איך להסיר כתם מספה

איך להסיר כתם מספה

כאשר רכשתם את הספה לבטח התלהבתם מאוד ממנה, אבל במשך הזמן הספה צברה לכלוך ואפילו ריח רע. לפעמים נדמה לנו עם השנים שהספה שכה אהבנו זה הזמן להתחיל להיפרד ממנה. לפני שתחליטו על החלטה פזיזה, חכו רגע! תוכלו להחזיר לספה את המראה היפה והרענן ואפילו החדש באמצעות ניקוי יסודי. לפעמים ישנם כתמים נקודתיים ומעצבנים מומלץ כי תשאלו את צוות ניקוי ספות איך להסיר כתם מספה. כך שתהיו בטוחים עם אילו חומרי ניקוי כדאי להשתמש על מנת שהספה לא תקבל נזק כלשהו. ניתן למצוא גם את התווית של הספה בחלקה האחורי בכדי לדעת מאיזה סוג של בד היא עשויה. אנשים שמבינים כי הספה שלהם עשויה להיות בסכנה בעת ניקוי עצמי. לפני שהם בכלל יתחילו במשימה הם ידעו איך להסיר כתם מספה באמצעות סוג הבד והתאמה של חומר ניקוי מתאים.

 

לפעמים חומרי הניקוי שבהם ניתן להשתמש בניקוי הספות שלכם מצוין בקודים למשל אם האות W מופיעה לכם בתווית, סימן שניתן לנקות את הספה גם עם מים. לפעמים מצוינת אות שניתן רק לשאוב את הספה והיא צריכה ניקוי יבש או באמצעות שירותי ניקיון מקצועיים. ישנם ריפודים שאפשר יהיה לשלוך ולכבס אותם אבל יש לשים לב  באיזה חום מים יש לכבס את הריפוד על מנת שלא יתכווץ וקשה יהיה להלביש אותו שוב על הספות. אם מדובר על כתם שאינכם מזהים כדאי שתשאלו את חברת ניקוי ספות איך להסיר כתם מספה. כאשר הכתם טרי, יש לנקותו מיד באמצעות ספיגה עם ניר סופג ואז  ניתן יהיה לנקותו באמצעות חומרים ביתיים כגון חומץ מהול במים או סבון כלים מהול במים. יש לשפשף באופן עדין את הכתם ולא לגלוש הלאה ולהגדיל את הכתם כך שהספה תיראה גרוע יותר.

כיצד ניתן לנקות כתמי קפה?

אין משהו שיותר מתסכל, מאשר לשבת על הספה ולשתות קפה, כאשר הקפה נשפך על הספה ע"י תנועה בלתי רצונית שלכם או שנתקלתם בגבר מה. אז איך להסיר כתם מספה, אשר נגרם מקפה? גם כאן יש להשתמש בעזרת נייר סופג ואז לשפשף את הכתם בעזרת חומר ניקוי שאינו מזיק לבד הספה וזאת, לאחר שאתם יודעים מאיזו בד היא עשויה. יש להכין תערובת ולגרום לה להיות כמו משחה. התערובת עשויה מאבקת כביסה, חומץ ומים. את המשחה, יש  למרוח באמצעות מברשת שהיא בעל סיבים רכים. יש לשטוף את המשחה באמצעות מים פושרים ולייבש את הספה באמצעות מאוורר או במייבש שיער. ניתן לשלב גם רכך כביסה מה שיבטיח ריח נעים.

 

 

גם כתמי עובש אינם נעימים וניתן בכל זאת להיפטר מהם. יש לדעת כי כתמים מאשר  נוצרו מעובש יש לטפל בהם באמצעות מיץ לימון ומלח. על מנת שהעובש  לא ישוב, יש לאוורר היטב את הבית. יש לציין כי שימוש של שנים בספות הסלון, יכול לגרום להמון סוגים של כתמים אם בגלל זיעת גוף שומן עשן סיגריות ואפר,  נוזלים שונים אשר נשפכים על הספה, טביעות ולכלוך רגליים, פרוות חיות, ריח של בעלי חיים וכתמי מזון שנשפכו על הספות.   השאלה היא איך להסיר כתם מספה והשאלה היותר חשובה היא מה סוג הבד וממה נוצר הכתם. שימו לב לא לצבור הרבה כתמים כך שניתן יהיה להימנע משתייה ואוכל על הספות, לא להניח לבעלי חיים לרבוץ על הספה ולא לתת לילדים לצבוע או לצייר ליד הספות. השאר באמצעות תחזוקה נכונה של שאיבת הספות בכל שבוע ניתן יהיה לשמור על הספות עד לניקיון היסודי הבא.

