איך לנקות ספות בצורה מקצועית ובזול

ספה היא פריט ריהוט נפוץ במיוחד: כולנו אוהבים לרבוץ בנחת על ספה מפנקת, לשמוע מוזיקה, לצפות במסך כזה או אחר, לקרוא או סתם לבהות – אבל כשהספה לא נקייה, החוויה פחות נעימה. בחלק מהמקרים אנחנו יכולים לנקות בכוחות עצמנו את הספות שלנו, אבל ישנם גם מצבים שבהם נדרש ניקיון מקצועי.

ניקוי ריפודים וספות

למעשה, כדאי לבצע ניקוי מקצועי של הספות בתדירות של לפחות פעם בשנה, והבשורות הטובות הן שמדובר בשירות לא יקר כלל וכלל.

למה כדאי לבצע ניקוי ספות בעזרת אנשי מקצוע?

ניקוי ספות עור מקצועי בתדירות של כאמור פעם בשנה, ולפעמים גם יותר, מומלץ בעיקר בגלל קרדית האבק. את היצור המיקרוסקופי שחי איתנו בבתים אי אפשר לראות, אבל הוא בהחלט משפיע עלינו ומייצר אצלנו תגובות אלרגיות שונות. סביבת המחיה האידיאלית עבור קרדית האבק היא מקומות לחים וחמים, ומבחינה זו ישראל היא גן עדן – ובמיוחד הספות שלנו.

 

ניקיון ביתי פשוט לא מעלים את קרדית האבק, שעקב משקלה הנמוך היא מתעופפת באוויר וחודרת אל הגוף שלנו דרך מערכת הנשימה. על-מנת לסלק את הקרדית, נדרש ניקוי מקצועי שמבוסס על הזרקת חומרי ניקוי ייעודיים אל תוך הבד, באמצעות לחץ חזק, ועל שאיבת החומר שבינתיים ספח אליו את הקרדיות וכן לכלוכים שונים. בדרך זו מושג ניקיון יסודי במיוחד.

ניקוי כתמים מכל סוגי הספות

שזלונגים, ספה תלת מושבית, ספות נוער, ספה נפתחת, ספות בצורת ר' – לא משנה איך אתם אוהבים את הספה שלכם, בכל מקרה עלולים להיווצר עליה כתמים. בחלק מהמקרים תצליחו להסיר אותם באמצעות שיטות סבתא שונות, אבל יש גם לא מעט כתמים עיקשים שמחייבים טיפול מקצועי.

שירות ניקוי ספות בבית הלקוח מאפשר לכם לחדש את המראה של הספה בזמן קצר וביעילות מרבית. אנשי מקצוע מיומנים יעלימו כתמי זיעה, כתמים של משקאות שונים (קפה, קולה וכו'), כתמי שומן עקב אכילה לא זהירה על הספה, כתמים של טושים, שתן ועוד.

עוד מרכיב חשוב בניקיון ספות מקצועי הוא סילוק שערות של בעלי חיים – החתולים והכלבים שחיים איתנו בבתים אמנם משמחים אותנו מאוד, אבל גם משאירים סימנים לא רצויים על כל ספה, וכדאי לנקותם.

 

מה חשוב לבדוק כשבוחרים שירות ניקוי ספות?

באופן טבעי כשאנחנו רוצים לשדרג את המראה של פריטים אלה, נחפש ניקוי ספות במחיר זול. יחד עם זאת לא כדאי להתפשר על איכות השירות. בפרט חשוב לוודא שלאנשי המקצוע שהזמנתם יש ניסיון ספציפי בניקוי סוג הספות שיש לכם – שכן ישנם הבדלים משמעותיים בין ניקוי ספות עור למשל לבין ניקוי ספות בד, ולמעשה ישנם גם הבדלים בין סוגי בד שונים כמו מיקרופייבר, כותנה, פשתן וכו'.

דגש חשוב נוסף הוא על שימוש בחומרי ניקוי שהם לא "רק" יעילים מאוד אלא גם ידידותיים לבני אדם, בעלי חיים ולסביבה.

ניקוי ספות מבד צור קשר

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×