איך מנקים ספת עור בהירה

איך מנקים ספת עור בהירה

ספת עור מצריכה תחזוקה שוטפת וניקוי קבוע ויסודי ע"י חברה מקצועית המתמחה בניקוי ספות עור. כאשר מדובר על ספת עור בהירה השאלה היא איך מנקים ספת עור בהירה. תחזוקה וכן, איך מנקים ספת עור בהירה. תחילה יש לשאוב היטב את הספה מאבק, ניגוב העור במטלית לחה או ספוג הטבול בסבון כביסה, לאחר מכן, יש לייבש באמצעות מטלית רכה ויבשה. יש לשמן את הספות באמצעות חומר לחות מיוחד שאף מבריק את ספות העור. לא אחת, אנשים מתלבטים בשאלה איך מנקים ספות עור בהירה. אם ספת העור שלכם, הייתה בהירה יותר קודם, והיא הפכה לכהה יותר בשל שומן גוף זיעה ושומן אחר, ניתן יהיה להבהיר אותה ולהחזיר לה שוב את הברק שאבד באמצעות שימוש עם סודה לשתייה. ערבבו רבע כוס של מלח עם שלושה רבעים של כוס מים מהברז. יש להוסיף 2 כפיות של סודה לשתייה וכן, כפית של קמח. טבלו את המטלית בתערובת שהכנתם ונגבו את ספת העור בעדינות. הפעולה האחרונה היא ייבוש הספה בעזרת מטלית יבשה והסרת שאר החומר שהשתמשתם לניקוי הספה.

 

אם אתם מנקים את ספת העור שלכם באמצעות מטלית רטובה, יש לשים לב שלא לשפשף בחוזקה במקום אחד. יש למנוע ספיגת מים מוגזמת של העור. יש להקפיד לסחוט את המטלית ממים וסבון. במידה  וראיתם כתם שימו לב אליו, היות ולא תמיד יודעים איך לנקות ספת עור בהירה. הבעיה היא שלא כל חומר לניקוי עור או חומר ניקוי ביתי שניתן לנקות בו ספות עור, יוכל להסיר כתמים מסוימים בשל הרכבם. במקרים אלה, במקום להתחיל לשבור את הראש בשאלה כמו איך מנקים ספת עור בהירה, פשוט הזמינו חברת ניקוי ספות עור, אשר מתמחה בניקוי כל סוגי ספות העור ואתם תהיו בטוחים כי אתם בידיים טובות ולא תסתכנו  בהרס הספה כתמים שאינם פשוטים להורדה הינם כתמי צבע. במקרים כאלה אל תתעקשו, כי ככל שתנקו יותר ותנסו חומרי ניקוי שונים כך יגבר הסיכוי שהספה תיהרס. כדאי תמיד לשאול מומחים איך מנקים ספת עור בהירה ולקבל את ההנחיות המתאימות.

 

ניקוי ספת עור בהירה – עשה ואל תעשה

יש לציין כי ספות ער בהירות, רגישות בהרבה יותר לכתמים, מאשר ספות שהן בגוונים כהים יותר. במידה והבחנתם בכתם, קחו קיסם אוזניים עם אלכוהול וחומץ, העבירו אותו בעדינות על הכתם ולייבש באמצעות מייבש  שיער. ראשית בדקו באזור נסתר  בספת העור את החומר ואם התגובה היא טובה, המשיכו בניקוי.אם נשפך קפה או תה על הספה שלכם, יש לנקות מה את הכתם באמצעות נייר מגבת או מטלית יבשה. אם הכתם כבר נספג בעור יש לנקות אותו באמצעות חומר מיוחד לניקוי ספת עור.לפני שתשאלו איך מנקים ספת עור בהירה יש לוודא במדויק באיזה סוג עור מדובר. ישנה שיטה נוספת  שבה ניתן לדעת איך מנקים ספת עור בהירה כאשר מערבבים כפית של חומץ לבן מזוקק עם שתי כפות שמן פשתן. חומר זה, יש למרוח על ספת העור באמצעות מטלית לחה ובתנועות סיבוביות יש להמתין 10 דקות. ייבשו עם מטלית יבשה ויש לחזור פעמיים על הפעולה.

