגיע נציג מהחברה על מנת לתת לכם הצעת מחיר ולאבחן את סוג בד הספות, זה רק יראה, כי מדובר בחברה מקצועית ורצינית שעליה תוכלו לסמוך, במיוחד אם מדובר על חברה וותיקה ומומלצת. אם אתם כבר מזמינים חברת ניקיון המתמחה  עם קורונה ניקוי ספות, זה הזמן הנכון לנקות את ריפודי כסאות האוכל שיהיו מוכנים לסדר הפסח המצומצם בשל סגר הקורונה, לנקות את המזרונים שמלאים בחיידקים ולדאוג כי יעברו חיטוי מיוחד. הסיבה היא שקשה למצוא דווקא בתקופה זו, חברת ניקיון, כאשר כולם מעוניינים לחטא את ביתם מחיידקים מיותרים או מסכנת הנגיף.

 

ניקוי מזרון המיטה וחיטויו מווירוס הקורונה

 

מזרון המיטה זוכה ללא מעט רוק במשך הלילה,אשר ניגר מפינו בעת השינה. חיידקים אלה, גורמים לחיידקים ונגיפים. לכן, על מנת שנבטיח שאנו מעבירים שעות לא מבוטלות בשינה, יש להזמין חברת ניקוי מזרונים וכל סוגי הריפודים, על מנת שניתן יהיה לישון בשקט ולא לפחד מהמחלה שמאיימת על העולם כולו. זו הסיבה כי מומלץ להזמין חברת קורונה ניקוי ספות, כך שניתן יהיה לחטא את כל הבית מחיידקים ואפילו מהנגיף עצמו. מומלץ לא לנסות ולנקות את הריפוד בעצמכם, היות וניקיון ללא ידע וניסיון, עשוי לגרום לנזק לספות, כאשר נזקים אלה, עשויים להיות בלתי הפיכים.

 

גם בשל המחלה וגם בגלל חג הפסח אשר בא עלינו לטובה, זו ההזדמנות הכי טובה עבורכם, להזמין חברה, אשר תבצע עבורכם קורונה ניקוי ספות. בגלל שישנם פריטים בבית, אשר דורשים ניקוי מקצועי, מוטב כי תזמינו חברה מקצועית בעלת וותק רב של שנים על מנת שהספות תיראינה נקיות ממש כחדשות. במידה ויש לכם ספות, כסאות מרופדים של פינת האוכל ומזרונים שמזה זמן רב לא ניקיתם, יש להשוות את המחירים בין כמה חברות, כך שתוכלו להתמקח על המחיר מול החברות. יש לציין, כי מחיר של ניקוי ספות, מזרונים ואף ניקוי שטיחים תלוי בגודל הריפוד או השטיח, הלכלוך שנמצא עליו, כמה מורכב יהיה להסיר אותו והמחיר יהיה כמובן ע"פ מ"ר.

 

קבוצות סוגי הריפוד של ספות הבד

 

יש לדעת, כי ריפודי בד של ספות הסלון, מתחלקים לכמה קבוצות: בדים טבעיים כגון כותנה או פשתן. ריפוד זה אמנם נעים למגע, אך הוא סופג זיעה ולכלוך, שומן גוף ועוד. ניקיון בדים טבעיים של ספות הינו מורכב יותר היות והלכלוך חודר לסיבים. בדים סינתטיים, הינם בדים המשלבים פוליאסטר, מיקרופייבר שהם אינם נעימים למגע כמו בדים טבעיים, אך הם בהחלט קלים לניקוי. ג'אקארד הינו בד שהאריגה שלו היא רב שכבתית והיא בעלת מרקם גס. זה למשה אינו בד, כי אם שיטת אריגה ומדובר על סוגי בד שונים שנארגים יחד. גם בד אלקנטרה הוא שילוב של פוליאסטר ופוליאוריטן. בד זה נזכיר במגע ובמראה עור הפוך {זמש}. לכל בד ישנה שיטת ניקוי שלה ולכן רק חברות קורונה ניקוי ספות, תוכלנה לאבחן ולהתאים, הן את שיטת הניקוי והן את חומרי הניקוי.

 

רק חברות וותיקות ומנוסות שנים, תדענה להתאים את חומק הניקוי ולנקות עד תום ובאופן מושלם את ספות ביתכם. אחת מהחברות המובילות בתחום, הינה חברת א.א.אלופים בניקיון, אשר קיימת כבר 19 שנה ומתמחה בניקוי בתים, משרדים, ניקוי ספות וכן, ניקוי שטיחים, מזרונים ואפילו ניקוי ריפודי רכב. החברה מפעילה צוותי ניקיון מקצועיים אשר עבר הכשרה מקצועית וכן, מעניק אחריות על כל סוגי הניקיון.לחברה מאות לקוחות קבועים הממליצים עליה בחום וכן, המחירים הינם סבירים.

 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×