ניקו כתמים מספות עור

ישנם אנשים רבים אשר טועים בניקוי כתמים כאשר הם בעלי ספות עור. למשל ניקוי באמצעות ספוג הפלא הינו אסור משום שספוג זה מקלקל את מרקם הספות. יש להיזהר ממים על העור היות ועל מנת ולנקות את העור יש להשתמש עם קרם ניקוי עור מיוחד על מנת שניתן יהיה לנקות את הספות מבלי לפגוע במרקם שלהן. יש לדעת, כי ספות עור עולות הון  ולכן יש לקבל הוראות מהמוכר בחנות כך שיוכל להמליץ לכם על שיטות וחומרי ניקוי אשר מתאימים במיוחד לעור. גם סוג העור חשוב ויש לוודא היטב באיזה סוג עור מדובר. למשל . גם עור הפוך שהוא זמש נחשב לעור והטיפול בעור זה הינו שונה בתכלית מאשר עור נאפה רגיל. לפני כל פעולת ניקוי, יש לשאוב היטב את הספות באמצעות פיה מיוחדת ואם ישנן כריות שניתן לפרק אפשר יהיה לפרק ולהיכנס עם הפיה לאזורים שבהם מצטברים פירורים, חול ואבק. ישנם מגבונים לחים שהם מיועדים לניקוי של ספות עור אז אם שאלתם איך להסיר כתם מספת עור זו גם דרך. יש לשים לב כי המגבונים מיועדים רק לניקוי ספות עור וכי הם אינם מבושמים. במקרה של מגבונים מבושמים יישאר מן סוג של דבק על הריפוד אשר יפגום במרקם שלה וגם יגרום לה להיראות יותר מלוכלכת. יש לציין כי למרות הכול, רק חברת ניקוי ספות יודעת איך לנקות את ספות ביתכם באופן יסודי וכן איך להסיר כתם מספה.

 

חברות ניקוי ספות מכירות היטב כיצד לטפל בכל ספה על הצד הטוב ביותר ולגרום לה להיראות ממש כמו חדשה. יש לדעת להסיר ריחות כתמים ולכלוכים ורק חברה שהיא וותיקה ועוסקת בניקוי כל סוגי הספות צדע  איך להסיר כתם מספה ומדובר בכל סוג של כתם. למשל ספות שקל לנקות הן ספות מסוג מיקרופייבר אשר הן עשויות מבד דוחה כתמים. גם באמצעות מגבון לח ניתן יהיה לנקות בקלות כל כתם מספות המיקרופייבר. יש לציין כי אם בוחרים לנקות את הספות בעזרת חומר נוזלי או בעזרת חומר מ3קציף, יש לדעת כי כל חומר ניקוי חייב יהיה לצאת מהספה. חומרי ניקוי הנשארים ביבי הספה, הופכים ללכלוך עתידי. על מנת למנוע תופעה זו, יש להשתמש בעזרת מטלית נקייה ולחה כך שניתן יהיה לספוג לתוכה את כל חומרי הניקוי.

 

 

לבחור חברת ניקוי ספות המתמחה בהסרת כל סוגי הכתמים וניקיון יסודי של הריפוד

יש למצוא חברה אמינה אשר מסוגלת לנקות כל כתם, כך  שאם לאחר הניקוי עבר זמן מסוים והופיע לכם כתם על הספות תוכלו תמיד לשאול את נציג החברה איך להסיר כתם מספה. אחת מהחברות הוותיקות בארץ המתמחה בניקוי כל סוגי הספות, הינה חברת א.א. אלופים בניקיון החברה קיימת כבר 20 שנה והיא מעסיקה צוותים מיומני המגיעים בפריסה רחבה בהמון אזורים בארץ. לחברת א.א. אלופים בניקיון יש שירותי ניקיון נוספים כגון: ניקוי שטיחים, ניקוי ריפודי רכב, ניקוי מזרונים, ניקוי בתים, דירות ומשרדים ועוד. תוכלו לקבל את כל שירותי הניקיון תחת קורת גג אחת כאשר כל העבודות הן באחריות מלאה. החברה עומדת בזמנים ומפעילה צוותים מיומנים, כאשר היא עובדת בעזרת מכשור משוכלל וחומרי ניקוי אשר הותאמו מראש לסוג השטיחים, הספות או המזרונים וכל סוגי הניקיון האחרים. המחירים הינם סבירים וכן, תוכלו להשוות מול חברות ניקוי נוספות. הוותק והניסיון העשיר של החברה הוא זה שגורם ללקוחות חדשים להגיע אליה באמצעות המלצות חמות של לקוחות קיימים

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×