ריפוד ספות עור

ריפוד ספות עור

כאשר אנו חושבים על סלון יוקרתי, אנו חושבים באופן טבעי על סלון מעור. במשך שנים ספות עור נחשבות לאיכותיות ולנוחות ביותר, הן לישיבה והן לתחזוקה. יש לציין כי עם השנים העור נשחק היות ועייפות החומר, ניכרת בכל מוצר, במיוחד על פריט שאנו משתמשים בו הרבה כמו ספות עור. כאשר העור של ספות הסלון שלכם נשחק, מומלץ להזמין חברה אשר מבצעת ריפוד עור בבית הלקוח, מאשר לרכוש סלון חדש אשר יעלה לכם אלפי שקלים. תוכלו לראות את ההבדל במחיר שבין ריפוד ספות עור לבין רכישת מערכת ישיבה חדשה העשויה עור. כמו כן, המראה של ספה שרופדה מחדש בעור, יהיה זהה לזו שבחנות הרהיטים. גם מההיבט הכלכלי, רבים נוטים למחזר את הקיים ולהפוך אותו לחדש וזאת על פי טעמם והגוון שהם מעוניינים בו בהחלפת ריפוד ספות עור.

 

יש לציין בנוסף, כי הטכנולוגיות והחומרים אשר בהם משתמשים לייצור רהיטים רק הולכות ומשתכללות. ספה חדשה תהיה איכותית יותר, מפנקת וקל לתחזוקה וניקוי וכן, ספות העור הן עמידות יותר, כך שהשיקול בדבר החלפת ריפוד ספות עור הינו נכון, במיוחד אם מדובר על חברה וותיקה שמבצעת שנים עבודה זו. יש שנמאס להם ממערכת הישיבה הישנה והם מעוניינים להחליף את ריפוד הבד בריפוד עור, הן משיקולים עיצוביים והן מתוך שיקולים כספיים ולכן פתרון כמו ריפוד ספות עור, יכול להוות פתרון נהדר מכל הבחינות. הליך של ריפוד ספות עור, הינו די פשוט וקל. אתם משלמים על העור ועל פי הבחירה האישית שלכם ואתם משלמים על זמן העבודה  . זה די פשוט, השוו את המחיר של ספות עור חדשות, מול מחיר של החלפת ריפוד ספות עור והסכומים ידברו בעד עצמם.

 

תוכלו לרפד ספות בעור במגוון גוונים

יש שמעוניינים לתת איזה שהוא טאץ' מעניין לספות הסלון שיקנו תשומת לב ויופי בלב הבית שהוא הסלון. לשם כך יש להזמין חברת  ריפוד ספות עור, אשר מתמחה שנים בעבודה זו.כאשר החברה מעניקה אחריות על ריפוד ספות עור. האיכות של העור חייב להיות ברמה גבוהה ויש למצוא את המאפיינים לעור איכותי ולמצוא כמה שיותר פרטים, כך שתוכלו לזהות כי מדובר על עור איכותי באמת. לפעמים יהיה צורך להחליף את ספוגי הספה אשר מקנים נפח לספות על מנת שהספות תיראינה מתוחות וחדשות וכן, הישיבה תהיה נוחה בהרבה, מאשר ספה שקועה שהספוגים שלה התיישנו, התבלו או נקרעו. ניתן יהיה להתייעץ עם נציג החברה, לגבי סוג העור, הגוון והעיצוב, היות ולנציג יש הרבה ניסיון בתחום ותמיד מומלץ לקבל ייעוץ מאיש מקצוע הבקיא בתחום ריפוד ספת עור.

 

חידוש רהיטים, מהווה את אחת האופציות המשתלמות והמאתגרות, במיוחד כאשר אתם הם אלה הנותנים את הטון בעיצוב, כאשר מדובר על ריפוד ספות עור. מדובר על רענון חלל הבית וניתן לראות כי אנשים כבר אינם ממהרים לרוץ לחנויות הרהיטים על מנת לרכוש ספות עור חדשות, כי אם שומרים על הקיים ומחדשים באמצעות ריפוד ספות עור. תוכלו לרפד פינות אוכל, כורסת טלוויזיה מעור שהתיישנה ועוד.  למרות שמזג האוויר בישראל חם, רבים נוטים לאהוב יותר ספות עור מאשר ספות העשויות בד, בגל שהן נוחות וקלות לניקוי, במיוחד בבית שיש בו ילדים קטנים. מצד שני, חשוב לשמור על ספות העור מפני חפצים חדים, ציפורניים של חיות מחמד ועוד. תמיד מומלץ לחשוב על חיסכון ועיצוב יחד, מבלי לבזבז הון תועפות והפתרון הוא ריפוד ספות עור  שנעשה בביתכם.

