קורונה ניקוי שטיחים

קורונה ניקוי שטיחים – טיפים לניקוי וחיטוי מושלם שימנע מהנגיף לחדור לביתכם

 

נגיף הקורונה, מכונה גם "נגיף הקורונה הסיני" שהוא בעצם הזן השביעי של תתי הזנים אשר שייכים לנגיפים המדביקים את בני האדם.. השם ניתן לנגיף זה בשל צורת הכתר סביב המעטפת שלו. הנגיף התפרץ בעיר וואהן שבסין ומשם החל להתפשט בכל העולם. תסמיני מגיפת הקורונה, דומים לתסמיני השפעת. מי שחש חום גבוה, שיעול, בעיות בדרכי הנשימה, קרוב לוודאי כי הוא נדבק מהנגיף. ההחמרות של הבידוד החלו שבועיים לאחר התפשטות המחלה והיום, רובנו נמצאים בהסגר ביתי, על מנת לשמור על הבריאות, יש להתרחק מאנשים מלבד בני הבית. כאשר יש  לצאת, יש לצאת עם מסכות וכפפות להגנה מלאה בזמן קניות במרכול, או רכישת תרופות. ניקוי הבית ובמיוחד קורונה ניקוי שטיחים,כאשר אנשים המגיעים מבחוץ מלבד בני הבית מגיעים עם חיידקים ואפילו הסכנה היא שנגיף הקורונה נמצא על גופם או בנעליים, בבגדים וכדומה.

 

למרות ששטיחים הינם מקור הגאווה של הבית, כאשר הם משדרים עיצוב וחמימות, הם חייבים בתחזוקה שוטפת ואחת כמה וכמה, כאשר מדובר על המצב היום. חברות ניקיון מציעות קורונה ניקוי שטיחים. מדובר על ניקיון יסודי באמצעות חומרי ניקוי מקצועיים וחיטוי מיוחד של השטיחים. בעלי החברות ימליצו על השארת הנעליים של בני הבית מחוץ לבית, על מנת שגם תימנעו מהידבקות מהנגיף ושמירה מרבית על ניקיון השטיחים.

תחזוקת השטיח וניקיונו בזמן הקורונה

 

יש להקפיד שבעתיים, על תחזוקה נכונה של שטיחי הבית. יש לשאוב אותם פעמיים בשבוע לפחות, להפוך אותם ואפילו לעבור עליהם עם חומץ מהול במים, על מנת שיעברו חיטוי ויבריקו יותר. חומרי ניקוי ביתיים כגון חומץ, לא יגרמו נזק לשטיחים. במידה ואתם סבורים כי הגיע הזמן לנקות באופן יסודי את שטיחי הבית, הקפידו להזמין חברה אשר מתמחה בתחום של קורונה ניקוי שטיחים. יש לעקוב אחרי הוראות תחזוקת השטיח ולהקפיד לשאוב אותו, כאשר פעולה זו רק מאריכה את חיי השטיח. יש לציין, כי מערכת הנשימה של רבים מבני האדם הינה רגישה וכאשר מדובר בתקופת הקורונה, יש להיזהר שבעתיים.

 

יש לבצע מבצע ניקיון לרהיטים, לשטחים ולספות בבית ואפילו לווילונות, על מנת לנקות את הבית מחיידקים ונגיפים, במיוחד בתקופה מטלטלת זו. יש לשאוב את השטיחים תחילה ולהיזהר מעוצמה גבוהה של שאיבה, מה שעשוי להרוס את סיבי השטיח. הקפידו לשאוב את השטיח משני צידיו מה שיגרום לאבק ולכלוך להתנקות לגמרי.  יש לנקות היטב גם את הריפוד והמזרונים, למרות שאנו לא שמים לב במיוחד לפריטים אלה וזו טעות חמורה. דווקא פריטים שאנו משתמשים בהם הרבה או יושבים ודורכים עליהם הרבה פעמים ביום כגון ספות הסלון והשטיחים, חייבים לתשומת לב מיוחדת כגון קורונה ניקוי שטיחים. ני שמעוניין לחטא באופן מושלם ומקצועי, עליו להזמין חברת ניקיון שזו ההתמחות שלה.

 

הישמעו להוראות חברת ניקוי שטיחים לאחר שהניקוי הושלם

 

חברות המתמחות עם קורונה ניקוי שטיחים,  ימליצו לכם לא לדרוך על השטיח מיד לאחר הניקוי היות והלחות שמצטברת בשטיח חייבת להתייבש. לא לשכוח שאנו חיים במדינה שבה הלחות והאבק חוגגים וחשוב שניפטר מהלחות, בכדי שלא ייווצר בוץ. יש להשתמש במשטח מיוחד, אשר מפריד בין השטיח לרצפה. משטח זה הוא בעל יתרונות רבים כגון מניעת החלקה. המשטח שומר על השטיח שהוא ישר. המשטח עשוי מחומר טבעי  אשר מזכיר את הלבד.  ניתן לכבס את המשטח בקלות, מה שישמור על ניקיון השטיח. הקפידו לאוורר את הבית, היות ובית סגור בימי הקיץ או החורף, גורם לחיידקים להתרבות ובמיוחד כאשר ישנם שטיחים בבית הם נוטים לספוג את האבק , קרדית האבק וחלקיקי לכלוך נוספים. למשל גזים רעילים ומים עומדים מהווים סכנה למערכת הנשימה.