 

גם ניקוי העור עם חלב, מסייע בניקוי כתמים מספות עור. כאשר אתם מחפשים חומר שיסייע לכם לניקוי יעיל של הספות דעו כי חלב הינו אחד האמצעים לניקוי בטוח של ספות העור בביתכם. עוד  שיטה של איך לנקות ספת עור בהירה וזה באמצעות תמיסה חלשה של חומץ שולחן שתתמודד היטב עם כתמים שכבר נספגו בספת עור בהירה. תתפלאו איך מנקים ספת עור בהירה באמצעות בצל. יש לחתוך אותו לשניים ולשפשף בעדינות את הכתם העיקש על ספת העור שלכם, הכתם ייעלם. יש לנקות באמצעות מטלית ספוגה במים את שאריות החומר ולעבור עם קרם  לחות שמבריק את ספות העור. שילוב של אלכוהול ואמוניה יעיל לניקוי כתמים, יש לערב 5 טיפות של החומר, יחד עם 100 גרם של חומץ לבן. על מנת למנוע ייבוש של העור וסדקים, יש להרטיב את האזור שטופל עם חומרי אלה  באמצעות פוליש שעווה מיוחד וגליצרין.

 

ישנם חומרים מיוחדים אשר יעילים למטרת ניקוי ספות עור בהירות. חומרים  אשר מפרקים חלבון ושומנים. חומרי ניקוי אלה מגיעים באבקה. יש לערבב כמות נכונה לפי ההוראות בתוך דלי מים ולטבול ספוג בחומר ולעבור על כל משטח הספה הבהירה העשויה עור. יש לנגב היטב את הספות ולאחר מכן להזין את ספת העור באמצעות חומר מיוחד להברקת עור ולעבור עם מטלית יבשה, מה שיחזיר לו את הברק.   שימו לב שהרצפה לא תיפגע מהחומר ויש להגן עליה עם יריעת ניילון כאשר מנקים את ספות העור הבהירות. כל חומר שאתם מנסים, שימו לב שיתאים לסוג העור של הספות שלכם ובכך, ניתן יהיה למנוע נזק מיותר.                                                                         

                                                                                                 . 

   הקפידו על ניקוי נכון של ספת עור בהיר והימנעו מהזנחה

ישנם כאלה אשר מזניחים את ספות העור ובסופו של דבר, אנשים אלה מוצאים עצמם עם נזק רב בספות העור היקרות. השאלה היא איך מנקים ספת עור בהירה שהיא נוטה יותר להתלכלך. ראשית ספת עור בהירה אינה מתאימה לבית שיש בו ילדים קטנים ובעלי חיים. יש להקפיד על תחזוקה שבועית והכוונה היא לשאיבה טובה ואבחנה בכתמים ככל המוקדם, על מנת שיתנקו מהר. מומלץ לא להתפשר על איכות הניקיון ולמצוא חומרי ניקוי ייעודיים לספות העור שלכם. לפני שתשאלו איך מנקים ספת עור בהירה בררו אילו חומרי ניקוי לספות עור, יתאימו לספה הספציפית שלכם. יש להימנע מחומרי ניקוי אשר מכילים חומרים כימיקלים, היות ואלה הורסים את ספת העור, גורמים לדהייה של צבע ואפילו לסדקים שבסופו של דבר יהפכו לקרעים בספה וחבל.               

יש להימנע מסבונים, תרסיסים, שמנים וחומרי הברקה מאיכות נמוכה שעשויים להזיק לעור. יש לעקוב אחר הוראות היצרן ואם יש לכם ספק איך מנקים ספת עור בהירה התייעצו עם חברה לניקוי ספות בגלל שישנם סוגי עור שונים, יש להיזהר מחיקויים של חומרים שאינם איכותיים כגון מרכך ספות עור ואפילו להרוס את הספות. מלבד תחזוקה שוטפת של הספות, יש לבצע ניקוי יסודי של ספת העור ע"י חברה המתמחה בנושא של איך מנקים ספת עור בהירה. באמצעות שיטות ניקוי מתקדמות וחומרי ניקוי ייעודיים, כאשר צוות הניקיון מאבחן את סוג העור ומתאים את חומרי ושיטת הניקוי  המתאימה   . 

גם בחירה נכונה של חברת ניקוי ספות עור, חייבת להיעשות בקפידה. חפשו חברה וותיקה ומומלצת שהיא בעלת שם ומוניטין ונמצאת קרוב לאזור מגוריכם. חברת א.א.אלופי ניקיון קיימת כבר 19 שנה והיא מציעה ללקוחותיה שירות ללא תחרות וניקוי מקצועי של כל סוגי הספות. מלבד זאת החברה מציעה שירותי ניקיון רבים כגון: ניקוי שטיחים, ניקוי ריפודי רכב , ניקוי ווילונות בקיטור, ניקוי בתים, משרדים ודירות, תיקון ספות, ריפוד ספות ועוד. החברה מציעה את שירותיה בפריסה רחבה, עומדת בזמנים ומחירי הניקיון סבירים בהחלט. כמו כן, לחברה אחריות על כל עבודות הניקיון.

א.א.אלופי ניקיון

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×