 

זו פשוט אותה הגברת רק בשינוי אדרת..

ממש כמו הפתגם שזו אותה הגברת בשינוי האדרת, כך  גם לגבי הספות שלכם. יש רבים שסבורים, כי הגיע הזמן להחליף את ריפוד הסלון לריפוד עור. אנשים שיגיעו אליכם, יהיו סבורים כי מדובר על ספה חדשה מעור שרכשתם, כאשר תחייכו ותאמרו להם כי פשוט החלפתם את הריפוד לריפוד עור איכותי בהרבה פחות כסף, מאשר רכישה של ספות עור חדשות. גם מי שהייתה לו ספה מבד או ספות בד, יכול לשדרג את הספות הקיימות באמצעות ריפוד ספות עור. היתרונות הרבים של העור הם שריפוד עור נוח לישיבה ומגע, הוא יציב ואינו נוטה לקרעים, אינו סופג לכלוך ונוח לתחזק ולנקות אותו. כאשר אתם מעוניינים להזמין ריפוד ספות עור, יש להזמין רק את המומחים לדבר. נציג מטעם חברת ריפוד ספות עור, יגיע אליכם, ימדוד את הספות בדיוק רב וימליץ לכם, אם יש להחליף גם את ספוגי הספה, על פי נתוני הספות בביתכם. חברה המתמחה עם ריפוד ספות עור, תתפור את ריפוד העור על ספת הסלון שלכם. אם יש להחליף קפיצים ישנים בחדשים, פרט חשוב זה יבוצע על ידי המומחים בדבר. הספות תשארנה עמידות לשנים רבות ולכם, תהיינה ספות חדשות מעור במחיר ממש זול בהרבה מאשר רכישת סלון עור חדש. למרות שרובנו מעדיפים להתחדש בספות עור חדשות, לא תמיד מומלץ, במיוחד בתקופה כה לא וודאית זו לרכוש באלפים רבים של שקלים ספות עור חדשות. קיימת האפשרות לחדש רהיטים ישנים ולהפוך אותם לחדשים באמצעות ריפוד ספות עור. מצד שני, אם ספות הסלון שלכם הן כה אהובות עליכם, אבל הכריות וריפוד הספות שלכם נקרע באזורים מסוימים, האופציה הטובה ביותר היא ריפוד ספות עור ע"י המומחים בדבר. בקשו לראות עבודות שבוצעו ע"י החברה שאתם קיבלתם עליה המלצות, כך שתהיו בטוחים, כי מדובר בחברה מקצועית.

 

ספות במראה חדש באמצעות ריפוד עור  

באמצעות תהליך פשוט, תוכלו לשנות את ספות הבית שלכם ולהפוך אותן ליוקרתיות ע"י ריפוד ספות עור. אם מדובר בתיקון ספת העור, לפעמים עדיף כבר להחליף את הריפוד לריפוד ספות עור חדש, כך שלא תצטרכו בכל פעם לתקן ספת עור שכבר נהייתה בלויה וכך תזכו בספה חדשה שתרענן ותוסיף לעיצוב הבית. לפעמים תתקשו להאמין, כמה הליך של ריפוד ספות עור יכול לגרום לספות שלכם להשתנות ולהראות כרהיט חדש. תוכלו לקבל המלצות לגבי רפדים או אפילו ישנן חברות לניקוי ספות מכל הסוגים, כאשר חלקן מחזיקות במחלקה של ריפוד ספות עור. לפעמים יהיה צורך לחדש באמצעות צביעת  העץ של הספות, מה שיחדש אף יותר את מראה ספות הסלון. תוכלו לבצע השוואת מחירים ולמצוא את המחיר הסביר של ריפוד ספות עור אשר ייחשב לפי מ"ר. ככל שהספות תהיינה גדולות יותר, כך המחיר של ריפוד ספות עור, יהיה  גבוה יותר, אך בכל זאת גם משתלם במיוחד.

 

בפניה לחידוש הריפוד בביתכם ובכדי לבצע ריפוד ספות עור, מומלץ להגיע לחברה שהיא מבין הוותיקות בתחום. חברת א.א אלופי ניקיון, קיימת מזה 19 שנה ונחשבת לאחת החברות הוותיקות בתחום ריפוד ספות עור, ניקוי כל סוגי הספות ואף מציעה ללקוחותיה שירותי ניקיון נוספים כגון: ניקוי שטיחים, ניקוי ריפודי רכב, ניקוי ווילונות בקיטור, ניקוי בתים, משרדים ומוסדות, תיקון כל סוגי הריפודים וריפודים חדשים בבית הלקוח אם מעור ואם מבד. החברה מעניקה אחריות על כל סוגי עבודותיה וכן, מעניקה ייעוץ וטיפים לשמירה ותחזוקה נכונה של ספות ושטיחים.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×