 

יש לברר לגבי המחירים של קורונה ניקוי שטיחים, היות ובמצב זה שכולם מעוניינים לנקות ולחטא את ביתם ובהזדמנות זו גם לנקות באופן מקצועי את שטיחי הבית, חברות מסוימות תדרושנה מחיר מופקע. הקפידו להשוות את המחירים בין כמה חברות המתמחות בניקוי שטיחים וריפודים, כך שתדען מה המחיר לניקוי של מ"ר. מדדו את השטיח וכך תדעו מה הסכום שתצטרכו לשלם. בררו עם נציג החברה אם היא מבצעת בנוסף לניקוי גם חיטוי. בדרך זו, תהיו בטוחים כי הניקוי יהיה מושלם ואתם בטוחים מפני חיידקים ומנגיף הקורונה.

 

נשפך לכם נוזל או כתם של אוכל על השטיח? – מה עושים?

 

ראשית מומלץ לא להיכנס לפאניקה, כי אם, יש לפעול במהירות ולספוג את הכתם באמצעות נייר מגבת סופג. יש לטבול מטלית נקייה עם סבון ומים ולשפשף בתנועות סיבוביות את המקום שבו היה הכתם. אם אתם מעוניינים להיות בטוחים כי השטיח התנקה או שאתם מעוניינים לשמור עליו יש להזמין חברה המתמחה עם קורונה ניקוי שטיחים, אשר תדע לנקות באופן יסודי את השטיח ולהתאים לו את חומרי הניקוי המתאימים. כאשר אתם מתחזקים באופן שוטף את השטיח, יש להפוך אותו ולדרוך עליו כאשר הוא הפוך, מה שינער את החול והלכלוך ממנו.

 

פעולה זו, יש לבצע אחת לחודש למשך 24 שעות. מומלץ לא לחבוט בשטיח או לתפוס אותו בקצותיו היות וחבטות אלה גורמות לסדקים בצדו האחורי של השטיח מה שיגרום לו להיפרם ולהיהרס כליל.הימנעו מלהבריש את השטיח, היות וישנן מברשות קשות שעשויות לפגום בסיבי השטיח ואפילו לגרום לו "לקרחות". יש להימנע ממכשירים לניקוי ביתי של שטיחים. ניקוי זה אינו מומלץ היות ומכונות אלה, מיועדות לניקוי של שטיחים מקיר לקיר. יש להיות בעלי ידע מקצועי בכל הקשור אל קורונה ניקוי שטיחים וחיטוי בחומרי חיטוי וניקוי מיוחדים אשר יחסלו חיידקים ואת נגיף הקורונה, אשר עשוי להישאר על בדים, משטחים שונים ושטיחים.

 

אל תחסכו בכדי לנקות את השטיח בעצמכם כי הנזק יהיה יקר יותר

 

ישנם כאלה שבזמן הבידוד מעוניינים לנקות את הבית כאשר הם לוקחים על עצמם את משימת ניקוי השטיחים. מי שאין לו ידע וישתמש עם חומרי ניקוי לא מתאימים, יתלה את השטיח כאשר הוא כבד ממים, התוצאות תהיינה בלתי הפיכות. תנאי הבית וחוסר בציוד משוכלל ומתאים כולל חומרי ניקוי רק יסבו נזק לשטיחים וחבל. יש למצוא חברה עם המלצות, שעוסקת שנים רבות בתחום של ניקוי שטיחים כאשר החברה מציעה סל רחב של שירותים כגון ניקוי ספות וכן ניקוי ריפודי רכב וניקוי ווילונות, כך שתוכלו לבצע את כל סוגי הניקיון בתקופת הקורונה וגגם לקראת חג הפסח. חברת א.א.אלופים בניקיון קיימת משנת 2001 והיא מחזיקה  בצוותים מיומנים, ידע וניסיון עשיר. החברה  מציעה ניקיון בתים, משרדים, ניקוי כל סוגי הריפודים הווילונות והשטיחים, כאשר היא מעניקה אחריות מלאה על כל עבודותיה.

 

תוכלו להיכנס לאתר, ליצור עמנו קשר ונשמח לתת לכם ייעוץ או לשלוח לכם נציג שייתן לכם הצעת מחיר שתוכלו להשוות מול שאר החברות. נשמח לתת לכם טלפונים של לקוחות או המלצות של לקוחותינו הקבועים אשר ממליצים עלינו בחום. השירות הינו אדיב ומקצועי, תוך עמידה בזמנים אשר נקבעו מראש.

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×