איך מנקים ספות עור

איך מנקים כתם מספות עור

אחרי חיפושים רבים מצאתם את הספה אשר תמיד חלמתם עליה? אין ספק כי ספת עור בבית משדרגת את חלל הסלון והבית כולו.

על מנת לשמור על הספה יפה ונקייה לאורך זמן חשוב מאד להקפיד על ניקיון יסודי. קיימות מספר שיטות לניקיון ספות עור אשר יאפשרו לכם ליהנות מהספות לאורך שנים ארוכות.

 

 ההמלצה היא למרוח מרכך

רוצים לדעת איך מנקים כתם מספות עור? על מנת שתהנו ממראה ספה נקייה ויפה כדאי להקדיש כל כמה חודשים זמן לניקוי הספה. באמצעות חומרי ניקוי המתאימים לניקוי ספת עור אשר ניתן לרכוש בחנויות השונות ניתן לבצע את הניקיון וליהנות מספה נקייה.

שימו לב כי שימוש בחומרים לא מתאימים עשוי לגרום נזק רב לספה ולכן לא כדאי לעשות זאת אלא לבחור בחומרים מתאימים לספת עור בלבד.

 ההמלצה היא לעשות שימוש במרכך על הספה תוך תנועות מעגליות במטרה שכל שטח בספה יספוג את החומר ולאחר מכן יש להקפיד ולהשאיר את החומר למשך 15 דקות.

באמצעות סבון ומים

שיטה נוספת אשר באמצעותה ניתן לנקות את הספה היא באמצעות סבון ומים- חשוב מאד לעשות שימוש במטלית לחה בלבד , כזו שאינה רטובה יתר על המידה כי רטיבות עשויה לפגוע בעור.

לאחר הניקיון יש לייבש את הספה באמצעות מטלית יבשה.

הקפידו על שאיבת אבק

ספות עור

על מנת ליהנות מניקיון יסודי, יש להקפיד על שאיבה יסודית של אבק ולכלוך מהספה. גם למטרת ניקוי ריפודים זו דרך מצוינת לניקוי. באמצעות שואב אבק יש לבצע את השאיבה וחשוב מאד להקפיד על שאיבה עדינה תוך שימוש במברשות רכות המיועדות לכך.

ניתן לעשות שימוש בסודה לשתייה

באמצעות סודה לשתייה ניתן לנקות את הספה בצורה הטובה ביותר. באמצעות השימוש בסודה לשתייה ניתן להבהיר את הספה ולהחזיר לה את הברק שאבד.

 ההמלצה היא לערבב רבע כוס מלח עם שלושה רבעים של כוס מים תוך הוספה של שתי כפיות סודה לשתייה ולהוסיף גם כפית של קמח.

לאחר מכן יש לבצע טבילה של המטלית בתערובת ולעבור על הספה בעדינות.  בסיום יש לדאוג לייבש את הספה ולהסיר את כל השאריות של החומר.

גיליתם כתמי דיו? ניתן להיפטר מהם באמצעות אלכוהול

איך מנקים כתם מספות עור. במידה וגיליתם כתמי דיו על הספה כי הנחתם את העיתון שם, הרי ניתן להיפטר מהכתמים השונים באמצעות אלכוהול וחומץ.

יש להעביר מקל צמר גפן על הכתם ולאחר מכן ניתן לייבש את הכתם באמצעות מייבש שיער. בהתחלה חשוב לבחון את התגובה של העור לחומר על מנת לא לגרום נזק.

 

איך מנקים כתם מספות עור

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×